Материалдар / Педагогикалық идея.

Педагогикалық идея.

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикалық идея.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Ержанова Әйгерім
10 Сәуір 2025
208
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ДАЙЖЕСТ»ӘДІСІ «Боранқұл жалпы білім беретін мектеп» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі Авторы: Ержанова Әйгерім Ержанқызы

1 слайд
«ДАЙЖЕСТ»ӘДІСІ «Боранқұл жалпы білім беретін мектеп» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі   Авторы: Ержанова Әйгерім Ержанқызы

1 слайд

«ДАЙЖЕСТ»ӘДІСІ «Боранқұл жалпы білім беретін мектеп» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі   Авторы: Ержанова Әйгерім Ержанқызы

Мақсаты:  Оқушыны көркем шығармаларды өз беттерінше оқуға қызықтырудың тиімді әдісін пайдалану және әлеуметтік желіден ө

2 слайд
Мақсаты:  Оқушыны көркем шығармаларды өз беттерінше оқуға қызықтырудың тиімді әдісін пайдалану және әлеуметтік желіден өздеріне қажетті материалдарды пайдалана білуге баулу.  Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытында жұмыс жүргізу.

2 слайд

Мақсаты:  Оқушыны көркем шығармаларды өз беттерінше оқуға қызықтырудың тиімді әдісін пайдалану және әлеуметтік желіден өздеріне қажетті материалдарды пайдалана білуге баулу.  Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытында жұмыс жүргізу.

ӨЗЕКТІЛІГІ: КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ МАЗМҰНЫНАН ҮЗІНДІЛЕР МЕН АНЫҚТАМАЛЫҚТАР ҰСЫНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨРКЕМ ӘДЕБИ

3 слайд
ӨЗЕКТІЛІГІ: КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ МАЗМҰНЫНАН ҮЗІНДІЛЕР МЕН АНЫҚТАМАЛЫҚТАР ҰСЫНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТТЕРДІ ӨЗ БЕТТЕРІНШЕ ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН ОЯТУДЫ МАҚСАТ ЕТУ .

3 слайд

ӨЗЕКТІЛІГІ: КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ МАЗМҰНЫНАН ҮЗІНДІЛЕР МЕН АНЫҚТАМАЛЫҚТАР ҰСЫНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТТЕРДІ ӨЗ БЕТТЕРІНШЕ ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН ОЯТУДЫ МАҚСАТ ЕТУ .

 КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАР ОҚУҒА ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ ОЯНАДЫ. ОҚУҒА, БІЛІМГЕ ДЕГЕН ЫНТАСЫ АР

4 слайд
 КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАР ОҚУҒА ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ ОЯНАДЫ. ОҚУҒА, БІЛІМГЕ ДЕГЕН ЫНТАСЫ АРТАДЫ. КІТАП ОҚУДЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ТИГІЗЕР ЫҚПАЛЫНЫҢ НӘТИЖЕСІ БАЙҚАЛАДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТ- ТЕРІНІҢ ДАМУЫНА ЖОЛ АШАДЫ

4 слайд

 КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАР ОҚУҒА ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ ОЯНАДЫ. ОҚУҒА, БІЛІМГЕ ДЕГЕН ЫНТАСЫ АРТАДЫ. КІТАП ОҚУДЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ТИГІЗЕР ЫҚПАЛЫНЫҢ НӘТИЖЕСІ БАЙҚАЛАДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТ- ТЕРІНІҢ ДАМУЫНА ЖОЛ АШАДЫ

Адами құндылықтың қайнар көзі - әдеби кітаптар және көркем шығармалар . Бірақ, өкінішке қарай, бүгінгі техника

5 слайд
Адами құндылықтың қайнар көзі - әдеби кітаптар және көркем шығармалар . Бірақ, өкінішке қарай, бүгінгі техниканың дамыған заманында баланы әлеуметтік желілерден бетін бері бұрып, көлемді көркем шығармалар мен әдеби кітаптарды оқуға қызықтыру қиынға соғып отырғаны жасырын емес.

5 слайд

Адами құндылықтың қайнар көзі - әдеби кітаптар және көркем шығармалар . Бірақ, өкінішке қарай, бүгінгі техниканың дамыған заманында баланы әлеуметтік желілерден бетін бері бұрып, көлемді көркем шығармалар мен әдеби кітаптарды оқуға қызықтыру қиынға соғып отырғаны жасырын емес.

ТІПТІ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІНІҢ ӨЗІНДЕ ҰЗАҚТЫҒЫ 5 МИНУТТАН АСПАЙТЫН БЕЙНЕБАЯНДАР ТОЛЫП КЕТТІ. ӨЗІНІҢ КӨРЕРМЕНІН КЕЛЕСІ БЕЙНЕБАЯНДЫ

6 слайд
ТІПТІ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІНІҢ ӨЗІНДЕ ҰЗАҚТЫҒЫ 5 МИНУТТАН АСПАЙТЫН БЕЙНЕБАЯНДАР ТОЛЫП КЕТТІ. ӨЗІНІҢ КӨРЕРМЕНІН КЕЛЕСІ БЕЙНЕБАЯНДЫ КӨРУГЕ ҚЫЗЫҚТЫРУ ҮШІН, БЛОГЕРЛЕР ОҚИҒАНЫҢ ШАҒЫН БӨЛІГІН ТҮСІРІП, ЖАЛҒАСЫН КӨРУГЕ ҚЫЗЫҚТЫРЫП ОТЫРАДЫ. МІНЕ ОСЫ ӘДІСТІ ОҚУ САЛАСЫНА ТИІМДІ ПАЙДАЛАНҒАН АҒЫЛШЫН ОЙШЫЛДАРЫ «ДАЙЖЕСТ» ӘДІСІН ОЙЛАП ТАПҚАН ЕКЕН .

6 слайд

ТІПТІ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІНІҢ ӨЗІНДЕ ҰЗАҚТЫҒЫ 5 МИНУТТАН АСПАЙТЫН БЕЙНЕБАЯНДАР ТОЛЫП КЕТТІ. ӨЗІНІҢ КӨРЕРМЕНІН КЕЛЕСІ БЕЙНЕБАЯНДЫ КӨРУГЕ ҚЫЗЫҚТЫРУ ҮШІН, БЛОГЕРЛЕР ОҚИҒАНЫҢ ШАҒЫН БӨЛІГІН ТҮСІРІП, ЖАЛҒАСЫН КӨРУГЕ ҚЫЗЫҚТЫРЫП ОТЫРАДЫ. МІНЕ ОСЫ ӘДІСТІ ОҚУ САЛАСЫНА ТИІМДІ ПАЙДАЛАНҒАН АҒЫЛШЫН ОЙШЫЛДАРЫ «ДАЙЖЕСТ» ӘДІСІН ОЙЛАП ТАПҚАН ЕКЕН .

ДАЙЖЕСТ - АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ “КӨЛЕМДІ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАЛҒАН НҰСҚАСЫ” ДЕГЕН МАҒЫНАНЫ БІЛДІРЕТІН СӨЗІНЕН АЛЫНҒАН. ДАЙЖЕСТТІҢ

