Презентация 1-сынып Дене-шынықтыру. Ашық сабақ -Секіру және лақтыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың
тақырыбы: Секіру және
лақтыру
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Секіру және лақтыру
2 слайд
Оқу мақсаты Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийі
1.1.1.1 Қарапайым дене
жаттығуларын орындау –
да негізгі қимыл қозғалыс
машықтарын біледі,
жасай алады. Қарапайым дене
жаттығуларын
орындауда негізгі
қимыл қозғалыс
машықтарын біледі,
жасай алады.
Секіру және лақтыру
жаттығуларын
жасайды. Барлық оқушылар:
Әртүрлі жүріс түрлерін
орындай алады.
Оқушылардың басым
бөлігі: Қатарда жүрген
кезде өз адымын басқа
оқушылардың
адымымен үйлестіре
алады.
Кейбір оқушылар : Зал
кеңістігін ең қысқа
уақытта секіріп өте
алады. Жақсы
серменіп, оған
жалғастыра отырып,
бірден лақтыруға көше
алады.1.1.1.1 Қарапайым дене
жаттығуларын орындау –
да негізгі қимыл қозғалыс
машықтарын біледі,
жасай алады.
2 слайд
Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийі 1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау – да негізгі қимыл қозғалыс машықтарын біледі, жасай алады. Қарапайым дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл қозғалыс машықтарын біледі, жасай алады. Секіру және лақтыру жаттығуларын жасайды. Барлық оқушылар: Әртүрлі жүріс түрлерін орындай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Қатарда жүрген кезде өз адымын басқа оқушылардың адымымен үйлестіре алады. Кейбір оқушылар : Зал кеңістігін ең қысқа уақытта секіріп өте алады. Жақсы серменіп, оған жалғастыра отырып, бірден лақтыруға көше алады.1.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау – да негізгі қимыл қозғалыс машықтарын біледі, жасай алады.
3 слайд
Жарыс сабағы:
Допты нысанаға басынан асыра лақтыру .
Оң қолмен лақтырған кезде бала лақтыру жағына сол бүйірімен
бұрылып, оң аяғын артына қояды және денесінің бүкіл салмағын
осы аяғына түсіріп, қолын кең құлаштап сермейді, лақтыру кезінде
дене салмағы сол аяққа ауыстырылады.
- допты нысанаға басынан
асыра лақтыруды дұрыс
орындайды;
- белгіленген
арақашықтыққа жүгіреді;
- ұзындыққа секіруде бас пен
кеуденің қалпын сақтайды;
- жіппен секіруде
қол мен аяқ үйлесімділігін
дұрыс ұстайды; -
қозғалыс түрлерін атайды. - Секіру және лақтыруға
арналған қандай ойындарды
білесіңдер?
- Шағын допты бастан асыра
лақтыру кезінде қандай
қйындықтар болды?
- Секірудің неше түрлері бар
деп ойлайсың? Белсенді оқу әдістері
Диолог сабағы
бойынша
3 слайд
Жарыс сабағы: Допты нысанаға басынан асыра лақтыру . Оң қолмен лақтырған кезде бала лақтыру жағына сол бүйірімен бұрылып, оң аяғын артына қояды және денесінің бүкіл салмағын осы аяғына түсіріп, қолын кең құлаштап сермейді, лақтыру кезінде дене салмағы сол аяққа ауыстырылады. - допты нысанаға басынан асыра лақтыруды дұрыс орындайды; - белгіленген арақашықтыққа жүгіреді; - ұзындыққа секіруде бас пен кеуденің қалпын сақтайды; - жіппен секіруде қол мен аяқ үйлесімділігін дұрыс ұстайды; - қозғалыс түрлерін атайды. - Секіру және лақтыруға арналған қандай ойындарды білесіңдер? - Шағын допты бастан асыра лақтыру кезінде қандай қйындықтар болды? - Секірудің неше түрлері бар деп ойлайсың? Белсенді оқу әдістері Диолог сабағы бойынша
4 слайд
Саралау әдістері бойынша
Зал кеңістігін ең қысқа уақытта
секіріп өту.
Уақытты ұтымды пайдалануды
есепке ала отырып, сабақтағы
тапсырмалар кезінде оқушының
мүмкіндігін ескеріп, деңгейлік
жатттығуларды жүктеймін.
Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу
үшін жеңілдетілген
тапсырмаларды беремін
4 слайд
Саралау әдістері бойынша Зал кеңістігін ең қысқа уақытта секіріп өту. Уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтағы тапсырмалар кезінде оқушының мүмкіндігін ескеріп, деңгейлік жатттығуларды жүктеймін. Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін жеңілдетілген тапсырмаларды беремін
5 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Оқушылардың басбармақтарын көрсету
арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу
деңгейін тексеремін.
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінем.
Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім . Геометриялық фигуралар арқылы
оқушылардың белсенділігін
бағалап отырамын
5 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеремін. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінем. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім . Геометриялық фигуралар арқылы оқушылардың белсенділігін бағалап отырамын
6 слайд
Оқу мақсатыма жеттім деп
ойлаймын.
Назарларыңызға
рахмет !
6 слайд
Оқу мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Назарларыңызға рахмет !