2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / презентация , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

презентация , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
16 Ақпан 2025
130
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Жағымды психологиялық ахуал «Жылы сөз» әдісі

2 слайд
Жағымды психологиялық ахуал «Жылы сөз» әдісі

2 слайд

Жағымды психологиялық ахуал «Жылы сөз» әдісі

Үй тапсырмасын сұрау. «LearningApp» платформасы Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділер

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау. «LearningApp» платформасы Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып, мазмұнын айт. Дескриптор: - оқиға ретін біледі; - мазмұнын айтады. Жалпы – 2 балл

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау. «LearningApp» платформасы Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып, мазмұнын айт. Дескриптор: - оқиға ретін біледі; - мазмұнын айтады. Жалпы – 2 балл

Сабақ мақсатын айқындау 1.Шығарманың идеясы дегеніміз не? 2. «Шұғаның белгісі» хикаятының идеясы қандай? 3. Кейіпкер деген

4 слайд
Сабақ мақсатын айқындау 1.Шығарманың идеясы дегеніміз не? 2. «Шұғаның белгісі» хикаятының идеясы қандай? 3. Кейіпкер деген кім?

4 слайд

Сабақ мақсатын айқындау 1.Шығарманың идеясы дегеніміз не? 2. «Шұғаның белгісі» хикаятының идеясы қандай? 3. Кейіпкер деген кім?

Оқу бағдарламасына сай оқу мақсаты: 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдау.

5 слайд
Оқу бағдарламасына сай оқу мақсаты: 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдау.

5 слайд

Оқу бағдарламасына сай оқу мақсаты: 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдау.

«Бұл кім?» тапсырмасы «Принтер» әдісі

6 слайд
«Бұл кім?» тапсырмасы «Принтер» әдісі

6 слайд

«Бұл кім?» тапсырмасы «Принтер» әдісі

Топтық жұмыс 2-тапсырма. «Бір минуттық ой» әдісі І топ. Шығармадағы Шұға мен қазіргі заман Шұғасын салыстыр. ІІ топ. Шығарма

7 слайд
Топтық жұмыс 2-тапсырма. «Бір минуттық ой» әдісі І топ. Шығармадағы Шұға мен қазіргі заман Шұғасын салыстыр. ІІ топ. Шығармадағы Әбдірахман мен қазіргі Әбдірахманды салыстыр. ІІІ топ. Шығармадағы Есімбек пен қазіргі заман Есімбегін салыстыру. Дескриптор: -ойларын дәлелді жеткізе алады; -өмірмен байланыстырады. Жалпы – 2 балл

7 слайд

Топтық жұмыс 2-тапсырма. «Бір минуттық ой» әдісі І топ. Шығармадағы Шұға мен қазіргі заман Шұғасын салыстыр. ІІ топ. Шығармадағы Әбдірахман мен қазіргі Әбдірахманды салыстыр. ІІІ топ. Шығармадағы Есімбек пен қазіргі заман Есімбегін салыстыру. Дескриптор: -ойларын дәлелді жеткізе алады; -өмірмен байланыстырады. Жалпы – 2 балл

3-тапсырма. «Тарсия» әдісі. Жұптық жұмыс. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сәйскестендіреді. Жалпы – 2 балл

8 слайд
3-тапсырма. «Тарсия» әдісі. Жұптық жұмыс. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сәйскестендіреді. Жалпы – 2 балл

8 слайд

3-тапсырма. «Тарсия» әдісі. Жұптық жұмыс. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сәйскестендіреді. Жалпы – 2 балл

4-тапсырма. Жеке жұмыс. Әбдірахман, Шұға, Зәйкүл, Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер ат

9 слайд
4-тапсырма. Жеке жұмыс. Әбдірахман, Шұға, Зәйкүл, Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер атынан монолог жазыңыз. Дескриптор: -кейіпкер бейнесін ашады; -монолог жазады. Жалпы – 2 балл

9 слайд

4-тапсырма. Жеке жұмыс. Әбдірахман, Шұға, Зәйкүл, Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер атынан монолог жазыңыз. Дескриптор: -кейіпкер бейнесін ашады; -монолог жазады. Жалпы – 2 балл

Үй тапсырмасы: «Шұға – ескіліктің құрбаны» тақырыбында эссе жазу (200 сөз).

10 слайд
Үй тапсырмасы: «Шұға – ескіліктің құрбаны» тақырыбында эссе жазу (200 сөз).

10 слайд

Үй тапсырмасы: «Шұға – ескіліктің құрбаны» тақырыбында эссе жазу (200 сөз).

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін көп рақмет!

11 слайд
Сабаққа қатысқандарыңыз үшін көп рақмет!

11 слайд

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін көп рақмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі