Материалдар / Презентация: Халықтар географиясы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация: Халықтар географиясы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жақартылған бағдарлама бойынша жасалған және география пәні мұғалімдеріне арналған құрал болып табыладыү
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
2447
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Демографиялық жағдайСабақ тақырыбы

1 слайд
Демографиялық жағдайСабақ тақырыбы

1 слайд

Демографиялық жағдайСабақ тақырыбы

» Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары » Елдерді демографиялық жағдайлары бойынша жіктейді ;

2 слайд
» Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары » Елдерді демографиялық жағдайлары бойынша жіктейді ;

2 слайд

» Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары » Елдерді демографиялық жағдайлары бойынша жіктейді ;

» Өткен тақырыпты бекіту, қайталау мақсатында. 1.Қазақстандағы тұңғыш демограф кім? 2.Демография терминін ғылымға енгізген ғал

3 слайд
» Өткен тақырыпты бекіту, қайталау мақсатында. 1.Қазақстандағы тұңғыш демограф кім? 2.Демография терминін ғылымға енгізген ғалым кім? 3.Тәуелсіздік алғалы Қазақстанда халық санағы неше рет болды және қай жылдары жүргізілді ? Топ басшысы топ мүшелерін сайлап алады :2-спикер , 2-дизайнер, 2картограф, 2 сарапшы, 1- тайм кипер

3 слайд

» Өткен тақырыпты бекіту, қайталау мақсатында. 1.Қазақстандағы тұңғыш демограф кім? 2.Демография терминін ғылымға енгізген ғалым кім? 3.Тәуелсіздік алғалы Қазақстанда халық санағы неше рет болды және қай жылдары жүргізілді ? Топ басшысы топ мүшелерін сайлап алады :2-спикер , 2-дизайнер, 2картограф, 2 сарапшы, 1- тайм кипер

Тапсырма-1.Жұптық жұмы: «Кластер» әдісі. Мәтінмен жұмыс. Блум таксономиясының білім дағысы: Білу, түсіну, қолдану. . Ба

4 слайд
Тапсырма-1.Жұптық жұмы: «Кластер» әдісі. Мәтінмен жұмыс. Блум таксономиясының білім дағысы: Білу, түсіну, қолдану. . Бағалау критерийлері Дескриптор Халықтың демографиялық жағдайының үш түрге бөлінуінің себептерін анықтау және атау. 1. Дәстүрлі ұдайы өсу тән елдерді біледі сипаттай алады 2. Өтпелі ұдайы өсу тән елдерді біледі сипаттай алады . 3. Қазіргі заманғы ұдайы өсу тән елдер

4 слайд

Тапсырма-1.Жұптық жұмы: «Кластер» әдісі. Мәтінмен жұмыс. Блум таксономиясының білім дағысы: Білу, түсіну, қолдану. . Бағалау критерийлері Дескриптор Халықтың демографиялық жағдайының үш түрге бөлінуінің себептерін анықтау және атау. 1. Дәстүрлі ұдайы өсу тән елдерді біледі сипаттай алады 2. Өтпелі ұдайы өсу тән елдерді біледі сипаттай алады . 3. Қазіргі заманғы ұдайы өсу тән елдер

5 слайд

5 слайд

Тапсырма-2.Жеке жұмыс: «Ойлан тап» әдісі: Кестеде берілген елдерді жастық құрамының типі бойынша үш топқа жіктеу. Елдер көрсе

6 слайд
Тапсырма-2.Жеке жұмыс: «Ойлан тап» әдісі: Кестеде берілген елдерді жастық құрамының типі бойынша үш топқа жіктеу. Елдер көрсеткіштер типі Жапония 15ж-18 % , 65ж-27 % Ауғанстан 15ж-28 % , 65-2 % Ұлыбритания 15ж-16 % , 65-17 % Аустралия 15ж-40 % , 65-15 % Латвия 15ж-16 % , 65-19 % Алжир 15ж-31 % , 65-6 % Андорра 15ж-26 % , 65-14 % Әзірбайжан 15ж-21 % , 65-6 % Бахрейн 15ж-40 % , 65-2 % Боливия 15ж-28 % , 65-5 % Сомали 15ж-48 % , 65-3 % Франция 15ж-15 % , 65-18 % Бағалау критерийлері Дескриптор Кестеде берілген елдерді жастық құрамының типі бойынша үш топқа жіктеу. 1.Алға басушы типке жататын едерді біледі. 2.Тұрақты типке жататын елдерді анықтайды. 3.Кері кетуші типке жататын елдер біледі.

6 слайд

Тапсырма-2.Жеке жұмыс: «Ойлан тап» әдісі: Кестеде берілген елдерді жастық құрамының типі бойынша үш топқа жіктеу. Елдер көрсеткіштер типі Жапония 15ж-18 % , 65ж-27 % Ауғанстан 15ж-28 % , 65-2 % Ұлыбритания 15ж-16 % , 65-17 % Аустралия 15ж-40 % , 65-15 % Латвия 15ж-16 % , 65-19 % Алжир 15ж-31 % , 65-6 % Андорра 15ж-26 % , 65-14 % Әзірбайжан 15ж-21 % , 65-6 % Бахрейн 15ж-40 % , 65-2 % Боливия 15ж-28 % , 65-5 % Сомали 15ж-48 % , 65-3 % Франция 15ж-15 % , 65-18 % Бағалау критерийлері Дескриптор Кестеде берілген елдерді жастық құрамының типі бойынша үш топқа жіктеу. 1.Алға басушы типке жататын едерді біледі. 2.Тұрақты типке жататын елдерді анықтайды. 3.Кері кетуші типке жататын елдер біледі.

Елдер көрсеткіштер типі Жапония 15ж-18 % , 65ж-27 % 3 Ауғанстан 15ж-28 % , 65-2 % 1 Ұлыбритания 15ж-16 % , 65-17 % 2 Аустралия

7 слайд
Елдер көрсеткіштер типі Жапония 15ж-18 % , 65ж-27 % 3 Ауғанстан 15ж-28 % , 65-2 % 1 Ұлыбритания 15ж-16 % , 65-17 % 2 Аустралия 15ж-40 % , 65-15 % 1 Латвия 15ж-16 % , 65-19 % 2 Алжир 15ж-31 % , 65-6 % 1 Андорра 15ж-26 % , 65-14 % 3 Әзірбайжан 15ж-21 % , 65-6 % 1 Бахрейн 15ж-40 % , 65-2 % 1 Боливия 15ж-28 % , 65-5 % 1 Сомали 15ж-48 % , 65-3 % 1 Франция 15ж-15 % , 65-18 % 2 Дұрыс жауабы ҚБ: «Өзін –өзі топта бағалау».

7 слайд

Елдер көрсеткіштер типі Жапония 15ж-18 % , 65ж-27 % 3 Ауғанстан 15ж-28 % , 65-2 % 1 Ұлыбритания 15ж-16 % , 65-17 % 2 Аустралия 15ж-40 % , 65-15 % 1 Латвия 15ж-16 % , 65-19 % 2 Алжир 15ж-31 % , 65-6 % 1 Андорра 15ж-26 % , 65-14 % 3 Әзірбайжан 15ж-21 % , 65-6 % 1 Бахрейн 15ж-40 % , 65-2 % 1 Боливия 15ж-28 % , 65-5 % 1 Сомали 15ж-48 % , 65-3 % 1 Франция 15ж-15 % , 65-18 % 2 Дұрыс жауабы ҚБ: «Өзін –өзі топта бағалау».

Тапсырма-3.Жұптық жұмыс: «Ойлан.Бірік. Бөліс» әдісі. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беру. (жұптық жұмыс) 1. Халық

8 слайд
Тапсырма-3.Жұптық жұмыс: «Ойлан.Бірік. Бөліс» әдісі. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беру. (жұптық жұмыс) 1. Халық санының азаюы қандай жағдайларға байланысты? 2. Демографиялық жарылыстың себебі неде? 3. Адамның өмір жасының ұзақтығына тікелей әсер ететін қандай факторларды білесіңдер? Бағалау критерийлері Дескриптор Мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беру 1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтардың жауабын айтады; 2. Проблемалық сұрақтарға деректер арқылы жауап береді ҚБ «Бағдаршам» әдісі .

8 слайд

Тапсырма-3.Жұптық жұмыс: «Ойлан.Бірік. Бөліс» әдісі. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беру. (жұптық жұмыс) 1. Халық санының азаюы қандай жағдайларға байланысты? 2. Демографиялық жарылыстың себебі неде? 3. Адамның өмір жасының ұзақтығына тікелей әсер ететін қандай факторларды білесіңдер? Бағалау критерийлері Дескриптор Мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беру 1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтардың жауабын айтады; 2. Проблемалық сұрақтарға деректер арқылы жауап береді ҚБ «Бағдаршам» әдісі .

Сөздікпен жұмыс Демография- Demography-Демография Демографиялық жарылыс-Demography explosion- Демографический взрыв

9 слайд
Сөздікпен жұмыс Демография- Demography-Демография Демографиялық жарылыс-Demography explosion- Демографический взрыв Халықтың өсімі -Height of people- Рост населения Демографиялық саясат- Demography politics - Демографическая политика Топтардың жинаған бағаларын есептеп, бағалау .

9 слайд

Сөздікпен жұмыс Демография- Demography-Демография Демографиялық жарылыс-Demography explosion- Демографический взрыв Халықтың өсімі -Height of people- Рост населения Демографиялық саясат- Demography politics - Демографическая политика Топтардың жинаған бағаларын есептеп, бағалау .

10 слайд

10 слайд

Сабаққа қатысқандарыңызға рахмет! Күндеріңіз сәтті өтсін! Көріскенше жақсы болсын!

11 слайд
Сабаққа қатысқандарыңызға рахмет! Күндеріңіз сәтті өтсін! Көріскенше жақсы болсын!

11 слайд

Сабаққа қатысқандарыңызға рахмет! Күндеріңіз сәтті өтсін! Көріскенше жақсы болсын!