Презентация 2-сынып Дене-шынықтыру. Ашық сабақ -Қазақтың ұлттық ойындары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Түркістан облысы, Қазығұрт ауданы
Қаржан жалпы орта білім беретін мектебінің
дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Махмұт
Руслан
Қаза қ тың ұлттық ойындары мен танысу.
1 слайд
Түркістан облысы, Қазығұрт ауданы Қаржан жалпы орта білім беретін мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Махмұт Руслан Қаза қ тың ұлттық ойындары мен танысу.
2 слайд
Сабақ
мақсаттары:
Оқу мақсаттары:
2.2.7.7 патриоттық сезімнің не екенін
біледі, бір-бірімен әрекет ету, адал
бәсекелестіктің не екенін түсінеді.
2.2.5.5 Мектептен тыс және мектеп
кезінде дене қимылдарына қатысу
мүмкіндігін түсіне бастайды және
анықтайды.
Барлық оқушылар: Қазақтың қозғалмалы
ойындарын, соның ішінде
«Соқыртеке»ойынын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Қозғалмалы
ойындардың ережесін түсінеді.Кейбір оқушылар: Топ болып
қозғалмалы ойынды, соның ішінде
«Соқыртеке» ойнай алады .Сабақ мақсаттары:
Сабағымның
тақырыбын ашу үшін
сабақ мақсатын үш
деңгейге
қарастырдым.
2 слайд
Сабақ мақсаттары: Оқу мақсаттары: 2.2.7.7 патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір-бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің не екенін түсінеді. 2.2.5.5 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды. Барлық оқушылар: Қазақтың қозғалмалы ойындарын, соның ішінде «Соқыртеке»ойынын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Қозғалмалы ойындардың ережесін түсінеді.Кейбір оқушылар: Топ болып қозғалмалы ойынды, соның ішінде «Соқыртеке» ойнай алады .Сабақ мақсаттары: Сабағымның тақырыбын ашу үшін сабақ мақсатын үш деңгейге қарастырдым.
3 слайд
Патриоттық сезімнің
не екенін біледі, бір-
бірімен әрекет ету,
адал бәсекелестіктің
не екенін
түсінеді.Мектептен
тыс және мектеп
кезінде дене
қимылдарына
қатысу мүмкіндігін
түсіне бастайды
және анықтайды .Бағалау
критерийі
3 слайд
Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір- бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің не екенін түсінеді.Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды .Бағалау критерийі
4 слайд
Құндылықтарды дамыту
Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Өз ойын еркін айтуын қадағалау.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану ,Математика
АКТ қолдану дағдылары
Слайд. Интербелсенді тақта.
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады: Оқушылар «Соқыртеке» ойынын ойнау арқылы қазақ халқының
мәдениеті мен, ұлттық ойындары мен танысады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : ұлттық ойындар, қозғалыс ойындары
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қандай ұлттық ойындарды білесіздер?
«Соқыртеке» ойынының басқа ойындардан айырмашылығы қандай.
Не себепті .....деп ойлайсыз?
Не себепті «Соқыртеке» ойынын қолға алу керек деп ойлайсыз?
Не себепті «Соқыртеке» ойынын басқа ойындардан ерекшеленеді?
Не себепті «Соқыртеке» ойынын кез келген алаңда ойнауға болады?
4 слайд
Құндылықтарды дамыту Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Өз ойын еркін айтуын қадағалау. Пәнаралық байланыстар Дүниетану ,Математика АКТ қолдану дағдылары Слайд. Интербелсенді тақта. Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Оқушылар «Соқыртеке» ойынын ойнау арқылы қазақ халқының мәдениеті мен, ұлттық ойындары мен танысады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : ұлттық ойындар, қозғалыс ойындары Талқылауға арналған сұрақтар: Қандай ұлттық ойындарды білесіздер? «Соқыртеке» ойынының басқа ойындардан айырмашылығы қандай. Не себепті .....деп ойлайсыз? Не себепті «Соқыртеке» ойынын қолға алу керек деп ойлайсыз? Не себепті «Соқыртеке» ойынын басқа ойындардан ерекшеленеді? Не себепті «Соқыртеке» ойынын кез келген алаңда ойнауға болады?
5 слайд
Жаңа сабақ : «Соқыртеке» ойыны
қазақ халқының ежелгі өте кең
тараған ұлттық ойын түрлерінің бірі.
Аталмыш ойын әсіресе балалар
арасында кең тараған.
Диалог сабақ
Диологты сабақты қолдана отырып
оқушыларға сұрақтар қоямын. Мысалы,
•
« Соқыртеке » ойыны ойынның қай түріне
жатады?
•
Қазақтың тағы қандай қозғалмалы ойындары
бар?
Белсенді оқу әдістері
Сабағымның басына 10 мин жібердім сап түзел тік тұр.Баянат қабылдау. саптық және дене қыздыру жаттығулары. Бүгінгі сабағымның мақсатын қабарлаймын қауіпсіздік ережесін ескертемін. Сабағымның тақырыбын ашу
мқсатында белсенді оқу әдістері бойынша ойын сабағы тиімді . Соны пайдаланамын және ойын қолданамын себебі оқушылардың қызығушылығын арттырып оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді.
5 слайд
Жаңа сабақ : «Соқыртеке» ойыны қазақ халқының ежелгі өте кең тараған ұлттық ойын түрлерінің бірі. Аталмыш ойын әсіресе балалар арасында кең тараған. Диалог сабақ Диологты сабақты қолдана отырып оқушыларға сұрақтар қоямын. Мысалы, • « Соқыртеке » ойыны ойынның қай түріне жатады? • Қазақтың тағы қандай қозғалмалы ойындары бар? Белсенді оқу әдістері Сабағымның басына 10 мин жібердім сап түзел тік тұр.Баянат қабылдау. саптық және дене қыздыру жаттығулары. Бүгінгі сабағымның мақсатын қабарлаймын қауіпсіздік ережесін ескертемін. Сабағымның тақырыбын ашу мқсатында белсенді оқу әдістері бойынша ойын сабағы тиімді . Соны пайдаланамын және ойын қолданамын себебі оқушылардың қызығушылығын арттырып оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді.
6 слайд
Соқыртеке» ойынын
шартын атайды. Соқыртеке
ойынын
басқа
ойындармен
салыстырад
ы. Соқыртеке
ойынындағ
ы негізгі
дене
қозғалыста
рын
айтады.
Қалыпт. Бағалауға арналған тапсырмалар:
«Соқыртеке» ойынын шартын атаңыз .
Дескриптор Білім алушы
6 слайд
Соқыртеке» ойынын шартын атайды. Соқыртеке ойынын басқа ойындармен салыстырад ы. Соқыртеке ойынындағ ы негізгі дене қозғалыста рын айтады. Қалыпт. Бағалауға арналған тапсырмалар: «Соқыртеке» ойынын шартын атаңыз . Дескриптор Білім алушы
7 слайд
Саралау
• Тапс
ырм
алар
бой
ынш
а
сара
лайм
ын .
• Ойын
барысы
нда
дене
қимылд
арына
және
оқушын
ын
потриот
тық
сезімін
әрекетін
бақылай
отырып
белсенд
ілігін
білу
мақсаты
нда
сұрақта
р
қоямы н
• Қабіл
еті
төмен
оқуш
ылард
ы
қосы
мша
сұрақ
тар
қойу
арқыл
ы
ойын
ды
түсінд
іріп
өтемі
н
7 слайд
Саралау • Тапс ырм алар бой ынш а сара лайм ын . • Ойын барысы нда дене қимылд арына және оқушын ын потриот тық сезімін әрекетін бақылай отырып белсенд ілігін білу мақсаты нда сұрақта р қоямы н • Қабіл еті төмен оқуш ылард ы қосы мша сұрақ тар қойу арқыл ы ойын ды түсінд іріп өтемі н
8 слайд
Критериалды
Бағалау Смайликтер арқылы бағалаймын.
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын
арттыру мақсатында мақтау сөздерді көп айтамын.
5 4
3
Геометриялық
фигуралар арқылы
оқушылардың
белсенділігін бағалап
отырамын Сұрақ -
жауап
8 слайд
Критериалды Бағалау Смайликтер арқылы бағалаймын. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында мақтау сөздерді көп айтамын. 5 4 3 Геометриялық фигуралар арқылы оқушылардың белсенділігін бағалап отырамын Сұрақ - жауап
9 слайд
Жүйелі түрде кері байланыс ұсындым БББ
кестесін пайдаланып бүгінгі тақырыпты
түсінгенін түсінбегеніне көз жеткіздім .
Бүгінгі оқу мақсатыма қол жеткіздім деп
ойлаймын .
Назарларыңызға
рахмет !
9 слайд
Жүйелі түрде кері байланыс ұсындым БББ кестесін пайдаланып бүгінгі тақырыпты түсінгенін түсінбегеніне көз жеткіздім . Бүгінгі оқу мақсатыма қол жеткіздім деп ойлаймын . Назарларыңызға рахмет !
10 слайд
10 слайд