Презентация Мұхтар Әуезов "Көксерек" әңгімесінің көркемдік ерекшеліктері 7 сынып
Презентация Мұхтар Әуезов "Көксерек" әңгімесінің көркемдік ерекшеліктері 7 сынып

#1 слайд
7-сынып
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ
Мұхтар Әуезов
“Көксерек” әңгімесінің
көркемдік ерекшеліктері
1 слайд
7-сынып САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ Мұхтар Әуезов “Көксерек” әңгімесінің көркемдік ерекшеліктері
#2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
.А/И.3- Шығармадағы көркемдегіш
құралдардың (символ, синекдоха, қайталау
түрлері: эпифора, анафора, аллитерация,
ассонанс, риторикалық сұрақ)
қолданысын талдау;
7.Б/С.1- Кейіпкерлердің іс—әрекеті мен
автор (жыршы) берген портреттік
мінездемені салыстырып,тарихи және
көркемдік құндылығына баға бер у.
2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ .А/И.3- Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау; 7.Б/С.1- Кейіпкерлердің іс—әрекеті мен автор (жыршы) берген портреттік мінездемені салыстырып,тарихи және көркемдік құндылығына баға бер у.
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Пейзаж -ж азушының табиғатты бейнелеу
шеберлігінің бір қырын «Көксерек»
повесінен көреміз. Бұл — табиғат пен адам
қарым-қатынасын философиялық тұрғыдан
қарастырған шығарма. «Көксеректің»
ерекшелігі — жануарлар ə лемі өкілінің
адамдармен қатар, тең д ə режеде көрінуі.
Бұл жазушының шығармада адам мен
табиғаттың бірлігін, қарама-қайшылығын
шынайы түрде жеткізу үшін қолданған
көркемдік т ə сілдерінің бірі ғана емес,
ə дебиетімізге ə келген үлкен жаңалығы екені
белгілі.
5 слайд
Пейзаж -ж азушының табиғатты бейнелеу шеберлігінің бір қырын «Көксерек» повесінен көреміз. Бұл — табиғат пен адам қарым-қатынасын философиялық тұрғыдан қарастырған шығарма. «Көксеректің» ерекшелігі — жануарлар ə лемі өкілінің адамдармен қатар, тең д ə режеде көрінуі. Бұл жазушының шығармада адам мен табиғаттың бірлігін, қарама-қайшылығын шынайы түрде жеткізу үшін қолданған көркемдік т ə сілдерінің бірі ғана емес, ə дебиетімізге ə келген үлкен жаңалығы екені белгілі.
#6 слайд
Әдебиет теориясы
Кейіпкер—Теңеу
Тақырып—Портрет
Идея—Эпитет
Пейзаж--Метафора
6 слайд
Әдебиет теориясы Кейіпкер—Теңеу Тақырып—Портрет Идея—Эпитет Пейзаж--Метафора
#7 слайд
Шығарма мазмұны бойынша пікірлеріңді
«ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер
Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ...»
Екінші сөйлем: «Себебі мен оны былай
түсіндіремін...»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын...»
Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты
мен мынадай қорытынды шешімге
келдім...»
7 слайд
Шығарма мазмұны бойынша пікірлеріңді «ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ...» Екінші сөйлем: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»
#8 слайд
«Соңғы сөзді мен айтам!»
Сұраққа нақты жауап беру
1.Әңгіме қалай аяқталады?
2.Құрмаштың өліміне кім кінәлі?
3.Қандай жағдайда Құрмаш өлмес еді деп ойлайсыз?
4.Ауыл адамдарының іс-әрекетін құптауға бола ма?
5.Әңгіме тек Көксерек айналасында ғана ма?
6.Қасқыр туралы қандай әңгіме,кино аттарын
білесіздер?
7.Қасқыр туралы қандай мақал-мәтел білесіздер?
8 слайд
«Соңғы сөзді мен айтам!» Сұраққа нақты жауап беру 1.Әңгіме қалай аяқталады? 2.Құрмаштың өліміне кім кінәлі? 3.Қандай жағдайда Құрмаш өлмес еді деп ойлайсыз? 4.Ауыл адамдарының іс-әрекетін құптауға бола ма? 5.Әңгіме тек Көксерек айналасында ғана ма? 6.Қасқыр туралы қандай әңгіме,кино аттарын білесіздер? 7.Қасқыр туралы қандай мақал-мәтел білесіздер?
#9 слайд
9 слайд
шағым қалдыра аласыз













