Материалдар / Пиза 2025

Пиза 2025

Материал туралы қысқаша түсінік
Piza 2025бойынша түсіндірме презентация
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
13 Ақпан 2025
212
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«PISA-2025 ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІ » туралы жалпы сипаттамалар НЕГІЗГІ PISA Зерттеу аясы Функционалдық сауаттылықты бағалау Цикл 3

1 слайд
«PISA-2025 ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІ » туралы жалпы сипаттамалар НЕГІЗГІ PISA Зерттеу аясы Функционалдық сауаттылықты бағалау Цикл 3 жыл сайын Зерттеу іріктемесі Стратификацияланған кездейсоқ іріктеме Есеп •Халықаралық •Ұлттық •Өңірлік Өткізу мерзімі Сәуір-мамыр

1 слайд

«PISA-2025 ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІ » туралы жалпы сипаттамалар НЕГІЗГІ PISA Зерттеу аясы Функционалдық сауаттылықты бағалау Цикл 3 жыл сайын Зерттеу іріктемесі Стратификацияланған кездейсоқ іріктеме Есеп •Халықаралық •Ұлттық •Өңірлік Өткізу мерзімі Сәуір-мамыр

Зерттеудің бағалау жүйесі: күрделілік деңгейлері Оқу Математика Жаратылыстану Деңгейлер 698 669 708 6 626 607 633 5 553 545 559

2 слайд
Зерттеудің бағалау жүйесі: күрделілік деңгейлері Оқу Математика Жаратылыстану Деңгейлер 698 669 708 6 626 607 633 5 553 545 559 4 480 482 484 3 407 420 409 2 335 358 335 1 Өз бетімен ойланып, күрделі жағдайларда шешім қабылдай алатын оқушылар 4 деңгей – жаңа ақпаратты алу үшін білім мен дағдыларын қолдану қабілеті оянады 2 деңгей – Бастапқы, оған жеткен оқушылар білім мен дағдыларын оқу жағдайынан тыс қолданып көрсете алады

2 слайд

Зерттеудің бағалау жүйесі: күрделілік деңгейлері Оқу Математика Жаратылыстану Деңгейлер 698 669 708 6 626 607 633 5 553 545 559 4 480 482 484 3 407 420 409 2 335 358 335 1 Өз бетімен ойланып, күрделі жағдайларда шешім қабылдай алатын оқушылар 4 деңгей – жаңа ақпаратты алу үшін білім мен дағдыларын қолдану қабілеті оянады 2 деңгей – Бастапқы, оған жеткен оқушылар білім мен дағдыларын оқу жағдайынан тыс қолданып көрсете алады

« ПИЗА-2025» халықаралық зерттеуіне өткізілген мектепішілік сынамаға тест бойынша САРАПТАМА «ПИЗА-2025» халықаралық зерттеуіне

3 слайд
« ПИЗА-2025» халықаралық зерттеуіне өткізілген мектепішілік сынамаға тест бойынша  САРАПТАМА «ПИЗА-2025» халықаралық зерттеуіне оқушылардың функционалдық сауаттылығының сапасын арттыру мақсатында 6 ақпан күні «Bilim Centr» платформасы мектепішілік сынама өткізілді. Сынамаға 100 оқушының, 84-і қатысты. Сынама «Bilim Center» платформасы базасында құрылып, оқушылар жіберілген сілтеме арқылы компьютерлермен орындады. Сынамаға 60 минут уақыт берілді.   Пәндер бойынша орташа балл: Оқу сауаттылығы 225 балл Математикалық сауаттылық 222 балл Жаратылыстану-ғылыми сауаттыық-237 балл.

