Материалдар / Презентация «Атау - кере» повесі, «Серт» бөлімі. 11-сынып

Презентация «Атау - кере» повесі, «Серт» бөлімі. 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушылар шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
659
6 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті. 1 1 -сынып. І тоқсан. 6 -сабақ (жаратылыстану-математикалық бағыт) Муханбетова А.О

1 слайд
Қазақ әдебиеті. 1 1 -сынып. І тоқсан. 6 -сабақ (жаратылыстану-математикалық бағыт) Муханбетова А.О

1 слайд

Қазақ әдебиеті. 1 1 -сынып. І тоқсан. 6 -сабақ (жаратылыстану-математикалық бағыт) Муханбетова А.О

Сабақ тақырыбы: «Атау - кере» повесі, «Серт» бөлімі“ Кеңістік пен уақыт” бөлімі бойынша О.Бөкейдің “Атау - кере” повесімен та

2 слайд
Сабақ тақырыбы: «Атау - кере» повесі, «Серт» бөлімі“ Кеңістік пен уақыт” бөлімі бойынша О.Бөкейдің “Атау - кере” повесімен танысуды жалғастырамыз.

2 слайд

Сабақ тақырыбы: «Атау - кере» повесі, «Серт» бөлімі“ Кеңістік пен уақыт” бөлімі бойынша О.Бөкейдің “Атау - кере” повесімен танысуды жалғастырамыз.

Сабақ мақсатына сай сіздің меңгеретініңіз:  шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

3 слайд
Сабақ мақсатына сай сіздің меңгеретініңіз:  шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

3 слайд

Сабақ мақсатына сай сіздің меңгеретініңіз:  шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Таған Нүрке ананың талабы мен қамқорлығының арқасында маскүнемдіктен айыға бастайды. Оның арақты қоюға оқталған әрекетін Ерік б

4 слайд
Таған Нүрке ананың талабы мен қамқорлығының арқасында маскүнемдіктен айыға бастайды. Оның арақты қоюға оқталған әрекетін Ерік бұзады. Өйткені Ерікке Тағанның арақ ішіп жүргені керек еді. Тағанның бойындағы ізгіліктің, пайым - парасаттың биіктігін ащы су ғана лайлап жүргенін Айнаның жүрегі сезеді. Айна бірде буынып жатқан Тағанның үстінен шығып, құтқарып қалады. Осы жолы Таған Айнаға енді қайтіп арақ деген бәлені татып алмауға серт береді.“ Серт” бөлімі бойынша оқиғалар тізбегі

4 слайд

Таған Нүрке ананың талабы мен қамқорлығының арқасында маскүнемдіктен айыға бастайды. Оның арақты қоюға оқталған әрекетін Ерік бұзады. Өйткені Ерікке Тағанның арақ ішіп жүргені керек еді. Тағанның бойындағы ізгіліктің, пайым - парасаттың биіктігін ащы су ғана лайлап жүргенін Айнаның жүрегі сезеді. Айна бірде буынып жатқан Тағанның үстінен шығып, құтқарып қалады. Осы жолы Таған Айнаға енді қайтіп арақ деген бәлені татып алмауға серт береді.“ Серт” бөлімі бойынша оқиғалар тізбегі

Тағанның адам болғаны Ерікке неге ұнамады? Қалай ойлайсыз, Таған Айнаға берген уәдесіне тұра ала ма?Нүрке әженің Тағанды а

5 слайд
Тағанның адам болғаны Ерікке неге ұнамады? Қалай ойлайсыз, Таған Айнаға берген уәдесіне тұра ала ма?Нүрке әженің Тағанды аяққа тұрғызудағы мақсаты не?

5 слайд

Тағанның адам болғаны Ерікке неге ұнамады? Қалай ойлайсыз, Таған Айнаға берген уәдесіне тұра ала ма?Нүрке әженің Тағанды аяққа тұрғызудағы мақсаты не?

Қиянат жасамау - ешкімге оймен, сөзбен, әрекетпен жамандық жасамауАдамгершілік – адамның басқа адамдармен гуманистік қа

6 слайд
Қиянат жасамау - ешкімге оймен, сөзбен, әрекетпен жамандық жасамауАдамгершілік – адамның басқа адамдармен гуманистік қарым-қатынасы Сүйіспеншілік - өмірге тірек болатын жасампаз қуат Дұрыс әрекет - ішкі ар-ұждан дауысына сәйкес мінез - құлық Көркемдік - эстетикалық құндылық

6 слайд

Қиянат жасамау - ешкімге оймен, сөзбен, әрекетпен жамандық жасамауАдамгершілік – адамның басқа адамдармен гуманистік қарым-қатынасы Сүйіспеншілік - өмірге тірек болатын жасампаз қуат Дұрыс әрекет - ішкі ар-ұждан дауысына сәйкес мінез - құлық Көркемдік - эстетикалық құндылық

1-тапсырма: шығармадағы көркемдік - эстетикалық құндылықтарды кейіпкерлердің ойы мен сөзі арқылы анықтау. Дескриптор:  Кейіп

7 слайд
1-тапсырма: шығармадағы көркемдік - эстетикалық құндылықтарды кейіпкерлердің ойы мен сөзі арқылы анықтау. Дескриптор:  Кейіпкер сөздерін ажыратады;  Көркемдік - эстетикалық құндылықтарды анықтайды.

7 слайд

1-тапсырма: шығармадағы көркемдік - эстетикалық құндылықтарды кейіпкерлердің ойы мен сөзі арқылы анықтау. Дескриптор:  Кейіпкер сөздерін ажыратады;  Көркемдік - эстетикалық құндылықтарды анықтайды.

....Сіз, әйтеуір, бір адамға бәрібір керексіз... Ол адамды іздеу үшін де ес ақыл бүтін, көңіл таза, сезім сергек болуы керек

8 слайд
....Сіз, әйтеуір, бір адамға бәрібір керексіз... Ол адамды іздеу үшін де ес ақыл бүтін, көңіл таза, сезім сергек болуы керек қой. сүйіспеншілік... Ең әуелі өзіңді жеңу, тек өзіңе сеніп, өзіңе өзің тәрбиеші болу керексің; сен адамдарға керек емессің, адамдар саған керек; егер сен өзіңнің бұл жалғанда бар екеніңді, қолыңнан іс келетінін дәлелдесең ғана, басқалар назар сала бастамақ... адамгершілік … Ақымақтың аты - ақымақ, етегіне салған бір уыс бидайды төгіп-шашып алады, немесе ап деп асап қояды; ол бидайды үнемдеп, егіп, баптап күтіп, мол өнім алуды білмейді немесе ерінеді. дұрыс әрекет- ...Мені ана деп сыйласаң, ұлым, ақырғы қолқам болсын, тиме оған. Қайта қолыңнан келген жақсылығыңды аяма. Тағанның әке - шешесінен көрген жақсылығымды бір таң айтып тауыса алмаспын. қиянат жасамауТаған Айна Нүрке ана Ерік

8 слайд

....Сіз, әйтеуір, бір адамға бәрібір керексіз... Ол адамды іздеу үшін де ес ақыл бүтін, көңіл таза, сезім сергек болуы керек қой. сүйіспеншілік... Ең әуелі өзіңді жеңу, тек өзіңе сеніп, өзіңе өзің тәрбиеші болу керексің; сен адамдарға керек емессің, адамдар саған керек; егер сен өзіңнің бұл жалғанда бар екеніңді, қолыңнан іс келетінін дәлелдесең ғана, басқалар назар сала бастамақ... адамгершілік … Ақымақтың аты - ақымақ, етегіне салған бір уыс бидайды төгіп-шашып алады, немесе ап деп асап қояды; ол бидайды үнемдеп, егіп, баптап күтіп, мол өнім алуды білмейді немесе ерінеді. дұрыс әрекет- ...Мені ана деп сыйласаң, ұлым, ақырғы қолқам болсын, тиме оған. Қайта қолыңнан келген жақсылығыңды аяма. Тағанның әке - шешесінен көрген жақсылығымды бір таң айтып тауыса алмаспын. қиянат жасамауТаған Айна Нүрке ана Ерік

2-тапсырма: Шығарманы көркемдік - эстетикалық құндылықтар тұрғысынан талдай отырып, “Өмірің өз қолыңда” тақырыбында әдеби эсс

9 слайд
2-тапсырма: Шығарманы көркемдік - эстетикалық құндылықтар тұрғысынан талдай отырып, “Өмірің өз қолыңда” тақырыбында әдеби эссе жазу. Дескриптор:  Тақырыпты ашады;  Шығармадан дәлелдер келтіреді;  Эссе құрылымын сақтайды. 1-абзац. Кіріспе бөлім Тақырыптық сөйлемдер: Біз танысқан Оралхан Бөкейдің «Атау-кере» повесі бүкіл адамзаттық мәселелерді қозғайды. Шығармада жеңіліс пен жеңіс, түңілу мен үміт, қиянат пен қайырым, аярлық пен адамдық, марғаулық пен махаббат арасындағы тартысты күрес керемет баяндалған. Тезис: Шығармада жазушы өзінің көзқарасын кейіпкерлердің философиялық тұжырымдары арқылы тамаша көрсете білген. Повестің басты үш кейіпкері Таған, Ерік, Айна – замандастар. Алайда, олардың үшеуінің көзқарасы үш түрлі. Төртінші кейіпкер - Нүрке ананың да өзіндік пәлсапасы бар. Әрқайсысы өзінің «жұмбақ» әлемінде өз тірліктерімен айналысуда.

9 слайд

2-тапсырма: Шығарманы көркемдік - эстетикалық құндылықтар тұрғысынан талдай отырып, “Өмірің өз қолыңда” тақырыбында әдеби эссе жазу. Дескриптор:  Тақырыпты ашады;  Шығармадан дәлелдер келтіреді;  Эссе құрылымын сақтайды. 1-абзац. Кіріспе бөлім Тақырыптық сөйлемдер: Біз танысқан Оралхан Бөкейдің «Атау-кере» повесі бүкіл адамзаттық мәселелерді қозғайды. Шығармада жеңіліс пен жеңіс, түңілу мен үміт, қиянат пен қайырым, аярлық пен адамдық, марғаулық пен махаббат арасындағы тартысты күрес керемет баяндалған. Тезис: Шығармада жазушы өзінің көзқарасын кейіпкерлердің философиялық тұжырымдары арқылы тамаша көрсете білген. Повестің басты үш кейіпкері Таған, Ерік, Айна – замандастар. Алайда, олардың үшеуінің көзқарасы үш түрлі. Төртінші кейіпкер - Нүрке ананың да өзіндік пәлсапасы бар. Әрқайсысы өзінің «жұмбақ» әлемінде өз тірліктерімен айналысуда.

Аргумент: Алдыңызға мақсат қойып, соған жетуге ұмтылмау − басты кедергі. Діттеген мақсатқа жету үшін кедергілерді жеңе білу к

10 слайд
Аргумент: Алдыңызға мақсат қойып, соған жетуге ұмтылмау − басты кедергі. Діттеген мақсатқа жету үшін кедергілерді жеңе білу керек. Сараптама анализ: «Менің қолымнан бәрі келеді» деп өзіңізге сенгенде ғана кез келген тығырықтан шыға аламыз. Оған шығармадағы Тағанның « Ең әуелі өзіңді жеңу, тек өзіңе сеніп, өзіңе өзің тәрбиеші болу керексің; егер сен өзіңнің бұл жалғанда бар екеніңді, қолыңнан іс келетінін, іскерлігіңді дәлелдесең ғана, басқалар назар сала бастамақ” деген сөзі дәлел бола алады. Адам болып, өз өміріңді өз қолыңа алуға кедергі келтіретін тағы бір нәрсе  – жалқаулық. Ерінбеңіз. Шығармада Ерік жағымсыз кейіпкер ретінде суреттелгенмен, оның еңбекқорлығы көпке үлгі болады. Тек Ерікті адал жолдан тайдырған ашкөздік болды. Ашкөздіктен аулақ болған дұрыс деп ойлаймыз. Өмірде кімдермен араласып, дос болатынымыз өте маңызды. Халқымыз ежелден «Жақсымен жүрсең жетесің мұратқа, жаманмен жүрсең қаласың ұятқа» деп өсиет қалдырған. Еңбекқор, айналасына мейірім төгіліп тұратын Айна, Нүрке ана сияқты қайырымды жандармен аралассақ, өміріміз шырайлана түспек. 2-абзац. Негізгі бөлім

10 слайд

Аргумент: Алдыңызға мақсат қойып, соған жетуге ұмтылмау − басты кедергі. Діттеген мақсатқа жету үшін кедергілерді жеңе білу керек. Сараптама анализ: «Менің қолымнан бәрі келеді» деп өзіңізге сенгенде ғана кез келген тығырықтан шыға аламыз. Оған шығармадағы Тағанның « Ең әуелі өзіңді жеңу, тек өзіңе сеніп, өзіңе өзің тәрбиеші болу керексің; егер сен өзіңнің бұл жалғанда бар екеніңді, қолыңнан іс келетінін, іскерлігіңді дәлелдесең ғана, басқалар назар сала бастамақ” деген сөзі дәлел бола алады. Адам болып, өз өміріңді өз қолыңа алуға кедергі келтіретін тағы бір нәрсе  – жалқаулық. Ерінбеңіз. Шығармада Ерік жағымсыз кейіпкер ретінде суреттелгенмен, оның еңбекқорлығы көпке үлгі болады. Тек Ерікті адал жолдан тайдырған ашкөздік болды. Ашкөздіктен аулақ болған дұрыс деп ойлаймыз. Өмірде кімдермен араласып, дос болатынымыз өте маңызды. Халқымыз ежелден «Жақсымен жүрсең жетесің мұратқа, жаманмен жүрсең қаласың ұятқа» деп өсиет қалдырған. Еңбекқор, айналасына мейірім төгіліп тұратын Айна, Нүрке ана сияқты қайырымды жандармен аралассақ, өміріміз шырайлана түспек. 2-абзац. Негізгі бөлім

Нақты шешім: Қорыта айтқанда, ө міріміздің қандай болатыны өзімізге байланысты. Ұсыныс: Баршаңызды өршіл, намысты, биік ру

11 слайд
Нақты шешім: Қорыта айтқанда, ө міріміздің қандай болатыны өзімізге байланысты. Ұсыныс: Баршаңызды өршіл, намысты, биік рухты, батыл жүректі азамат болып, қоғамның дамуына үлес қосуға шақырамын. Бекіту: Ойымды шығармадағы басты құндылықтар - сүйіспеншілікті, адамгершілікті, ешкімге қиянат жасамай, әр кезде дұрыс әрекет жасауды үйренсек, өміріміз өкінішсіз болады деген түйінмен қорытындылаймын. Өз өміріміз – өз қолымызда екенін ешқашан естен шығармайық. 3 -абзац. Қорытынды бөлім

11 слайд

Нақты шешім: Қорыта айтқанда, ө міріміздің қандай болатыны өзімізге байланысты. Ұсыныс: Баршаңызды өршіл, намысты, биік рухты, батыл жүректі азамат болып, қоғамның дамуына үлес қосуға шақырамын. Бекіту: Ойымды шығармадағы басты құндылықтар - сүйіспеншілікті, адамгершілікті, ешкімге қиянат жасамай, әр кезде дұрыс әрекет жасауды үйренсек, өміріміз өкінішсіз болады деген түйінмен қорытындылаймын. Өз өміріміз – өз қолымызда екенін ешқашан естен шығармайық. 3 -абзац. Қорытынды бөлім

Оқушылар, біз бүгінгі сабағымызда О.Бөкейдің “Атау - кере” шығармасын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдадық, кей

12 слайд
Оқушылар, біз бүгінгі сабағымызда О.Бөкейдің “Атау - кере” шығармасын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдадық, кейіпкерлер сөздерінен дәлелдер келтіре отырып, әдеби эссе жаздық.

12 слайд

Оқушылар, біз бүгінгі сабағымызда О.Бөкейдің “Атау - кере” шығармасын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдадық, кейіпкерлер сөздерінен дәлелдер келтіре отырып, әдеби эссе жаздық.

«Рефлексивті нысана»  Бел сенді болдым  Қызықты болды  Жаңалық болды Түсінікті болды

13 слайд
«Рефлексивті нысана»  Бел сенді болдым  Қызықты болды  Жаңалық болды Түсінікті болды

13 слайд

«Рефлексивті нысана»  Бел сенді болдым  Қызықты болды  Жаңалық болды Түсінікті болды

Шығарманы талдау барысында өзіңіз үшін құнды бағыт - бағдар алдыңыздар деген сеніммен сабағымызды аяқтаймыз. Белсенділікпен қат

14 слайд
Шығарманы талдау барысында өзіңіз үшін құнды бағыт - бағдар алдыңыздар деген сеніммен сабағымызды аяқтаймыз. Белсенділікпен қатысқандарыңызға рахмет!

14 слайд

Шығарманы талдау барысында өзіңіз үшін құнды бағыт - бағдар алдыңыздар деген сеніммен сабағымызды аяқтаймыз. Белсенділікпен қатысқандарыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