презентация , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

презентация , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация , Бейімбет Майлиннің " Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Жағымды психологиялық ахуал «Жылы сөз» әдісі

#2 слайд
Жағымды психологиялық ахуал «Жылы сөз» әдісі

2 слайд

Жағымды психологиялық ахуал «Жылы сөз» әдісі

Үй тапсырмасын сұрау. «LearningApp» платформасы Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділер

#3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау. «LearningApp» платформасы Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып, мазмұнын айт. Дескриптор: - оқиға ретін біледі; - мазмұнын айтады. Жалпы – 2 балл

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау. «LearningApp» платформасы Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты хикаяты бойынша берілген үзінділерді ретімен орналастыра отырып, мазмұнын айт. Дескриптор: - оқиға ретін біледі; - мазмұнын айтады. Жалпы – 2 балл

Сабақ мақсатын айқындау 1.Шығарманың идеясы дегеніміз не? 2. «Шұғаның белгісі» хикаятының идеясы қандай? 3. Кейіпкер деген

#4 слайд
Сабақ мақсатын айқындау 1.Шығарманың идеясы дегеніміз не? 2. «Шұғаның белгісі» хикаятының идеясы қандай? 3. Кейіпкер деген кім?

4 слайд

Сабақ мақсатын айқындау 1.Шығарманың идеясы дегеніміз не? 2. «Шұғаның белгісі» хикаятының идеясы қандай? 3. Кейіпкер деген кім?

Оқу бағдарламасына сай оқу мақсаты: 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдау.

#5 слайд
Оқу бағдарламасына сай оқу мақсаты: 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдау.

5 слайд

Оқу бағдарламасына сай оқу мақсаты: 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін талдау.

«Бұл кім?» тапсырмасы «Принтер» әдісі

#6 слайд
«Бұл кім?» тапсырмасы «Принтер» әдісі

6 слайд

«Бұл кім?» тапсырмасы «Принтер» әдісі

Топтық жұмыс 2-тапсырма. «Бір минуттық ой» әдісі І топ. Шығармадағы Шұға мен қазіргі заман Шұғасын салыстыр. ІІ топ. Шығарма

#7 слайд
Топтық жұмыс 2-тапсырма. «Бір минуттық ой» әдісі І топ. Шығармадағы Шұға мен қазіргі заман Шұғасын салыстыр. ІІ топ. Шығармадағы Әбдірахман мен қазіргі Әбдірахманды салыстыр. ІІІ топ. Шығармадағы Есімбек пен қазіргі заман Есімбегін салыстыру. Дескриптор: -ойларын дәлелді жеткізе алады; -өмірмен байланыстырады. Жалпы – 2 балл

7 слайд

Топтық жұмыс 2-тапсырма. «Бір минуттық ой» әдісі І топ. Шығармадағы Шұға мен қазіргі заман Шұғасын салыстыр. ІІ топ. Шығармадағы Әбдірахман мен қазіргі Әбдірахманды салыстыр. ІІІ топ. Шығармадағы Есімбек пен қазіргі заман Есімбегін салыстыру. Дескриптор: -ойларын дәлелді жеткізе алады; -өмірмен байланыстырады. Жалпы – 2 балл

3-тапсырма. «Тарсия» әдісі. Жұптық жұмыс. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сәйскестендіреді. Жалпы – 2 балл

#8 слайд
3-тапсырма. «Тарсия» әдісі. Жұптық жұмыс. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сәйскестендіреді. Жалпы – 2 балл

8 слайд

3-тапсырма. «Тарсия» әдісі. Жұптық жұмыс. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сәйскестендіреді. Жалпы – 2 балл

4-тапсырма. Жеке жұмыс. Әбдірахман, Шұға, Зәйкүл, Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер ат

#9 слайд
4-тапсырма. Жеке жұмыс. Әбдірахман, Шұға, Зәйкүл, Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер атынан монолог жазыңыз. Дескриптор: -кейіпкер бейнесін ашады; -монолог жазады. Жалпы – 2 балл

9 слайд

4-тапсырма. Жеке жұмыс. Әбдірахман, Шұға, Зәйкүл, Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер атынан монолог жазыңыз. Дескриптор: -кейіпкер бейнесін ашады; -монолог жазады. Жалпы – 2 балл

Үй тапсырмасы: «Шұға – ескіліктің құрбаны» тақырыбында эссе жазу (200 сөз).

#10 слайд
Үй тапсырмасы: «Шұға – ескіліктің құрбаны» тақырыбында эссе жазу (200 сөз).

10 слайд

Үй тапсырмасы: «Шұға – ескіліктің құрбаны» тақырыбында эссе жазу (200 сөз).

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін көп рақмет!

#11 слайд
Сабаққа қатысқандарыңыз үшін көп рақмет!

11 слайд

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін көп рақмет!

Файл форматы:
pptx
16.02.2025
231
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі