Презентация «Бір атаның балалары» повесіндегі кейіпкерлер бейнесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
1)Шығармадағы соғыс зардабы, ауыл
адамдарының көнбіс тіршілігі кімнің
сөзімен қалай берілген?
Үй жұмысы:
2 слайд
1)Шығармадағы соғыс зардабы, ауыл адамдарының көнбіс тіршілігі кімнің сөзімен қалай берілген? Үй жұмысы:
3 слайд
2)Ахмет пен Дәуренбек арасындағы
түсініспеушілік немен басталды?
3 слайд
2)Ахмет пен Дәуренбек арасындағы түсініспеушілік немен басталды?
4 слайд
3)Ахметтің отбасына Зигфридтің
бауыр басып кетуіне кімдердің
қандай әрекеттері мен қарым –
қатынастары
себеп болды?
4 слайд
3)Ахметтің отбасына Зигфридтің бауыр басып кетуіне кімдердің қандай әрекеттері мен қарым – қатынастары себеп болды?
5 слайд
4)Үзіндінің алғашқы бөлімі сендерге қалай
әсер етті, қандай сезімге бөледі?
5 слайд
4)Үзіндінің алғашқы бөлімі сендерге қалай әсер етті, қандай сезімге бөледі?
6 слайд
5) «Балалар республикасының тең құқылы азаматы»
болудың Зигфрид үшін қандай қиындығы болды?
Ол сыннан отбасы мүшелері қандай іс-әрекет,
мінез-құлқымен сүрінбей өтті?
6 слайд
5) «Балалар республикасының тең құқылы азаматы» болудың Зигфрид үшін қандай қиындығы болды? Ол сыннан отбасы мүшелері қандай іс-әрекет, мінез-құлқымен сүрінбей өтті?
7 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
М.МАҒАУИН «БІР АТАНЫҢ БАЛАЛАРЫ»
ПОВЕСІНДЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕР БЕЙНЕСІ
7 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: М.МАҒАУИН «БІР АТАНЫҢ БАЛАЛАРЫ» ПОВЕСІНДЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕР БЕЙНЕСІ
8 слайд
КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме
Ахмет
III Мағынаны тану.
1-тапсырма.
I топ.
8 слайд
КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Ахмет III Мағынаны тану. 1-тапсырма. I топ.
9 слайд
КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме
Зигфрид
III Мағынаны тану.
1-тапсырма.
II топ.
9 слайд
КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Зигфрид III Мағынаны тану. 1-тапсырма. II топ.
10 слайд
КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме
Дәуренбек
III Мағынаны тану.
1-тапсырма.
III топ.
10 слайд
КейіпкерлерІс-әрекеттеріМінездеме Дәуренбек III Мағынаны тану. 1-тапсырма. III топ.
11 слайд
2-тапсырма
«Бестармақ -Синквейин» әдісі
арқылы кейіпкерлерді жаз.
1.Зат есім. Кім?
2.Сын есім.Қандай? (2 сөз)
3.Етістік. Не істеді? (3 сөз)
4.Қорытынды 4 сөз.
5. бірінші сөзге сионим.
11 слайд
2-тапсырма «Бестармақ -Синквейин» әдісі арқылы кейіпкерлерді жаз. 1.Зат есім. Кім? 2.Сын есім.Қандай? (2 сөз) 3.Етістік. Не істеді? (3 сөз) 4.Қорытынды 4 сөз. 5. бірінші сөзге сионим.
12 слайд
IVСабақты қорыту.
12 слайд
IVСабақты қорыту.
13 слайд
I топ Зигфридтің
Ахметке алғыс арнауы
II топ Зигфридтің
Дәуренбекке
түсініспеушілік хаты
III топ Зигфридтің
соғысқа қарсылық
жолдауы
3-тапсырма
13 слайд
I топ Зигфридтің Ахметке алғыс арнауы II топ Зигфридтің Дәуренбекке түсініспеушілік хаты III топ Зигфридтің соғысқа қарсылық жолдауы 3-тапсырма
14 слайд
4-тапсырма.
«Автор орындығы».
Кейіпкерлер образына ене отырып, сұрақтарға жауап беру.
1-топ. Ахмет бейнесіндегі оқушыларға сұрақтар:
1.Қазақ балалары Нартай мен Ертайды таңдамай, неміс баласы
Зигфридті таңдауыңызға не себеп болды?
2. Туып-өскен ауылыңыздан неге қоныс аударуға мәжбүр болдыңыз?
Өкінбейсізбе?
2-топ. Автор М.Мағауин бейнесіндегі оқушыға сұрақтар:
1. Шығарманы не себепті «Бір атаның балалары» деп атадыңыз? Мүм-
кіншілік болса, қайта қалай атар едіңіз?
2. Қазіргі заман балаларынан сіз не күтесіз?
3-топ. Проблемалық сұрақ.
« Бүгінгі бейбіт өмірімізде де жетім балалар саны күннен күнге көбейе
түсуде. Оның себептері қандай?»
14 слайд
4-тапсырма. «Автор орындығы». Кейіпкерлер образына ене отырып, сұрақтарға жауап беру. 1-топ. Ахмет бейнесіндегі оқушыларға сұрақтар: 1.Қазақ балалары Нартай мен Ертайды таңдамай, неміс баласы Зигфридті таңдауыңызға не себеп болды? 2. Туып-өскен ауылыңыздан неге қоныс аударуға мәжбүр болдыңыз? Өкінбейсізбе? 2-топ. Автор М.Мағауин бейнесіндегі оқушыға сұрақтар: 1. Шығарманы не себепті «Бір атаның балалары» деп атадыңыз? Мүм- кіншілік болса, қайта қалай атар едіңіз? 2. Қазіргі заман балаларынан сіз не күтесіз? 3-топ. Проблемалық сұрақ. « Бүгінгі бейбіт өмірімізде де жетім балалар саны күннен күнге көбейе түсуде. Оның себептері қандай?»
15 слайд
Білемін Білдім Білгім
келеді
VБілімді бекіту:
«Инсерт кестесі»
15 слайд
Білемін Білдім Білгім келеді VБілімді бекіту: «Инсерт кестесі»
16 слайд
№Оқушының аты-жөні
Ү
й
т
а
п
с
ы
р
м
а
с
ы
1
-
т
а
п
с
ы
р
м
а
2
-
т
а
п
с
ы
р
м
а
3
-
т
а
п
с
ы
р
м
а
4
-
т
а
п
с
ы
р
м
а
5
-
т
а
п
с
ы
р
м
а
Қ
о
р
ы
т
ы
н
д
ы
б
а
ғ
а
1
2
3
4
5
VI Білімді бағалау
16 слайд
№Оқушының аты-жөні Ү й т а п с ы р м а с ы 1 - т а п с ы р м а 2 - т а п с ы р м а 3 - т а п с ы р м а 4 - т а п с ы р м а 5 - т а п с ы р м а Қ о р ы т ы н д ы б а ғ а 1 2 3 4 5 VI Білімді бағалау
17 слайд
VIIҮйге тапсырма:
Зигфридке хат жазу.
17 слайд
VIIҮйге тапсырма: Зигфридке хат жазу.