Материалдар / Педагогикалық такт пен педагогикалық әдеп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Педагогикалық такт пен педагогикалық әдеп

Материал туралы қысқаша түсінік
материал барлық жас ұстаздарға арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2021
2333
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Педагогикалық такт педагогикалық әдеп оқытушы: Жолдасбаева К.О .

1 слайд
Педагогикалық такт педагогикалық әдеп оқытушы: Жолдасбаева К.О .

1 слайд

Педагогикалық такт педагогикалық әдеп оқытушы: Жолдасбаева К.О .

Оқытушы мен оқушының қарым- қатынасының тиімділігі педагогикалық такттың сақталуына байланысты  Педагогикалық такт- (лат. tact

2 слайд
Оқытушы мен оқушының қарым- қатынасының тиімділігі педагогикалық такттың сақталуына байланысты  Педагогикалық такт- (лат. tactus- жанасу)-педагогикалық байланысу құралдарын таңдаудағы сезім өлшемі,әр нақты жағдайда шектен шықпай,тиімді тәрбиелік ықпалды пайдалана білу.  Педагогикалық такт баланың жеке басын құрметтей отырып, оған шамасы келетін белгілі талап қоюды білдіреді.

2 слайд

Оқытушы мен оқушының қарым- қатынасының тиімділігі педагогикалық такттың сақталуына байланысты  Педагогикалық такт- (лат. tactus- жанасу)-педагогикалық байланысу құралдарын таңдаудағы сезім өлшемі,әр нақты жағдайда шектен шықпай,тиімді тәрбиелік ықпалды пайдалана білу.  Педагогикалық такт баланың жеке басын құрметтей отырып, оған шамасы келетін белгілі талап қоюды білдіреді.

Түсіндірмелі сөздікте : такт -сезім өлшемі, біреуге немесе бір нәрсеге дұрыс қарау, өзін-өзі ұстай білу деп түсіндіріледі .

3 слайд
Түсіндірмелі сөздікте : такт -сезім өлшемі, біреуге немесе бір нәрсеге дұрыс қарау, өзін-өзі ұстай білу деп түсіндіріледі .  Энциклопедияда: “ Такт педагогический –это соблюдение педагогам принципа меры в общении с детьми в самых разнообразных сферах деятельности,умение выбрать правильный подход к ученику”.делінген.

3 слайд

Түсіндірмелі сөздікте : такт -сезім өлшемі, біреуге немесе бір нәрсеге дұрыс қарау, өзін-өзі ұстай білу деп түсіндіріледі .  Энциклопедияда: “ Такт педагогический –это соблюдение педагогам принципа меры в общении с детьми в самых разнообразных сферах деятельности,умение выбрать правильный подход к ученику”.делінген.

Олай болса,педагогикалық тактының негізгі сипаттарын былай беруге болады: 1. Мұғалімнің кәсіби тәртібінің өлшемі,оның қызметі

4 слайд
Олай болса,педагогикалық тактының негізгі сипаттарын былай беруге болады: 1. Мұғалімнің кәсіби тәртібінің өлшемі,оның қызметінің өлшемі; 2. Педагог- тәрбиеленуші,педагог- ұжым қарым- қатынасының дұрыс құрушы; 3. Әсер ету мен өзара әрекеттесудің әдістерін, түрлерін, құралдарын таңдай білу және пайдалану. Педагогикалық тактта қарым-қатынасқа қатысушы суъектінің адамгершілік –эстетикалық кәсіби ұстанымы сақталалы.

4 слайд

Олай болса,педагогикалық тактының негізгі сипаттарын былай беруге болады: 1. Мұғалімнің кәсіби тәртібінің өлшемі,оның қызметінің өлшемі; 2. Педагог- тәрбиеленуші,педагог- ұжым қарым- қатынасының дұрыс құрушы; 3. Әсер ету мен өзара әрекеттесудің әдістерін, түрлерін, құралдарын таңдай білу және пайдалану. Педагогикалық тактта қарым-қатынасқа қатысушы суъектінің адамгершілік –эстетикалық кәсіби ұстанымы сақталалы.

Педагогикалық такт қаратудың формалары мен қарым- қатынастарында намысына тимей сөйлей білуінде,балалар әрекетін ұйымдастыра бі

5 слайд
Педагогикалық такт қаратудың формалары мен қарым- қатынастарында намысына тимей сөйлей білуінде,балалар әрекетін ұйымдастыра білуде, оны тексере білуде, өзін-өзі ұстай білу, талап ете білуінде көрініс табады,  1 курс оқушысы қоңырауды әзер күтеді, қоңырау соғыла салысымен мұғалімге жақындайды да,үстелге сүйеніп, жантая түсіп:”.....сіз білесіз бе, мен баяғыдан сұрайын деп жүр едім”-деп, сұрақ қоя бергенде, мұғалім:” Мұғалімнің алдында қиқаңдамай дұрыс тұр”деп дауысын көтеріп сөлейді.Соңынан іле шала :”Не сұрайын деп едің?”- дейді.оқушы: “Ештеңе емес”-деп, қабағы түсіп, аудиториядан шығып кетеді. Мұғалім қандай қателік жіберді?

5 слайд

Педагогикалық такт қаратудың формалары мен қарым- қатынастарында намысына тимей сөйлей білуінде,балалар әрекетін ұйымдастыра білуде, оны тексере білуде, өзін-өзі ұстай білу, талап ете білуінде көрініс табады,  1 курс оқушысы қоңырауды әзер күтеді, қоңырау соғыла салысымен мұғалімге жақындайды да,үстелге сүйеніп, жантая түсіп:”.....сіз білесіз бе, мен баяғыдан сұрайын деп жүр едім”-деп, сұрақ қоя бергенде, мұғалім:” Мұғалімнің алдында қиқаңдамай дұрыс тұр”деп дауысын көтеріп сөлейді.Соңынан іле шала :”Не сұрайын деп едің?”- дейді.оқушы: “Ештеңе емес”-деп, қабағы түсіп, аудиториядан шығып кетеді. Мұғалім қандай қателік жіберді?

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Педагогикалық әдеп – оқытушының аса бағалы педагогтық қасиеті К. Д. Ушинский: «педагогика теориясын қаншама жет i к б i лген

9 слайд
Педагогикалық әдеп – оқытушының аса бағалы педагогтық  қасиеті К. Д. Ушинский: «педагогика теориясын қаншама жет i к б i лген i мен, педагогтық әдепт i ң қыр-сырын меңгермей i нше, бұған оның қолы жетпейд i» “ Мұғалім балалармен сөйлескенде ашуланбай, күйгелектенбей, сабырлықпен сөйлеп, шұбалаңқы сөздермен керексіз терминдерді қолданбастан, әрбір затты ықыласпен, қарапайым тілмен түсіндіру керек ” Ы. Алтынсарин.  Януш Корчак: «Мен мынаған кәміл сенімдімін, онсыз мұғалім бала жүрегінен орын ала алмайды. Ең негізгісі әр мұғалім өзінің де бала болғанын ешқашан ұмытпағаны дұрыс.”

9 слайд

Педагогикалық әдеп – оқытушының аса бағалы педагогтық  қасиеті К. Д. Ушинский: «педагогика теориясын қаншама жет i к б i лген i мен, педагогтық әдепт i ң қыр-сырын меңгермей i нше, бұған оның қолы жетпейд i» “ Мұғалім балалармен сөйлескенде ашуланбай, күйгелектенбей, сабырлықпен сөйлеп, шұбалаңқы сөздермен керексіз терминдерді қолданбастан, әрбір затты ықыласпен, қарапайым тілмен түсіндіру керек ” Ы. Алтынсарин.  Януш Корчак: «Мен мынаған кәміл сенімдімін, онсыз мұғалім бала жүрегінен орын ала алмайды. Ең негізгісі әр мұғалім өзінің де бала болғанын ешқашан ұмытпағаны дұрыс.”

Педагогтық әдепте бастысы- оқушының жүрегіне жол таба білу  Ұрпаққа қалдырар мәңгілік байлық-білім мен тәрбие.  Ал сол құнды

10 слайд
Педагогтық әдепте бастысы- оқушының жүрегіне жол таба білу  Ұрпаққа қалдырар мәңгілік байлық-білім мен тәрбие.  Ал сол құндылық мұғалімнің уысында.

10 слайд

Педагогтық әдепте бастысы- оқушының жүрегіне жол таба білу  Ұрпаққа қалдырар мәңгілік байлық-білім мен тәрбие.  Ал сол құндылық мұғалімнің уысында.

Педагогқа тән қасиеттер Педаггогг Байқағ ыш Әдііл Тәрбие ліі Төзіім діі

11 слайд
Педагогқа тән қасиеттер Педаггогг Байқағ ыш Әдііл Тәрбие ліі Төзіім діі

11 слайд

Педагогқа тән қасиеттер Педаггогг Байқағ ыш Әдііл Тәрбие ліі Төзіім діі

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд