Материалдар / Презентация «Бір атаның балалары» повесіндегі кейіпкерлер бейнесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация «Бір атаның балалары» повесіндегі кейіпкерлер бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентация 17 беттен тұрады. Презентацияда Мұхтар Мағауинның «Бір атаның балалары» тақырыбы бойынша үй тапсырмасын пысықтауға арналған сұрақтар берілген. «Бір атаның балалары» повесіндегі кейіпкерлер бейнесі тақырыбына арналған тапсырмалар. Ахмет, Зигфрид, Дәуренбек бейнесін жан-жақты талдау үшін кестелер берілген. «Бестармақ-Синквейин» әдісі бойынша кейіпкерлер бейнесін талдау көрсетілген. 3 топта жұмыс жасауға арналған топтық тапсырмалар берілген. «Автор орындығы» тапсырмасы бойынша да топтық тапсырмалар, сұрақтарымен қоса берілген. Білімді бекіту үшін «Инсерт» кестесі. Білімді бағалау үшін «Білімді бағалау» парақшасы берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
641
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

1)Шығармадағы соғыс зардабы, ауыл адамдарының көнбіс тіршілігі кімнің сөзімен қалай берілген? Үй жұмысы:

2 слайд
1)Шығармадағы соғыс зардабы, ауыл адамдарының көнбіс тіршілігі кімнің сөзімен қалай берілген? Үй жұмысы:

2 слайд

1)Шығармадағы соғыс зардабы, ауыл адамдарының көнбіс тіршілігі кімнің сөзімен қалай берілген? Үй жұмысы:

2)Ахмет пен Дәуренбек арасындағы түсініспеушілік немен басталды?

3 слайд
2)Ахмет пен Дәуренбек арасындағы түсініспеушілік немен басталды?

3 слайд

2)Ахмет пен Дәуренбек арасындағы түсініспеушілік немен басталды?

3)Ахметтің отбасына Зигфридтің бауыр басып кетуіне кімдердің қандай әрекеттері мен қарым – қатынастары себеп болды?

4 слайд
3)Ахметтің отбасына Зигфридтің бауыр басып кетуіне кімдердің қандай әрекеттері мен қарым – қатынастары себеп болды?

4 слайд

3)Ахметтің отбасына Зигфридтің бауыр басып кетуіне кімдердің қандай әрекеттері мен қарым – қатынастары себеп болды?

4)Үзіндінің алғашқы бөлімі сендерге қалай әсер етті, қандай сезімге бөледі?

5 слайд
4)Үзіндінің алғашқы бөлімі сендерге қалай әсер етті, қандай сезімге бөледі?

5 слайд

4)Үзіндінің алғашқы бөлімі сендерге қалай әсер етті, қандай сезімге бөледі?

5) «Балалар республикасының тең құқылы азаматы» болудың Зигфрид үшін қандай қиындығы болды? Ол сыннан отбасы мүшелері қандай

6 слайд
5) «Балалар республикасының тең құқылы азаматы» болудың Зигфрид үшін қандай қиындығы болды? Ол сыннан отбасы мүшелері қандай іс-әрекет, мінез-құлқымен сүрінбей өтті?

6 слайд

5) «Балалар республикасының тең құқылы азаматы» болудың Зигфрид үшін қандай қиындығы болды? Ол сыннан отбасы мүшелері қандай іс-әрекет, мінез-құлқымен сүрінбей өтті?

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: М.МАҒАУИН «БІР АТАНЫҢ БАЛАЛАРЫ» ПОВЕСІНДЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕР БЕЙНЕСІ

7 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: М.МАҒАУИН «БІР АТАНЫҢ БАЛАЛАРЫ» ПОВЕСІНДЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕР БЕЙНЕСІ

7 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: М.МАҒАУИН «БІР АТАНЫҢ БАЛАЛАРЫ» ПОВЕСІНДЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕР БЕЙНЕСІ

КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Ахмет III Мағынаны тану. 1-тапсырма. I топ.

8 слайд
КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Ахмет III Мағынаны тану. 1-тапсырма. I топ.

8 слайд

КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Ахмет III Мағынаны тану. 1-тапсырма. I топ.

КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Зигфрид III Мағынаны тану. 1-тапсырма. II топ.

9 слайд
КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Зигфрид III Мағынаны тану. 1-тапсырма. II топ.

9 слайд

КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Зигфрид III Мағынаны тану. 1-тапсырма. II топ.

КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Дәуренбек III Мағынаны тану. 1-тапсырма. III топ.

10 слайд
КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Дәуренбек III Мағынаны тану. 1-тапсырма. III топ.

10 слайд

КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Дәуренбек III Мағынаны тану. 1-тапсырма. III топ.

2-тапсырма «Бестармақ -Синквейин» әдісі арқылы кейіпкерлерді жаз. 1.Зат есім. Кім? 2.Сын есім.Қандай? (2 сөз) 3.Етістік. Не

11 слайд
2-тапсырма «Бестармақ -Синквейин» әдісі арқылы кейіпкерлерді жаз. 1.Зат есім. Кім? 2.Сын есім.Қандай? (2 сөз) 3.Етістік. Не істеді? (3 сөз) 4.Қорытынды 4 сөз. 5. бірінші сөзге сионим.

11 слайд

2-тапсырма «Бестармақ -Синквейин» әдісі арқылы кейіпкерлерді жаз. 1.Зат есім. Кім? 2.Сын есім.Қандай? (2 сөз) 3.Етістік. Не істеді? (3 сөз) 4.Қорытынды 4 сөз. 5. бірінші сөзге сионим.

IVСабақты қорыту.

12 слайд
IVСабақты қорыту.

12 слайд

IVСабақты қорыту.

I топ Зигфридтің Ахметке алғыс арнауы II топ Зигфридтің Дәуренбекке түсініспеушілік хаты III топ Зигфридтің соғысқа қарсы

13 слайд
I топ Зигфридтің Ахметке алғыс арнауы II топ Зигфридтің Дәуренбекке түсініспеушілік хаты III топ Зигфридтің соғысқа қарсылық жолдауы 3-тапсырма

13 слайд

I топ Зигфридтің Ахметке алғыс арнауы II топ Зигфридтің Дәуренбекке түсініспеушілік хаты III топ Зигфридтің соғысқа қарсылық жолдауы 3-тапсырма

4-тапсырма. «Автор орындығы». Кейіпкерлер образына ене отырып, сұрақтарға жауап беру. 1-топ. Ахмет бейнесіндегі оқушыларға с

14 слайд
4-тапсырма. «Автор орындығы».  Кейіпкерлер образына ене отырып, сұрақтарға жауап беру.  1-топ. Ахмет бейнесіндегі оқушыларға сұрақтар:  1.Қазақ балалары Нартай мен Ертайды таңдамай, неміс баласы Зигфридті таңдауыңызға не себеп болды?  2. Туып-өскен ауылыңыздан неге қоныс аударуға мәжбүр болдыңыз? Өкінбейсізбе?  2-топ. Автор М.Мағауин бейнесіндегі оқушыға сұрақтар:  1. Шығарманы не себепті «Бір атаның балалары» деп атадыңыз? Мүм-  кіншілік болса, қайта қалай атар едіңіз?  2. Қазіргі заман балаларынан сіз не күтесіз? 3-топ. Проблемалық сұрақ.  « Бүгінгі бейбіт өмірімізде де жетім балалар саны күннен күнге көбейе түсуде. Оның себептері қандай?»

14 слайд

4-тапсырма. «Автор орындығы».  Кейіпкерлер образына ене отырып, сұрақтарға жауап беру.  1-топ. Ахмет бейнесіндегі оқушыларға сұрақтар:  1.Қазақ балалары Нартай мен Ертайды таңдамай, неміс баласы Зигфридті таңдауыңызға не себеп болды?  2. Туып-өскен ауылыңыздан неге қоныс аударуға мәжбүр болдыңыз? Өкінбейсізбе?  2-топ. Автор М.Мағауин бейнесіндегі оқушыға сұрақтар:  1. Шығарманы не себепті «Бір атаның балалары» деп атадыңыз? Мүм-  кіншілік болса, қайта қалай атар едіңіз?  2. Қазіргі заман балаларынан сіз не күтесіз? 3-топ. Проблемалық сұрақ.  « Бүгінгі бейбіт өмірімізде де жетім балалар саны күннен күнге көбейе түсуде. Оның себептері қандай?»

Білемін Білдім Білгім келеді VБілімді бекіту: «Инсерт кестесі»

15 слайд
Білемін Білдім Білгім келеді VБілімді бекіту: «Инсерт кестесі»

15 слайд

Білемін Білдім Білгім келеді VБілімді бекіту: «Инсерт кестесі»

№Оқушының аты-жөні Ү й т а п с ы р м а с ы 1 - т а п с ы р м а 2 - т а п с ы р м а 3 - т а п с ы р м а 4 - т а п с ы р м а 5 -

16 слайд
№Оқушының аты-жөні Ү й т а п с ы р м а с ы 1 - т а п с ы р м а 2 - т а п с ы р м а 3 - т а п с ы р м а 4 - т а п с ы р м а 5 - т а п с ы р м а Қ о р ы т ы н д ы б а ғ а 1 2 3 4 5 VI Білімді бағалау

16 слайд

№Оқушының аты-жөні Ү й т а п с ы р м а с ы 1 - т а п с ы р м а 2 - т а п с ы р м а 3 - т а п с ы р м а 4 - т а п с ы р м а 5 - т а п с ы р м а Қ о р ы т ы н д ы б а ғ а 1 2 3 4 5 VI Білімді бағалау

VIIҮйге тапсырма: Зигфридке хат жазу.

17 слайд
VIIҮйге тапсырма: Зигфридке хат жазу.

17 слайд

VIIҮйге тапсырма: Зигфридке хат жазу.