презентация 8 сынып
презентация 8 сынып

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жыр
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жыр
#2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа
шығармалармен салыстырады.
.Көпшілік оқушылар үшін:
Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа
шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын
бағалай алады
Кейбір оқушылар үшін:
Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа
шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын
бағалап ұсынады
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырады. .Көпшілік оқушылар үшін: Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады Кейбір оқушылар үшін: Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалап ұсынады
#3 слайд
«Миға шабуыл» әдісі
Жаңа сабаққа кіріспе
3 слайд
«Миға шабуыл» әдісі Жаңа сабаққа кіріспе
#4 слайд
Байбөрі туралы не білесіңдер?
Байбөрі туралы жырда қандай оқиға суреттеледі?
Ұлттық тәлім тәрбие жайлы не білесіңдер?
4 слайд
Байбөрі туралы не білесіңдер? Байбөрі туралы жырда қандай оқиға суреттеледі? Ұлттық тәлім тәрбие жайлы не білесіңдер?
#5 слайд
№2 -тапсырма.
Жырдың идеясы неде?
Жырда қандай ұлттық дәстүр туралы айтылады?
Тапсырманы орындаңдар.
Жырдың идеясы неде?
Жырда қандай ұлттық дәстүр туралы айтылады соны айту
Дескриптор: Жалпы - 5 балл.
Түсінгендеріңді баяндайды
Ұжымда жұмыс жасайды.
5 слайд
№2 -тапсырма. Жырдың идеясы неде? Жырда қандай ұлттық дәстүр туралы айтылады? Тапсырманы орындаңдар. Жырдың идеясы неде? Жырда қандай ұлттық дәстүр туралы айтылады соны айту Дескриптор: Жалпы - 5 балл. Түсінгендеріңді баяндайды Ұжымда жұмыс жасайды.
#6 слайд
№3тапсырма:
Жырдағы кейіпкерлердің есімдерін дәптеріңе теріп
жазып, әрқайсына мінездеме беріңдер.
Жырдағы кейіпкерлердің есімдерін дәптеріңе теріп
жазады
Дескриптор: Жалпы - 5 балл.
Жырдағы кейіпкерлердің есімдеріне жеке мінездеме
береді
6 слайд
№3тапсырма: Жырдағы кейіпкерлердің есімдерін дәптеріңе теріп жазып, әрқайсына мінездеме беріңдер. Жырдағы кейіпкерлердің есімдерін дәптеріңе теріп жазады Дескриптор: Жалпы - 5 балл. Жырдағы кейіпкерлердің есімдеріне жеке мінездеме береді
#7 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын,
басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
7 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
#8 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
8 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
#9 слайд
Назарларыңызға рақмет!
9 слайд
Назарларыңызға рақмет!
#10 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Байбөрі баласы Бәмсі-
Байрақ туралы жыр
10 слайд
Сабақтың тақырыбы: Байбөрі баласы Бәмсі- Байрақ туралы жыр
#11 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырсады.
Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды.
Көпшілік оқушылар үшін:
Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға бере алады
Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жаза алады
Кейбір оқушылар үшін:
Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып,
жаңашылдығына баға береді және ұсынады.
Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазып ұсынады.
11 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырсады. Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды. Көпшілік оқушылар үшін: Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға бере алады Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жаза алады Кейбір оқушылар үшін: Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді және ұсынады. Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазып ұсынады.
#12 слайд
«Миға шабуыл» әдісі
Жаңа сабаққа кіріспе
12 слайд
«Миға шабуыл» әдісі Жаңа сабаққа кіріспе
#13 слайд
Нақыл сөздерге кім мысал келтіреді?
Бану Шешектің жоқтауында не айтылған?
Афоризмдер деген не?
13 слайд
Нақыл сөздерге кім мысал келтіреді? Бану Шешектің жоқтауында не айтылған? Афоризмдер деген не?
#14 слайд
№2 -тапсырма.
Хрестоматияны пайдалана отырып, жырдағы коріктеу (көркемдегіш) құралдарына
мысал келтіріп, дәптерлеріңе теріп жазыңдар.
9-10 мысал – 5 ұпай
7-8 мысал – 4 ұпай
5-6 мысал – 3ұпай
3-4 мысал – 2ұпай
1-2 мысал – 1ұпай
Хрестоматияны пайдалана отырып, жырдағы коріктеу (көркемдегіш) құралдарына
мысал келтіріп, дәптерлеріңе теріп жазады
Дескриптор: Жалпы - 5 балл.
Жұмыс дәптерлеріне жазады
Топта жұмыс жасайды. Хрестоматияны пайдалана отырып, жырдағы коріктеу
(көркемдегіш) құралдарына мысал келтіріп, дәптерлеріңе теріп жазады.
14 слайд
№2 -тапсырма. Хрестоматияны пайдалана отырып, жырдағы коріктеу (көркемдегіш) құралдарына мысал келтіріп, дәптерлеріңе теріп жазыңдар. 9-10 мысал – 5 ұпай 7-8 мысал – 4 ұпай 5-6 мысал – 3ұпай 3-4 мысал – 2ұпай 1-2 мысал – 1ұпай Хрестоматияны пайдалана отырып, жырдағы коріктеу (көркемдегіш) құралдарына мысал келтіріп, дәптерлеріңе теріп жазады Дескриптор: Жалпы - 5 балл. Жұмыс дәптерлеріне жазады Топта жұмыс жасайды. Хрестоматияны пайдалана отырып, жырдағы коріктеу (көркемдегіш) құралдарына мысал келтіріп, дәптерлеріңе теріп жазады.
#15 слайд
№3тапсырма:
Берілген үзіндіден түсінгендеріңді үшінші жақтан баяндап «Бұлақ
басындағы кездесу», «Ағасын сағынған ару» «Байрақтың
қарындасымен кездесуі», «Байрақтың сағынышы»
тақырыптарының біріне эссе жаз.
Берілген үзіндіден түсінгендеріңді үшінші жақтан баяндап «Бұлақ
басындағы кездесу», «Ағасын сағынған ару» «Байрақтың
қарындасымен кездесуі», «Байрақтың сағынышы»
тақырыптарының біріне эссе жазады
Дескриптор: Жалпы - 5 балл.
-шағын эссе жазады.
-эссені қысқаша талдайды
15 слайд
№3тапсырма: Берілген үзіндіден түсінгендеріңді үшінші жақтан баяндап «Бұлақ басындағы кездесу», «Ағасын сағынған ару» «Байрақтың қарындасымен кездесуі», «Байрақтың сағынышы» тақырыптарының біріне эссе жаз. Берілген үзіндіден түсінгендеріңді үшінші жақтан баяндап «Бұлақ басындағы кездесу», «Ағасын сағынған ару» «Байрақтың қарындасымен кездесуі», «Байрақтың сағынышы» тақырыптарының біріне эссе жазады Дескриптор: Жалпы - 5 балл. -шағын эссе жазады. -эссені қысқаша талдайды
#16 слайд
«Еркін микрофон» әдісі.
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз
ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
16 слайд
«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
#17 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын,
басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
17 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
#18 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
18 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
#19 слайд
Назарларыңызға рақмет!
19 слайд
Назарларыңызға рақмет!
#20 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Қорқыттың нақыл сөздері
20 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қорқыттың нақыл сөздері
#21 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеуді
үйренеді.
.Көпшілік оқушылар үшін:
Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін
орынды қолдана біледі.
Кейбір оқушылар үшін:
Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін
орынды қолданады.
21 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеуді үйренеді. .Көпшілік оқушылар үшін: Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана біледі. Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады.
#22 слайд
«Миға шабуыл» әдісі
Жаңа сабаққа кіріспе
22 слайд
«Миға шабуыл» әдісі Жаңа сабаққа кіріспе
#23 слайд
Психологиялық параллелизм дегенді қалай
түсінесің?
Қандай нақыл сөз естігендерің бар?
Байбөрінің жырынан нені ұқтың, үйрендің?
23 слайд
Психологиялық параллелизм дегенді қалай түсінесің? Қандай нақыл сөз естігендерің бар? Байбөрінің жырынан нені ұқтың, үйрендің?
#24 слайд
№2 -тапсырма.
Қорқыттың нақыл сөздернің идеясы неде екенін айту.
Нақыл сөздердің идеясын айтады.
Дескриптор: Жалпы – 4 балл.
Қорқыттың нақыл сөздернің идеясы неде екенін айтады.
Ойларын жеткізеді.
24 слайд
№2 -тапсырма. Қорқыттың нақыл сөздернің идеясы неде екенін айту. Нақыл сөздердің идеясын айтады. Дескриптор: Жалпы – 4 балл. Қорқыттың нақыл сөздернің идеясы неде екенін айтады. Ойларын жеткізеді.
#25 слайд
№3-тапсырма:
Қорқыттың нақыл сөздерінің идеясын аша отырып,
Қорқытқа мінездеме беріңдер.
Нақыл сөздерге идея ашады. Мінездеме береді.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
Қорқыттың нақыл сөздерінің идеясын аша отырып,
Қорқытқа мінездеме береді.
25 слайд
№3-тапсырма: Қорқыттың нақыл сөздерінің идеясын аша отырып, Қорқытқа мінездеме беріңдер. Нақыл сөздерге идея ашады. Мінездеме береді. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Қорқыттың нақыл сөздерінің идеясын аша отырып, Қорқытқа мінездеме береді.
#26 слайд
№7-тапсырма:
Берілген нақыл сөздерден психологиялық
параллелизимді тауып дәптерлеріңе теріп жазыңдар.
Тапсырманы орындайды, психологиялық параллелизимді
тауып дәптерлеріңе теріп жазады.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
Психологиялық параллелизимді тауып дәптерлеріңе теріп
жазады
26 слайд
№7-тапсырма: Берілген нақыл сөздерден психологиялық параллелизимді тауып дәптерлеріңе теріп жазыңдар. Тапсырманы орындайды, психологиялық параллелизимді тауып дәптерлеріңе теріп жазады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Психологиялық параллелизимді тауып дәптерлеріңе теріп жазады
#27 слайд
«Еркін микрофон» әдісі.
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз
ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
27 слайд
«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
#28 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын,
басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
28 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
#29 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
29 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
#30 слайд
Назарларыңызға рақмет!
30 слайд
Назарларыңызға рақмет!
#31 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Қорқыттың нақыл сөздері
31 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қорқыттың нақыл сөздері
#32 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Шығармадан алған үзінділерді қайта
өңдеп креативті жаза алады.
32 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жаза алады.
#33 слайд
«Миға шабуыл» әдісі
Жаңа сабаққа кіріспе
33 слайд
«Миға шабуыл» әдісі Жаңа сабаққа кіріспе
#34 слайд
Ұлдың куні күн емес атадан мал қалмаса,
Ата малы пұл емес, баста ақыл болмаса деген сөздің
мағынасы нені айтады?
Ата- ананың тәрбиесінің қадірі неде?
Ата апаларыңның айтқан қандай ақылдарын білесіңдер?
34 слайд
Ұлдың куні күн емес атадан мал қалмаса, Ата малы пұл емес, баста ақыл болмаса деген сөздің мағынасы нені айтады? Ата- ананың тәрбиесінің қадірі неде? Ата апаларыңның айтқан қандай ақылдарын білесіңдер?
#35 слайд
№4 -тапсырма.
Тәкапарлықты Тәңірі де сүймес деген нақылыдың мағынасын
талдай отырырып, тәкәпарлық, менменшіл қасиеттері туралы
өз ойларыңды баяндап беріңдер.
Тапсырманы орындайды. Өз ойларын айқын айтады.
Дескриптор: Жалпы – 4 балл.
Тәкапарлықты сүймес деген нақылыдың мағынасын
талдайды.
Өз ойларын баяндап береді.
35 слайд
№4 -тапсырма. Тәкапарлықты Тәңірі де сүймес деген нақылыдың мағынасын талдай отырырып, тәкәпарлық, менменшіл қасиеттері туралы өз ойларыңды баяндап беріңдер. Тапсырманы орындайды. Өз ойларын айқын айтады. Дескриптор: Жалпы – 4 балл. Тәкапарлықты сүймес деген нақылыдың мағынасын талдайды. Өз ойларын баяндап береді.
#36 слайд
№5-тапсырма:
Қанша байлық жисаңда, бұйырғаннан артық жей алмайсың
нақыл сөзін талдай отырып, композиялық құрылымының
барлық кезеңдері сақталған шағын әңгіме жазыңдар.
Нақыл сөздерге талдау жсайды, шағын әңгіме жазады.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
Нақыл сөзін талдай отырып, композиялық құрылымының
барлық кезеңдері сақталған шағын әңгіме жазады.
36 слайд
№5-тапсырма: Қанша байлық жисаңда, бұйырғаннан артық жей алмайсың нақыл сөзін талдай отырып, композиялық құрылымының барлық кезеңдері сақталған шағын әңгіме жазыңдар. Нақыл сөздерге талдау жсайды, шағын әңгіме жазады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Нақыл сөзін талдай отырып, композиялық құрылымының барлық кезеңдері сақталған шағын әңгіме жазады.
#37 слайд
№6-тапсырма:
Қорқыт нақыл сөздерін негізге ала отырып, диалогтік
сауал- жауап құраңдар. Нақыл сөз, сұрақ, жауап.
Диалогтік сауал- жауап құрады.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
Қорқыт нақыл сөздерін негізге ала отырып, диалогтік
сауал- жауап құрады.
Ойларын айтады.
37 слайд
№6-тапсырма: Қорқыт нақыл сөздерін негізге ала отырып, диалогтік сауал- жауап құраңдар. Нақыл сөз, сұрақ, жауап. Диалогтік сауал- жауап құрады. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Қорқыт нақыл сөздерін негізге ала отырып, диалогтік сауал- жауап құрады. Ойларын айтады.
#38 слайд
«Еркін микрофон» әдісі.
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз
ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
38 слайд
«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
#39 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын,
басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
39 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
#40 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
40 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
#41 слайд
Назарларыңызға рақмет!
41 слайд
Назарларыңызға рақмет!
#42 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Қожа Ахмет Иассауи өмірі мен
шығармашылығы
42 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қожа Ахмет Иассауи өмірі мен шығармашылығы
#43 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Әдеби шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды
анықтай алады.
43 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай алады.
#44 слайд
«Миға шабуыл» әдісі
Жаңа сабаққа кіріспе
44 слайд
«Миға шабуыл» әдісі Жаңа сабаққа кіріспе
#45 слайд
Қожа Ахмет Иассауи кесенесі қай қалада
орналсқан?
Қожа Ахмет Иассауидің ұстазы кім?
Диуани Хикмет қай ғасырда жазылған?
45 слайд
Қожа Ахмет Иассауи кесенесі қай қалада орналсқан? Қожа Ахмет Иассауидің ұстазы кім? Диуани Хикмет қай ғасырда жазылған?
#46 слайд
№2-тапсырма:
Қожа Ахмет Иассауи кесенесінің тарихы туралы не білесің, Қожа Ахмет
Иассауи кесенесін кім салдырған? Мұғалімнің кеңесімен өз білгендеріңді
толықтырып, баяндап беріңдер.
Қожа Ахмет Иассауи кесенесінің тарихы туралы айтып береді.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
Қожа Ахмет Иассауи кесенесінің тарихы туралы айтады.
Мұғаліммен кеңеседі.
46 слайд
№2-тапсырма: Қожа Ахмет Иассауи кесенесінің тарихы туралы не білесің, Қожа Ахмет Иассауи кесенесін кім салдырған? Мұғалімнің кеңесімен өз білгендеріңді толықтырып, баяндап беріңдер. Қожа Ахмет Иассауи кесенесінің тарихы туралы айтып береді. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Қожа Ахмет Иассауи кесенесінің тарихы туралы айтады. Мұғаліммен кеңеседі.
#47 слайд
№3-тапсырма:
Қожа Ахмет Иассауи туралы зерттеулерде
қандай пікірлер бар? Қожа Ахмет Иассауи
еңбегінің идеясы нені қамтиды.
Пікірлерін айтады, ойларын жеткізеді.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
Қожа Ахмет Иассауи туралы зерттеулерде
қандай пікірлерін айтады.
47 слайд
№3-тапсырма: Қожа Ахмет Иассауи туралы зерттеулерде қандай пікірлер бар? Қожа Ахмет Иассауи еңбегінің идеясы нені қамтиды. Пікірлерін айтады, ойларын жеткізеді. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Қожа Ахмет Иассауи туралы зерттеулерде қандай пікірлерін айтады.
#48 слайд
«Еркін микрофон» әдісі.
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз
ойын айту арқыл...
48 слайд
«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқыл...
шағым қалдыра аласыз













