Презентация бағалау
Презентация бағалау

#1 слайд
Сайрам ауданы,№59 жом Музафаров
М.Б.
Тақырып: Оқу үшін бағалау
және оқуды бағалау
Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес.
Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою
арқылы бағалайды. Олар қолданатын кез келген
нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті
дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана
емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы
туралы түсінік, сонымен қатар өзін өзі бағалау,
қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты
құндылықтар жатады (Александер, 2001)
1 слайд
Сайрам ауданы,№59 жом Музафаров М.Б. Тақырып: Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою арқылы бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады (Александер, 2001)
#2 слайд
Бағалауды
ң мақсаты
Оқудағы
қиындықтард
ы анықтау
Жетістікке
жеткендігін
көрсететін кері
байланыс
Уәж
Болжау және
сұрыптау
Стардартты
бақылау және
орындау
Оқыту
бағдарламасы
ның мазмұнын
және оқыту
стилін
бақылау
2 слайд
Бағалауды ң мақсаты Оқудағы қиындықтард ы анықтау Жетістікке жеткендігін көрсететін кері байланыс Уәж Болжау және сұрыптау Стардартты бақылау және орындау Оқыту бағдарламасы ның мазмұнын және оқыту стилін бақылау
#3 слайд
Бағалаудың
барлық
түрлеріне
жалпы
сипаттамалар
тән және олар
төмендегілер
ді қамтиды
қадағала
у
Алынған
мәліметтердің
интепретациясы
Бұдан арғы іс-
әрекетті
анықтауға
бағытталған
қорытынды
3 слайд
Бағалаудың барлық түрлеріне жалпы сипаттамалар тән және олар төмендегілер ді қамтиды қадағала у Алынған мәліметтердің интепретациясы Бұдан арғы іс- әрекетті анықтауға бағытталған қорытынды
#4 слайд
Оқу үшін бағалау – бұл білім алушылар өздерінің оқудың
қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму
керек және қажетті деңгейге қалай жету керек
екендігін анықтау үшін оқушылар мен олардың
мұғалімдері қолданатын мәліметтерді іздеу және
түсіндіру үдерісі.
Ал оқуды бағалаудың мақсаты, керісінше, оқушы қазіргі
уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады.
«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
Сұрақтың тиімді
қойылуы
Оқушымен бірге
критерийлерді
талдау
Сыныптасын және
өзін-өзі бағалау
Кері байланысты
қамтамасыз ету
4 слайд
Оқу үшін бағалау – бұл білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен олардың мұғалімдері қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру үдерісі. Ал оқуды бағалаудың мақсаты, керісінше, оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады. «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс Сұрақтың тиімді қойылуы Оқушымен бірге критерийлерді талдау Сыныптасын және өзін-өзі бағалау Кері байланысты қамтамасыз ету
#5 слайд
Оқушылармен
тиімді кері
байланысты
қамтамасыз ету
Бағалау
нәтижелерін
ескере
отырып,оқытуд
ы түрлендіреду
Оқушылардың өз оқуын
қалай жетілдіру керектігін
түсіну үшін өздерін өздері
бағалай алуын қамтамасыз
ету және өзара бағалау
арқылы бірге оқитын
оқушылармен бірлесіп
жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастыру
Бағалаудың
оқушылардың оқуға
деген ынтасы мен өзін өзі
бағалауына терең
ететіндігін
мойындау,себебі
бұлардың екеуі де оқуға
түбегейлі түрде ықпал
етеді
Оқушылардың
өзіндік оқуға
белсенді
қатысуы,бұл өз
кезегінде
оқушыларды
өзін өзі
бағалауға
қатыстырады
Жоғарыда айтылған зерттеу
бағалау арқылы оқуды
жақсарту бір қарағанда
қарапайым болып көрінетін,
бірақ оқытуға енгізілуі тиіс
бес түйінді факторға байланысты
екенін көрсетті
5 слайд
Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз ету Бағалау нәтижелерін ескере отырып,оқытуд ы түрлендіреду Оқушылардың өз оқуын қалай жетілдіру керектігін түсіну үшін өздерін өздері бағалай алуын қамтамасыз ету және өзара бағалау арқылы бірге оқитын оқушылармен бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру Бағалаудың оқушылардың оқуға деген ынтасы мен өзін өзі бағалауына терең ететіндігін мойындау,себебі бұлардың екеуі де оқуға түбегейлі түрде ықпал етеді Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы,бұл өз кезегінде оқушыларды өзін өзі бағалауға қатыстырады Жоғарыда айтылған зерттеу бағалау арқылы оқуды жақсарту бір қарағанда қарапайым болып көрінетін, бірақ оқытуға енгізілуі тиіс бес түйінді факторға байланысты екенін көрсетті
шағым қалдыра аласыз