7 слайд
ДАЙЖЕСТ - АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ “КӨЛЕМДІ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАЛҒАН НҰСҚАСЫ” ДЕГЕН МАҒЫНАНЫ БІЛДІРЕТІН СӨЗІНЕН АЛЫНҒАН. ДАЙЖЕСТТІҢ КІТАПША, ЖУРНАЛ СИЯҚТЫ БАСЫЛЫМ ТҮРЛЕРІ БОЛАДЫ. ОНДА КӨЛЕМДІ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАЛҒАН ҚЫСҚАША МӘТІНІ БАЯНДАЛАДЫ. МЕН ОСЫ «ДАЙЖЕСТ» ӘДІСІН ӨЗ ТӘЖІРИБЕМДЕ ПАЙДАЛАНЫП КӨРУДІ МАҚСАТ ЕТІП, ҚОЛДАНЫП КЕЛЕМІН. ТӘЖІРИБЕ ЖАСАУ БАРЫСЫНДА БҰЛ ӘДІСТІҢ ТИІМДІЛІГІНЕ КӨЗ ЖЕТКІЗДІМ. ЖӘНЕ БҮГІН БҰЛ ӘДІСТІ БАСҚА ДА ӘРІПТЕСТЕРМЕН БӨЛІСКІМ КЕЛДІ. МЕНІҢ БҮГІНГІ ҰСЫНАТЫНЫМ - Б.СОҚПАҚБАЕВТЫҢ ӘЙГІЛІ “МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА” ШЫҒАРМАСЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ЖҮРГІЗГЕН ЖҰМЫСЫМ. “ДАЙЖЕСТ” ӘДІСІ БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРҒА АЛДЫН АЛА КІТАПШАЛАР БЕРІЛДІ. ОҚУШЫЛАР СОНЫҢ НӘТИЖЕСІНДЕ ТЕК ОҚУЛЫҚТА БЕРІЛГЕН ҮЗІНДІЛЕРДІ ҒАНА ЕМЕС, КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ КІТАПХАНАДАН АЛЫП , ТОЛЫҚТАЙ ОҚЫП ШЫҚҚАНДАРЫН ҚУАНА МӘЛІМДЕДІ. СОНДАЙ-АҚ ӨЗ БЕТТЕРІНШЕ КІТАПШАДА БЕРІЛГЕН QR БОЙЫНША КӨРІНІСТЕР ДАЙЫНДАҒАНЫН ДА МАҚТАНЫШПЕН КӨРСЕТТІ.

7 слайд

ДАЙЖЕСТ - АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ “КӨЛЕМДІ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАЛҒАН НҰСҚАСЫ” ДЕГЕН МАҒЫНАНЫ БІЛДІРЕТІН СӨЗІНЕН АЛЫНҒАН. ДАЙЖЕСТТІҢ КІТАПША, ЖУРНАЛ СИЯҚТЫ БАСЫЛЫМ ТҮРЛЕРІ БОЛАДЫ. ОНДА КӨЛЕМДІ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАЛҒАН ҚЫСҚАША МӘТІНІ БАЯНДАЛАДЫ. МЕН ОСЫ «ДАЙЖЕСТ» ӘДІСІН ӨЗ ТӘЖІРИБЕМДЕ ПАЙДАЛАНЫП КӨРУДІ МАҚСАТ ЕТІП, ҚОЛДАНЫП КЕЛЕМІН. ТӘЖІРИБЕ ЖАСАУ БАРЫСЫНДА БҰЛ ӘДІСТІҢ ТИІМДІЛІГІНЕ КӨЗ ЖЕТКІЗДІМ. ЖӘНЕ БҮГІН БҰЛ ӘДІСТІ БАСҚА ДА ӘРІПТЕСТЕРМЕН БӨЛІСКІМ КЕЛДІ. МЕНІҢ БҮГІНГІ ҰСЫНАТЫНЫМ - Б.СОҚПАҚБАЕВТЫҢ ӘЙГІЛІ “МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА” ШЫҒАРМАСЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ЖҮРГІЗГЕН ЖҰМЫСЫМ. “ДАЙЖЕСТ” ӘДІСІ БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРҒА АЛДЫН АЛА КІТАПШАЛАР БЕРІЛДІ. ОҚУШЫЛАР СОНЫҢ НӘТИЖЕСІНДЕ ТЕК ОҚУЛЫҚТА БЕРІЛГЕН ҮЗІНДІЛЕРДІ ҒАНА ЕМЕС, КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ КІТАПХАНАДАН АЛЫП , ТОЛЫҚТАЙ ОҚЫП ШЫҚҚАНДАРЫН ҚУАНА МӘЛІМДЕДІ. СОНДАЙ-АҚ ӨЗ БЕТТЕРІНШЕ КІТАПШАДА БЕРІЛГЕН QR БОЙЫНША КӨРІНІСТЕР ДАЙЫНДАҒАНЫН ДА МАҚТАНЫШПЕН КӨРСЕТТІ.

 «Менің атым - Қожа»  Дайжес

8 слайд
 «Менің атым - Қожа»  Дайжест   Дайжестте Бердібек Соқпақбаевтың  «Менің атым – Қожа» хикаяты  ұсынылған    Мақсаты: Көркем шығарманы оқуға баулу және қажетті материалдарды қосымша ақпарат көздерінен таба білуге машықтандыру.  Өзектілігі: Көркем шығарманың мазмұнынан үзінділер мен анықтамалықтар ұсыну арқылы оқушылардың көркем шығарманы өз беттерінше оқуға қызығушылықтарын оятуды мақсат ету. Бердібек Соқпақбаевтың барлық туындыларында оның шығармашылығының қайнар көзі халық өмірінен бастау алғаны сезіледі. Жазушының бейнелеу қабілеті өте бай. Ол өз кейіпкерлерінің портетін шебер суреттеп, әрқайсысын өзіне тән тілде сөйлетеді. Кейіпкердің ішкі күйзелісі мен ой-пікірлері жазушының басты көркемдік әдісі болып табылады. Сондықтан да мен 5-сынып оқушыларына жинақтап, «Менің атым – Қожа» атты дайжест құрастырдым

8 слайд

 «Менің атым - Қожа»  Дайжест   Дайжестте Бердібек Соқпақбаевтың  «Менің атым – Қожа» хикаяты  ұсынылған    Мақсаты: Көркем шығарманы оқуға баулу және қажетті материалдарды қосымша ақпарат көздерінен таба білуге машықтандыру.  Өзектілігі: Көркем шығарманың мазмұнынан үзінділер мен анықтамалықтар ұсыну арқылы оқушылардың көркем шығарманы өз беттерінше оқуға қызығушылықтарын оятуды мақсат ету. Бердібек Соқпақбаевтың барлық туындыларында оның шығармашылығының қайнар көзі халық өмірінен бастау алғаны сезіледі. Жазушының бейнелеу қабілеті өте бай. Ол өз кейіпкерлерінің портетін шебер суреттеп, әрқайсысын өзіне тән тілде сөйлетеді. Кейіпкердің ішкі күйзелісі мен ой-пікірлері жазушының басты көркемдік әдісі болып табылады. Сондықтан да мен 5-сынып оқушыларына жинақтап, «Менің атым – Қожа» атты дайжест құрастырдым

«Менің атым...» Жантас тәрізді қужақтар осының өзін де дұрыс айтпайды,әдейі бұзып,келемеждеп, «Қара Қожа» деудің орнына «

9 слайд
«Менің атым...» Жантас тәрізді қужақтар осының өзін де дұрыс айтпайды,әдейі бұзып,келемеждеп, «Қара Қожа» деудің орнына «Қара Қожа» деудің орнына «Қара Көже» дейді.Мен ... *** «Жолдама жайында» Лагерьге жолдама.Біз лагерьге баратын болдық.Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың. Тілінің қыршаңқылығы үшін Жантасты мытып аллғым келәп тұрдым да, әуелі жолдама жайын тиянақтамақшы болдым...

9 слайд

«Менің атым...» Жантас тәрізді қужақтар осының өзін де дұрыс айтпайды,әдейі бұзып,келемеждеп, «Қара Қожа» деудің орнына «Қара Қожа» деудің орнына «Қара Көже» дейді.Мен ... *** «Жолдама жайында» Лагерьге жолдама.Біз лагерьге баратын болдық.Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың. Тілінің қыршаңқылығы үшін Жантасты мытып аллғым келәп тұрдым да, әуелі жолдама жайын тиянақтамақшы болдым...

Ағаттықтың азабы Бірінші сабақ – қазақ тілі. Сыныпқа Майқанова кірді де, сынып журналы мен сумкасын менің алдыма

10 слайд
Ағаттықтың азабы Бірінші сабақ – қазақ тілі. Сыныпқа Майқанова кірді де, сынып журналы мен сумкасын менің алдыма үстел үстіне қалдырып, өзі тысқа шығып кетті. Қоңырау әлі бола қоймаған. Сол кезде сап етіп,басыма бір қызық ой келе қалды... Түбінде адам болатын бала Осы кезде іштен Оспанов шығып: - Қадырова,қайдасың? – деп дауыстады. - Бар, әне шақырып жатыр.Әй,Сотанағым... Директор кабинетіне осы мектепте бір оқушы ең көп ас сұқса,сол мен болармын *** Құпия кеңес ... Құпия кеңес бір сағаттай уақытқа созылды. Ақыры төмендегідей тұжырымға келіп, бірауыздан қаулы қабылданды. Қаулы

10 слайд

Ағаттықтың азабы Бірінші сабақ – қазақ тілі. Сыныпқа Майқанова кірді де, сынып журналы мен сумкасын менің алдыма үстел үстіне қалдырып, өзі тысқа шығып кетті. Қоңырау әлі бола қоймаған. Сол кезде сап етіп,басыма бір қызық ой келе қалды... Түбінде адам болатын бала Осы кезде іштен Оспанов шығып: - Қадырова,қайдасың? – деп дауыстады. - Бар, әне шақырып жатыр.Әй,Сотанағым... Директор кабинетіне осы мектепте бір оқушы ең көп ас сұқса,сол мен болармын *** Құпия кеңес ... Құпия кеңес бір сағаттай уақытқа созылды. Ақыры төмендегідей тұжырымға келіп, бірауыздан қаулы қабылданды. Қаулы

САБАҚ УАҚЫТЫНАН КӨРІНІС

11 слайд
САБАҚ УАҚЫТЫНАН КӨРІНІС

11 слайд

САБАҚ УАҚЫТЫНАН КӨРІНІС

12 слайд

12 слайд

\

13 слайд
\

13 слайд

\

Бұл тек дайжест кітапшаның бір ғана шығарма бойынша көрсетіліп отырған түрі. Жалпы дайжестт кітапша даялаудың әдістері әртүр

14 слайд
Бұл тек дайжест кітапшаның бір ғана шығарма бойынша көрсетіліп отырған түрі. Жалпы дайжестт кітапша даялаудың әдістері әртүрлі. Мысалы кітапшаға әртүрлі авторлардың шығармаларының тізімін беруге болады . Немесе әртүрлі шығармаларды былайша ұсынуға да болады : Мысалы:  1. Файзуллаұлы, Ә. Күй тандаған күшік: әңгімелер,  ертегілер, пьесалар . Бұл жинақтан жас буынның  мүлт кетпей, дұрыс жол таңдауына қалай  көмектесуге болады деген сұрақтың жауабын табуға  болады 2.   Мәжитов, Б. Балдәурен: әңгімелер /  Балалар әдебиеті, 2011.- 92,[4] бет: Кітапта балалар өмірінің қызықты сәттері,  олардың түсініктері мен танымдары, қиялдары  мен армандары, өздеріне тән болмыс-бітімдері  нанымды суреттеледі 

14 слайд

Бұл тек дайжест кітапшаның бір ғана шығарма бойынша көрсетіліп отырған түрі. Жалпы дайжестт кітапша даялаудың әдістері әртүрлі. Мысалы кітапшаға әртүрлі авторлардың шығармаларының тізімін беруге болады . Немесе әртүрлі шығармаларды былайша ұсынуға да болады : Мысалы:  1. Файзуллаұлы, Ә. Күй тандаған күшік: әңгімелер,  ертегілер, пьесалар . Бұл жинақтан жас буынның  мүлт кетпей, дұрыс жол таңдауына қалай  көмектесуге болады деген сұрақтың жауабын табуға  болады 2.   Мәжитов, Б. Балдәурен: әңгімелер /  Балалар әдебиеті, 2011.- 92,[4] бет: Кітапта балалар өмірінің қызықты сәттері,  олардың түсініктері мен танымдары, қиялдары  мен армандары, өздеріне тән болмыс-бітімдері  нанымды суреттеледі 

Ертегідегі Шалқан хан өз қызының болашағын біліп алып, оны болдырмау үшін,жаман істер жасайды. Бірақ қанша тырысса да, құда

15 слайд
Ертегідегі Шалқан хан өз қызының болашағын біліп алып, оны болдырмау үшін,жаман істер жасайды. Бірақ қанша тырысса да, құдайдың басына жазғаны орындалады. Хан қызының болашағымен қалай кездескені жайында білгің келсе, осы ертегіні оқы. Базарбайқызы, М.Әкесін іздеген ұл: әңгімелер / Базарбайқызы М; алғы сөз М. Қожахметова; суретші М. Балабекова. - Алматы: Фирма Орнак, 2015. - 175,[1] б.: сурет. Бүл кітапта бала кейіпкерлердің басынан өткен қызықты оқиғаларын әңгімеге арқау еткен.

15 слайд

Ертегідегі Шалқан хан өз қызының болашағын біліп алып, оны болдырмау үшін,жаман істер жасайды. Бірақ қанша тырысса да, құдайдың басына жазғаны орындалады. Хан қызының болашағымен қалай кездескені жайында білгің келсе, осы ертегіні оқы. Базарбайқызы, М.Әкесін іздеген ұл: әңгімелер / Базарбайқызы М; алғы сөз М. Қожахметова; суретші М. Балабекова. - Алматы: Фирма Орнак, 2015. - 175,[1] б.: сурет. Бүл кітапта бала кейіпкерлердің басынан өткен қызықты оқиғаларын әңгімеге арқау еткен.

ЕРТЕГІЛЕР СЕРИЯСЫ

16 слайд
ЕРТЕГІЛЕР СЕРИЯСЫ

16 слайд

ЕРТЕГІЛЕР СЕРИЯСЫ

«Қазақ халық ертегілері» жинағы. Керқұла атты Кендебай, Таусоғар мен Көлтауысарды жолдас еткен Ер Төстік, алтын сақасын ізде

17 слайд
«Қазақ халық ертегілері» жинағы. Керқұла атты Кендебай, Таусоғар мен Көлтауысарды жолдас еткен Ер Төстік, алтын сақасын іздеген бала, Ай астындағы Айбарша сұлу мен Күн астындағы Күнікей қыз – халық ертегілерінің қаһармандары бар мұратына жетіп, баланың қиялына қанат бітіреді. Ертегінің кез келген кейіпкері – ақылды тасбақа мен қоян, қарға мен кірпі, тіпті кішкентай құмырсқаның өзі мейірімділікке, ізгілікке баулиды. «Жанталас» автордың тұңғыш кітабы. Шығарма халықаралық, балаларға арналған «Дарабоз» бәйгесінде бас бәйгені жеңіп алған. Патриоттық, сезімге жетектететін бұл шығарма қазақтың жас батыры Сартайға арналған. Жаңа заман ертегілері. 1-ші кітапша / құраст. З. Башбаева; Алматы: Таймас, 2012.- 104 бет.: Бұл жинаққа бүгінгі күн тақырыбына арналған ертегі- әңгімелер мен ертегі-хикаяттар топтастырылған.

17 слайд

«Қазақ халық ертегілері» жинағы. Керқұла атты Кендебай, Таусоғар мен Көлтауысарды жолдас еткен Ер Төстік, алтын сақасын іздеген бала, Ай астындағы Айбарша сұлу мен Күн астындағы Күнікей қыз – халық ертегілерінің қаһармандары бар мұратына жетіп, баланың қиялына қанат бітіреді. Ертегінің кез келген кейіпкері – ақылды тасбақа мен қоян, қарға мен кірпі, тіпті кішкентай құмырсқаның өзі мейірімділікке, ізгілікке баулиды. «Жанталас» автордың тұңғыш кітабы. Шығарма халықаралық, балаларға арналған «Дарабоз» бәйгесінде бас бәйгені жеңіп алған. Патриоттық, сезімге жетектететін бұл шығарма қазақтың жас батыры Сартайға арналған. Жаңа заман ертегілері. 1-ші кітапша / құраст. З. Башбаева; Алматы: Таймас, 2012.- 104 бет.: Бұл жинаққа бүгінгі күн тақырыбына арналған ертегі- әңгімелер мен ертегі-хикаяттар топтастырылған.

. Дудар қыз: қазақ ертегісі / құраст. Қ. Жаңабаев; сурет. А. Григориади.- Алматы: Алматыкітап, 2014.- 14 бет.: сурет. Егерде ө

18 слайд
. Дудар қыз: қазақ ертегісі / құраст. Қ. Жаңабаев; сурет. А. Григориади.- Алматы: Алматыкітап, 2014.- 14 бет.: сурет. Егерде өмірдің ауыр жолы кездессе, соны жеңбей қоймау керектігін түсіндіреді. Дудар қыздың басына кешкен қызықты оқиғаны білгің келсе, осы кітапты қолыңа ал. Қызыл бөлтірік: жинақ / құраст. М. Социалқызы; суретшісі Ғ.Мырзашев. - Алматы: Арда, 2006. - 213,[3] б.: сурет. Жинаққа жасөспірімдер мен аға буын сүйсініп оқитын, ұлттық әдебиетіміздің алаң-елең шағында жазылған Әуезовтың әйгілі "Көксерек" повесі мен бүгінде осы шығармамен рухтас туған туындылар енгізілді Бұл жинақта марқұм Мұрат Сыздықовтың "Ак бас тырна" атты шағын повесі мен әңгімелерін ұсынылған. Бұндағы фантастикалық әңгімелерінде балалар өмірінің қызықты сәттерін тілге тиек етеді. Кітап адалдыққа, туған жерді сүюге тәрбиелейді.

18 слайд

. Дудар қыз: қазақ ертегісі / құраст. Қ. Жаңабаев; сурет. А. Григориади.- Алматы: Алматыкітап, 2014.- 14 бет.: сурет. Егерде өмірдің ауыр жолы кездессе, соны жеңбей қоймау керектігін түсіндіреді. Дудар қыздың басына кешкен қызықты оқиғаны білгің келсе, осы кітапты қолыңа ал. Қызыл бөлтірік: жинақ / құраст. М. Социалқызы; суретшісі Ғ.Мырзашев. - Алматы: Арда, 2006. - 213,[3] б.: сурет. Жинаққа жасөспірімдер мен аға буын сүйсініп оқитын, ұлттық әдебиетіміздің алаң-елең шағында жазылған Әуезовтың әйгілі "Көксерек" повесі мен бүгінде осы шығармамен рухтас туған туындылар енгізілді Бұл жинақта марқұм Мұрат Сыздықовтың "Ак бас тырна" атты шағын повесі мен әңгімелерін ұсынылған. Бұндағы фантастикалық әңгімелерінде балалар өмірінің қызықты сәттерін тілге тиек етеді. Кітап адалдыққа, туған жерді сүюге тәрбиелейді.

Міне , осындай дайжест кітапшаны өз қалауыңыз бойынша әртүрлі тәсілмен даярлауға болады . Басты мақсат - балаларды сол

19 слайд
Міне , осындай дайжест кітапшаны өз қалауыңыз бойынша әртүрлі тәсілмен даярлауға болады . Басты мақсат - балаларды сол шығармаларды таңдаулары бойынша оқуға қызықтыру болуы тиіс.

19 слайд

Міне , осындай дайжест кітапшаны өз қалауыңыз бойынша әртүрлі тәсілмен даярлауға болады . Басты мақсат - балаларды сол шығармаларды таңдаулары бойынша оқуға қызықтыру болуы тиіс.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

20 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

20 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі