Педагогикалық оқу. Тақырыбы: "Оқу мен жазу арқылы сыни ойлаудың тиімділігі"
Педагогикалық оқу. Тақырыбы: "Оқу мен жазу арқылы сыни ойлаудың тиімділігі"

#1 слайд
Атырау облысы, Индер ауданы
Боран Нысанбаев орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Суюнгалиева Айгүл Тоқпанқызы
1 слайд
Атырау облысы, Индер ауданы Боран Нысанбаев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Суюнгалиева Айгүл Тоқпанқызы
#2 слайд
Оқу мен жазу арқылы
сыни ойлауды дамытудың
тиімділігі
2 слайд
Оқу мен жазу арқылы сыни ойлауды дамытудың тиімділігі
#3 слайд
Жоспар
І. Кіріспе
Білім беру үдерісіндегі жаңа мұғалімнің алдындағы
талап – жаңадан жаңаны табу
ІІ. Негізгі бөлім
1. Оқу мен жазу арқылы сыни ойлауды дамытудың
тиімділігі
2. Әдебиеттік оқу сабағында сын тұрғысынан
ойлау технологиясын пайдалану
ІІІ. Қорытынды
3 слайд
Жоспар І. Кіріспе Білім беру үдерісіндегі жаңа мұғалімнің алдындағы талап – жаңадан жаңаны табу ІІ. Негізгі бөлім 1. Оқу мен жазу арқылы сыни ойлауды дамытудың тиімділігі 2. Әдебиеттік оқу сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясын пайдалану ІІІ. Қорытынды
#4 слайд
«...қазіргі таңдағы білім беру жүйесінің ең бірінші
міндеті–сын тұрғысынан ойлайтын және ақпарат
ағындарына бейімделуге қабілетті адамдарды
дайындау»
Н.Ә.Назарбаев
4 слайд
«...қазіргі таңдағы білім беру жүйесінің ең бірінші міндеті–сын тұрғысынан ойлайтын және ақпарат ағындарына бейімделуге қабілетті адамдарды дайындау» Н.Ә.Назарбаев
#5 слайд
Әлемдік білім беру жүйесі жеке тұлғаны
қалыптастыруға негізделген. Бұл негіздеме Қазақстан
Республикасының Білім туралы Заңында жан-
жақты айқындалған: “Білім беру жүйесінің басты
міндеті – ұлттық және жалпы адамзаттық
құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері
негізінде жеке адамды қалыптастыруға және
кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін
қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа
технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру,
халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге
шығу.”
5 слайд
Әлемдік білім беру жүйесі жеке тұлғаны қалыптастыруға негізделген. Бұл негіздеме Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңында жан- жақты айқындалған: “Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу.”
#6 слайд
Жұмыстың мақсаты :
1.Оқушыны жан-жақты тұлға ретінде
қалыптастырып , баланың бойындағы қабілетті
ашу , ерекше қасиетін тану , білім стандартына
сай жетік білім алуын қамтамасыз ету.
2.Оқу, жазу, санаудың берік дағдыларын бойына
сіңіру.
3.Өздігінен ізденуге дағдыландыру, болашаққа
бағыт-бағдар беру
4.Өзін - өзі шығармашылық тұрғыдан тануға
көмектесу.
5.Оқу қызметін ұйымдастыру.
6 слайд
Жұмыстың мақсаты : 1.Оқушыны жан-жақты тұлға ретінде қалыптастырып , баланың бойындағы қабілетті ашу , ерекше қасиетін тану , білім стандартына сай жетік білім алуын қамтамасыз ету. 2.Оқу, жазу, санаудың берік дағдыларын бойына сіңіру. 3.Өздігінен ізденуге дағдыландыру, болашаққа бағыт-бағдар беру 4.Өзін - өзі шығармашылық тұрғыдан тануға көмектесу. 5.Оқу қызметін ұйымдастыру.
#7 слайд
Міндеттері:
1.СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге
деген қызығушылығын арттырып,танымдық қабілеттерін
дамытуға жағдай жасау. Өз ойын еркін айтуға мүмкіндік жасай
алатын орта туғызу.
2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін
қызықты, ұтымды өткізу.Оқушыларды тек берілген мәліметті
тыңдаушы емес ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын,
пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру.
