Пластиктердің қолданылуы

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Пластиктердің қолданылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
пластиктердің қолданылуы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары: 11.4.2.14 қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әс

#1 слайд
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары: 11.4.2.14 қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдау; 11.4.2.15 полимерлерді утилизациялау процесін сипаттау; Сабақтың мақсаты: ● Қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдайды. (ЕБҚЕ) ● Полимерлерді утилизациялау процесін сипаттайды. Ойлау дағдыларының деңгейі •Қолдану •Жо5 Химия 11 класс Бөлім: 11.4 Синтетикалық полимерлер Мұғалімнің аты-жөні Сабақтың тақырыбы: Пластиктердің қолданылуы және қоршаған ортаға әсері

1 слайд

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары: 11.4.2.14 қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдау; 11.4.2.15 полимерлерді утилизациялау процесін сипаттау; Сабақтың мақсаты: ● Қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдайды. (ЕБҚЕ) ● Полимерлерді утилизациялау процесін сипаттайды. Ойлау дағдыларының деңгейі •Қолдану •Жо5 Химия 11 класс Бөлім: 11.4 Синтетикалық полимерлер Мұғалімнің аты-жөні Сабақтың тақырыбы: Пластиктердің қолданылуы және қоршаған ортаға әсері

Оқу әдістері “Рольдік ойын” әдісі «Сәйкестендіру» әдісі Рольдік ойын - бұл өмірлік жағдайлардың белгілі бір мінез-қ

#2 слайд
Оқу әдістері “Рольдік ойын” әдісі «Сәйкестендіру» әдісі Рольдік ойын - бұл өмірлік жағдайлардың белгілі бір мінез-құлық жақтарын меңгеру ниетінде және сабақтың мақсатына жету үшін рольдерге бөлу арқылы оқушылардың сахналап ойнауы. “Сәйкестендіру” әдісі арқылы көзі нашар көретін оқушыға үлкен кәріппен тапсырма беріледі. Мақсаты: ЕБҚЕ оқушымен мұғалім жеке жұмыс жасау арқылы оқу процесіне белсене қатысуға ықпал етеді Сабақ мақсаты: Қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдайды. Полимерлерді утилизациялау процесін сипаттайды Саралау тапсырмалары Бұл тапсырмада «Қарқын, жылдамдық, уақыт» саралау тәсілі көрінеді. Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын жылдам орындап болған оқушыларға деңгейі жоғары тапсырма ұсынылады. Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал ететін әдіс Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік беретін әдіс Білім алушылардың оқуын жеке және ерекше қажеттіліктеріне сәйкес қолдауға ықпал ететін әдіс

2 слайд

Оқу әдістері “Рольдік ойын” әдісі «Сәйкестендіру» әдісі Рольдік ойын - бұл өмірлік жағдайлардың белгілі бір мінез-құлық жақтарын меңгеру ниетінде және сабақтың мақсатына жету үшін рольдерге бөлу арқылы оқушылардың сахналап ойнауы. “Сәйкестендіру” әдісі арқылы көзі нашар көретін оқушыға үлкен кәріппен тапсырма беріледі. Мақсаты: ЕБҚЕ оқушымен мұғалім жеке жұмыс жасау арқылы оқу процесіне белсене қатысуға ықпал етеді Сабақ мақсаты: Қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдайды. Полимерлерді утилизациялау процесін сипаттайды Саралау тапсырмалары Бұл тапсырмада «Қарқын, жылдамдық, уақыт» саралау тәсілі көрінеді. Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын жылдам орындап болған оқушыларға деңгейі жоғары тапсырма ұсынылады. Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал ететін әдіс Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік беретін әдіс Білім алушылардың оқуын жеке және ерекше қажеттіліктеріне сәйкес қолдауға ықпал ететін әдіс

Тапсырмалар Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік беретін тапсырма Сабақтың мақсаты: Қоршаған ортаға пластиктер өндір

#3 слайд
Тапсырмалар Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік беретін тапсырма Сабақтың мақсаты: Қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдайды. Полимерлерді утилизациялау процесін сипаттайды І топ: «Сіз неліктен пластик қолданасыз?» журналистикалық зерттеу, рольдік ойын. ІІ топ: «Қазақстандағы полимер өндіретін завод директоры ретінде өз заводтарын таныстыру» рольдік ойын. ІІІ топ: «Экология, геология және табиғи ресурстар министірімен сұхбаттасу» рольдік ойын. [─CH 2 ─ CH─] n │ Cl «А» деңгейі Полимердің атауын және оның мономерінің формуласын жазу. «Б» деңгейі Мономердің төрт молекуласы қатысатын реакция теңдеуін жазыңдар.Құрамында 10000 полимер буыны болатын полимердің массасын есептеу. «С» деңгейі Осы полимердің қолданылуына бірнеше мысал келтіру. “Рольдік ойын” әдісі Саралау тапсырмалары Дескриптор: •Полимерді атайды,мономерінің формуласын жазады. •Мономерінің төрт молекуласы қатысатын реакция теңдеуін жазады.10000 полимер буын массасын есептейді. •Табылған полимердің қолданылуына мысал келтіреді «Үш шапалақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

3 слайд

Тапсырмалар Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік беретін тапсырма Сабақтың мақсаты: Қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдайды. Полимерлерді утилизациялау процесін сипаттайды І топ: «Сіз неліктен пластик қолданасыз?» журналистикалық зерттеу, рольдік ойын. ІІ топ: «Қазақстандағы полимер өндіретін завод директоры ретінде өз заводтарын таныстыру» рольдік ойын. ІІІ топ: «Экология, геология және табиғи ресурстар министірімен сұхбаттасу» рольдік ойын. [─CH 2 ─ CH─] n │ Cl «А» деңгейі Полимердің атауын және оның мономерінің формуласын жазу. «Б» деңгейі Мономердің төрт молекуласы қатысатын реакция теңдеуін жазыңдар.Құрамында 10000 полимер буыны болатын полимердің массасын есептеу. «С» деңгейі Осы полимердің қолданылуына бірнеше мысал келтіру. “Рольдік ойын” әдісі Саралау тапсырмалары Дескриптор: •Полимерді атайды,мономерінің формуласын жазады. •Мономерінің төрт молекуласы қатысатын реакция теңдеуін жазады.10000 полимер буын массасын есептейді. •Табылған полимердің қолданылуына мысал келтіреді «Үш шапалақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

Тапсырмалар Білім алушылардың жеке және ЕББ қажеттіліктеріне сәйкес келетін тапсырма Сабақтың мақсаты: Қоршаған орт

#4 слайд
Тапсырмалар Білім алушылардың жеке және ЕББ қажеттіліктеріне сәйкес келетін тапсырма Сабақтың мақсаты: Қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдайды. Бағалау критери йі •Полимерлердің қолданыс аясын біледі Дескри птор •Дұрыс сәйкестендіреді   Полиэтилен Мойынтіректер, химиялық аппаратура бөлшектері Полистирол Поливинилхлорид Тефлон Фенолформальдегид Бет қаптайтын тақташалар Волокнит, текстолит Құбырлар, қабыршақ, пенопласттар Линолеум, қабыршақ Тапсырма: Берілген полимерлердің қолданыс аясын сәйкестендіріңіз:

4 слайд

Тапсырмалар Білім алушылардың жеке және ЕББ қажеттіліктеріне сәйкес келетін тапсырма Сабақтың мақсаты: Қоршаған ортаға пластиктер өндірісінің және қолданысының әсерін талдайды. Бағалау критери йі •Полимерлердің қолданыс аясын біледі Дескри птор •Дұрыс сәйкестендіреді   Полиэтилен Мойынтіректер, химиялық аппаратура бөлшектері Полистирол Поливинилхлорид Тефлон Фенолформальдегид Бет қаптайтын тақташалар Волокнит, текстолит Құбырлар, қабыршақ, пенопласттар Линолеум, қабыршақ Тапсырма: Берілген полимерлердің қолданыс аясын сәйкестендіріңіз:

Тапсырмалар Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырма Сабақтың мақсаты: Полимерлерді утилиза

#5 слайд
Тапсырмалар Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырма Сабақтың мақсаты: Полимерлерді утилизациялау процесін сипаттайды Баға лау крит ерий і •Полимерді утилизациялау туралы түсінеді. •Толық және толық емес жанудың айырмашылығын біледі. Деск рипт ор •Полимерді утилизациялау туралы түсінеді. •Толық жануы кезінде түзілетін өнімдерді біледі. •Толық емес жанудың атмосфераға туғызатын қауіпін атайды. Тұрмыста кеңінен қолданылатын полимер – поливинилхлорид. Одан құбырлар, терезе жақтаулары, дастархан, еден төсеніштері, қаптар, жәшіктер жасалады.Тамақ өнімдерін ПВХ-дан жасалған бұйымдармен қаптауға болмайды.ПВХ- дан жасалған бұйымдарды қоқыс жағатын заводтарда жағу ерекше қауіп туғызады.Себебін түсіндіріңіз.

5 слайд

Тапсырмалар Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырма Сабақтың мақсаты: Полимерлерді утилизациялау процесін сипаттайды Баға лау крит ерий і •Полимерді утилизациялау туралы түсінеді. •Толық және толық емес жанудың айырмашылығын біледі. Деск рипт ор •Полимерді утилизациялау туралы түсінеді. •Толық жануы кезінде түзілетін өнімдерді біледі. •Толық емес жанудың атмосфераға туғызатын қауіпін атайды. Тұрмыста кеңінен қолданылатын полимер – поливинилхлорид. Одан құбырлар, терезе жақтаулары, дастархан, еден төсеніштері, қаптар, жәшіктер жасалады.Тамақ өнімдерін ПВХ-дан жасалған бұйымдармен қаптауға болмайды.ПВХ- дан жасалған бұйымдарды қоқыс жағатын заводтарда жағу ерекше қауіп туғызады.Себебін түсіндіріңіз.

Файл форматы:
pptx
06.02.2025
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі