Материалдар / Презентация "Майлау жүйесі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Майлау жүйесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Майлау жүйесі" презентациясының қосымша білім беру мұғалімдеріне көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2020
2228
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
{ Май лау жүйесі .

1 слайд
{ Май лау жүйесі .

1 слайд

{ Май лау жүйесі .

Майлау қозғалтқыштың қозғалмалы бөліктеріне м ай беруді қамтамасыз ететін жүйе деп аталады. Ішкі жану қозғалтқышының майлау жүй

2 слайд
Майлау қозғалтқыштың қозғалмалы бөліктеріне м ай беруді қамтамасыз ететін жүйе деп аталады. Ішкі жану қозғалтқышының майлау жүйесі қозғалтқыш бөліктеріндегі үйкеліс пен тозуды азайту, сүргілейтін бөліктерді салқындату және қорғау және олардың тозуын жою үшін қолданылады. Мақсаты мен сипаттамасы.

2 слайд

Майлау қозғалтқыштың қозғалмалы бөліктеріне м ай беруді қамтамасыз ететін жүйе деп аталады. Ішкі жану қозғалтқышының майлау жүйесі қозғалтқыш бөліктеріндегі үйкеліс пен тозуды азайту, сүргілейтін бөліктерді салқындату және қорғау және олардың тозуын жою үшін қолданылады. Мақсаты мен сипаттамасы.

Фрикциялық бөлшектер бөліктердің контактілі беттерінің кедір-бұдырына және осы беттердің арасындағы молекулалық адгезияға байл

3 слайд
Фрикциялық бөлшектер бөліктердің контактілі беттерінің кедір-бұдырына және осы беттердің арасындағы молекулалық адгезияға байланысты туындайды. Құрғақ, жартылай сұйық және сұйық үйкеліс арасындағы айырмашылық. Бөлшектер тозған кезде және қозғалтқыш іске қосылған кезде жартылай сұйық үйкеліс орын алады. Сұйық үйкеліс болған жағдайда, жұмыс беттерін май қабаты толығымен бөледі. Сонымен қатар үйкеліс ысыраптары және сүргілеу беттерінің тозуы аз болады.

3 слайд

Фрикциялық бөлшектер бөліктердің контактілі беттерінің кедір-бұдырына және осы беттердің арасындағы молекулалық адгезияға байланысты туындайды. Құрғақ, жартылай сұйық және сұйық үйкеліс арасындағы айырмашылық. Бөлшектер тозған кезде және қозғалтқыш іске қосылған кезде жартылай сұйық үйкеліс орын алады. Сұйық үйкеліс болған жағдайда, жұмыс беттерін май қабаты толығымен бөледі. Сонымен қатар үйкеліс ысыраптары және сүргілеу беттерінің тозуы аз болады.

h m a x h m in FБілек білікке айналғанда, майлаушы май ажырату hmax- ның кең бөлігінен тар жамбасқа дейін («мұнай сына» қа

4 слайд
h m a x h m in FБілек білікке айналғанда, майлаушы май ажырату hmax- ның кең бөлігінен тар жамбасқа дейін («мұнай сына» қалыптасады) үйкелу күшіне сіңеді. Тар бөліктегі қысым күшейіп, білік күші F астында әрекет етеді және ось айналу осі мойынтірек ортасына сәйкес келеді.

4 слайд

h m a x h m in FБілек білікке айналғанда, майлаушы май ажырату hmax- ның кең бөлігінен тар жамбасқа дейін («мұнай сына» қалыптасады) үйкелу күшіне сіңеді. Тар бөліктегі қысым күшейіп, білік күші F астында әрекет етеді және ось айналу осі мойынтірек ортасына сәйкес келеді.

Қозғалтқыштардың майлау жүйесі әртүрлі жылдамдық пен жүктеме жағдайында жұмыс істеген кезде қозғалатын бөліктерге үздіксіз май

5 слайд
Қозғалтқыштардың майлау жүйесі әртүрлі жылдамдық пен жүктеме жағдайында жұмыс істеген кезде қозғалатын бөліктерге үздіксіз маймен қамтамасыз ету, механикалық қоспалардан мұнай тазартудың жоғары дәрежесі, майдың қызып кетпестен ұзақ уақыт қозғалтқыштың жұмыс істеу мүмкіндігі. ICE үшін минералды, синтетикалық және жартылай синтетикалық майы қолданылады. Жоғары сапалы майлар отын үнемдеуді қамтамасыз етеді, үйкелуден өту үшін энергия шығынын төмендетеді. Автомобиль майлары ГОСТ 17479.1-85 бойынша тұтқырлық, мақсаттар мен өнімділік қасиеттері бойынша жіктеледі. Сондай-ақ, SAE J-300 DEC-99, API, ASEA белгілеген тұтқырлықты жіктеу жалпы қабылданған.

