Материалдар / Презентация " М.Мақатаев “Мен таулықпын”"

Презентация " М.Мақатаев “Мен таулықпын”"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастыру. Сәлемдесу .Сыныпты түгендеу .Психологиялық ахуал тудыру:
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2021
1902
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
М.Мақатаев “ Мен таулықпын” Қазақ тілі мен әдебиеті/ 6 сынып/ Пән мұғалімі: Нурмаханова Г.Ш

1 слайд
М.Мақатаев “ Мен таулықпын” Қазақ тілі мен әдебиеті/ 6 сынып/ Пән мұғалімі: Нурмаханова Г.Ш

1 слайд

М.Мақатаев “ Мен таулықпын” Қазақ тілі мен әдебиеті/ 6 сынып/ Пән мұғалімі: Нурмаханова Г.Ш

Ұйымдастыру. Сәлемдесу .Сыныпты түгендеу .Психологиялық ахуал тудыру: • «Жүректен жүрекке » әдісі арқылы • Топқа бөлу: • Өлең

2 слайд
Ұйымдастыру. Сәлемдесу .Сыныпты түгендеу .Психологиялық ахуал тудыру: • «Жүректен жүрекке » әдісі арқылы • Топқа бөлу: • Өлең шумақтары арқылы топқа бөлу. • 1- топ. « Tay» дейтін алып жүрек ана туған. • 2-топ. Күн алғашқы сәулесін маған шашып. • Мақсаты сұрақтар негізінде үй тапсырмасын тексеру, алдыңғы білімге кері байланыс жасау. • Сұрақтар: - М.Мақатаев кім? • Ақынның қаңдай шығармаларын білесіндер? • М. Мақатаевтың портреті мен таудың бейнесін қатар қойып, оқушыларға суреттер арасындағы байланысты табуды тапсырамын. Әр оқушы суреттер арасындағы байланысты табуда өз пікірлерін ортаға салады немесе стикерге жазып қобдишаға салады. Мұғалім оқушылардың барлық пікірлерін оқып шығады.

2 слайд

Ұйымдастыру. Сәлемдесу .Сыныпты түгендеу .Психологиялық ахуал тудыру: • «Жүректен жүрекке » әдісі арқылы • Топқа бөлу: • Өлең шумақтары арқылы топқа бөлу. • 1- топ. « Tay» дейтін алып жүрек ана туған. • 2-топ. Күн алғашқы сәулесін маған шашып. • Мақсаты сұрақтар негізінде үй тапсырмасын тексеру, алдыңғы білімге кері байланыс жасау. • Сұрақтар: - М.Мақатаев кім? • Ақынның қаңдай шығармаларын білесіндер? • М. Мақатаевтың портреті мен таудың бейнесін қатар қойып, оқушыларға суреттер арасындағы байланысты табуды тапсырамын. Әр оқушы суреттер арасындағы байланысты табуда өз пікірлерін ортаға салады немесе стикерге жазып қобдишаға салады. Мұғалім оқушылардың барлық пікірлерін оқып шығады.

6.Т3.Тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 6.А6. Тірек сөздерге

3 слайд
6.Т3.Тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 6.А6. Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. 6.А5. Коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру. «Мен таулықпын» өленінен тұрмыстық – әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. Берілген тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру.,ойларын жеткізу. Өз араларында диалогке түсе білу.  

3 слайд

6.Т3.Тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 6.А6. Тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. 6.А5. Коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру. «Мен таулықпын» өленінен тұрмыстық – әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. Берілген тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру.,ойларын жеткізу. Өз араларында диалогке түсе білу.  

4 слайд

4 слайд

Мұқағали туралы бір үзік сыр... М.Мақатаевтың өмірбаяны /слайд/

5 слайд
Мұқағали туралы бір үзік сыр... М.Мақатаевтың өмірбаяны /слайд/

5 слайд

Мұқағали туралы бір үзік сыр... М.Мақатаевтың өмірбаяны /слайд/

1-тапсырма Берілген өлеңді тындап тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздерді теріп жазып, олардың мағынасын ашы

6 слайд
1-тапсырма Берілген өлеңді тындап тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздерді теріп жазып, олардың мағынасын ашындар. Мен таулықпын! Тау дейтін алып жүрек Ана туған Мен таулықпын! Таудан мен жаратылғам, Киіктің сүтін емін ержеткенмін Қуат алып қыранның қанатынан Мен таулықпын Таудан мен жаратылғам Бұлт бүркеніп, жай отын ала туғам Күн алғашқы сәулесін маған шашып Маған келіп түнейді қара тұман Тау ұлымын Тау-менің дәу бесігімді Мен оның әуресімін, сәулесімін Бір орманым ағытып сәлдесінің. Мен- таулықпын! Таудан мен жаратылғам. Тау деген Ана туғам дара тұлғам... Тауға барып, Көкке ұшып кетсем бе екен? Ұстап алып қарынның қанатынан.

6 слайд

1-тапсырма Берілген өлеңді тындап тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздерді теріп жазып, олардың мағынасын ашындар. Мен таулықпын! Тау дейтін алып жүрек Ана туған Мен таулықпын! Таудан мен жаратылғам, Киіктің сүтін емін ержеткенмін Қуат алып қыранның қанатынан Мен таулықпын Таудан мен жаратылғам Бұлт бүркеніп, жай отын ала туғам Күн алғашқы сәулесін маған шашып Маған келіп түнейді қара тұман Тау ұлымын Тау-менің дәу бесігімді Мен оның әуресімін, сәулесімін Бір орманым ағытып сәлдесінің. Мен- таулықпын! Таудан мен жаратылғам. Тау деген Ана туғам дара тұлғам... Тауға барып, Көкке ұшып кетсем бе екен? Ұстап алып қарынның қанатынан.

Бағалау критерийлері дескриптор балл 1. «Мен таулықпын» өленінен тұрмыстық, әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөзде

7 слайд
Бағалау критерийлері дескриптор балл 1. «Мен таулықпын» өленінен тұрмыстық, әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазып, олардың мағынасын ашады.   Берілген өлеңнен тұрмыстық- әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздерді теріп жазды 1 Берілген өлеңнен тұрмыстық- әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздерді теріп жазып, олардың мағынасын айтты 2

7 слайд

Бағалау критерийлері дескриптор балл 1. «Мен таулықпын» өленінен тұрмыстық, әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазып, олардың мағынасын ашады.   Берілген өлеңнен тұрмыстық- әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздерді теріп жазды 1 Берілген өлеңнен тұрмыстық- әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздерді теріп жазып, олардың мағынасын айтты 2

2- Тапсырма: Берілген суреттерді орын тәртібімен дұрыс қойып, әңгіме құрастыр. Бағалау критерийлері дескриптор балл Берілген

8 слайд
2- Тапсырма: Берілген суреттерді орын тәртібімен дұрыс қойып, әңгіме құрастыр. Бағалау критерийлері дескриптор балл Берілген сөздерге сүйеніп сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыра алады. Суреттерді орын тәтібімен қойды 1 әңгңме құрастырды 2 «Орындықтағы стикер» әдісі 3 түсті стикер қоланамын. Бұл тапсырмада сары түсті стикерлер жабысытырылған орындықтағы оқушылар жауап береді. 2- Тапсырма: Берілген суреттерді орын тәртібімен дұрыс қойып, әңгіме құрастыр. «Орындықтағы стикер» әдісі 3 түсті стикер қоланамын. Бұл тапсырмада сары түсті стикерлер жабысытырылған орындықтағы оқушылар жауап береді.

