Материалдар / Презентация 2-сынып Дене-шынықтыру. Ашық сабақ -Қазақтың ұлттық ойындары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация 2-сынып Дене-шынықтыру. Ашық сабақ -Қазақтың ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентациямұғалімге сабақ жоспары ретінде керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2019
2203
38 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы, Қазығұрт ауданы Қаржан жалпы орта білім беретін мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Махмұт Руслан Қа

1 слайд
Түркістан облысы, Қазығұрт ауданы Қаржан жалпы орта білім беретін мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Махмұт Руслан Қаза қ тың ұлттық ойындары мен танысу.

1 слайд

Түркістан облысы, Қазығұрт ауданы Қаржан жалпы орта білім беретін мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Махмұт Руслан Қаза қ тың ұлттық ойындары мен танысу.

Сабақ мақсаттары: Оқу мақсаттары: 2.2.7.7 патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір-бірімен әрекет ету, адал бәсеке

2 слайд
Сабақ мақсаттары: Оқу мақсаттары: 2.2.7.7 патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір-бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің не екенін түсінеді. 2.2.5.5 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды. Барлық оқушылар: Қазақтың қозғалмалы ойындарын, соның ішінде «Соқыртеке»ойынын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Қозғалмалы ойындардың ережесін түсінеді.Кейбір оқушылар: Топ болып қозғалмалы ойынды, соның ішінде «Соқыртеке» ойнай алады .Сабақ мақсаттары: Сабағымның тақырыбын ашу үшін сабақ мақсатын үш деңгейге қарастырдым.

2 слайд

Сабақ мақсаттары: Оқу мақсаттары: 2.2.7.7 патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір-бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің не екенін түсінеді. 2.2.5.5 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды. Барлық оқушылар: Қазақтың қозғалмалы ойындарын, соның ішінде «Соқыртеке»ойынын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Қозғалмалы ойындардың ережесін түсінеді.Кейбір оқушылар: Топ болып қозғалмалы ойынды, соның ішінде «Соқыртеке» ойнай алады .Сабақ мақсаттары: Сабағымның тақырыбын ашу үшін сабақ мақсатын үш деңгейге қарастырдым.

Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір- бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің не екенін түсінеді.Мектептен тыс және м

3 слайд
Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір- бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің не екенін түсінеді.Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды .Бағалау критерийі

3 слайд

Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір- бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің не екенін түсінеді.Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды .Бағалау критерийі

 Құндылықтарды дамыту  Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Өз ойын еркін айтуын қадағалау.  Пәнаралық байланыстар  Дүниетан

4 слайд
 Құндылықтарды дамыту  Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Өз ойын еркін айтуын қадағалау.  Пәнаралық байланыстар  Дүниетану ,Математика  АКТ қолдану дағдылары  Слайд. Интербелсенді тақта.  Тілдік мақсат  Оқушылар орындай алады: Оқушылар «Соқыртеке» ойынын ойнау арқылы қазақ халқының мәдениеті мен, ұлттық ойындары мен танысады.  Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : ұлттық ойындар, қозғалыс ойындары  Талқылауға арналған сұрақтар:  Қандай ұлттық ойындарды білесіздер?  «Соқыртеке» ойынының басқа ойындардан айырмашылығы қандай.  Не себепті .....деп ойлайсыз?  Не себепті «Соқыртеке» ойынын қолға алу керек деп ойлайсыз?  Не себепті «Соқыртеке» ойынын басқа ойындардан ерекшеленеді?  Не себепті «Соқыртеке» ойынын кез келген алаңда ойнауға болады?

4 слайд

 Құндылықтарды дамыту  Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Өз ойын еркін айтуын қадағалау.  Пәнаралық байланыстар  Дүниетану ,Математика  АКТ қолдану дағдылары  Слайд. Интербелсенді тақта.  Тілдік мақсат  Оқушылар орындай алады: Оқушылар «Соқыртеке» ойынын ойнау арқылы қазақ халқының мәдениеті мен, ұлттық ойындары мен танысады.  Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : ұлттық ойындар, қозғалыс ойындары  Талқылауға арналған сұрақтар:  Қандай ұлттық ойындарды білесіздер?  «Соқыртеке» ойынының басқа ойындардан айырмашылығы қандай.  Не себепті .....деп ойлайсыз?  Не себепті «Соқыртеке» ойынын қолға алу керек деп ойлайсыз?  Не себепті «Соқыртеке» ойынын басқа ойындардан ерекшеленеді?  Не себепті «Соқыртеке» ойынын кез келген алаңда ойнауға болады?

Жаңа сабақ : «Соқыртеке» ойыны қазақ халқының ежелгі өте кең тараған ұлттық ойын түрлерінің бірі. Аталмыш ойын әсіресе бал

5 слайд
Жаңа сабақ : «Соқыртеке» ойыны қазақ халқының ежелгі  өте кең тараған ұлттық ойын түрлерінің бірі. Аталмыш ойын әсіресе балалар арасында кең тараған. Диалог сабақ Диологты сабақты қолдана отырып оқушыларға сұрақтар қоямын. Мысалы, • « Соқыртеке » ойыны ойынның қай түріне жатады? • Қазақтың тағы қандай қозғалмалы ойындары бар? Белсенді оқу әдістері Сабағымның басына 10 мин жібердім сап түзел тік тұр.Баянат қабылдау. саптық және дене қыздыру жаттығулары. Бүгінгі сабағымның мақсатын қабарлаймын қауіпсіздік ережесін ескертемін. Сабағымның тақырыбын ашу мқсатында белсенді оқу әдістері бойынша ойын сабағы тиімді . Соны пайдаланамын және ойын қолданамын себебі оқушылардың қызығушылығын арттырып оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді.

5 слайд

Жаңа сабақ : «Соқыртеке» ойыны қазақ халқының ежелгі  өте кең тараған ұлттық ойын түрлерінің бірі. Аталмыш ойын әсіресе балалар арасында кең тараған. Диалог сабақ Диологты сабақты қолдана отырып оқушыларға сұрақтар қоямын. Мысалы, • « Соқыртеке » ойыны ойынның қай түріне жатады? • Қазақтың тағы қандай қозғалмалы ойындары бар? Белсенді оқу әдістері Сабағымның басына 10 мин жібердім сап түзел тік тұр.Баянат қабылдау. саптық және дене қыздыру жаттығулары. Бүгінгі сабағымның мақсатын қабарлаймын қауіпсіздік ережесін ескертемін. Сабағымның тақырыбын ашу мқсатында белсенді оқу әдістері бойынша ойын сабағы тиімді . Соны пайдаланамын және ойын қолданамын себебі оқушылардың қызығушылығын арттырып оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді.

Соқыртеке» ойынын шартын атайды. Соқыртеке ойынын басқа ойындармен салыстырад ы. Соқыртеке ойынындағ ы негізгі дене қозғ

6 слайд
Соқыртеке» ойынын шартын атайды. Соқыртеке ойынын басқа ойындармен салыстырад ы. Соқыртеке ойынындағ ы негізгі дене қозғалыста рын айтады. Қалыпт. Бағалауға арналған тапсырмалар: «Соқыртеке» ойынын шартын атаңыз .   Дескриптор Білім алушы

6 слайд

Соқыртеке» ойынын шартын атайды. Соқыртеке ойынын басқа ойындармен салыстырад ы. Соқыртеке ойынындағ ы негізгі дене қозғалыста рын айтады. Қалыпт. Бағалауға арналған тапсырмалар: «Соқыртеке» ойынын шартын атаңыз .   Дескриптор Білім алушы

Саралау • Тапс ырм алар бой ынш а сара лайм ын . • Ойын барысы нда дене қимылд арына және оқушын ын потриот

7 слайд
Саралау • Тапс ырм алар бой ынш а сара лайм ын . • Ойын барысы нда дене қимылд арына және оқушын ын потриот тық сезімін әрекетін бақылай отырып белсенд ілігін білу мақсаты нда сұрақта р қоямы н • Қабіл еті төмен оқуш ылард ы қосы мша сұрақ тар қойу арқыл ы ойын ды түсінд іріп өтемі н

7 слайд

Саралау • Тапс ырм алар бой ынш а сара лайм ын . • Ойын барысы нда дене қимылд арына және оқушын ын потриот тық сезімін әрекетін бақылай отырып белсенд ілігін білу мақсаты нда сұрақта р қоямы н • Қабіл еті төмен оқуш ылард ы қосы мша сұрақ тар қойу арқыл ы ойын ды түсінд іріп өтемі н

Критериалды Бағалау Смайликтер арқылы бағалаймын. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында мақтау сөздерді

8 слайд
Критериалды Бағалау Смайликтер арқылы бағалаймын. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында мақтау сөздерді көп айтамын. 5 4 3 Геометриялық фигуралар арқылы оқушылардың белсенділігін бағалап отырамын Сұрақ - жауап

8 слайд

Критериалды Бағалау Смайликтер арқылы бағалаймын. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында мақтау сөздерді көп айтамын. 5 4 3 Геометриялық фигуралар арқылы оқушылардың белсенділігін бағалап отырамын Сұрақ - жауап

Жүйелі түрде кері байланыс ұсындым БББ кестесін пайдаланып бүгінгі тақырыпты түсінгенін түсінбегеніне көз жеткіздім . Бүгі

9 слайд
Жүйелі түрде кері байланыс ұсындым БББ кестесін пайдаланып бүгінгі тақырыпты түсінгенін түсінбегеніне көз жеткіздім . Бүгінгі оқу мақсатыма қол жеткіздім деп ойлаймын . Назарларыңызға рахмет !

9 слайд

Жүйелі түрде кері байланыс ұсындым БББ кестесін пайдаланып бүгінгі тақырыпты түсінгенін түсінбегеніне көз жеткіздім . Бүгінгі оқу мақсатыма қол жеткіздім деп ойлаймын . Назарларыңызға рахмет !

10 слайд

10 слайд