Педагогикалық такт пен педагогикалық әдеп
Педагогикалық такт пен педагогикалық әдеп

#1 слайд
Педагогикалық такт
педагогикалық әдеп
оқытушы: Жолдасбаева К.О .
1 слайд
Педагогикалық такт педагогикалық әдеп оқытушы: Жолдасбаева К.О .
#2 слайд
Оқытушы мен оқушының қарым- қатынасының тиімділігі педагогикалық
такттың сақталуына байланысты
Педагогикалық такт- (лат. tactus-
жанасу)-педагогикалық байланысу
құралдарын таңдаудағы сезім
өлшемі,әр нақты жағдайда шектен
шықпай,тиімді тәрбиелік ықпалды
пайдалана білу.
Педагогикалық такт баланың жеке
басын құрметтей отырып, оған шамасы
келетін белгілі талап қоюды білдіреді.
2 слайд
Оқытушы мен оқушының қарым- қатынасының тиімділігі педагогикалық такттың сақталуына байланысты Педагогикалық такт- (лат. tactus- жанасу)-педагогикалық байланысу құралдарын таңдаудағы сезім өлшемі,әр нақты жағдайда шектен шықпай,тиімді тәрбиелік ықпалды пайдалана білу. Педагогикалық такт баланың жеке басын құрметтей отырып, оған шамасы келетін белгілі талап қоюды білдіреді.
#3 слайд
Түсіндірмелі сөздікте : такт -сезім өлшемі,
біреуге немесе бір нәрсеге дұрыс қарау,
өзін-өзі ұстай білу деп түсіндіріледі .
Энциклопедияда: “ Такт педагогический
–это соблюдение педагогам принципа
меры в общении с детьми в самых
разнообразных сферах
деятельности,умение выбрать
правильный подход к ученику”.делінген.
3 слайд
Түсіндірмелі сөздікте : такт -сезім өлшемі, біреуге немесе бір нәрсеге дұрыс қарау, өзін-өзі ұстай білу деп түсіндіріледі . Энциклопедияда: “ Такт педагогический –это соблюдение педагогам принципа меры в общении с детьми в самых разнообразных сферах деятельности,умение выбрать правильный подход к ученику”.делінген.
#4 слайд
Олай болса,педагогикалық тактының негізгі сипаттарын былай
беруге болады:
1. Мұғалімнің кәсіби тәртібінің өлшемі,оның
қызметінің өлшемі;
2. Педагог- тәрбиеленуші,педагог- ұжым қарым-
қатынасының дұрыс құрушы;
3. Әсер ету мен өзара әрекеттесудің әдістерін,
түрлерін,
құралдарын таңдай білу және пайдалану.
Педагогикалық тактта қарым-қатынасқа қатысушы
суъектінің адамгершілік –эстетикалық кәсіби
ұстанымы сақталалы.
4 слайд
Олай болса,педагогикалық тактының негізгі сипаттарын былай беруге болады: 1. Мұғалімнің кәсіби тәртібінің өлшемі,оның қызметінің өлшемі; 2. Педагог- тәрбиеленуші,педагог- ұжым қарым- қатынасының дұрыс құрушы; 3. Әсер ету мен өзара әрекеттесудің әдістерін, түрлерін, құралдарын таңдай білу және пайдалану. Педагогикалық тактта қарым-қатынасқа қатысушы суъектінің адамгершілік –эстетикалық кәсіби ұстанымы сақталалы.
#5 слайд
Педагогикалық такт қаратудың формалары мен қарым-
қатынастарында намысына тимей сөйлей білуінде,балалар әрекетін
ұйымдастыра білуде, оны тексере білуде, өзін-өзі ұстай білу, талап ете
білуінде көрініс табады,
1 курс оқушысы қоңырауды әзер күтеді, қоңырау
соғыла салысымен мұғалімге жақындайды
да,үстелге сүйеніп, жантая түсіп:”.....сіз білесіз бе,
мен баяғыдан сұрайын деп жүр едім”-деп, сұрақ қоя
бергенде, мұғалім:” Мұғалімнің алдында
қиқаңдамай дұрыс тұр”деп дауысын көтеріп
сөлейді.Соңынан іле шала :”Не сұрайын деп едің?”-
дейді.оқушы: “Ештеңе емес”-деп, қабағы түсіп,
аудиториядан шығып кетеді. Мұғалім қандай қателік
жіберді?
5 слайд
Педагогикалық такт қаратудың формалары мен қарым- қатынастарында намысына тимей сөйлей білуінде,балалар әрекетін ұйымдастыра білуде, оны тексере білуде, өзін-өзі ұстай білу, талап ете білуінде көрініс табады, 1 курс оқушысы қоңырауды әзер күтеді, қоңырау соғыла салысымен мұғалімге жақындайды да,үстелге сүйеніп, жантая түсіп:”.....сіз білесіз бе, мен баяғыдан сұрайын деп жүр едім”-деп, сұрақ қоя бергенде, мұғалім:” Мұғалімнің алдында қиқаңдамай дұрыс тұр”деп дауысын көтеріп сөлейді.Соңынан іле шала :”Не сұрайын деп едің?”- дейді.оқушы: “Ештеңе емес”-деп, қабағы түсіп, аудиториядан шығып кетеді. Мұғалім қандай қателік жіберді?
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
Педагогикалық әдеп – оқытушының аса бағалы педагогтық қасиеті
К. Д. Ушинский: «педагогика теориясын қаншама
жет i к б i лген i мен, педагогтық әдепт i ң қыр-сырын
меңгермей i нше, бұған оның қолы жетпейд i»
“ Мұғалім балалармен сөйлескенде ашуланбай,
күйгелектенбей, сабырлықпен сөйлеп, шұбалаңқы
сөздермен керексіз терминдерді қолданбастан, әрбір
затты ықыласпен, қарапайым тілмен түсіндіру керек ”
Ы. Алтынсарин.
Януш Корчак: «Мен мынаған кәміл сенімдімін, онсыз
мұғалім бала жүрегінен орын ала алмайды. Ең негізгісі
әр мұғалім өзінің де бала болғанын ешқашан
ұмытпағаны дұрыс.”
9 слайд
Педагогикалық әдеп – оқытушының аса бағалы педагогтық қасиеті К. Д. Ушинский: «педагогика теориясын қаншама жет i к б i лген i мен, педагогтық әдепт i ң қыр-сырын меңгермей i нше, бұған оның қолы жетпейд i» “ Мұғалім балалармен сөйлескенде ашуланбай, күйгелектенбей, сабырлықпен сөйлеп, шұбалаңқы сөздермен керексіз терминдерді қолданбастан, әрбір затты ықыласпен, қарапайым тілмен түсіндіру керек ” Ы. Алтынсарин. Януш Корчак: «Мен мынаған кәміл сенімдімін, онсыз мұғалім бала жүрегінен орын ала алмайды. Ең негізгісі әр мұғалім өзінің де бала болғанын ешқашан ұмытпағаны дұрыс.”
#10 слайд
Педагогтық әдепте бастысы- оқушының
жүрегіне жол таба білу
Ұрпаққа қалдырар мәңгілік
байлық-білім
мен тәрбие.
Ал сол құндылық мұғалімнің
уысында.
10 слайд
Педагогтық әдепте бастысы- оқушының жүрегіне жол таба білу Ұрпаққа қалдырар мәңгілік байлық-білім мен тәрбие. Ал сол құндылық мұғалімнің уысында.
#11 слайд
Педагогқа тән қасиеттер
Педаггогг
Байқағ
ыш
Әдііл
Тәрбие
ліі
Төзіім
діі
11 слайд
Педагогқа тән қасиеттер Педаггогг Байқағ ыш Әдііл Тәрбие ліі Төзіім діі
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
21 слайд
#22 слайд
22 слайд
#23 слайд
23 слайд
шағым қалдыра аласыз













