Презентация: Халықтар географиясы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Демографиялық
жағдайСабақ тақырыбы
1 слайд
Демографиялық жағдайСабақ тақырыбы
2 слайд
»
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
»
Елдерді демографиялық
жағдайлары бойынша
жіктейді ;
2 слайд
» Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары » Елдерді демографиялық жағдайлары бойынша жіктейді ;
3 слайд
»
Өткен тақырыпты бекіту, қайталау мақсатында.
1.Қазақстандағы тұңғыш демограф кім?
2.Демография терминін ғылымға енгізген ғалым кім?
3.Тәуелсіздік алғалы Қазақстанда халық санағы неше рет
болды және қай жылдары жүргізілді ?
Топ басшысы топ мүшелерін сайлап алады :2-спикер , 2-дизайнер, 2картограф, 2 сарапшы, 1-
тайм кипер
3 слайд
» Өткен тақырыпты бекіту, қайталау мақсатында. 1.Қазақстандағы тұңғыш демограф кім? 2.Демография терминін ғылымға енгізген ғалым кім? 3.Тәуелсіздік алғалы Қазақстанда халық санағы неше рет болды және қай жылдары жүргізілді ? Топ басшысы топ мүшелерін сайлап алады :2-спикер , 2-дизайнер, 2картограф, 2 сарапшы, 1- тайм кипер
4 слайд
Тапсырма-1.Жұптық жұмы: «Кластер» әдісі. Мәтінмен
жұмыс.
Блум таксономиясының білім дағысы: Білу, түсіну, қолдану.
.
Бағалау критерийлері Дескриптор
Халықтың демографиялық
жағдайының үш түрге бөлінуінің
себептерін анықтау және атау. 1. Дәстүрлі ұдайы өсу тән елдерді біледі
сипаттай алады
2. Өтпелі ұдайы өсу тән елдерді біледі
сипаттай алады .
3. Қазіргі заманғы ұдайы өсу тән елдер
4 слайд
Тапсырма-1.Жұптық жұмы: «Кластер» әдісі. Мәтінмен жұмыс. Блум таксономиясының білім дағысы: Білу, түсіну, қолдану. . Бағалау критерийлері Дескриптор Халықтың демографиялық жағдайының үш түрге бөлінуінің себептерін анықтау және атау. 1. Дәстүрлі ұдайы өсу тән елдерді біледі сипаттай алады 2. Өтпелі ұдайы өсу тән елдерді біледі сипаттай алады . 3. Қазіргі заманғы ұдайы өсу тән елдер
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Тапсырма-2.Жеке жұмыс: «Ойлан тап» әдісі:
Кестеде берілген елдерді жастық құрамының типі
бойынша үш топқа жіктеу.
Елдер көрсеткіштер типі
Жапония 15ж-18 % , 65ж-27 %
Ауғанстан 15ж-28 % , 65-2 %
Ұлыбритания 15ж-16 % , 65-17 %
Аустралия 15ж-40 % , 65-15 %
Латвия 15ж-16 % , 65-19 %
Алжир 15ж-31 % , 65-6 %
Андорра 15ж-26 % , 65-14 %
Әзірбайжан 15ж-21 % , 65-6 %
Бахрейн 15ж-40 % , 65-2 %
Боливия 15ж-28 % , 65-5 %
Сомали 15ж-48 % , 65-3 %
Франция 15ж-15 % , 65-18 % Бағалау критерийлері Дескриптор
Кестеде берілген
елдерді жастық
құрамының типі
бойынша үш топқа
жіктеу. 1.Алға басушы типке
жататын едерді біледі.
2.Тұрақты типке жататын
елдерді анықтайды.
3.Кері кетуші типке
жататын елдер біледі.
6 слайд
Тапсырма-2.Жеке жұмыс: «Ойлан тап» әдісі: Кестеде берілген елдерді жастық құрамының типі бойынша үш топқа жіктеу. Елдер көрсеткіштер типі Жапония 15ж-18 % , 65ж-27 % Ауғанстан 15ж-28 % , 65-2 % Ұлыбритания 15ж-16 % , 65-17 % Аустралия 15ж-40 % , 65-15 % Латвия 15ж-16 % , 65-19 % Алжир 15ж-31 % , 65-6 % Андорра 15ж-26 % , 65-14 % Әзірбайжан 15ж-21 % , 65-6 % Бахрейн 15ж-40 % , 65-2 % Боливия 15ж-28 % , 65-5 % Сомали 15ж-48 % , 65-3 % Франция 15ж-15 % , 65-18 % Бағалау критерийлері Дескриптор Кестеде берілген елдерді жастық құрамының типі бойынша үш топқа жіктеу. 1.Алға басушы типке жататын едерді біледі. 2.Тұрақты типке жататын елдерді анықтайды. 3.Кері кетуші типке жататын елдер біледі.
7 слайд
Елдер көрсеткіштер типі
Жапония 15ж-18 % , 65ж-27 % 3
Ауғанстан 15ж-28 % , 65-2 % 1
Ұлыбритания 15ж-16 % , 65-17 % 2
Аустралия 15ж-40 % , 65-15 % 1
Латвия 15ж-16 % , 65-19 % 2
Алжир 15ж-31 % , 65-6 % 1
Андорра 15ж-26 % , 65-14 % 3
Әзірбайжан 15ж-21 % , 65-6 % 1
Бахрейн 15ж-40 % , 65-2 % 1
Боливия 15ж-28 % , 65-5 % 1
Сомали 15ж-48 % , 65-3 % 1
Франция 15ж-15 % , 65-18 % 2 Дұрыс жауабы
ҚБ: «Өзін –өзі топта бағалау».
7 слайд
Елдер көрсеткіштер типі Жапония 15ж-18 % , 65ж-27 % 3 Ауғанстан 15ж-28 % , 65-2 % 1 Ұлыбритания 15ж-16 % , 65-17 % 2 Аустралия 15ж-40 % , 65-15 % 1 Латвия 15ж-16 % , 65-19 % 2 Алжир 15ж-31 % , 65-6 % 1 Андорра 15ж-26 % , 65-14 % 3 Әзірбайжан 15ж-21 % , 65-6 % 1 Бахрейн 15ж-40 % , 65-2 % 1 Боливия 15ж-28 % , 65-5 % 1 Сомали 15ж-48 % , 65-3 % 1 Франция 15ж-15 % , 65-18 % 2 Дұрыс жауабы ҚБ: «Өзін –өзі топта бағалау».
8 слайд
Тапсырма-3.Жұптық жұмыс:
«Ойлан.Бірік. Бөліс» әдісі. Мәтін бойынша проблемалық
сұрақтарға жауап беру. (жұптық жұмыс)
1. Халық санының азаюы қандай жағдайларға байланысты?
2. Демографиялық жарылыстың себебі неде?
3. Адамның өмір жасының ұзақтығына тікелей әсер ететін
қандай факторларды білесіңдер?
Бағалау
критерийлері Дескриптор
Мәтін бойынша
проблемалық
сұрақтарға жауап
беру 1.Мәтін бойынша
проблемалық сұрақтардың
жауабын айтады;
2. Проблемалық сұрақтарға
деректер арқылы жауап береді
ҚБ «Бағдаршам»
әдісі .
8 слайд
Тапсырма-3.Жұптық жұмыс: «Ойлан.Бірік. Бөліс» әдісі. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беру. (жұптық жұмыс) 1. Халық санының азаюы қандай жағдайларға байланысты? 2. Демографиялық жарылыстың себебі неде? 3. Адамның өмір жасының ұзақтығына тікелей әсер ететін қандай факторларды білесіңдер? Бағалау критерийлері Дескриптор Мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беру 1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтардың жауабын айтады; 2. Проблемалық сұрақтарға деректер арқылы жауап береді ҚБ «Бағдаршам» әдісі .
9 слайд
Сөздікпен жұмыс
Демография- Demography-Демография
Демографиялық жарылыс-Demography explosion-
Демографический взрыв
Халықтың өсімі -Height of people- Рост населения
Демографиялық саясат- Demography politics -
Демографическая политика
Топтардың жинаған бағаларын есептеп, бағалау .
9 слайд
Сөздікпен жұмыс Демография- Demography-Демография Демографиялық жарылыс-Demography explosion- Демографический взрыв Халықтың өсімі -Height of people- Рост населения Демографиялық саясат- Demography politics - Демографическая политика Топтардың жинаған бағаларын есептеп, бағалау .
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Сабаққа
қатысқандарыңызға
рахмет!
Күндеріңіз сәтті өтсін!
Көріскенше
жақсы
болсын!
11 слайд
Сабаққа қатысқандарыңызға рахмет! Күндеріңіз сәтті өтсін! Көріскенше жақсы болсын!