5 слайд

Қозғалтқыштардың майлау жүйесі әртүрлі жылдамдық пен жүктеме жағдайында жұмыс істеген кезде қозғалатын бөліктерге үздіксіз маймен қамтамасыз ету, механикалық қоспалардан мұнай тазартудың жоғары дәрежесі, майдың қызып кетпестен ұзақ уақыт қозғалтқыштың жұмыс істеу мүмкіндігі. ICE үшін минералды, синтетикалық және жартылай синтетикалық майы қолданылады. Жоғары сапалы майлар отын үнемдеуді қамтамасыз етеді, үйкелуден өту үшін энергия шығынын төмендетеді. Автомобиль майлары ГОСТ 17479.1-85 бойынша тұтқырлық, мақсаттар мен өнімділік қасиеттері бойынша жіктеледі. Сондай-ақ, SAE J-300 DEC-99, API, ASEA белгілеген тұтқырлықты жіктеу жалпы қабылданған.

Майлау жүйесі. Конструкция бойынша. Желдеткіш арқылы . Май салқындатқышпен Май салқындатқышсыз Ашық желдету арқылы Жабық желде

6 слайд
Майлау жүйесі. Конструкция бойынша. Желдеткіш арқылы . Май салқындатқышпен Май салқындатқышсыз Ашық желдету арқылы Жабық желдету арқылыМайлау жүйесінің түрлері.

6 слайд

Майлау жүйесі. Конструкция бойынша. Желдеткіш арқылы . Май салқындатқышпен Май салқындатқышсыз Ашық желдету арқылы Жабық желдету арқылыМайлау жүйесінің түрлері.

Автомобильдердің қозғалтқыштарында аралас майлау жүйесі пайдаланыл а ды. Комбинация қозғалтқыш бөлшектерін қысыммен және

7 слайд
Автомобильдердің қозғалтқыштарында аралас майлау жүйесі пайдаланыл а ды. Комбинация қозғалтқыш бөлшектерін қысыммен және бүрку кезінде майды майлайтын жүйе деп атайды. Қысым м ай насосы арқылы жасалады, ал крандар мен басқа да жоғары жылдамдықты қозғалтқыштар маймен бүреді.

7 слайд

Автомобильдердің қозғалтқыштарында аралас майлау жүйесі пайдаланыл а ды. Комбинация қозғалтқыш бөлшектерін қысыммен және бүрку кезінде майды майлайтын жүйе деп атайды. Қысым м ай насосы арқылы жасалады, ал крандар мен басқа да жоғары жылдамдықты қозғалтқыштар маймен бүреді.

Қысыммен қозғалтқыштардың ең көп жүктелетін үйкеліс бөліктері майланған - қозғалтқыштың басты және жалғастырғыш штангалық

8 слайд
Қысыммен қозғалтқыштардың ең көп жүктелетін үйкеліс бөліктері майланған - қозғалтқыштың басты және жалғастырғыш штангалық мойынтіректері, шассиді білік тірегіштері, майлы сорғы жетегінің жетек біліктері және т.б.

8 слайд

Қысыммен қозғалтқыштардың ең көп жүктелетін үйкеліс бөліктері майланған - қозғалтқыштың басты және жалғастырғыш штангалық мойынтіректері, шассиді білік тірегіштері, майлы сорғы жетегінің жетек біліктері және т.б.

Цилиндрлердің, поршен ьд ердің, поршеньдік сақиналардың, поршеньдік шрифттердің, газ тарату механизмдерінің бөліктерінің, тіз

9 слайд
Цилиндрлердің, поршен ьд ердің, поршеньдік сақиналардың, поршеньдік шрифттердің, газ тарату механизмдерінің бөліктерінің, тізбектердің немесе тісті д өңгелектердің және басқа да қозғалтқыштардың бөліктері бүрку арқылы жағылады. М ай салқындатқышсыз майлау жүйесімен қозғалтқыштарда, жұмыс кезінде қыздырылған майдың салқындатуы, негізінен, мұнай табада өтеді.

9 слайд

Цилиндрлердің, поршен ьд ердің, поршеньдік сақиналардың, поршеньдік шрифттердің, газ тарату механизмдерінің бөліктерінің, тізбектердің немесе тісті д өңгелектердің және басқа да қозғалтқыштардың бөліктері бүрку арқылы жағылады. М ай салқындатқышсыз майлау жүйесімен қозғалтқыштарда, жұмыс кезінде қыздырылған майдың салқындатуы, негізінен, мұнай табада өтеді.

М ай насосы қозғалтқыш бөліктерінің жұмыс жасайтын беттеріне қысымға келтірілген май береді. Қозғалтқыштарда трансмиссиялық

10 слайд
М ай насосы қозғалтқыш бөліктерінің жұмыс жасайтын беттеріне қысымға келтірілген май береді. Қозғалтқыштарда трансмиссиялық типтегі май насостары 0,45 МПа қысымда реттелетін және пайдалану кезінде реттелмейтін насоста орнатылған қысымды төмендету клапаны арқылы қолданылады. Га з дар айналғанда, май насосын сору қуысына май қабылдағышы арқылы кіреді. Ол шұңқырларды тісті доңғалақтардың арасына толтырады, түсіру қуысына тасымалданады, қысым астында цилиндрлер блогының қабылдау арнасына жіберіледі. Қысымды төмендететін клапан қысым қысымнан жоғары көтерілгенде және сорғы қуысынан сорғышқа дейін майдың бір бөлігін айналып өту кезінде белсендіріледі.

10 слайд

М ай насосы қозғалтқыш бөліктерінің жұмыс жасайтын беттеріне қысымға келтірілген май береді. Қозғалтқыштарда трансмиссиялық типтегі май насостары 0,45 МПа қысымда реттелетін және пайдалану кезінде реттелмейтін насоста орнатылған қысымды төмендету клапаны арқылы қолданылады. Га з дар айналғанда, май насосын сору қуысына май қабылдағышы арқылы кіреді. Ол шұңқырларды тісті доңғалақтардың арасына толтырады, түсіру қуысына тасымалданады, қысым астында цилиндрлер блогының қабылдау арнасына жіберіледі. Қысымды төмендететін клапан қысым қысымнан жоғары көтерілгенде және сорғы қуысынан сорғышқа дейін майдың бір бөлігін айналып өту кезінде белсендіріледі.

М ай салқындатқыш су радиаторының алдында орнатылады және жазда майды салқындату үшін қызмет етеді . Мұнай сүзгілері жүйеде ма

11 слайд
М ай салқындатқыш су радиаторының алдында орнатылады және жазда майды салқындату үшін қызмет етеді . Мұнай сүзгілері жүйеде майдың жылжымалы бөліктердің тозуы нәтижесінде пайда болған қоспалардан тазартылады. Олар ауысымдық фильтр элементтері (а) және центрифугалық май немесе центрифуга сүзгілерімен ( b) сүзгілерге бөлінеді. а б

11 слайд

М ай салқындатқыш су радиаторының алдында орнатылады және жазда майды салқындату үшін қызмет етеді . Мұнай сүзгілері жүйеде майдың жылжымалы бөліктердің тозуы нәтижесінде пайда болған қоспалардан тазартылады. Олар ауысымдық фильтр элементтері (а) және центрифугалық май немесе центрифуга сүзгілерімен ( b) сүзгілерге бөлінеді. а б

Қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде, май 2 оське кіреді, розеткадан өтіп, ротордың ішкі қуысына бағытталады. Содан кейін сүзг

12 слайд
Қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде, май 2 оське кіреді, розеткадан өтіп, ротордың ішкі қуысына бағытталады. Содан кейін сүзгі торынан өтіп, төмендейді және саңылаулар 5-ден сүзгі корпусына қысым астында енгізіледі. Қарсы бағыттарға бағытталған м ай реакторларының әсерінен реактивті момент пайда болады, ол маймен толтырылған роторды айналдырады. Сонымен қатар центрифугалық күштердің әсерінен майдағы механикалық қоспалар ротордың қақпағының қабырғаларында тығыз қабатта орналасады 9.

12 слайд

Қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде, май 2 оське кіреді, розеткадан өтіп, ротордың ішкі қуысына бағытталады. Содан кейін сүзгі торынан өтіп, төмендейді және саңылаулар 5-ден сүзгі корпусына қысым астында енгізіледі. Қарсы бағыттарға бағытталған м ай реакторларының әсерінен реактивті момент пайда болады, ол маймен толтырылған роторды айналдырады. Сонымен қатар центрифугалық күштердің әсерінен майдағы механикалық қоспалар ротордың қақпағының қабырғаларында тығыз қабатта орналасады 9.

Табада майдың мөлшерін майдалау шүмегі арқылы басқарады . Майлау жүйесіндегі майдың қысымы термометрдің температурасы метрмен

13 слайд
Табада майдың мөлшерін майдалау шүмегі арқылы басқарады . Майлау жүйесіндегі майдың қысымы термометрдің температурасы метрмен бақыланады .

13 слайд

Табада майдың мөлшерін майдалау шүмегі арқылы басқарады . Майлау жүйесіндегі майдың қысымы термометрдің температурасы метрмен бақыланады .

Ашық желдеткішті желдету жүйесі бар майлау жүйесінде қоршаған ортаға жанғыш қоспалар мен жану өнімдерінен тұратын каркас газда

14 слайд
Ашық желдеткішті желдету жүйесі бар майлау жүйесінде қоршаған ортаға жанғыш қоспалар мен жану өнімдерінен тұратын каркас газдары шығарылады. Кранкасымалдағыш желдету жабық болған кезде, газды қозғалтқыш цилиндрлеріне күштеп тастайды, бұл газдардың автомобильдің жолаушылар бөлігіне кіруіне жол бермейді және қоршаған ортаға улы заттардың шығарылуын азайтады.

14 слайд

Ашық желдеткішті желдету жүйесі бар майлау жүйесінде қоршаған ортаға жанғыш қоспалар мен жану өнімдерінен тұратын каркас газдары шығарылады. Кранкасымалдағыш желдету жабық болған кезде, газды қозғалтқыш цилиндрлеріне күштеп тастайды, бұл газдардың автомобильдің жолаушылар бөлігіне кіруіне жол бермейді және қоршаған ортаға улы заттардың шығарылуын азайтады.