Материалдар / презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш класс мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
426
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақтөбе қаласы № 19 орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі: Тымбаева Сайрагүл Жумагалиевна Осы сабақта қол жеткізілетін оқу ма

1 слайд
Ақтөбе қаласы № 19 орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі: Тымбаева Сайрагүл Жумагалиевна Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату 1.1.1.1. Құбылыстар, қоршаған әлем үдерістерімен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіну . Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Жабайы жануарлардың үй жануарларынан айырмашылығын білу Көптеген оқушылар : Құбылыстар, қоршаған әлем үдерістерімен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіну Кейбір оқушылар : Үй жануарларының күтілу ерекшелігін анықтау Жетістік критерийі: - жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды; - жабайы жануарларды және үй жануарларын топтайды.Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың қандай түрлері болады?

1 слайд

Ақтөбе қаласы № 19 орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі: Тымбаева Сайрагүл Жумагалиевна Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату 1.1.1.1. Құбылыстар, қоршаған әлем үдерістерімен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіну . Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Жабайы жануарлардың үй жануарларынан айырмашылығын білу Көптеген оқушылар : Құбылыстар, қоршаған әлем үдерістерімен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіну Кейбір оқушылар : Үй жануарларының күтілу ерекшелігін анықтау Жетістік критерийі: - жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды; - жабайы жануарларды және үй жануарларын топтайды.Сабақтың тақырыбы: Жануарлардың қандай түрлері болады?

Тілдік мақсаттар Лексика мен тіркес: • Жабайы жануарлар тіршілігі • Үй жануарлардың күтімі • Үй жануарларының төл

2 слайд
Тілдік мақсаттар Лексика мен тіркес: • Жабайы жануарлар тіршілігі • Үй жануарлардың күтімі • Үй жануарларының төлін атау Пәнге тән лексика мен терминология: • жабайы жануарлар, үй жануарлар, төл. Диалог: -жануарлардың қандай топтары бар деп ойлайсың? -қандай үй жануарын білесің? Пәнаралық байланыстар: Дүниетану: жануарларды қолға үйрету Ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдану дағдылары: слайд көрсету, бейнежазба, аудиожазба. Бастапқы білім Жануарлар –тірі ағзалар, олардың қоректенуі, қозғалуы, көбеюі.Құндылықтарды дарыту Құрметтеу: жануарлардың айырмашылығына түсінік берген кезінде Ашықтық: жабайы мен үй жануарларын ажырату кезінде Еңбек пен шығармашылық: дәптермен жұмыс кезінде

2 слайд

Тілдік мақсаттар Лексика мен тіркес: • Жабайы жануарлар тіршілігі • Үй жануарлардың күтімі • Үй жануарларының төлін атау Пәнге тән лексика мен терминология: • жабайы жануарлар, үй жануарлар, төл. Диалог: -жануарлардың қандай топтары бар деп ойлайсың? -қандай үй жануарын білесің? Пәнаралық байланыстар: Дүниетану: жануарларды қолға үйрету Ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдану дағдылары: слайд көрсету, бейнежазба, аудиожазба. Бастапқы білім Жануарлар –тірі ағзалар, олардың қоректенуі, қозғалуы, көбеюі.Құндылықтарды дарыту Құрметтеу: жануарлардың айырмашылығына түсінік берген кезінде Ашықтық: жабайы мен үй жануарларын ажырату кезінде Еңбек пен шығармашылық: дәптермен жұмыс кезінде

Сабақтың басы Топқа бөлу Шеңбердің ортасында қоржын тұрады. (жануарлардың суреті бар) Балалар бір - бірден қоржын ішінен су

3 слайд
Сабақтың басы Топқа бөлу Шеңбердің ортасында қоржын тұрады. (жануарлардың суреті бар) Балалар бір - бірден қоржын ішінен суретті таңдап алады. Орман жануарлары, үй жануарлары, төлдер болып үш топқа бөлінеді. Жануарлардың айырмашылығын ажыратып айтқан оқушыға жасыл жапырақ беремін. Жабайы жануарлар мен үй жануарларының күтімін айтқан оқушыға сары жапырақ беремін. Суретті әдемі бояған оқушыға қызыл жапырақ беремін. Психологиялық дайындық Оқушылар шеңберге тұрады. Достар бері келіңдер, Қолдарыңды беріңдер, Шаттық толы шеңберге Қуанышпен еніңдер.

