Материалдар / Педагогикалық үдерістегі рефлексия функцияларын қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Педагогикалық үдерістегі рефлексия функцияларын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикада рефлексия – бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себептерін тіркеу үдерісі мен нәтижесі.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Педагогикалық үдерістегі рефлексия функцияларын қолдану Қосымша білім беру педагогы Аймаганбетова Ш. С Қалалық жас

1 слайд
Педагогикалық үдерістегі рефлексия функцияларын қолдану Қосымша білім беру педагогы Аймаганбетова Ш. С Қалалық жас туристер стансасы ҚАЛАЛЫҚ ЖАС ТУРИСТЕР СТАНСАСЫ Педагогик алық үдерістегі рефлексия функцияларын қолдану Қосымша білім беру педагогы Педагог-модератор Аймаганбетова Шолпан Серсенбаевна

1 слайд

Педагогикалық үдерістегі рефлексия функцияларын қолдану Қосымша білім беру педагогы Аймаганбетова Ш. С Қалалық жас туристер стансасы ҚАЛАЛЫҚ ЖАС ТУРИСТЕР СТАНСАСЫ Педагогик алық үдерістегі рефлексия функцияларын қолдану Қосымша білім беру педагогы Педагог-модератор Аймаганбетова Шолпан Серсенбаевна

Психологтер: Д.Боуд, Р. Кеог пен Д. Уокер «Білім беру жолының мәні – рефлексия» 2

2 слайд
Психологтер: Д.Боуд, Р. Кеог пен Д. Уокер «Білім беру жолының мәні – рефлексия» 2

2 слайд

Психологтер: Д.Боуд, Р. Кеог пен Д. Уокер «Білім беру жолының мәні – рефлексия» 2

Педагогикада рефлексия- бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себеп

3 слайд
Педагогикада рефлексия- бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себептерін тіркеу үдерісі мен нәтижесі. 3

3 слайд

Педагогикада рефлексия- бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себептерін тіркеу үдерісі мен нәтижесі. 3

Талдаусыз не түсіндірусіз, болғанды тіркеу ретінде тәжірибеге жүгіну. Тәжірибені сүйемелд

4 слайд
Талдаусыз не түсіндірусіз, болғанды тіркеу ретінде тәжірибеге жүгіну. Тәжірибені сүйемелдейтін, сезімдер мен толғануларға жүгіну, оларды бейнелі көрсету. Тәжірибеге қайта жүгіну, болжам ретінде шығатын теориялық қағидаттарды құру үшін оны қайта ұғыну . Өткеннің рефлексиясы нәтижесінде «өскен» нақты тәжірибені көрсету, жаңа тәжірибеге ие болу . 4

4 слайд

Талдаусыз не түсіндірусіз, болғанды тіркеу ретінде тәжірибеге жүгіну. Тәжірибені сүйемелдейтін, сезімдер мен толғануларға жүгіну, оларды бейнелі көрсету. Тәжірибеге қайта жүгіну, болжам ретінде шығатын теориялық қағидаттарды құру үшін оны қайта ұғыну . Өткеннің рефлексиясы нәтижесінде «өскен» нақты тәжірибені көрсету, жаңа тәжірибеге ие болу . 4

Ретроспективті – өткенде орын алған үдерістерді, сызбалар, құралдарды анықтау мен жасау. Проспективті – ықтимал болаш

5 слайд
Ретроспективті – өткенде орын алған үдерістерді, сызбалар, құралдарды анықтау мен жасау. Проспективті – ықтимал болашақ әрекеттің сызбалары мен құралдарын анықтау және түзету. Интроспективті – әрекетті іске асыру барысында ойлау үдерістерін бақылау, түзету немесе күрделендіру. (Ладенко И.С. бойынша) 5

5 слайд

Ретроспективті – өткенде орын алған үдерістерді, сызбалар, құралдарды анықтау мен жасау. Проспективті – ықтимал болашақ әрекеттің сызбалары мен құралдарын анықтау және түзету. Интроспективті – әрекетті іске асыру барысында ойлау үдерістерін бақылау, түзету немесе күрделендіру. (Ладенко И.С. бойынша) 5

(Ладенко И.С. бойынша) Ретроспективті – ұғыну. Проспективті – жобалау. Интроспективті – әрекетін реттеу «осы жерде жән

6 слайд
(Ладенко И.С. бойынша) Ретроспективті – ұғыну. Проспективті – жобалау. Интроспективті – әрекетін реттеу «осы жерде және қазір». 6

6 слайд

(Ладенко И.С. бойынша) Ретроспективті – ұғыну. Проспективті – жобалау. Интроспективті – әрекетін реттеу «осы жерде және қазір». 6

Рефлексия компоненттері Педагог Оқушылар әрекеті Өз педагогикалық әрекетіПедагогикалық өзара әрекет Оқушы Өз әрекеті Педагог

7 слайд
Рефлексия компоненттері Педагог Оқушылар әрекеті Өз педагогикалық әрекетіПедагогикалық өзара әрекет Оқушы Өз әрекеті Педагогтің әрекетіПедагогикалық өзара әрекет 7

7 слайд

Рефлексия компоненттері Педагог Оқушылар әрекеті Өз педагогикалық әрекетіПедагогикалық өзара әрекет Оқушы Өз әрекеті Педагогтің әрекетіПедагогикалық өзара әрекет 7

Рефлексия компоненттері 1 .Дамудың тіркелген жағдайы Салалар: Қызығушылық саласы - қандай қызығушылық пайда болды, олар нег

8 слайд
Рефлексия компоненттері 1 .Дамудың тіркелген жағдайы Салалар: Қызығушылық саласы - қандай қызығушылық пайда болды, олар неге бағытталған, қызығушылық деңгейі… Құндылықты бағдарлар саласы - не жеке тұлғалық құндылық болды, құндылық спектрі қалай байытылды, құндылық неден байқалды… Әрекетті сала - осы өзара әрекет қандай әрекетке итермелейді, қайсысын түзетеді, қайсысынан бас тартуға мәжбүрлейді, әрекет тәжірибесін қаншалықты байытады… 11/ С.С. Каш лев бойы нш а /

8 слайд

Рефлексия компоненттері 1 .Дамудың тіркелген жағдайы Салалар: Қызығушылық саласы - қандай қызығушылық пайда болды, олар неге бағытталған, қызығушылық деңгейі… Құндылықты бағдарлар саласы - не жеке тұлғалық құндылық болды, құндылық спектрі қалай байытылды, құндылық неден байқалды… Әрекетті сала - осы өзара әрекет қандай әрекетке итермелейді, қайсысын түзетеді, қайсысынан бас тартуға мәжбүрлейді, әрекет тәжірибесін қаншалықты байытады… 11/ С.С. Каш лев бойы нш а /

Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер:

9 слайд
Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер: әрекет/өзара әрекет табыстылығы; әрекет түрлерінің ауысуы; қызықты мазмұн; тілдесуге қолайлы жағдай; шығармашылық мүмкіндігі; полилог; диалог; 13 / С.С. Кашлев бойынша /

9 слайд

Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп-салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер: әрекет/өзара әрекет табыстылығы; әрекет түрлерінің ауысуы; қызықты мазмұн; тілдесуге қолайлы жағдай; шығармашылық мүмкіндігі; полилог; диалог; 13 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп- салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер:

10 слайд
Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп- салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер: жеке тұлғалық құндылық; талқыланатын проблемалар немесе жүргізілетін әрекеттің маңыздылығы; инновациялық педагогикалық технологиялар 14/ С.С. Кашлев бойынша /

10 слайд

Рефлексия компоненттері 2. Дамудың тіркелген жағдайының себептерін және себеп- салдарлық байланыстарды анықтау Мүмкін себептер: жеке тұлғалық құндылық; талқыланатын проблемалар немесе жүргізілетін әрекеттің маңыздылығы; инновациялық педагогикалық технологиялар 14/ С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін б

11 слайд
Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін бағалауы. Өзінің даму дәрежесі, деңгейі және оған педагогикалық өзара әрекеттің жеке компоненттерінің (мазмұны, әрекеті, қарым- қатынас, педагогикалық технология) әсер етуі туралы пікір; субъектінің өзінің даму сапасын, дәрежесін, деңгейін, іске асырылған өзара әрекет сапасын белгілеу. 15 / С.С. Кашлев бойынша /

11 слайд

Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін бағалауы. Өзінің даму дәрежесі, деңгейі және оған педагогикалық өзара әрекеттің жеке компоненттерінің (мазмұны, әрекеті, қарым- қатынас, педагогикалық технология) әсер етуі туралы пікір; субъектінің өзінің даму сапасын, дәрежесін, деңгейін, іске асырылған өзара әрекет сапасын белгілеу. 15 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін

12 слайд
Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін бағалау Бағалау критерийлері – даму жағдайының компоненттері (эмоциялық жағдай, дәлелдер, әрекет және т.б. жағдайы 16 / С.С. Кашлев бойынша /

12 слайд

Рефлексия компоненттері 3. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қалыптасқан өзара әрекет нәтижесінде өзінің даму өнімділігін бағалау Бағалау критерийлері – даму жағдайының компоненттері (эмоциялық жағдай, дәлелдер, әрекет және т.б. жағдайы 16 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы 1. Рефлексиялық шеңбер Өзара әрекет етудің барлық қатысушылары шеңберге отырады. Педагог рефлексия алгор

13 слайд
Рефлексия технологиясы 1. Рефлексиялық шеңбер Өзара әрекет етудің барлық қатысушылары шеңберге отырады. Педагог рефлексия алгоритмін қояды: -сабақ барысындағы және соңындағы өз эмоциялық жағдайыңыз туралы баяндаңыз; -сіз қандай жаңа нәрсе білдіңіз, үйрендіңіз; -оның себептері қандай; - сабаққа өз қатысуыңызды қалай бағалайсыз (сыныптан тыс істе). Қатысушылар шеңбер бойынша берілген алгоритмге сәйкес айтады. Педагог өз пікірімен рефлексиялық шеңберді аяқтайды . 17/ С.С. Каш лев бойы нш а /

13 слайд

Рефлексия технологиясы 1. Рефлексиялық шеңбер Өзара әрекет етудің барлық қатысушылары шеңберге отырады. Педагог рефлексия алгоритмін қояды: -сабақ барысындағы және соңындағы өз эмоциялық жағдайыңыз туралы баяндаңыз; -сіз қандай жаңа нәрсе білдіңіз, үйрендіңіз; -оның себептері қандай; - сабаққа өз қатысуыңызды қалай бағалайсыз (сыныптан тыс істе). Қатысушылар шеңбер бойынша берілген алгоритмге сәйкес айтады. Педагог өз пікірімен рефлексиялық шеңберді аяқтайды . 17/ С.С. Каш лев бойы нш а /

Рефлексия технологиясы . Рефлексиялық нысана 10 5 0Оқушы іс-әрекеті Мазмұны Педагог іс-әрекеті Нысан, әдістер Нысананы т

14 слайд
Рефлексия технологиясы . Рефлексиялық нысана 10 5 0Оқушы іс-әрекеті Мазмұны Педагог іс-әрекеті Нысан, әдістер Нысананы толтырған соң, педагог оны іледі және қысқа талдау жүргізеді. 18/ С.С. Кашлев бойынша /

14 слайд

Рефлексия технологиясы . Рефлексиялық нысана 10 5 0Оқушы іс-әрекеті Мазмұны Педагог іс-әрекеті Нысан, әдістер Нысананы толтырған соң, педагог оны іледі және қысқа талдау жүргізеді. 18/ С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы Рефлексиялық нысана 10 5 0Жұмыс істеу ниеті Материалды түсіну Сабақтағы көңіл- күйі Жұмысқа қабілеттілі

15 слайд
Рефлексия технологиясы Рефлексиялық нысана 10 5 0Жұмыс істеу ниеті Материалды түсіну Сабақтағы көңіл- күйі Жұмысқа қабілеттілігі 19

15 слайд

Рефлексия технологиясы Рефлексиялық нысана 10 5 0Жұмыс істеу ниеті Материалды түсіну Сабақтағы көңіл- күйі Жұмысқа қабілеттілігі 19

Қызық әдіс тәсілдер Бургер әдісі Пицца әдісі

16 слайд
Қызық әдіс тәсілдер Бургер әдісі Пицца әдісі

16 слайд

Қызық әдіс тәсілдер Бургер әдісі Пицца әдісі

Фри әдісі

17 слайд
Фри әдісі

17 слайд

Фри әдісі

Рефлексия технологиясы «Шағын шығарма» Ықтимал тақырыптар: «Мен-сабақта, сабақ-менде». Нұсқалар- «Мені

18 слайд
Рефлексия технологиясы «Шағын шығарма» Ықтимал тақырыптар: «Мен-сабақта, сабақ-менде». Нұсқалар- «Менің қатысуым», «Менің сабаққа үлесім», «Сабақтың мен үшін маңызы» және т.б. «Менің іске қатысуым туралы ойларым». «Мен іс-шара нәтижелерін қалай бағалаймын». «Осы сабақ маған не берді». 20 / С.С. Кашлев бойынша /

18 слайд

Рефлексия технологиясы «Шағын шығарма» Ықтимал тақырыптар: «Мен-сабақта, сабақ-менде». Нұсқалар- «Менің қатысуым», «Менің сабаққа үлесім», «Сабақтың мен үшін маңызы» және т.б. «Менің іске қатысуым туралы ойларым». «Мен іс-шара нәтижелерін қалай бағалаймын». «Осы сабақ маған не берді». 20 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы Түйінді сөз Сабақтың мазмұны, іс-шара, педагог қызметі және т.б. немен ұқсастырылады.

19 слайд
Рефлексия технологиясы Түйінді сөз Сабақтың мазмұны, іс-шара, педагог қызметі және т.б. немен ұқсастырылады. «Жаттығу» Әрекетін не оның компонентін бағалау шартты қозғалыстар көмегімен жүргізіледі. «Сауалнама-газет» Баға үлкен қағаз парағында сурет, карикатура, өлең жолдары, тілек, сұрақ, прозалық мәтін-мақала және т.б. түрінде көрсетіледі. 21 / С.С. Кашлев бойынша /

19 слайд

Рефлексия технологиясы Түйінді сөз Сабақтың мазмұны, іс-шара, педагог қызметі және т.б. немен ұқсастырылады. «Жаттығу» Әрекетін не оның компонентін бағалау шартты қозғалыстар көмегімен жүргізіледі. «Сауалнама-газет» Баға үлкен қағаз парағында сурет, карикатура, өлең жолдары, тілек, сұрақ, прозалық мәтін-мақала және т.б. түрінде көрсетіледі. 21 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы «Сөйлемді аяқта» Сабақ барысында мен …үйрендім / сезіндім, алдым және т.б. / Ойын мені…

20 слайд
Рефлексия технологиясы «Сөйлемді аяқта» Сабақ барысында мен …үйрендім / сезіндім, алдым және т.б. / Ойын мені….. ойлануға мәжбүр етті. Сабақта маған әсіресе…ұнады Табиғатпен үндесу мен үшін… «Тілек тізбегі» Тізбек бойынша өзара әрекет ету нәтижесі бойынша не алдағы жұмыс бойынша өзіне және басқаларға тілекпен сөз айту ұсынылады. Бұл ретте символды беруге болады. 22/ по С.С. Каш леву /

20 слайд

Рефлексия технологиясы «Сөйлемді аяқта» Сабақ барысында мен …үйрендім / сезіндім, алдым және т.б. / Ойын мені….. ойлануға мәжбүр етті. Сабақта маған әсіресе…ұнады Табиғатпен үндесу мен үшін… «Тілек тізбегі» Тізбек бойынша өзара әрекет ету нәтижесі бойынша не алдағы жұмыс бойынша өзіне және басқаларға тілекпен сөз айту ұсынылады. Бұл ретте символды беруге болады. 22/ по С.С. Каш леву /

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсі

21 слайд
Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 23/ С.С. Кашлев бойынша /

21 слайд

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 23/ С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсі

22 слайд
Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 24

22 слайд

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 24

Рефлексия технологиясы «Рефлексиялық ринг» Жасалған істің әрбір қатысушысы шеңберге

23 слайд
Рефлексия технологиясы «Рефлексиялық ринг» Жасалған істің әрбір қатысушысы шеңберге шақырылып, берілген алгоритм бойынша іс қорытындысы мен барысын рефлексиялайды: - эмоциялық жағдайы, әрекетінің дәлелдері, білім жағдайы; - жағдай себептері; - өткен істі бағалау және т.б. әңгімеден кейін – қатысушы рефлексиясы, басқалары оған сұрақ қойып, рефлексияны тереңдетеді. Рингке оқушылар жұбын шақыруға болады – олар өзара сұрақ қояды, кейін топ сұрақтарына жауап береді. 25/ С.С. Кашлев бойынша /

23 слайд

Рефлексия технологиясы «Рефлексиялық ринг» Жасалған істің әрбір қатысушысы шеңберге шақырылып, берілген алгоритм бойынша іс қорытындысы мен барысын рефлексиялайды: - эмоциялық жағдайы, әрекетінің дәлелдері, білім жағдайы; - жағдай себептері; - өткен істі бағалау және т.б. әңгімеден кейін – қатысушы рефлексиясы, басқалары оған сұрақ қойып, рефлексияны тереңдетеді. Рингке оқушылар жұбын шақыруға болады – олар өзара сұрақ қояды, кейін топ сұрақтарына жауап береді. 25/ С.С. Кашлев бойынша /

Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң аралы Күту аралы Үрей аралыБелгісіздік аралы Түсінбестік аралыҚуаныш аралы Ләззат аралы

24 слайд
Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң аралы Күту аралы Үрей аралыБелгісіздік аралы Түсінбестік аралыҚуаныш аралы Ләззат аралы Сүйсіну а-лы Сергект ік аралы

24 слайд

Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң аралы Күту аралы Үрей аралыБелгісіздік аралы Түсінбестік аралыҚуаныш аралы Ләззат аралы Сүйсіну а-лы Сергект ік аралы

Балан үйрек - бұған көңіл аудару керек. Бас бармақ - бұл керемет, маған ұнады! Кішкентай бөбек - маған жетпей қалды...

25 слайд
Балан үйрек - бұған көңіл аудару керек. Бас бармақ - бұл керемет, маған ұнады! Кішкентай бөбек - маған жетпей қалды... Ш ы лды р ш үм ек - бұл ж ерде ахуал болды ... О ртан терек - бұл м аған м үлдем ұнам ад ы .

25 слайд

Балан үйрек - бұған көңіл аудару керек. Бас бармақ - бұл керемет, маған ұнады! Кішкентай бөбек - маған жетпей қалды... Ш ы лды р ш үм ек - бұл ж ерде ахуал болды ... О ртан терек - бұл м аған м үлдем ұнам ад ы .

Сабақ қызықты болмады..... Мен бәрін түсіндім ... Қызықты болды.... Мен асыға сабақ аяғын тостым....

26 слайд
Сабақ қызықты болмады..... Мен бәрін түсіндім ... Қызықты болды.... Мен асыға сабақ аяғын тостым....

26 слайд

Сабақ қызықты болмады..... Мен бәрін түсіндім ... Қызықты болды.... Мен асыға сабақ аяғын тостым....

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нур пеисова А.Т.9. «Өзін-өзі бағалау парағы»

27 слайд
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нур пеисова А.Т.9. «Өзін-өзі бағалау парағы» Ләззат алдым Ештеңе түсінбедім Таң қалдым Жаңа нәрсе білдім Жаңа нәрсе білдім РенжідімЯ

27 слайд

Клименко Л.В. №10 топ тренер Нур пеисова А.Т.9. «Өзін-өзі бағалау парағы» Ләззат алдым Ештеңе түсінбедім Таң қалдым Жаңа нәрсе білдім Жаңа нәрсе білдім РенжідімЯ

Рефлексия: “ Мен өте жақсы жұмыс жасадым. Өзіме сеніп бойымдағы күшімді қолдана білдім” “ Менің жұмыс жасағым келді,бірақ бү

28 слайд
Рефлексия: “ Мен өте жақсы жұмыс жасадым. Өзіме сеніп бойымдағы күшімді қолдана білдім” “ Менің жұмыс жасағым келді,бірақ бүгін менің күнім емес” “ Мен жақсы жұмыс жасадым, бірақ бойымда қорқыныш болып өзіме сенбедім”

28 слайд

Рефлексия: “ Мен өте жақсы жұмыс жасадым. Өзіме сеніп бойымдағы күшімді қолдана білдім” “ Менің жұмыс жасағым келді,бірақ бүгін менің күнім емес” “ Мен жақсы жұмыс жасадым, бірақ бойымда қорқыныш болып өзіме сенбедім”

Білімді де білікті , еліміздің болашағын ойлайтын шәкірттеріміз көбейе берсін. Н А З А Р Қ О Й Ы П ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

29 слайд
Білімді де білікті , еліміздің болашағын ойлайтын шәкірттеріміз көбейе берсін. Н А З А Р Қ О Й Ы П ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

29 слайд

Білімді де білікті , еліміздің болашағын ойлайтын шәкірттеріміз көбейе берсін. Н А З А Р Қ О Й Ы П ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !