Материалдар / Презентация. Әріпті өрнектің мәні. 1- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация. Әріпті өрнектің мәні. 1- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2020
735
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ортақ тақырып “ Саяхат” Бөлім Алгебра элементтері Сабақ тақырыбы Әріпті өрнектегі әріптің мәніБарл ық оқу шыл ар • Әрі пті

1 слайд
Ортақ тақырып “ Саяхат” Бөлім Алгебра элементтері Сабақ тақырыбы Әріпті өрнектегі әріптің мәніБарл ық оқу шыл ар • Әрі пті ң бір ама лд ы мән інд егі бір ама лд ы әрі пті өрн ект і таб ад ы. Көп теге н оқу шыл ар • Бір ама лд ы әрі пті өрн ект і әрі пті ң мән ін қой ып түр лен дір еді. Кейб ір оқу шыл ар • Бір амалм ен берілг ен әріпті өрнек тің мәнін табу жолда рын талда п,ереж е құраст ырад ы. Оқу мақсаты 1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу. Сабақ мақсаттарыМатематика 1-сынып Э.С Крыкпаева Қазымбет орта мектеп

1 слайд

Ортақ тақырып “ Саяхат” Бөлім Алгебра элементтері Сабақ тақырыбы Әріпті өрнектегі әріптің мәніБарл ық оқу шыл ар • Әрі пті ң бір ама лд ы мән інд егі бір ама лд ы әрі пті өрн ект і таб ад ы. Көп теге н оқу шыл ар • Бір ама лд ы әрі пті өрн ект і әрі пті ң мән ін қой ып түр лен дір еді. Кейб ір оқу шыл ар • Бір амалм ен берілг ен әріпті өрнек тің мәнін табу жолда рын талда п,ереж е құраст ырад ы. Оқу мақсаты 1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу. Сабақ мақсаттарыМатематика 1-сынып Э.С Крыкпаева Қазымбет орта мектеп

Белсенді оқыту әдістері Текше Мюллердің ғажайып саны Тюринг машинасы Саралау Жіктеу Қарқын Диалог және көмек көрсету Дерекк

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Текше Мюллердің ғажайып саны Тюринг машинасы Саралау Жіктеу Қарқын Диалог және көмек көрсету Дереккөздер Критериалды ба ғалау Бағалау критерийі Әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табады. (Т) тапсырма-3 “Тьюринг машинасы”әдісі Берілген әріптер мен сандардан әріпті өрнек құрастырып талдаңыз. Дескриптор Әріпті өрнекті құрастырады. Әріпті өрнекті талдайды. Қалыптастырушы бағалау көліктер кеме машина Кері байланыс

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері Текше Мюллердің ғажайып саны Тюринг машинасы Саралау Жіктеу Қарқын Диалог және көмек көрсету Дереккөздер Критериалды ба ғалау Бағалау критерийі Әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табады. (Т) тапсырма-3 “Тьюринг машинасы”әдісі Берілген әріптер мен сандардан әріпті өрнек құрастырып талдаңыз. Дескриптор Әріпті өрнекті құрастырады. Әріпті өрнекті талдайды. Қалыптастырушы бағалау көліктер кеме машина Кері байланыс

Ой қ орытынды Оқу мақсатын талдауда оқушылардың ойлау дағдысының деңгейін анықтау. Критериалды бағалау негізінде қалыпта

3 слайд
Ой қ орытынды Оқу мақсатын талдауда оқушылардың ойлау дағдысының деңгейін анықтау. Критериалды бағалау негізінде қалыптастырушы бағалау әдістерін тиімді пайдалану. Кері байланыс Тапсырма негізінде дескрипторды нақты құру. Саралау әдістері арқылыоқушылардың ойлау деңгейіне сай тапсырманы саралап беру. Болашаққа бағдар Оқытудың белсенді әдістерін ұтымды қолдану. Оқушылардың ойлау деңгейлерін ескере отырып тапсырма дайындау.Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

3 слайд

Ой қ орытынды Оқу мақсатын талдауда оқушылардың ойлау дағдысының деңгейін анықтау. Критериалды бағалау негізінде қалыптастырушы бағалау әдістерін тиімді пайдалану. Кері байланыс Тапсырма негізінде дескрипторды нақты құру. Саралау әдістері арқылыоқушылардың ойлау деңгейіне сай тапсырманы саралап беру. Болашаққа бағдар Оқытудың белсенді әдістерін ұтымды қолдану. Оқушылардың ойлау деңгейлерін ескере отырып тапсырма дайындау.Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы