Презентация

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа қолдануға жарамды
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
8-сынып ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

#1 слайд
8-сынып ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

1 слайд

8-сынып ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту *Психологиялық ахуал

#2 слайд
“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту *Психологиялық ахуал

2 слайд

“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту *Психологиялық ахуал

*Топқа бөлу Сынып оқушылары түстерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді: Қызыл түстер: «Аққу» тобы Көк түстер: «Жылқышы» тобы

#3 слайд
*Топқа бөлу Сынып оқушылары түстерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді: Қызыл түстер: «Аққу» тобы Көк түстер: «Жылқышы» тобы Жасыл түстер: «Әке» тобы

3 слайд

*Топқа бөлу Сынып оқушылары түстерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді: Қызыл түстер: «Аққу» тобы Көк түстер: «Жылқышы» тобы Жасыл түстер: «Әке» тобы

Өткенді қайталау Берілген OR арқылы өткенді қайталайық

#4 слайд
Өткенді қайталау Берілген OR арқылы өткенді қайталайық

4 слайд

Өткенді қайталау Берілген OR арқылы өткенді қайталайық

#5 слайд

5 слайд

Ой түрткі Суретке қарап, өз ойыңмен бөлісіңдер.

#6 слайд
Ой түрткі Суретке қарап, өз ойыңмен бөлісіңдер.  

6 слайд

Ой түрткі Суретке қарап, өз ойыңмен бөлісіңдер.  

Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы Ана махаббаты

#7 слайд
Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы Ана махаббаты

7 слайд

Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы Ана махаббаты

*Оқу мақсаттары 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану; 8.2.4.1 шығармада

#8 слайд
*Оқу мақсаттары 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану; 8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу

8 слайд

*Оқу мақсаттары 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану; 8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу

Шығарма үзінділерін орынды қолданады Поэма мазмұнын түсініп, талдайды Өз көзқарасын дәлелдеп, баға береді Сабақ мақсат

#9 слайд
Шығарма үзінділерін орынды қолданады Поэма мазмұнын түсініп, талдайды Өз көзқарасын дәлелдеп, баға береді Сабақ мақсаты:

9 слайд

Шығарма үзінділерін орынды қолданады Поэма мазмұнын түсініп, талдайды Өз көзқарасын дәлелдеп, баға береді Сабақ мақсаты:

4 Аққулар – киелі құс. Халқымыз құс төресі саналатын аққуды ежелден қастерлеп, пәктік пен сұлулықтың белгісі деп, оған

#10 слайд
4 Аққулар – киелі құс. Халқымыз құс төресі саналатын аққуды ежелден қастерлеп, пәктік пен сұлулықтың белгісі деп, оған ешқашан оқ атпаған. Халқымыздың ауыз әдебиетін- де аққуға байланысты даналық ұғымдар, аңыз-әңгімелер, мақал- мәтелдер, теңеулер жиі кездеседі. Тіпті, халқымыздың аққуға деген сүйіспеншілігінің белгісін Сәкен Сейфуллиннің «Аққудың айыры- луы», Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» шығар- маларынан аңғаруға болады.

10 слайд

4 Аққулар – киелі құс. Халқымыз құс төресі саналатын аққуды ежелден қастерлеп, пәктік пен сұлулықтың белгісі деп, оған ешқашан оқ атпаған. Халқымыздың ауыз әдебиетін- де аққуға байланысты даналық ұғымдар, аңыз-әңгімелер, мақал- мәтелдер, теңеулер жиі кездеседі. Тіпті, халқымыздың аққуға деген сүйіспеншілігінің белгісін Сәкен Сейфуллиннің «Аққудың айыры- луы», Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» шығар- маларынан аңғаруға болады.

5 Мұқағали Мақатаев өсиетін тыңдайық

#11 слайд
5 Мұқағали Мақатаев өсиетін тыңдайық

11 слайд

5 Мұқағали Мақатаев өсиетін тыңдайық

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасының мазмұны негізінде әр топ оқушылары постер қорғаңдар

#12 слайд
«Аққулар ұйықтағанда» поэмасының мазмұны негізінде әр топ оқушылары постер қорғаңдар   Дескриптор: Поэма мазмұнын түсінеді *1-тапсырма «Жылқышы» тобы «Әке» тобы «Аққу» тобы

12 слайд

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасының мазмұны негізінде әр топ оқушылары постер қорғаңдар   Дескриптор: Поэма мазмұнын түсінеді *1-тапсырма «Жылқышы» тобы «Әке» тобы «Аққу» тобы

2-тапсырма Дескриптор: 1.Талдау жасайды; 2.Өз ойларын дәлелдейді; 3.Қорытынды береді 1-топ: «Аққу» тобы Ырымға қарамастан балас

#13 слайд
2-тапсырма Дескриптор: 1.Талдау жасайды; 2.Өз ойларын дәлелдейді; 3.Қорытынды береді 1-топ: «Аққу» тобы Ырымға қарамастан баласы үшін аққуды атқан ананың тағдырын сипаттаңыздар. 2-топ: «Жылқышы» тобы Тәуіп сөзіне сенбей, баласын қандай жолмен тәуір қылып алуға болар еді? Өз ойларыңды дәлелмен жеткізіңдер. 3-топ «Әке» тобы Табиғаттың үйлесімділігін, тыныштығын бұзудың адам үшін қаупі неде? Әр топ шығарманың басты оқиғалары негізінде «SWOT-талдау» әдісінің қадамдары арқылы өз көзқарастарыңды білдіріп, талдау жасаңдар

13 слайд

2-тапсырма Дескриптор: 1.Талдау жасайды; 2.Өз ойларын дәлелдейді; 3.Қорытынды береді 1-топ: «Аққу» тобы Ырымға қарамастан баласы үшін аққуды атқан ананың тағдырын сипаттаңыздар. 2-топ: «Жылқышы» тобы Тәуіп сөзіне сенбей, баласын қандай жолмен тәуір қылып алуға болар еді? Өз ойларыңды дәлелмен жеткізіңдер. 3-топ «Әке» тобы Табиғаттың үйлесімділігін, тыныштығын бұзудың адам үшін қаупі неде? Әр топ шығарманың басты оқиғалары негізінде «SWOT-талдау» әдісінің қадамдары арқылы өз көзқарастарыңды білдіріп, талдау жасаңдар

3-тапсырма Дескриптор : Өз көзқарасын білдіреді Ғалым пікірін оқи отырып, өз көзқарасыңызды жеткізіңіз.

#14 слайд
3-тапсырма Дескриптор : Өз көзқарасын білдіреді Ғалым пікірін оқи отырып, өз көзқарасыңызды жеткізіңіз.

14 слайд

3-тапсырма Дескриптор : Өз көзқарасын білдіреді Ғалым пікірін оқи отырып, өз көзқарасыңызды жеткізіңіз.

4-тапсырма https:// learningapps.org/display?v=p8k1hoehc18 https://learningapps.org/ сайты арқылы сұрақтарға жауап бер

#15 слайд
4-тапсырма https:// learningapps.org/display?v=p8k1hoehc18 https://learningapps.org/ сайты арқылы сұрақтарға жауап бер

15 слайд

4-тапсырма https:// learningapps.org/display?v=p8k1hoehc18 https://learningapps.org/ сайты арқылы сұрақтарға жауап бер

Кері байланыс

#16 слайд
Кері байланыс

16 слайд

Кері байланыс

Бағалау № Оқушы аты 1- тап сырм а 2- тап сырм а 3- тап сырм а Топ басшыс ы бағасы Мұғалімн ің бағасы 1.

#17 слайд
Бағалау № Оқушы аты 1- тап сырм а 2- тап сырм а 3- тап сырм а Топ басшыс ы бағасы Мұғалімн ің бағасы 1.              2.              3.              4.              5.             

17 слайд

Бағалау № Оқушы аты 1- тап сырм а 2- тап сырм а 3- тап сырм а Топ басшыс ы бағасы Мұғалімн ің бағасы 1.              2.              3.              4.              5.             

Үйге тапсырма «Аққу - киелі құс» тақырыбына эссе жазу

#18 слайд
Үйге тапсырма «Аққу - киелі құс» тақырыбына эссе жазу

18 слайд

Үйге тапсырма «Аққу - киелі құс» тақырыбына эссе жазу

Назарларыңызға рақмет!

#19 слайд
Назарларыңызға рақмет!

19 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
08.04.2025
423
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі