Материалдар / "Педагогикалық менеджменттің басқару элементтері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Педагогикалық менеджменттің басқару элементтері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикалық идеялар байқауы
Авторы:
05 Желтоқсан 2023
312
7 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Ж.Ералиев а/о “ Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ”КММ Саламатсыздар ма?

1 слайд
Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Ж.Ералиев а/о “ Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ”КММ Саламатсыздар ма?

1 слайд

Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Ж.Ералиев а/о “ Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ”КММ Саламатсыздар ма?

Т ү й ін д е м е : А ты - ж ө н і: Х од ж аев Р ахим б ай Ш ухратович Т уған ж ы л ы :

2 слайд
Т ү й ін д е м е : А ты - ж ө н і: Х од ж аев Р ахим б ай Ш ухратович Т уған ж ы л ы : 26.12.1986ж ы л . Б іл ім і: Ж оғары . М .Х .Д ул ати аты нд ағы Т арМ У , “С ы рд ария” университеті (М агистрант) М а м а н д ы ғы : Д О ІЖ О ж ә н е И н ф о р м а т и к а п ә н і м ұ ғ а л ім і Ж ұ м ы с ө т іл і: 1 3 ж ы л С а н а т ы : І (п е д а го г-са р а п ш ы )

2 слайд

Т ү й ін д е м е : А ты - ж ө н і: Х од ж аев Р ахим б ай Ш ухратович Т уған ж ы л ы : 26.12.1986ж ы л . Б іл ім і: Ж оғары . М .Х .Д ул ати аты нд ағы Т арМ У , “С ы рд ария” университеті (М агистрант) М а м а н д ы ғы : Д О ІЖ О ж ә н е И н ф о р м а т и к а п ә н і м ұ ғ а л ім і Ж ұ м ы с ө т іл і: 1 3 ж ы л С а н а т ы : І (п е д а го г-са р а п ш ы )

«Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу» Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Ж.Ералиев а/о “ Р.Қошқарбаев аты

3 слайд
«Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу» Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Ж.Ералиев а/о “ Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ”КММ Педагогикалық идеяның тақырыбы: “ Педагогикалық менеджменттің басқару функциялары” Бағыты: “Білім беру жүйесіндегі менеджмент”

3 слайд

«Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу» Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Ж.Ералиев а/о “ Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ”КММ Педагогикалық идеяның тақырыбы: “ Педагогикалық менеджменттің басқару функциялары” Бағыты: “Білім беру жүйесіндегі менеджмент”

Педагогикалық идеяның мақсаты:  Педагогикалық менеджменнің функцияларын сапалы деңгейде ұғынып алуға ықпал ету; Міндеттері:

4 слайд
Педагогикалық идеяның мақсаты:  Педагогикалық менеджменнің функцияларын сапалы деңгейде ұғынып алуға ықпал ету; Міндеттері:  Педагогикалық менеджменнің функцияларының тиімділігі туралы ой бөлісу;  Педагогикалық менеджменнің функцияларының негізгі тәсілдерін зерделеу;

4 слайд

Педагогикалық идеяның мақсаты:  Педагогикалық менеджменнің функцияларын сапалы деңгейде ұғынып алуға ықпал ету; Міндеттері:  Педагогикалық менеджменнің функцияларының тиімділігі туралы ой бөлісу;  Педагогикалық менеджменнің функцияларының негізгі тәсілдерін зерделеу;

5 слайд

5 слайд

Оқушылардың жас ерекшелігі  Белгілі бір шақтық кезеңге тән анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктер

6 слайд
Оқушылардың жас ерекшелігі  Белгілі бір шақтық кезеңге тән анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерді әдетте  жас ерекшеліктері деп атайды. Сондықтан педагогика және психология балалардың  жас ерекшеліктеріндегі ширақтықты, өзгерімпаздықты айқындайды, тәрбиеленушінің және қоршаған ортамен жасайтын қарым-қатынастар жүйесіне тәуелді болатынын атап көрсетеді. Педагогикалық идеяның өзектілігі:

6 слайд

Оқушылардың жас ерекшелігі  Белгілі бір шақтық кезеңге тән анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерді әдетте  жас ерекшеліктері деп атайды. Сондықтан педагогика және психология балалардың  жас ерекшеліктеріндегі ширақтықты, өзгерімпаздықты айқындайды, тәрбиеленушінің және қоршаған ортамен жасайтын қарым-қатынастар жүйесіне тәуелді болатынын атап көрсетеді. Педагогикалық идеяның өзектілігі:

Туғаннан 1 жасқа дейінгі бөбектік кезең 1 мен 3 жас арасындағы сәбилік кезең; Қазіргі заманғы ғылымда адамның жас ере

7 слайд
Туғаннан 1 жасқа дейінгі бөбектік кезең 1 мен 3 жас арасындағы сәбилік кезең; Қазіргі заманғы ғылымда адамның жас ерекшелігіне қарай оның даму кезеңдерін төмендегідей бөледі: 3 пен 7 жас арасындағы мектеп жасына дейінгі кезең .

7 слайд

Туғаннан 1 жасқа дейінгі бөбектік кезең 1 мен 3 жас арасындағы сәбилік кезең; Қазіргі заманғы ғылымда адамның жас ерекшелігіне қарай оның даму кезеңдерін төмендегідей бөледі: 3 пен 7 жас арасындағы мектеп жасына дейінгі кезең .

8 слайд

8 слайд

Бастауыш мектеп жасындағы бала үшін ең маңыздысы – МҰҒАЛІМ

9 слайд
Бастауыш мектеп жасындағы бала үшін ең маңыздысы – МҰҒАЛІМ

9 слайд

Бастауыш мектеп жасындағы бала үшін ең маңыздысы – МҰҒАЛІМ

Бастауыш сынып жасында Осы жаста бала миының көлемі де ұлғаяды, яғни, ол 5 жаста үлкен адам миының 90 пайызындай болса

10 слайд
Бастауыш сынып жасында Осы жаста бала миының көлемі де ұлғаяды, яғни, ол 5 жаста үлкен адам миының 90 пайызындай болса, 10 жаста 95 пайызына тең болады. Бастауыш сынып жасындағы баланың салмағы бір жылда 2-2,7 кг өседі. 6 жастан 12 жасқа дейінгі аралықта бала денесінің салмағы екі есе артып, 18 килограмнан 36 килограмға дейін артады.

10 слайд

Бастауыш сынып жасында Осы жаста бала миының көлемі де ұлғаяды, яғни, ол 5 жаста үлкен адам миының 90 пайызындай болса, 10 жаста 95 пайызына тең болады. Бастауыш сынып жасындағы баланың салмағы бір жылда 2-2,7 кг өседі. 6 жастан 12 жасқа дейінгі аралықта бала денесінің салмағы екі есе артып, 18 килограмнан 36 килограмға дейін артады.

. Бастауыш мектеп оқушыларының психика – педагогикалық ерекшеліктері: Жүйке жүйесі жетіле түседі Психикасы жедел дамуға келеді.

11 слайд
. Бастауыш мектеп оқушыларының психика – педагогикалық ерекшеліктері: Жүйке жүйесі жетіле түседі Психикасы жедел дамуға келеді. Тежелу кемде де,қозуы күшті. Танымдық іс-әрекеті тікелей оқумен байланысты. Қабылдау тұрақсыз, ұйымдаспаған, көрнекі қызығушылық басым.Зейіні ырықсыз, тұрақтылығы кем, шектелген. Бала еңбегін ойын үдерісімен байланыстыра ұйымдастырған ұтымды.

11 слайд

. Бастауыш мектеп оқушыларының психика – педагогикалық ерекшеліктері: Жүйке жүйесі жетіле түседі Психикасы жедел дамуға келеді. Тежелу кемде де,қозуы күшті. Танымдық іс-әрекеті тікелей оқумен байланысты. Қабылдау тұрақсыз, ұйымдаспаған, көрнекі қызығушылық басым.Зейіні ырықсыз, тұрақтылығы кем, шектелген. Бала еңбегін ойын үдерісімен байланыстыра ұйымдастырған ұтымды.

Жеткіншек шақЖеткіншек шақ Педагогикалық тәжірибеде баланың жан-Педагогикалық тәжірибеде баланың жан- жақты дамуы мен мінез-құлқ

12 слайд
Жеткіншек шақЖеткіншек шақ Педагогикалық тәжірибеде баланың жан-Педагогикалық тәжірибеде баланың жан- жақты дамуы мен мінез-құлқы жағынан жақты дамуы мен мінез-құлқы жағынан қалыптасуының жеткіншек шағы қалыптасуының жеткіншек шағы /10-15 жас/ ең қиын кез болып есептеледі./10-15 жас/ ең қиын кез болып есептеледі.

12 слайд

Жеткіншек шақЖеткіншек шақ Педагогикалық тәжірибеде баланың жан-Педагогикалық тәжірибеде баланың жан- жақты дамуы мен мінез-құлқы жағынан жақты дамуы мен мінез-құлқы жағынан қалыптасуының жеткіншек шағы қалыптасуының жеткіншек шағы /10-15 жас/ ең қиын кез болып есептеледі./10-15 жас/ ең қиын кез болып есептеледі.

«Әлем өзгергендіктен, сіз өзгересіз, және қазіргі сәтте өзгеріссіз қалу қауіпті екенін білесіз» С.Бич Бүкіл әлемдік және ұлт

13 слайд
«Әлем өзгергендіктен, сіз өзгересіз, және қазіргі сәтте өзгеріссіз қалу қауіпті екенін білесіз» С.Бич Бүкіл әлемдік және ұлтаралық “ХХІ ғасыр – ақпарат ғасыры” яғни басқарушы менеджмент саласын жүзеге асырушыИнформатика және электрондық есептеуіш техника негіздерін оқытушы Ақпарат көздерін қолданушы, насихаттаушы, жабдықтаушы. Басқарудағы меннеджмент саласын үйренуші. Ертең мен қандай болам...Ертең мен қандай болам... Болашақта мен...Болашақта мен... Бүгін қандаймын.....Бүгін қандаймын..... Кеше мен қандай едім...Кеше мен қандай едім... Педагогикалық менеджменттің басқару функцияларын тиімді пайдалану, менеджмент саласында басқау функцияларын құрай алатын, менеджмент саласында, алған білімдерін талдап, жинақтап, тәжірибеде қолдана алатын көшбасшы орынбасар болу .ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯНЫ КЕҢЕЙТУДЕГІ БОЛШАҚҚА ҚАДАМЫМ

13 слайд

«Әлем өзгергендіктен, сіз өзгересіз, және қазіргі сәтте өзгеріссіз қалу қауіпті екенін білесіз» С.Бич Бүкіл әлемдік және ұлтаралық “ХХІ ғасыр – ақпарат ғасыры” яғни басқарушы менеджмент саласын жүзеге асырушыИнформатика және электрондық есептеуіш техника негіздерін оқытушы Ақпарат көздерін қолданушы, насихаттаушы, жабдықтаушы. Басқарудағы меннеджмент саласын үйренуші. Ертең мен қандай болам...Ертең мен қандай болам... Болашақта мен...Болашақта мен... Бүгін қандаймын.....Бүгін қандаймын..... Кеше мен қандай едім...Кеше мен қандай едім... Педагогикалық менеджменттің басқару функцияларын тиімді пайдалану, менеджмент саласында басқау функцияларын құрай алатын, менеджмент саласында, алған білімдерін талдап, жинақтап, тәжірибеде қолдана алатын көшбасшы орынбасар болу .ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯНЫ КЕҢЕЙТУДЕГІ БОЛШАҚҚА ҚАДАМЫМ

14

14 слайд
14

14 слайд

14