3 слайд

Сабақтың басы Топқа бөлу Шеңбердің ортасында қоржын тұрады. (жануарлардың суреті бар) Балалар бір - бірден қоржын ішінен суретті таңдап алады. Орман жануарлары, үй жануарлары, төлдер болып үш топқа бөлінеді. Жануарлардың айырмашылығын ажыратып айтқан оқушыға жасыл жапырақ беремін. Жабайы жануарлар мен үй жануарларының күтімін айтқан оқушыға сары жапырақ беремін. Суретті әдемі бояған оқушыға қызыл жапырақ беремін. Психологиялық дайындық Оқушылар шеңберге тұрады. Достар бері келіңдер, Қолдарыңды беріңдер, Шаттық толы шеңберге Қуанышпен еніңдер.

«Салыстыр» тәсілі Жабайы жануарлар мен үй жануарларын салыстыру. Жабайы жануарлар мен үй жануарларының ұқсастығы мен айырма

4 слайд
«Салыстыр» тәсілі Жабайы жануарлар мен үй жануарларын салыстыру. Жабайы жануарлар мен үй жануарларының ұқсастығы мен айырмашылығын табу.( Т.) «Сөзді тап» әдісі Әр топқа жануарлардың суреті беріледі, суретке қарап, қимылын көрсетеді. Табылған жануарлардың суреттері слайдтан көрсетіледі. Диалог - Балалардан сабақтың тақырыбын болжап айтуын сұрау. - Слайдта бейнеленген жануарлардың қайсысын білесің? - Қасқыр, түлкі, арқар, сиыр, тауық - Олар туралы не айтуға болады? - Далада, орманда, үйде тіршілік етеді - Оларды қандай топқа бөлеміз? - Жабайы және үй жануарлары Сабақтың ортасы (М.Т) Әлемде жануарлардың орасан көп түрі бар. Алғашында олардың барлығы жабайы болған. Бірақ, адам кейбірін қолға үйретті. Адамдар үй жануарларына қамқорлық көрсетеді. Қамқорлық көрсету дегеніміз - оларды қоректендіру, емдеу, қорасын салу, олардың ұрпағына қамқорлық көрсету болып табылады. Жануарлар екі топқа бөлінеді: жабайы және үй жануарлары.

4 слайд

«Салыстыр» тәсілі Жабайы жануарлар мен үй жануарларын салыстыру. Жабайы жануарлар мен үй жануарларының ұқсастығы мен айырмашылығын табу.( Т.) «Сөзді тап» әдісі Әр топқа жануарлардың суреті беріледі, суретке қарап, қимылын көрсетеді. Табылған жануарлардың суреттері слайдтан көрсетіледі. Диалог - Балалардан сабақтың тақырыбын болжап айтуын сұрау. - Слайдта бейнеленген жануарлардың қайсысын білесің? - Қасқыр, түлкі, арқар, сиыр, тауық - Олар туралы не айтуға болады? - Далада, орманда, үйде тіршілік етеді - Оларды қандай топқа бөлеміз? - Жабайы және үй жануарлары Сабақтың ортасы (М.Т) Әлемде жануарлардың орасан көп түрі бар. Алғашында олардың барлығы жабайы болған. Бірақ, адам кейбірін қолға үйретті. Адамдар үй жануарларына қамқорлық көрсетеді. Қамқорлық көрсету дегеніміз - оларды қоректендіру, емдеу, қорасын салу, олардың ұрпағына қамқорлық көрсету болып табылады. Жануарлар екі топқа бөлінеді: жабайы және үй жануарлары.

(Ө.) Дәптермен жұмыс Мұғалімнің көмегін көп қажет ететін оқушылар: жануарларды бояйды. Шағын көмекті қажет ететін оқушылар: ү

5 слайд
(Ө.) Дәптермен жұмыс Мұғалімнің көмегін көп қажет ететін оқушылар: жануарларды бояйды. Шағын көмекті қажет ететін оқушылар: үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажыратып сандарын қояды. Көмекті аз қажет ететін оқушылар: үй жануарларының күтілу ерекшелігін анықтайды және адасқан жануарларды табады. Тапсырма - Суретке мұқият қара. - Жабайы және үй жануарларын ата - Жабайы және үй жануарларын топта Бағалау критерийі Дескриптор - Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды – Жабайы жануарларды атайды. – Үй жануарларын атайды.   - Жануарларды жабайы және үй жануарларын топтайды. – Жабайы жануарларды топтайды – Үй жануарларын топтайды Сергіту сәті: «Аю, аю тұршы» Т апсырма Суреттерге мұқият қара. Әр қатардағы жануарлар тобын ата. Бос орынға сол топқа жататын жануардың суретін сал.

5 слайд

(Ө.) Дәптермен жұмыс Мұғалімнің көмегін көп қажет ететін оқушылар: жануарларды бояйды. Шағын көмекті қажет ететін оқушылар: үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажыратып сандарын қояды. Көмекті аз қажет ететін оқушылар: үй жануарларының күтілу ерекшелігін анықтайды және адасқан жануарларды табады. Тапсырма - Суретке мұқият қара. - Жабайы және үй жануарларын ата - Жабайы және үй жануарларын топта Бағалау критерийі Дескриптор - Жабайы жануарларды және үй жануарларын атайды – Жабайы жануарларды атайды. – Үй жануарларын атайды.   - Жануарларды жабайы және үй жануарларын топтайды. – Жабайы жануарларды топтайды – Үй жануарларын топтайды Сергіту сәті: «Аю, аю тұршы» Т апсырма Суреттерге мұқият қара. Әр қатардағы жануарлар тобын ата. Бос орынға сол топқа жататын жануардың суретін сал.

Сабақтың соңы «Жұмбақ суреттер» рефлексиясы Оқушыларға үлестірмелі материалдарды таратамыз. ( үйдің және орманның суреті) Сл

6 слайд
Сабақтың соңы «Жұмбақ суреттер» рефлексиясы Оқушыларға үлестірмелі материалдарды таратамыз. ( үйдің және орманның суреті) Слайдтан суреттер көрсетіледі. Оқушылар үлестірмелі қағаздарын жоғары көтереді. Мысалы: аю болса, орманның суретін көрсетеді Кері байланыс Сабақ барысында берілген жапырақты оқушылар « Жетістік ағашына » әкеліп жабыстырады. Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. -партада дұрыс отыруы; - интербелсенді тақтаны уақытында өшіру; - орнынан тұрғанда, отырғанда бір- бірін итермеу, құлап қалмау Оқу мақсаты дұрыс қойылған. Сабақ мақсаттары және оқу мақсаттары дұрыс қойылған. Сабақ барысында, Анельмен «Жануарлардың тобын ажырата білу» тапсырмасы бойынша саралау жұмысы жүргізілді. Ауытқулар болған жоқ. «Сөзді тап» әдісін қолдану тиімді болды. Сабақ қалыптастырушы бағалауды алдын ала хабарлағандықтан, оқушылардың ынтасы жоғары деңгейде болды. Слайд арқылы түсіндіру оқушылардың қызығушылығын оятты. Оқу мақсаты дұрыс қойылған. Жұмыс түрлері сабақ мақсатына сай таңдалған. Келесі сабақта, қолдауды барынша қажет ететін Баубекке жануарлардың тіршілігі туралы саралау жұмысын жүргізуім керек. Уақыт кезеңдері сақталды

6 слайд

Сабақтың соңы «Жұмбақ суреттер» рефлексиясы Оқушыларға үлестірмелі материалдарды таратамыз. ( үйдің және орманның суреті) Слайдтан суреттер көрсетіледі. Оқушылар үлестірмелі қағаздарын жоғары көтереді. Мысалы: аю болса, орманның суретін көрсетеді Кері байланыс Сабақ барысында берілген жапырақты оқушылар « Жетістік ағашына » әкеліп жабыстырады. Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. -партада дұрыс отыруы; - интербелсенді тақтаны уақытында өшіру; - орнынан тұрғанда, отырғанда бір- бірін итермеу, құлап қалмау Оқу мақсаты дұрыс қойылған. Сабақ мақсаттары және оқу мақсаттары дұрыс қойылған. Сабақ барысында, Анельмен «Жануарлардың тобын ажырата білу» тапсырмасы бойынша саралау жұмысы жүргізілді. Ауытқулар болған жоқ. «Сөзді тап» әдісін қолдану тиімді болды. Сабақ қалыптастырушы бағалауды алдын ала хабарлағандықтан, оқушылардың ынтасы жоғары деңгейде болды. Слайд арқылы түсіндіру оқушылардың қызығушылығын оятты. Оқу мақсаты дұрыс қойылған. Жұмыс түрлері сабақ мақсатына сай таңдалған. Келесі сабақта, қолдауды барынша қажет ететін Баубекке жануарлардың тіршілігі туралы саралау жұмысын жүргізуім керек. Уақыт кезеңдері сақталды

Назарларынызға рахмет!!!

7 слайд
Назарларынызға рахмет!!!

7 слайд

Назарларынызға рахмет!!!