3 слайд

« ПИЗА-2025» халықаралық зерттеуіне өткізілген мектепішілік сынамаға тест бойынша  САРАПТАМА «ПИЗА-2025» халықаралық зерттеуіне оқушылардың функционалдық сауаттылығының сапасын арттыру мақсатында 6 ақпан күні «Bilim Centr» платформасы мектепішілік сынама өткізілді. Сынамаға 100 оқушының, 84-і қатысты. Сынама «Bilim Center» платформасы базасында құрылып, оқушылар жіберілген сілтеме арқылы компьютерлермен орындады. Сынамаға 60 минут уақыт берілді.   Пәндер бойынша орташа балл: Оқу сауаттылығы 225 балл Математикалық сауаттылық 222 балл Жаратылыстану-ғылыми сауаттыық-237 балл.

Сыныптар бойынша орташа балл . Сынып Оқыту тілі Математикалық сауаттылығы бойынша орташа балл Оқу сауаттылығы бойынша орташ

4 слайд
Сыныптар бойынша орташа балл . Сынып Оқыту тілі Математикалық сауаттылығы бойынша орташа балл Оқу сауаттылығы бойынша орташа балл Жаратылыстану- ғылыми сауаттылығы бойынша орташа балл       9 А қазақ 151 231 128 9 Ә қазақ 231 252 211 9 Б қазақ 237 194 257 9 В қазақ 233 189 309 9 Г орыс 342 344 376 9 Д орыс 199 214 293 10 А қазақ 221 226 233 10 Ә қазақ 179 162 135 10 Б орыс 290 263 316

4 слайд

Сыныптар бойынша орташа балл . Сынып Оқыту тілі Математикалық сауаттылығы бойынша орташа балл Оқу сауаттылығы бойынша орташа балл Жаратылыстану- ғылыми сауаттылығы бойынша орташа балл       9 А қазақ 151 231 128 9 Ә қазақ 231 252 211 9 Б қазақ 237 194 257 9 В қазақ 233 189 309 9 Г орыс 342 344 376 9 Д орыс 199 214 293 10 А қазақ 221 226 233 10 Ә қазақ 179 162 135 10 Б орыс 290 263 316

Сынамада оқушыларға үш бағыт бойынша оқу сауаттылығы, математика сауаттылығы, ғылыми жаратылыстану сауаттылықтары бойынша

5 слайд
Сынамада оқушыларға үш бағыт бойынша оқу сауаттылығы, математика сауаттылығы, ғылыми жаратылыстану сауаттылықтары бойынша тапсырмалар берілді.Тапсырманың жалпы саны 21 болды. Тапсырма оқушының жауапты өзі ой қорытып жазуына арналған, нақты бір жауап беретін сұрақтармен қамтылды. Оқу сауаттылығы бойынша 0 балл алған оқушылар саны: 3. Олар: Кунапина Нармина, Берікболов Айбын, Баталова Ангелина. Математикалық сауаттылық бойынша 0 балл алған оқушылар саны: 2. Олар:Азатбекова Гүлім, Ерғазыұлы Елдар. Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша 0 балл алған оқушылар саны: 7. Олар: Уалханов Мухаммед , Арғынғазықызы Гүлім, Бейсенова Дельназ, Амантаева Айым, Тоқанов Еркебұлан, Руденко Сергей.

5 слайд

Сынамада оқушыларға үш бағыт бойынша оқу сауаттылығы, математика сауаттылығы, ғылыми жаратылыстану сауаттылықтары бойынша тапсырмалар берілді.Тапсырманың жалпы саны 21 болды. Тапсырма оқушының жауапты өзі ой қорытып жазуына арналған, нақты бір жауап беретін сұрақтармен қамтылды. Оқу сауаттылығы бойынша 0 балл алған оқушылар саны: 3. Олар: Кунапина Нармина, Берікболов Айбын, Баталова Ангелина. Математикалық сауаттылық бойынша 0 балл алған оқушылар саны: 2. Олар:Азатбекова Гүлім, Ерғазыұлы Елдар. Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша 0 балл алған оқушылар саны: 7. Олар: Уалханов Мухаммед , Арғынғазықызы Гүлім, Бейсенова Дельназ, Амантаева Айым, Тоқанов Еркебұлан, Руденко Сергей.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі