портфолио
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ғ.Мәсәлімов атындағы орта мектеп
ПОРТФОЛИО
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Сыралиева Инабат Сыралықызы
1 слайд
Ғ.Мәсәлімов атындағы орта мектеп ПОРТФОЛИО Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сыралиева Инабат Сыралықызы
2 слайд
Мектеп-кеме, білім-теңіз
2 слайд
Мектеп-кеме, білім-теңіз
3 слайд
Аты-жөні: Сыралиева Инабат Сыралықызы
Туған жылы: 29.09.1996
Еңбек өтілі: 1 жыл
Білімі: жоғары
Бітірген оқу–орны: Х.Досмұхамедов атындағы Атырау
мемлекеттік университеті
Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
3 слайд
Аты-жөні: Сыралиева Инабат Сыралықызы Туған жылы: 29.09.1996 Еңбек өтілі: 1 жыл Білімі: жоғары Бітірген оқу–орны: Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
4 слайд
ЭССЕ
Менің педагогикалық мамандығым
Менің өмірдегі бақытым – жүрек қалауымен ұстаз болуым. Бұл сөзді мен жай ғана айта
салмаймын өйткені бұлай айтуым – маған үлкен жауапкершілік жүктейді. Ұстаз болу – жай ғана
мамандық емес. Ол – адам бағдарын жасаушы. Егер де өмір қоғамға бейім, білім нәрімен терең
сусындаған, тәрбиелі де ізгі жүректі адам өмірге үлкен мақсаттар қойып, талапшылдықпен,
мақсаткерлікпен алға аттатсам – бұл менің өмірімнің ең шынайы әрі ғажайып мәні. Өйткені мен
ұстазбын, келешек ұрпақтың сәулетшісімін. Мен мұны мақтаныш сезіммен айта аламын. Менің
шәкірттерім егемен елдің, Тәуелсіз Қазақстанның толыққанды азаматы болып шықса, одан артық
менде қайдан арман болсын. Міне,Осындайда «Ұстаз - ұлық емес ұлы қызмет» деген Бауыржан
Момышұлының керемет дана сөзін әрқашан есіме аламын.
Менің ұғымымда, біріншіден ұстаз міндеті өз пәнін шәкірттеріне жақсы үйретуден де тереңірек
жатыр. Алдымыздағы әрбір бала қайталанбас бір ғажайып әлем десек, сол зерттелмеген таза
құпияға терең үңіліп, баланың басқаға ұқсамайтын ерекше қасиеттерін тану, оның жүрегіне, жан
дүниесіне жол таба білу – біздердің, ұстаздардың бұлжытпас борышымыз.
Екінші, ең бастысы, мұғалім шын мәнінде баланы жан тәнімен беріле сүюі керек. Алдымен рухани
қуат беруі керек. Мейірімділік, шыдамдылық, кешіре білу, баламен тең жағдайда сырласу, оның
мүмкіндіктеріне сену, ойын әрқашан құлақ қоя тыңдау тәрізді қасиеттері арқылы ғана мұғалім өз
мәртебесін көтере алады.
Үшінші, балаға үнемі қолдау көрсету – үлкен мәнді гуманиеті ізгі ұстаным. Оның астарында не бір
қағидалар бар: баланы жақсы көру, оның адами өмір сүру ортасын шама жеткенше ұйымдастыру,
баланың бойынан өзінің балалық шағын зерделі көзбен көру.
Төртінші, мұғалім әр оқушының мінез - құлқын, көз қарасын, талғамы мен әдет дағдыларын
зерделеп, әр баланың өз шамасына сай дамуын қамтамасыз ететін тәрбие сағаттарына бейімдеу
қажет. Бұл сағаттар – ғибратты да әсерлі болуы тиіс - ақ.
4 слайд
ЭССЕ Менің педагогикалық мамандығым Менің өмірдегі бақытым – жүрек қалауымен ұстаз болуым. Бұл сөзді мен жай ғана айта салмаймын өйткені бұлай айтуым – маған үлкен жауапкершілік жүктейді. Ұстаз болу – жай ғана мамандық емес. Ол – адам бағдарын жасаушы. Егер де өмір қоғамға бейім, білім нәрімен терең сусындаған, тәрбиелі де ізгі жүректі адам өмірге үлкен мақсаттар қойып, талапшылдықпен, мақсаткерлікпен алға аттатсам – бұл менің өмірімнің ең шынайы әрі ғажайып мәні. Өйткені мен ұстазбын, келешек ұрпақтың сәулетшісімін. Мен мұны мақтаныш сезіммен айта аламын. Менің шәкірттерім егемен елдің, Тәуелсіз Қазақстанның толыққанды азаматы болып шықса, одан артық менде қайдан арман болсын. Міне,Осындайда «Ұстаз - ұлық емес ұлы қызмет» деген Бауыржан Момышұлының керемет дана сөзін әрқашан есіме аламын. Менің ұғымымда, біріншіден ұстаз міндеті өз пәнін шәкірттеріне жақсы үйретуден де тереңірек жатыр. Алдымыздағы әрбір бала қайталанбас бір ғажайып әлем десек, сол зерттелмеген таза құпияға терең үңіліп, баланың басқаға ұқсамайтын ерекше қасиеттерін тану, оның жүрегіне, жан дүниесіне жол таба білу – біздердің, ұстаздардың бұлжытпас борышымыз. Екінші, ең бастысы, мұғалім шын мәнінде баланы жан тәнімен беріле сүюі керек. Алдымен рухани қуат беруі керек. Мейірімділік, шыдамдылық, кешіре білу, баламен тең жағдайда сырласу, оның мүмкіндіктеріне сену, ойын әрқашан құлақ қоя тыңдау тәрізді қасиеттері арқылы ғана мұғалім өз мәртебесін көтере алады. Үшінші, балаға үнемі қолдау көрсету – үлкен мәнді гуманиеті ізгі ұстаным. Оның астарында не бір қағидалар бар: баланы жақсы көру, оның адами өмір сүру ортасын шама жеткенше ұйымдастыру, баланың бойынан өзінің балалық шағын зерделі көзбен көру. Төртінші, мұғалім әр оқушының мінез - құлқын, көз қарасын, талғамы мен әдет дағдыларын зерделеп, әр баланың өз шамасына сай дамуын қамтамасыз ететін тәрбие сағаттарына бейімдеу қажет. Бұл сағаттар – ғибратты да әсерлі болуы тиіс - ақ.
5 слайд
Өз білімімді жетілдіру түрлері
Тәжірибелі мұғалімдермен
пікір алмасу
Шығармашылық қабілетті дамытуда
кітапханаларға барып қажетті
материалдармен шұғылдану
Сыныптан тыс шаралармен
апталықтарды өткізу
Өзіндік ізденіс, көрнекілік
дидактикалық материалдарды
қолдану
5 слайд
Өз білімімді жетілдіру түрлері Тәжірибелі мұғалімдермен пікір алмасу Шығармашылық қабілетті дамытуда кітапханаларға барып қажетті материалдармен шұғылдану Сыныптан тыс шаралармен апталықтарды өткізу Өзіндік ізденіс, көрнекілік дидактикалық материалдарды қолдану
6 слайд
Менің тәлімгерім-қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Айтжанова Мая Тенелбайқызы
6 слайд
Менің тәлімгерім-қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Айтжанова Мая Тенелбайқызы
7 слайд
«Өзгелерді үйрете жүріп, өзіміз де үйренеміз»
Сенека
7 слайд
«Өзгелерді үйрете жүріп, өзіміз де үйренеміз» Сенека
8 слайд
«Білім мен ізгілік мұратқа жеткізеді»
Ж.Баласағұн
Сабақ барысында
8 слайд
«Білім мен ізгілік мұратқа жеткізеді» Ж.Баласағұн Сабақ барысында
9 слайд
«Ұстаздық еткен жалықпас,
үйретуден балаға»
9 слайд
«Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға»
10 слайд
Менің сүйікті сыныбым
Мектепшілік іс - шаралар
10 слайд
Менің сүйікті сыныбым Мектепшілік іс - шаралар
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд