Материалдар / Презентация на тему " Ромб,квадрат,прямоугольник ,их свойства и признаки"

Презентация на тему " Ромб,квадрат,прямоугольник ,их свойства и признаки"

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация предназначена для изучение и обобщение темы.
Авторы:
18 Ақпан 2019
590
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тема урока: « Ромб, прямоугольник, квадрат, их свойства и признаки » Выполнила : учитель математики ОШ имени К.Мынбаева Ес

1 слайд
Тема урока: « Ромб, прямоугольник, квадрат, их свойства и признаки » Выполнила : учитель математики ОШ имени К.Мынбаева Есенова Г.К. 1

1 слайд

Тема урока: « Ромб, прямоугольник, квадрат, их свойства и признаки » Выполнила : учитель математики ОШ имени К.Мынбаева Есенова Г.К. 1

ЦЕЛИ УРОКА: 2

2 слайд
ЦЕЛИ УРОКА: 2

2 слайд

ЦЕЛИ УРОКА: 2

3

3 слайд
3

3 слайд

3

Знаю Хочу знать Узнал 4

4 слайд
Знаю Хочу знать Узнал       4

4 слайд

Знаю Хочу знать Узнал       4

Параллелограм м 5

5 слайд
Параллелограм м 5

5 слайд

Параллелограм м 5

Постер с заданиями по группам. 6

6 слайд
Постер с заданиями по группам. 6

6 слайд

Постер с заданиями по группам. 6

Задача 1 B C

7 слайд
Задача 1 B C O 60 0 A D Дано: ABCD – прямо - угольник;  C О D = 60  . Найти:  А OB ,  BOC . 7

7 слайд

Задача 1 B C O 60 0 A D Дано: ABCD – прямо - угольник;  C О D = 60  . Найти:  А OB ,  BOC . 7

Задача 2 8

8 слайд
Задача 2 8

8 слайд

Задача 2 8

9

9 слайд
9

9 слайд

9

10

10 слайд
10

10 слайд

10

Взаимоценивание «Смайлики» по стратегии « Карусель» : каждый участник группы оценивает, смайликом, объяснение решения

11 слайд
Взаимоценивание «Смайлики» по стратегии « Карусель» : каждый участник группы оценивает, смайликом, объяснение решения задач в тетради объясняющего. 11

11 слайд

Взаимоценивание «Смайлики» по стратегии « Карусель» : каждый участник группы оценивает, смайликом, объяснение решения задач в тетради объясняющего. 11

Самостоятельная работа Вариант 1. 1.Дано: ABCD – прямо- угольник;  ABD =48  . Найти:  СО D ,  С AD . 2.Угол ромба р

12 слайд
Самостоятельная работа Вариант 1. 1.Дано: ABCD – прямо- угольник;  ABD =48  . Найти:  СО D ,  С AD . 2.Угол ромба равен 32  . Найдите углы, которые образует его сторона с диагоналями. 3.Дано: ABCD – прямоугольник;  ABD больше  СВ D на 20°. Найти: углы треугольника АО D . Вариант 2. 1.Дано: ABCD – прямо- угольник;  B О A = 36  . Найти:  СА D ,  BDC . 2.В ромбе угол между диагональю и сторо-ной равен 25  . Найдите углы ромба. 3. Дано: ABCD – прямоугольник;  AD В:  С D В = 4:5. Найти: углы треугольника АОВ. В С 48 О А D В С 36 О А D 12

12 слайд

Самостоятельная работа Вариант 1. 1.Дано: ABCD – прямо- угольник;  ABD =48  . Найти:  СО D ,  С AD . 2.Угол ромба равен 32  . Найдите углы, которые образует его сторона с диагоналями. 3.Дано: ABCD – прямоугольник;  ABD больше  СВ D на 20°. Найти: углы треугольника АО D . Вариант 2. 1.Дано: ABCD – прямо- угольник;  B О A = 36  . Найти:  СА D ,  BDC . 2.В ромбе угол между диагональю и сторо-ной равен 25  . Найдите углы ромба. 3. Дано: ABCD – прямоугольник;  AD В:  С D В = 4:5. Найти: углы треугольника АОВ. В С 48 О А D В С 36 О А D 12

Ответы к задачам Вариант 1 Вариант 2 1  СО D = 84°;  С AD = 42°  СА D =18°,  BDC =18° 2 16°; 74° 50°;130° 3 35°; 35°; 110

13 слайд
Ответы к задачам Вариант 1 Вариант 2 1  СО D = 84°;  С AD = 42°  СА D =18°,  BDC =18° 2 16°; 74° 50°;130° 3 35°; 35°; 110° 50°; 50°; 80° Одно задание – оценка «3» Два задания – оценка «4» Три задания – оценка «5» 13

13 слайд

Ответы к задачам Вариант 1 Вариант 2 1  СО D = 84°;  С AD = 42°  СА D =18°,  BDC =18° 2 16°; 74° 50°;130° 3 35°; 35°; 110° 50°; 50°; 80° Одно задание – оценка «3» Два задания – оценка «4» Три задания – оценка «5» 13

Домашнее задание 14

14 слайд
Домашнее задание 14

14 слайд

Домашнее задание 14

Рефлексия «ЗХУ» 15

15 слайд
Рефлексия «ЗХУ» 15

15 слайд

Рефлексия «ЗХУ» 15

16

16 слайд
16

16 слайд

16

Министірлікпен келісілген курстар тізімі