8 слайд

2- Тапсырма: Берілген суреттерді орын тәртібімен дұрыс қойып, әңгіме құрастыр. Бағалау критерийлері дескриптор балл Берілген сөздерге сүйеніп сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыра алады. Суреттерді орын тәтібімен қойды 1 әңгңме құрастырды 2 «Орындықтағы стикер» әдісі 3 түсті стикер қоланамын. Бұл тапсырмада сары түсті стикерлер жабысытырылған орындықтағы оқушылар жауап береді. 2- Тапсырма: Берілген суреттерді орын тәртібімен дұрыс қойып, әңгіме құрастыр. «Орындықтағы стикер» әдісі 3 түсті стикер қоланамын. Бұл тапсырмада сары түсті стикерлер жабысытырылған орындықтағы оқушылар жауап береді.

• 3- тапсырма: • Мен тауға барғанда, қазақстан таулары, әлемдегі таулар тақырыптары бойынша. • Сөз тіркестерін пайдалана оты

9 слайд
• 3- тапсырма: • Мен тауға барғанда, қазақстан таулары, әлемдегі таулар тақырыптары бойынша. • Сөз тіркестерін пайдалана отырып, диалогке түс. • Пайдаланатың сөз тіркестері: тау биіктігі, жоталар, таулы қырат. Бағалау критерийлері дескриптор балл Коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке түседі. Сөз тіркестерін қолданды 1 Тақырып бойынша диалогке түсті 2«Орындықтағы стикер» әдісі 3 түсті стикер қоланамын. Бұл тапсырмада жасыл түсті стикерлер жабысытырылған орындықтағы оқушылар жауап береді. • 3- тапсырма: • Мен тауға барғанда, қазақстан таулары, әлемдегі таулар тақырыптары бойынша. • Сөз тіркестерін пайдалана отырып, диалогке түс. • Пайдаланатың сөз тіркестері: тау биіктігі, жоталар, таулы қырат.

9 слайд

• 3- тапсырма: • Мен тауға барғанда, қазақстан таулары, әлемдегі таулар тақырыптары бойынша. • Сөз тіркестерін пайдалана отырып, диалогке түс. • Пайдаланатың сөз тіркестері: тау биіктігі, жоталар, таулы қырат. Бағалау критерийлері дескриптор балл Коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке түседі. Сөз тіркестерін қолданды 1 Тақырып бойынша диалогке түсті 2«Орындықтағы стикер» әдісі 3 түсті стикер қоланамын. Бұл тапсырмада жасыл түсті стикерлер жабысытырылған орындықтағы оқушылар жауап береді. • 3- тапсырма: • Мен тауға барғанда, қазақстан таулары, әлемдегі таулар тақырыптары бойынша. • Сөз тіркестерін пайдалана отырып, диалогке түс. • Пайдаланатың сөз тіркестері: тау биіктігі, жоталар, таулы қырат.

Деңгейлік тапсырмалар: • І деңгей: Қазақстан қартасынан Қазақстан туларын тауып белгіле • ІІ деңгей: Берілген сөздерден сөй

10 слайд
Деңгейлік тапсырмалар: • І деңгей: Қазақстан қартасынан Қазақстан туларын тауып белгіле   • ІІ деңгей: Берілген сөздерден сөйлем құрастып, сауатты жаз. барамыз біз отбасымызбен тауға демалуға • IІІ деңгей: Қазақстан таулары бойынша географиялық органайзерді толтыр . Бағалау критерийлері дескриптор балл Қазақстан қартасынан тауларды табады, оларды дұрыс белгілейді Қазақстан тауларын картадан табады 1 Қазақтан туаларын картадан тауып, оларды дұрыс белгілейді 2 Бағалау критерийлері дескриптор балл Берілген сөздерден сөйлем құрастырып, сауатты жазады Сөздерден сөйлем құрастырды 1 сөйлемді құрастырып, сауатты жазды 2 Бағалау критерийлері дескриптор балл Таулардың биіктігі мен орналасқан жерін тауып, қызықті мәліметтерді жазады Таулардың биіктігін тапты 1 Орналасқан жерін атап, қызықты мәліметтерді айтты 2

10 слайд

Деңгейлік тапсырмалар: • І деңгей: Қазақстан қартасынан Қазақстан туларын тауып белгіле   • ІІ деңгей: Берілген сөздерден сөйлем құрастып, сауатты жаз. барамыз біз отбасымызбен тауға демалуға • IІІ деңгей: Қазақстан таулары бойынша географиялық органайзерді толтыр . Бағалау критерийлері дескриптор балл Қазақстан қартасынан тауларды табады, оларды дұрыс белгілейді Қазақстан тауларын картадан табады 1 Қазақтан туаларын картадан тауып, оларды дұрыс белгілейді 2 Бағалау критерийлері дескриптор балл Берілген сөздерден сөйлем құрастырып, сауатты жазады Сөздерден сөйлем құрастырды 1 сөйлемді құрастырып, сауатты жазды 2 Бағалау критерийлері дескриптор балл Таулардың биіктігі мен орналасқан жерін тауып, қызықті мәліметтерді жазады Таулардың биіктігін тапты 1 Орналасқан жерін атап, қызықты мәліметтерді айтты 2

Тапсырмалар орындаған барысында мұғалім сыныпты аралап жүріп, әр топтағы оқушының жұмысын бақылайды. Осы сабақта қолданылған т

11 слайд
Тапсырмалар орындаған барысында мұғалім сыныпты аралап жүріп, әр топтағы оқушының жұмысын бақылайды. Осы сабақта қолданылған тапсырмаларым әр оқушының жеке қабілетіне сәйкес. 1-тапсырма бойынша жаңа сөздермен жұмыс жасау кезінде оқушыларға көмек ретінде сөздік немесе синоним сөздер беріледі. 2 -тапсырма бойынша Сурет бойынша әңгіме құрастыруда оқушыларға экраннан дұрыс суретті сюжет көрсетіледі. 3-тапсырма бойынша оқушылардың диалогке түскенде диалог үлгісі беріледі. Деңгейлік тапсырмада: Әр тапсырмаға дескриптор құрылған, сол бойынша оқушылар өз жұмыстарын қаншалықты меңгергенің анықтаймын. Қазақстан картасынан Қазақстан тауларын белгілеуде мұғалім тарапынан бағыт бағдар беріледі. Саралау Саралау

11 слайд

Тапсырмалар орындаған барысында мұғалім сыныпты аралап жүріп, әр топтағы оқушының жұмысын бақылайды. Осы сабақта қолданылған тапсырмаларым әр оқушының жеке қабілетіне сәйкес. 1-тапсырма бойынша жаңа сөздермен жұмыс жасау кезінде оқушыларға көмек ретінде сөздік немесе синоним сөздер беріледі. 2 -тапсырма бойынша Сурет бойынша әңгіме құрастыруда оқушыларға экраннан дұрыс суретті сюжет көрсетіледі. 3-тапсырма бойынша оқушылардың диалогке түскенде диалог үлгісі беріледі. Деңгейлік тапсырмада: Әр тапсырмаға дескриптор құрылған, сол бойынша оқушылар өз жұмыстарын қаншалықты меңгергенің анықтаймын. Қазақстан картасынан Қазақстан тауларын белгілеуде мұғалім тарапынан бағыт бағдар беріледі. Саралау Саралау

О қуш ы лар өздерін е қаж ет т і Қ орж ы н ды т аң дап , ст и кер ж абы ст ы рады

12 слайд
О қуш ы лар өздерін е қаж ет т і Қ орж ы н ды т аң дап , ст и кер ж абы ст ы рады

12 слайд

О қуш ы лар өздерін е қаж ет т і Қ орж ы н ды т аң дап , ст и кер ж абы ст ы рады

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

13 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