Презентация "Балалардың ұсақ қол моторикасын дамытудың маңызы және жаттығу түрлері."
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шымкент қаласы №64 Ж.Аймауытов атындағы
мектеп-гимназиясы
Балалардың ұсақ қол
моторикасын дамытудың
маңызы және жаттығу
түрлері.
Педагог-психолог: Битемирова Сауле
1 слайд
Шымкент қаласы №64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясы Балалардың ұсақ қол моторикасын дамытудың маңызы және жаттығу түрлері. Педагог-психолог: Битемирова Сауле
2 слайд
“ Балалардың қабілеттері мен
дарындылығы олардың
саусақтарының ұшында.
Бейнелеп айтқанда, саусақтардан
шығармашылық ойдың қайнар
көзін сусындататын аса нәзік
жылғалар бастау алады.”
Василий Александрович Сухомлинский
2 слайд
“ Балалардың қабілеттері мен дарындылығы олардың саусақтарының ұшында. Бейнелеп айтқанда, саусақтардан шығармашылық ойдың қайнар көзін сусындататын аса нәзік жылғалар бастау алады.” Василий Александрович Сухомлинский
3 слайд
Ұсақ моториканы дамытудың
маңыздылығы неде?
Адамның бас миында саусақ
қимылына және сөйлеуге жауап
беретін орталықтар өте жақын
орналасқан. Ұсақ моторикаға
әсер ете және оны белсендіре
отырып, көрші орналасқан
сөйлеуге жауап беретін
орталықты да дамыта аламыз.
3 слайд
Ұсақ моториканы дамытудың маңыздылығы неде? Адамның бас миында саусақ қимылына және сөйлеуге жауап беретін орталықтар өте жақын орналасқан. Ұсақ моторикаға әсер ете және оны белсендіре отырып, көрші орналасқан сөйлеуге жауап беретін орталықты да дамыта аламыз.
4 слайд
Ұсақ моториканы дамыту үшін
гимнастика.
Қолды тік қою, саусақтарды тығыз
бүгу және баяу жұдырыққа түю.
Кезекпенен орындау.Алақанды
төмен қаратып қолды үстелге қою
және кезекпенен саусақтарды бүгү.
Кезекпен орындау. Қолды тік қою
және бас бармақты кішкентай
бөбекке, ортан теректі балал үйрекке
қосу. Кезекпенен орындау.
4 слайд
Ұсақ моториканы дамыту үшін гимнастика. Қолды тік қою, саусақтарды тығыз бүгу және баяу жұдырыққа түю. Кезекпенен орындау.Алақанды төмен қаратып қолды үстелге қою және кезекпенен саусақтарды бүгү. Кезекпен орындау. Қолды тік қою және бас бармақты кішкентай бөбекке, ортан теректі балал үйрекке қосу. Кезекпенен орындау.
5 слайд
Саусақтарды жұдырыққа түю
және қолды әр жаққа айналдыру.
Кезекпен орындау және бірге
саусақтарды бүгіп
жазу.Саусақтарды бір-бірінен
алшақтату және қосу. Кезекпен
орындау және бірге.
Қолды алақанмен жоғары қою,
саусақтарды кезекпен көтеру. Осы
жаттығуды кері орындауға
болады.
5 слайд
Саусақтарды жұдырыққа түю және қолды әр жаққа айналдыру. Кезекпен орындау және бірге саусақтарды бүгіп жазу.Саусақтарды бір-бірінен алшақтату және қосу. Кезекпен орындау және бірге. Қолды алақанмен жоғары қою, саусақтарды кезекпен көтеру. Осы жаттығуды кері орындауға болады.
6 слайд
Ұсақ қол моторикасы дамыту және
қозғалысын үйлестіру мақсатында түрлі
қабылдаулар мен әдіс – тәсілдер:
саусақтық ойын тренингісі; қол мойнына
массаж ; саусақ гимнастикасы, сергіту
сәттері ;саусақ ойынды тақпақтар мен
жаңылтпаштар ; саусақтық театр; ермексаз және
тұздалған ұннан, табиғи материалдардан жапсыру
жұмыстарын мүсіндеу (тұқым, жарма, ұлу
қабыршықтары және т.б.); сызудың дәстүрлі емес
техникасы: қылқалам, саусақ, тіс щеткасы және
май шам және т.б.. құрылыс жасау: қағаздан,
ЛЕГО конструкторымен ; бастырмалардың
түлері.
6 слайд
Ұсақ қол моторикасы дамыту және қозғалысын үйлестіру мақсатында түрлі қабылдаулар мен әдіс – тәсілдер: саусақтық ойын тренингісі; қол мойнына массаж ; саусақ гимнастикасы, сергіту сәттері ;саусақ ойынды тақпақтар мен жаңылтпаштар ; саусақтық театр; ермексаз және тұздалған ұннан, табиғи материалдардан жапсыру жұмыстарын мүсіндеу (тұқым, жарма, ұлу қабыршықтары және т.б.); сызудың дәстүрлі емес техникасы: қылқалам, саусақ, тіс щеткасы және май шам және т.б.. құрылыс жасау: қағаздан, ЛЕГО конструкторымен ; бастырмалардың түлері.
7 слайд
Графикалық моториканы
дамыту
трафаретпен сурет салу; түр
сызықпен түрлеу; суретті аяқтау
(симметрия принципі бойынша) ;
лабиринттер; дидактикалық
ойындар; М. Монтессори әдісі ; Кіші
заттармен ойнау; пазл, мозаика
қолдану; Саусақ ойындарының
нәтижесінде: баланың сөйлеу тілі
жетіледі; қимыл қозғалысы артады;
икемділігі артады; логикалық ойлауы
дамиды; танымдық деңгейі артады.
7 слайд
Графикалық моториканы дамыту трафаретпен сурет салу; түр сызықпен түрлеу; суретті аяқтау (симметрия принципі бойынша) ; лабиринттер; дидактикалық ойындар; М. Монтессори әдісі ; Кіші заттармен ойнау; пазл, мозаика қолдану; Саусақ ойындарының нәтижесінде: баланың сөйлеу тілі жетіледі; қимыл қозғалысы артады; икемділігі артады; логикалық ойлауы дамиды; танымдық деңгейі артады.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ.
20 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ.