Материалдар / Презентация. Ашық сабақ. Цифрлық сауаттылық.29-сабақ. "Программалар арасында мəлімет алмасу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация. Ашық сабақ. Цифрлық сауаттылық.29-сабақ. "Программалар арасында мəлімет алмасу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация.Цифрлық сауаттылық.2-сынып. 29-сабақ. "Программалар арасында мəлімет алмасу" тақырыбына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2023
1832
16 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы Шардара қаласы № 2 Ж.Жабаев атындағы бастауыш мектебі ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ 2 сынып Мұғалім: Жұмәділлә Н.М . 202

1 слайд
Түркістан облысы Шардара қаласы № 2 Ж.Жабаев атындағы бастауыш мектебі ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ 2 сынып Мұғалім: Жұмәділлә Н.М . 2022-2023 оқу жылы

1 слайд

Түркістан облысы Шардара қаласы № 2 Ж.Жабаев атындағы бастауыш мектебі ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ 2 сынып Мұғалім: Жұмәділлә Н.М . 2022-2023 оқу жылы

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ Үлкенге де Сіз, Кішіге де Сіз, Үлкендерді құрметтеп, Бас иеміз біз.СӘЛЕМДЕСУ

2 слайд
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ Үлкенге де Сіз, Кішіге де Сіз, Үлкендерді құрметтеп, Бас иеміз біз.СӘЛЕМДЕСУ

2 слайд

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ Үлкенге де Сіз, Кішіге де Сіз, Үлкендерді құрметтеп, Бас иеміз біз.СӘЛЕМДЕСУ

- Біз қандаймыз, қандаймыз? - Шұғылалы таңдаймыз. - Бір - бірімізді... - Қолдаймыз. - Пікіріміз - Орынды - Қателесуге - Болма

3 слайд
- Біз қандаймыз, қандаймыз? - Шұғылалы таңдаймыз. - Бір - бірімізді... - Қолдаймыз. - Пікіріміз - Орынды - Қателесуге - Болмайды.

3 слайд

- Біз қандаймыз, қандаймыз? - Шұғылалы таңдаймыз. - Бір - бірімізді... - Қолдаймыз. - Пікіріміз - Орынды - Қателесуге - Болмайды.

І.ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ОЯТУ «Сөзден сөз тер» ойыны БАУЫРСАҚ сөзінен сөз терейік!

4 слайд
І.ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ОЯТУ «Сөзден сөз тер» ойыны БАУЫРСАҚ сөзінен сөз терейік!

4 слайд

І.ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ОЯТУ «Сөзден сөз тер» ойыны БАУЫРСАҚ сөзінен сөз терейік!

БАУЫРСАҚ сөзінен сөз терейік!«Сөзден сөз тер» ойыны Бауырб а л су ар а а р а у а б а қ қ ы р р ас с а у у ы қ са

5 слайд
БАУЫРСАҚ сөзінен сөз терейік!«Сөзден сөз тер» ойыны Бауырб а л су ар а а р а у а б а қ қ ы р р ас с а у у ы қ сау ы қ а у ы р с у ы р а у ы р с ау с ақ қ а с с у ы р

5 слайд

БАУЫРСАҚ сөзінен сөз терейік!«Сөзден сөз тер» ойыны Бауырб а л су ар а а р а у а б а қ қ ы р р ас с а у у ы қ сау ы қ а у ы р с у ы р а у ы р с ау с ақ қ а с с у ы р

Сабағымызға қош келіпсіздер! Дәмнен ауыз тиіңіздер.

6 слайд
Сабағымызға қош келіпсіздер! Дәмнен ауыз тиіңіздер.

6 слайд

Сабағымызға қош келіпсіздер! Дәмнен ауыз тиіңіздер.

ТОПТАСТЫРУ Құстар мен жануарлар суреттері бойынша 2 топқа бірігейік!

7 слайд
ТОПТАСТЫРУ Құстар мен жануарлар суреттері бойынша 2 топқа бірігейік!

7 слайд

ТОПТАСТЫРУ Құстар мен жануарлар суреттері бойынша 2 топқа бірігейік!

«ҚҰСТАР» «Жануарлар»1- топ: 2- топ:

8 слайд
«ҚҰСТАР» «Жануарлар»1- топ: 2- топ:

8 слайд

«ҚҰСТАР» «Жануарлар»1- топ: 2- топ:

ОЙ ҚОЗҒАУ. «Миға шабуыл» әдісі – Жануарлар мен құстарды қорғауға қандай үлес қосуға болады?

9 слайд
ОЙ ҚОЗҒАУ. «Миға шабуыл» әдісі – Жануарлар мен құстарды қорғауға қандай үлес қосуға болады?

9 слайд

ОЙ ҚОЗҒАУ. «Миға шабуыл» әдісі – Жануарлар мен құстарды қорғауға қандай үлес қосуға болады?

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Жануарлар мен құстарға қамқорлықОйыңмен бөліс. 1-сурет бойынша қандай жоба тақырыбын таңдауға болады? – Əртүрлі жобалар

13 слайд
Жануарлар мен құстарға қамқорлықОйыңмен бөліс. 1-сурет бойынша қандай жоба тақырыбын таңдауға болады? – Əртүрлі жобалар жасауда бірнеше программаны бір уақытта қолдануға бола ма?

13 слайд

Жануарлар мен құстарға қамқорлықОйыңмен бөліс. 1-сурет бойынша қандай жоба тақырыбын таңдауға болады? – Əртүрлі жобалар жасауда бірнеше программаны бір уақытта қолдануға бола ма?

ЖАҢА САБАҚҚА ДАЙЫНДЫҚ «Сұрақ-жауап» əдісі  Жоба дегеніміз не?  Жобаны орындаудың неше кезеңі бар?  Жоба жұмысын орындауда

14 слайд
ЖАҢА САБАҚҚА ДАЙЫНДЫҚ «Сұрақ-жауап» əдісі  Жоба дегеніміз не?  Жобаны орындаудың неше кезеңі бар?  Жоба жұмысын орындауда интернет қажет деп ойлайсың ба?  Қандай программаларды білесің?

14 слайд

ЖАҢА САБАҚҚА ДАЙЫНДЫҚ «Сұрақ-жауап» əдісі  Жоба дегеніміз не?  Жобаны орындаудың неше кезеңі бар?  Жоба жұмысын орындауда интернет қажет деп ойлайсың ба?  Қандай программаларды білесің?

Жоба (лат.«projektus» - «алдын ала») оқушының өз бетінше орындайтын іс әрекеті, зерттеу. ЖАУАП

15 слайд
Жоба (лат.«projektus» - «алдын ала») оқушының өз бетінше орындайтын іс әрекеті, зерттеу. ЖАУАП

15 слайд

Жоба (лат.«projektus» - «алдын ала») оқушының өз бетінше орындайтын іс әрекеті, зерттеу. ЖАУАП

Жобаны орындаудың 6 кезеңі бар .ЖАУАП

16 слайд
Жобаны орындаудың 6 кезеңі бар .ЖАУАП

16 слайд

Жобаны орындаудың 6 кезеңі бар .ЖАУАП

Жоба жұмысын орындауда интернет қажет , өйткені интернет ақпарат көзі. ЖАУАП

17 слайд
Жоба жұмысын орындауда интернет қажет , өйткені интернет ақпарат көзі. ЖАУАП

17 слайд

Жоба жұмысын орындауда интернет қажет , өйткені интернет ақпарат көзі. ЖАУАП

ЖАУАП Графикалық редактор Paint , мәтіндік редактор WordPad , Ойын және анимация құрау программасы Scratch

18 слайд
ЖАУАП Графикалық редактор Paint , мәтіндік редактор WordPad , Ойын және анимация құрау программасы Scratch

18 слайд

ЖАУАП Графикалық редактор Paint , мәтіндік редактор WordPad , Ойын және анимация құрау программасы Scratch

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

19 слайд
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

19 слайд

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу; 2 .3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметте

20 слайд
Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу; 2 .3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметтермен ауысу;

20 слайд

Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 2.2.1.2 өз идеяларын мəтіндік редакторда жазу; 2 .3.2.1 қосымшалар арасындағы мəліметтермен ауысу;

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ «ФИГУРАЛАР» ӘДІСІ Бес жұлдыз – Өте жақсы! Төртбұрыш – Жақсы! Үшбұрыш – Талпын!

21 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ «ФИГУРАЛАР» ӘДІСІ Бес жұлдыз – Өте жақсы! Төртбұрыш – Жақсы! Үшбұрыш – Талпын!

21 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ «ФИГУРАЛАР» ӘДІСІ Бес жұлдыз – Өте жақсы! Төртбұрыш – Жақсы! Үшбұрыш – Талпын!

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). Мəтінмен жұмыс. «Кластерлер» əдісі Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарында берілге

22 слайд
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). Мəтінмен жұмыс. «Кластерлер» əдісі Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарында берілген мəтінді оқимыз.

22 слайд

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). Мəтінмен жұмыс. «Кластерлер» əдісі Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарында берілген мəтінді оқимыз.

23 слайд

23 слайд

1-топ: «Құстар» «Кластерлер» əдісі ТАПСЫРМА: Жобаны дайындау барысында қажет Програмалар арасында мәлімет алмасу үшін 2-

24 слайд
1-топ: «Құстар» «Кластерлер» əдісі ТАПСЫРМА: Жобаны дайындау барысында қажет Програмалар арасында мәлімет алмасу үшін 2-топ: «Жануарлар»Топтық жұмыс Оқулықтағы мәтінді оқып шығып, негізгі тақырып (тірек сөз, басты идея) ортасындағы шеңберге жазылады да, одан туындаған тақырыпшалар оның жан-жағына жазылып, шеңберленеді. Оқушылар оларды бір-біріне сызықтармен қосып, өзара байланыстары туралы əңгімелейді.

24 слайд

1-топ: «Құстар» «Кластерлер» əдісі ТАПСЫРМА: Жобаны дайындау барысында қажет Програмалар арасында мәлімет алмасу үшін 2-топ: «Жануарлар»Топтық жұмыс Оқулықтағы мәтінді оқып шығып, негізгі тақырып (тірек сөз, басты идея) ортасындағы шеңберге жазылады да, одан туындаған тақырыпшалар оның жан-жағына жазылып, шеңберленеді. Оқушылар оларды бір-біріне сызықтармен қосып, өзара байланыстары туралы əңгімелейді.

Жобаны дайындау барысында қажет мәтін сурет аудиобейнежаз баГрафикал ық редактор

25 слайд
Жобаны дайындау барысында қажет мәтін сурет аудиобейнежаз баГрафикал ық редактор

25 слайд

Жобаны дайындау барысында қажет мәтін сурет аудиобейнежаз баГрафикал ық редактор

Програмалар арасында мәлімет алмасу үшін қажет әрекеттерЕрекшелеу Көшіру Қиып алу Қою

26 слайд
Програмалар арасында мәлімет алмасу үшін қажет әрекеттерЕрекшелеу Көшіру Қиып алу Қою

26 слайд

Програмалар арасында мәлімет алмасу үшін қажет әрекеттерЕрекшелеу Көшіру Қиып алу Қою

ЖЕКЕ ЖҰМЫС – WordPad -қа қойылған суретке 5 сөйлемнен тұратын мəтін құрастырыңдар. 1-тапсырма – Құрастырған мəтіндерің

27 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС – WordPad -қа қойылған суретке 5 сөйлемнен тұратын мəтін құрастырыңдар. 1-тапсырма – Құрастырған мəтіндеріңді мəтіндік редакторда теріңдер.

27 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС – WordPad -қа қойылған суретке 5 сөйлемнен тұратын мəтін құрастырыңдар. 1-тапсырма – Құрастырған мəтіндеріңді мəтіндік редакторда теріңдер.

СЕРГІТУ СӘТІ

28 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ

28 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ

2-тапсырма Оқулықтағы суретте берілген жануар мен құсты интернеттен үш тілде іздеп көр. Өздік жұмыс Назар аудар! Үш тілде

29 слайд
2-тапсырма Оқулықтағы суретте берілген жануар мен құсты интернеттен үш тілде іздеп көр. Өздік жұмыс Назар аудар! Үш тілде іздеу нəтижесінде алынған деректер мен суреттер бірдей бола ма? Бұлбұл –соловей-nightingale Ақбөкен- сайгак -saiga

29 слайд

2-тапсырма Оқулықтағы суретте берілген жануар мен құсты интернеттен үш тілде іздеп көр. Өздік жұмыс Назар аудар! Үш тілде іздеу нəтижесінде алынған деректер мен суреттер бірдей бола ма? Бұлбұл –соловей-nightingale Ақбөкен- сайгак -saiga

РефлексияІІІ. Ой толғаныс. SMS хабарлама Кімге: Ұстазға Кімнен: оқушыдан Өте жақсы түсіндім, маған қызықты болды Енді түсініп

30 слайд
РефлексияІІІ. Ой толғаныс. SMS хабарлама Кімге: Ұстазға Кімнен: оқушыдан Өте жақсы түсіндім, маған қызықты болды Енді түсініп келемін Түсінбедім

30 слайд

РефлексияІІІ. Ой толғаныс. SMS хабарлама Кімге: Ұстазға Кімнен: оқушыдан Өте жақсы түсіндім, маған қызықты болды Енді түсініп келемін Түсінбедім

31 слайд

31 слайд