Оқушының бойындағы ынта-ықыласын жойып алмай, жеке дара
қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін
дамытып, шығармашылығын шыңдау...
3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта,
топта жұмыс істеу барысында мұғалім мен оқушының
ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың ойына ерекше
құрметпен қарау. Оқушыларды өзін-өзі қадағалай алатын, іс-
әрекетін ретімен орындап, өзін - өзі жетілдіретін шығармашыл,
ізденімпаз тұлға қалыптастыру.
7 слайд
Міндеттері: 1.СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып,танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Өз ойын еркін айтуға мүмкіндік жасай алатын орта туғызу. 2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу.Оқушыларды тек берілген мәліметті тыңдаушы емес ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру. Оқушының бойындағы ынта-ықыласын жойып алмай, жеке дара қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін дамытып, шығармашылығын шыңдау... 3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу барысында мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау. Оқушыларды өзін-өзі қадағалай алатын, іс- әрекетін ретімен орындап, өзін - өзі жетілдіретін шығармашыл, ізденімпаз тұлға қалыптастыру.
#8 слайд
Тақырыптың жаңашылдығы:
XXI ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі
проблемаларының бірі «Білім- бүкіл өмір бойына »
қағидасын жүзеге асыратын білім жүйесінің ұйымдық
құрылымдарына іздеу болып табылады.
Ақпараттық технология ақпаратты алудың,
жеткізудің, сақтаудың және пайдаланудың әдістері мен
құралдары .
Дж.Дьюидің айтуы бойынша мәселелерге ерекше көңіл
аудару оқушылардың табиғи әуесқойлығын оятып,
оларды сыни тұрғыдан ойлауға итермелейді, яғни «нақты
бір мәселені қарастырып, қиын жағдайдан шығудың
жолын өзіндік іздеу арқылы оқушы шын мәнінде
ойланады». Осыдан сын тұрғысынан ойлау
бағдарламасының бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны
қалыптастыруда жаңашылдығы ерекше.
8 слайд
Тақырыптың жаңашылдығы: XXI ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі проблемаларының бірі «Білім- бүкіл өмір бойына » қағидасын жүзеге асыратын білім жүйесінің ұйымдық құрылымдарына іздеу болып табылады. Ақпараттық технология ақпаратты алудың, жеткізудің, сақтаудың және пайдаланудың әдістері мен құралдары . Дж.Дьюидің айтуы бойынша мәселелерге ерекше көңіл аудару оқушылардың табиғи әуесқойлығын оятып, оларды сыни тұрғыдан ойлауға итермелейді, яғни «нақты бір мәселені қарастырып, қиын жағдайдан шығудың жолын өзіндік іздеу арқылы оқушы шын мәнінде ойланады». Осыдан сын тұрғысынан ойлау бағдарламасының бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыруда жаңашылдығы ерекше.
#9 слайд
Тақырыптың тиімділігі:
•Жаңа таным құралдарын пайдалануға және ұйымдастыруға
жағдай жасайды.
•Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді.
•Оқушылар өзіне қажетті ақпаратты жедел түрде алады.
•Білім сапасын арттыруға септігін тигізеді.
•Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттырады.
•Оқытудың ой - өрісін , дүниетанымын кеңейтеді.
•Алған білім негізін дамыта отырып оқушының
шығармашылық деңгейін шыңдап, жетістіктерге жетуіне
көмектеседі.
•Жаңа ақпаратты жинақтап салыстырып, жүйелеп, нақты
қорытынды жасап. дәлелдейді,.
•Алған білімін талдап,жинақтап, жүйелілік
қалыптастырады.
9 слайд
Тақырыптың тиімділігі: •Жаңа таным құралдарын пайдалануға және ұйымдастыруға жағдай жасайды. •Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді. •Оқушылар өзіне қажетті ақпаратты жедел түрде алады. •Білім сапасын арттыруға септігін тигізеді. •Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттырады. •Оқытудың ой - өрісін , дүниетанымын кеңейтеді. •Алған білім негізін дамыта отырып оқушының шығармашылық деңгейін шыңдап, жетістіктерге жетуіне көмектеседі. •Жаңа ақпаратты жинақтап салыстырып, жүйелеп, нақты қорытынды жасап. дәлелдейді,. •Алған білімін талдап,жинақтап, жүйелілік қалыптастырады.
#10 слайд
Сын тұрғысынан ойлау – сынау емес, шыңдалған ойлау. Бұл
деңгейдегі ойлау тек ересек адамдарға, жоғарғы сынып
оқушыларына ғана тән деп ойлау дұрыс емес. Жас балалардың да
бұл жұмысты дұрыс ұйымдастырған жағдайда өз даму деңгейіне
сәйкес ойы шыңдалып, белгілі бір жетістіктерге жетері сөзсіз.
Сын тұрғысынан ойлау үш бөліктен тұрады:
Біріншіден, сын тұрғысынан ойлау өзіндік жеке ойлау болып
табылады.
Екіншіден, сын тұрғысынан оқыту жаттанды қағидаларды
дәлелдеп айта беру емес, оқушының оқып, оны еске сақтап айту,
терең ойлау арқылы ескіге жаңаша көзқарас қалыптастыру, тың
идеялар ойлап табу қабілеті.
Үшіншіден, сын тұрғысынан ойлау сұрақтар қойып, шешімін
табуды қажет ететін мәселені анықтаудан басталады.
10 слайд
Сын тұрғысынан ойлау – сынау емес, шыңдалған ойлау. Бұл деңгейдегі ойлау тек ересек адамдарға, жоғарғы сынып оқушыларына ғана тән деп ойлау дұрыс емес. Жас балалардың да бұл жұмысты дұрыс ұйымдастырған жағдайда өз даму деңгейіне сәйкес ойы шыңдалып, белгілі бір жетістіктерге жетері сөзсіз. Сын тұрғысынан ойлау үш бөліктен тұрады: Біріншіден, сын тұрғысынан ойлау өзіндік жеке ойлау болып табылады. Екіншіден, сын тұрғысынан оқыту жаттанды қағидаларды дәлелдеп айта беру емес, оқушының оқып, оны еске сақтап айту, терең ойлау арқылы ескіге жаңаша көзқарас қалыптастыру, тың идеялар ойлап табу қабілеті. Үшіншіден, сын тұрғысынан ойлау сұрақтар қойып, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтаудан басталады.
#11 слайд
Сын тұрғысынан
ойлау
бағдарламасы үш
кезеңнен тұрады
Қызығушылықты ояту. Үйрену процесі –
бұрынғы білетін және жаңа білімді ұштастырудан
тұрады. Үйренуші жаңа ұғымдарды, түсініктерді,
өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен
толықтырады, кеңейте түседі.
Тақырып туралы ой-толғаныс – бағдарламаның
үшінші кезеңі. Күнделікті оқыту процесінде
оқушының толғанысын ұйымдастыру, өзіне, басқаға
сын көзбен қарап, баға беруге үйретеді. Оқушылар
өз ойларын, өздері байқаған ақпараттарды өз
сөздерімен айта алады.
Ойлау мен үйренуге бағытталған бұл
бағдарламаның екінші кезеңі мағынаны
ашу (түсіне білу). Бұл кезеңде үйренуші жаңа
ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс
істейді, тапсырмалар орындайды. Оның өз бетімен
жұмыс жасап, белсенділік көрсетуіне жағдай
жасалады.
11 слайд
Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы үш кезеңнен тұрады Қызығушылықты ояту. Үйрену процесі – бұрынғы білетін және жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Үйренуші жаңа ұғымдарды, түсініктерді, өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен толықтырады, кеңейте түседі. Тақырып туралы ой-толғаныс – бағдарламаның үшінші кезеңі. Күнделікті оқыту процесінде оқушының толғанысын ұйымдастыру, өзіне, басқаға сын көзбен қарап, баға беруге үйретеді. Оқушылар өз ойларын, өздері байқаған ақпараттарды өз сөздерімен айта алады. Ойлау мен үйренуге бағытталған бұл бағдарламаның екінші кезеңі мағынаны ашу (түсіне білу). Бұл кезеңде үйренуші жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс істейді, тапсырмалар орындайды. Оның өз бетімен жұмыс жасап, белсенділік көрсетуіне жағдай жасалады.
#12 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды үйрету үшін мына
шараларды орындауы шарт:
1.Сын тұрғысынан ойлауды үйрету үшін
уақыт керек.
2. Оқушыларға ойланып-толғануға, ойын
ашық айтуға рұқсат беру.
3. Әр түрлі идеялар мен пікірлерді қабылдау.
4. Үйрену барысында оқушылардың белсенді
іс-әрекетін қолдау.
5. Кейбір оқушылардың бір-бірінің жауабына
жасаған сынының дәлелді, дәйекті болуын
талап ету.
6.Сын тұрғысынан ойлауды бағалау.
12 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды үйрету үшін мына шараларды орындауы шарт: 1.Сын тұрғысынан ойлауды үйрету үшін уақыт керек. 2. Оқушыларға ойланып-толғануға, ойын ашық айтуға рұқсат беру. 3. Әр түрлі идеялар мен пікірлерді қабылдау. 4. Үйрену барысында оқушылардың белсенді іс-әрекетін қолдау. 5. Кейбір оқушылардың бір-бірінің жауабына жасаған сынының дәлелді, дәйекті болуын талап ету. 6.Сын тұрғысынан ойлауды бағалау.
#13 слайд
Оқушыларға байланысты:
-сенімділікпен жұмыс жасау;
-бар ынтасымен оқуға берілу;
-пікірлерді тыңдау, құрметтеу;
-өз пікірін ашық білдіруді қажет ету керек;
Тек сонда ғана олар:
-мен осы мәселе туралы не ойлаймын ?
-осы мазмұннан алған ақпарат менің бұрынғы
білетініме сәйкес келе ме?
-маған бұл жаңа ойлар қаншалықты әсер етті
деген сауалдар төңірегінде ойлауға үйренеді.
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының
басты мақсаты –оқытуды оқушыға бағыттау.
13 слайд
Оқушыларға байланысты: -сенімділікпен жұмыс жасау; -бар ынтасымен оқуға берілу; -пікірлерді тыңдау, құрметтеу; -өз пікірін ашық білдіруді қажет ету керек; Тек сонда ғана олар: -мен осы мәселе туралы не ойлаймын ? -осы мазмұннан алған ақпарат менің бұрынғы білетініме сәйкес келе ме? -маған бұл жаңа ойлар қаншалықты әсер етті деген сауалдар төңірегінде ойлауға үйренеді. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясының басты мақсаты –оқытуды оқушыға бағыттау.
#14 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
бағдарламасы бойынша оқыту үрдісінде
оқушыны-басты тұлға деп алып:
- Оқытуды оқушының дамуына бағыттай
ұйымдастырамын;
- Оқыту мазмұнына байланысты мақсат пен
міндетті дұрыс қоямын, нәтижеге жетемін,
- жеке тұлғаның танымдық әрекет иесі болуын
қалаймын;
- мұғалім мен оқушы арасындағы тең құқылы
қарым-қатынасты қолдаймын;
- кәсіби деңгейім дамып, жаңашыл мұғалімнен
зерттеуші ұстазға айналдым;
14 слайд
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы бойынша оқыту үрдісінде оқушыны-басты тұлға деп алып: - Оқытуды оқушының дамуына бағыттай ұйымдастырамын; - Оқыту мазмұнына байланысты мақсат пен міндетті дұрыс қоямын, нәтижеге жетемін, - жеке тұлғаның танымдық әрекет иесі болуын қалаймын; - мұғалім мен оқушы арасындағы тең құқылы қарым-қатынасты қолдаймын; - кәсіби деңгейім дамып, жаңашыл мұғалімнен зерттеуші ұстазға айналдым;
#15 слайд
Сабақта оқушыға білім дайын күйінде беріле салмау керек. Мұғалім
шеберлігі арқылы баланың білімді игеруге қызығушылығын ояту қажет.
Ал ол сұрақ әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы баланың алдына жан-жақты
мақсат қойып, іске асыруына жол көрсетеді.
Сын тұрғысынан ойлауға құрылған сабағымды мысалға келтіремін.
Сабақтың тақырыбы: Б. Емелянов. Бүркіт (3-сынып,
әд. оқу)
Жалпы мақсаттары: 1.Оқушыларды жаңа мәтінмен
таныстыра
отырып ондағы негізгі ойды анықтау; бүркіт өмірімен
таныстыру.
2. Сын тұрғысынан ойлау,жүйелі сөйлеуге жаттықтыру,
талдау дағдыларын дамыту.
3.Оқушыларды Отанын, халқын сүюге,табиғатты
қызықтап,оны қорғай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Негізгі идеясы: Қатыгездік – адам мінез-құлқындағы
жағымсыз іс-әрекет.
15 слайд
Сабақта оқушыға білім дайын күйінде беріле салмау керек. Мұғалім шеберлігі арқылы баланың білімді игеруге қызығушылығын ояту қажет. Ал ол сұрақ әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы баланың алдына жан-жақты мақсат қойып, іске асыруына жол көрсетеді. Сын тұрғысынан ойлауға құрылған сабағымды мысалға келтіремін. Сабақтың тақырыбы: Б. Емелянов. Бүркіт (3-сынып, әд. оқу) Жалпы мақсаттары: 1.Оқушыларды жаңа мәтінмен таныстыра отырып ондағы негізгі ойды анықтау; бүркіт өмірімен таныстыру. 2. Сын тұрғысынан ойлау,жүйелі сөйлеуге жаттықтыру, талдау дағдыларын дамыту. 3.Оқушыларды Отанын, халқын сүюге,табиғатты қызықтап,оны қорғай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу. Негізгі идеясы: Қатыгездік – адам мінез-құлқындағы жағымсыз іс-әрекет.
#16 слайд
Оқыту нәтижелері:
1.Жаңа мәтінмен таныса отырып,ондағы
негізгі ойды анықтайды.
2. Алған білімді жай қабылдамайды,
саралайды, салыстырады, қолданады.
3. Сын тұрғысынан ойлай алуға
дағдыланады;
4. Өз бетінше шешім қабылдап,
дәлелдемелер келтіреді, қорытынды
жасай алады.
16 слайд
Оқыту нәтижелері: 1.Жаңа мәтінмен таныса отырып,ондағы негізгі ойды анықтайды. 2. Алған білімді жай қабылдамайды, саралайды, салыстырады, қолданады. 3. Сын тұрғысынан ойлай алуға дағдыланады; 4. Өз бетінше шешім қабылдап, дәлелдемелер келтіреді, қорытынды жасай алады.
#17 слайд
І. Қызығушылығын ояту.
Білу .
А) Ұйымдастыру сәтін
өткізу,оқушыларға
психологиялық ахуал туғызу.
Ә)Оқушыларды күн, ай және
от арқылы үш топқа бөлу.
2. Шаттық шеңбері арқылы
оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.
3.Үй тапсырмасын бекіту.
Кері байланыс жасау.
17 слайд
І. Қызығушылығын ояту. Білу . А) Ұйымдастыру сәтін өткізу,оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Ә)Оқушыларды күн, ай және от арқылы үш топқа бөлу. 2. Шаттық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. 3.Үй тапсырмасын бекіту. Кері байланыс жасау.
#18 слайд
1-тәсіл.”Атаулар бойынша үш сұрақ”
1.Қайда? Сіз бұл терминді бұрынырақта
қайда және қандай мағынада кездестірдіңіз?
2.Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды
қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?
3.Қандай? Сабақта осы атаулар қандай
қолданыста болады деп ойлайсың?
18 слайд
1-тәсіл.”Атаулар бойынша үш сұрақ” 1.Қайда? Сіз бұл терминді бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестірдіңіз? 2.Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? 3.Қандай? Сабақта осы атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
Түсіну. 2-тәсіл. «Оңай және қиын сұрақтар
кестесі»
Оңай сұрақтар Қиын сұрақтар
1.Мәтін қалай аталады?
2.Мәтін кейіпкерлері кімдер?
3.Жолаушылар қайда келді?
4.Олар кімдер еді?
5.Гайдар нені көрді,неге
таңырқады?
6.Жолаушыларды қарт қайда
шақырды,қалай күтті?
1.Жолаушылар бүркіттің соқыр
екенін қайдан білді?
2.Қарт жолаушыларға қандай
әңгіме айтты?
3.Оқиға қай кезде болған еді?
4.Қиын кезде қыран бүркіттің
қандай пайдасы тиген екен?
5.Жауыз адамдар бүркітке не
істеді?
20 слайд
Түсіну. 2-тәсіл. «Оңай және қиын сұрақтар кестесі» Оңай сұрақтар Қиын сұрақтар 1.Мәтін қалай аталады? 2.Мәтін кейіпкерлері кімдер? 3.Жолаушылар қайда келді? 4.Олар кімдер еді? 5.Гайдар нені көрді,неге таңырқады? 6.Жолаушыларды қарт қайда шақырды,қалай күтті? 1.Жолаушылар бүркіттің соқыр екенін қайдан білді? 2.Қарт жолаушыларға қандай әңгіме айтты? 3.Оқиға қай кезде болған еді? 4.Қиын кезде қыран бүркіттің қандай пайдасы тиген екен? 5.Жауыз адамдар бүркітке не істеді?
#21 слайд
21 слайд
#22 слайд
Қолдану. 3- тәсіл. «Дөңгелек үстел»
1.Халық бүркіттің жақсылығын қалай қайтарды?
2.Гайдардың «жақсылықты ұмытпауды үйрен» дегенін
қалай түсінесің?
3.Өздерің жан-жануарларға қандай көмек
жасайсыңдар?
Талдау. 4- тәсіл. «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»
І топ. Бүркіттің әрекетін жауыз адамдардың
әрекетімен салыстыр.
ІІ топ. Бүркітке сипаттама беру.
ІІІ топ. Мәтіндегі жауыз адамдардың әрекеттерін
санамалап айтып бер.
22 слайд
Қолдану. 3- тәсіл. «Дөңгелек үстел» 1.Халық бүркіттің жақсылығын қалай қайтарды? 2.Гайдардың «жақсылықты ұмытпауды үйрен» дегенін қалай түсінесің? 3.Өздерің жан-жануарларға қандай көмек жасайсыңдар? Талдау. 4- тәсіл. «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» І топ. Бүркіттің әрекетін жауыз адамдардың әрекетімен салыстыр. ІІ топ. Бүркітке сипаттама беру. ІІІ топ. Мәтіндегі жауыз адамдардың әрекеттерін санамалап айтып бер.
#23 слайд
Топпен жұмыс
23 слайд
Топпен жұмыс
#24 слайд
ІІІ. Ой толғаныс
Жинақтау. 5-тәсіл. «Еркін жазу»
Мен және бүркіт.
3 сөйлемнен тұратын шағын эссе жазу.
Оқушылар мәтіннен түйген ойларын өмірмен
байланыстыра отыра өз сөздерімен баяндайды.
24 слайд
ІІІ. Ой толғаныс Жинақтау. 5-тәсіл. «Еркін жазу» Мен және бүркіт. 3 сөйлемнен тұратын шағын эссе жазу. Оқушылар мәтіннен түйген ойларын өмірмен байланыстыра отыра өз сөздерімен баяндайды.
#25 слайд
Оқушының сабақтағы жұмысын
бақылау парағы
1-4 ұпай -3 (үш) 5-8 ұпай – 4 (төрт) 9-12 ұпай - 5 (Бес)
Оқушының
аты жөні
Үй
тапсыр
масы
Өзіндік
пікір
келтіруі
Постер
қорғауы
Сұрақтарға
жауап беруі
Ұпай Баға
25 слайд
Оқушының сабақтағы жұмысын бақылау парағы 1-4 ұпай -3 (үш) 5-8 ұпай – 4 (төрт) 9-12 ұпай - 5 (Бес) Оқушының аты жөні Үй тапсыр масы Өзіндік пікір келтіруі Постер қорғауы Сұрақтарға жауап беруі Ұпай Баға
#26 слайд
Үйге тапсырма
1.Мәтінді түсініп оқу.
2.Бүркіттің пайдасы туралы
әңгіме жазып келу.
26 слайд
Үйге тапсырма 1.Мәтінді түсініп оқу. 2.Бүркіттің пайдасы туралы әңгіме жазып келу.
#27 слайд
Кері байланыс
«Менің смайлым»
Бүгінгі сабақтан
білдім, үйрендім
Қиындықтар
кездесті бірақ
жеңе білдім
•Түсінбедім,
•үйренбедім
27 слайд
Кері байланыс «Менің смайлым» Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім Қиындықтар кездесті бірақ жеңе білдім •Түсінбедім, •үйренбедім
#28 слайд
Сабақ түбегейлі оқушыға
бағытталды
Ұжымдық ынтымақтастық
қатынас орнады
Күтпеген өзгерістер
болу үшін стандартты
емес тәсілдер
қолдандым.
Нәтиже
Проблемалық ситуациялар
туғыздым
Өзім де өзгердім, көп оқимын,
балалардан үйренемін, бірге жауап
іздеймін, бірге оқимыз, бірге
дамимыз.
Оқушылар жоғары
деңгейдегі сұрақтар
қоя бастады
Оқушылардың
жауапкершілігі
артты
28 слайд
Сабақ түбегейлі оқушыға бағытталды Ұжымдық ынтымақтастық қатынас орнады Күтпеген өзгерістер болу үшін стандартты емес тәсілдер қолдандым. Нәтиже Проблемалық ситуациялар туғыздым Өзім де өзгердім, көп оқимын, балалардан үйренемін, бірге жауап іздеймін, бірге оқимыз, бірге дамимыз. Оқушылар жоғары деңгейдегі сұрақтар қоя бастады Оқушылардың жауапкершілігі артты
#29 слайд
«Даңққа жеткізетін жол еңбекпен салынады»
29 слайд
«Даңққа жеткізетін жол еңбекпен салынады»
#30 слайд
Шәкірт ұстаздан озса, ол ұстаздың ұлылығы.
“Ақ бота-2014”
марафонының
ІІІ орын иегері
Калим Айсана
“Ақ бота-2014”
марафонының
ІІІ орын иегері
Бауыржан Айзере
“Зерде» ғылыми
жобалар сайысы
ІІІ орын иегері
Нұрмұханбетов
Ануар
30 слайд
Шәкірт ұстаздан озса, ол ұстаздың ұлылығы. “Ақ бота-2014” марафонының ІІІ орын иегері Калим Айсана “Ақ бота-2014” марафонының ІІІ орын иегері Бауыржан Айзере “Зерде» ғылыми жобалар сайысы ІІІ орын иегері Нұрмұханбетов Ануар
#31 слайд
Жалпы білім беретін пәндер бойынша Республикалық
олимпиаданың ІІІ кезеңінде ана тілі пәні бойынша ІІІ орын
иегері Үмітжанова Дильнара
31 слайд
Жалпы білім беретін пәндер бойынша Республикалық олимпиаданың ІІІ кезеңінде ана тілі пәні бойынша ІІІ орын иегері Үмітжанова Дильнара
#32 слайд
2010-2015 оқу жылдарындағы оқушыларымның
сапа көрсеткіштері
2010-2011 2011-2012 2012-20123 2013-20142014-2015
66,6% 66,6% 66,6%
70%
73,3%
32 слайд
2010-2015 оқу жылдарындағы оқушыларымның сапа көрсеткіштері 2010-2011 2011-2012 2012-20123 2013-20142014-2015 66,6% 66,6% 66,6% 70% 73,3%
#33 слайд
Оқытудың осындай жаңа педагогикалық технологияларын сабаққа
енгізу бүгінгі таңда әрбір ұстаздың басты мақсаты болуы керек. Себебі,
елімізге заман талабына сай қалыптан тыс ойлай алатын, шұғыл шешімдер
қабылдай білетін, белсенді, шығармашыл азаматтар қажет.
Осылайша оқытудың жаңа мазмұнын жасауға бетбұрысты әрбір
мұғалім өзінен бастағаны жөн. Сол себепті жаңа технологиялар сабақтарда
жиі қолданылған сайын, білім сапасы да арта түсері ақиқат.
33 слайд
Оқытудың осындай жаңа педагогикалық технологияларын сабаққа енгізу бүгінгі таңда әрбір ұстаздың басты мақсаты болуы керек. Себебі, елімізге заман талабына сай қалыптан тыс ойлай алатын, шұғыл шешімдер қабылдай білетін, белсенді, шығармашыл азаматтар қажет. Осылайша оқытудың жаңа мазмұнын жасауға бетбұрысты әрбір мұғалім өзінен бастағаны жөн. Сол себепті жаңа технологиялар сабақтарда жиі қолданылған сайын, білім сапасы да арта түсері ақиқат.
шағым қалдыра аласыз













