презентация “ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ БОЙЫНША PISA ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА ОЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ БОЙЫНША PISA
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА ОЛАРДЫҢ
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ
ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ”
Өскемен қаласы әкімдігінің
“№6 орта мектебі” КММ
сертификатталған қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Оразбаева Арайлым Мауткалиевна
Мақсаты: тәжірибе тарату.
1 слайд
“ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ БОЙЫНША PISA ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА ОЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ” Өскемен қаласы әкімдігінің “№6 орта мектебі” КММ сертификатталған қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Оразбаева Арайлым Мауткалиевна Мақсаты: тәжірибе тарату.
2 слайд
Идеясы:
Жағдайымызды жаман демейік..!
Әр халімізге Шүкір етейік..!
“Азға қанағат етпесең, көптен
құр қаларсың”
Ы.Алтынсарин
2 слайд
Идеясы: Жағдайымызды жаман демейік..! Әр халімізге Шүкір етейік..! “Азға қанағат етпесең, көптен құр қаларсың” Ы.Алтынсарин
3 слайд
“ Топтастыру”
Мақсаты: Сабақтың тақырыбын анықтау.
•
Байлық дегеніміз не?
•
БАЙЛЫҚ
3 слайд
“ Топтастыру” Мақсаты: Сабақтың тақырыбын анықтау. • Байлық дегеніміз не? • БАЙЛЫҚ
4 слайд
Тақырыбы: М. Дулатов. “Байлық” әңгімесі.
“Ойлан, жұптас, пікірлес”
Мақсаты: Оқушының жекелей, жұпта, топпен жұмыс жасау дағдыларын
қалыптастыру.
Бір жарлы жігіт жас күнінде өзін оқытқан ұстазына
жолығып, өзінің бұл күнде кедей екенін айтып, мұңын шақты.
Онымен бірге оқыған серіктерінің көбі бай болып, кейбіреуі
жұртқа қадірлі кісі болып кеткенде, өзінің әрқашан көрген күні
жоқшылық екенін айтады.
-
Қалайша сен өзің айтқандай кедейсің? – деді ұстазы. – Сенің денің
сау, қол-аяғың аман, жұмысқа жарарлықсың, - және шәкіртінің оң
қолын көрсетіп сұрады: - сен мына қолыңды мың сомға кестіруге
рұқсат етер ме едің?
-
Құдай сақтасын! Он мың сомға да кестірмеспін! – деді жігіт.
-
Қаншаға берер едің жарық дүниені көретұғын қырағы көздеріңді,
сақ құлақтарыңды, мықты аяқтарыңды? – деді ұстаз.
-
Мен бұларды дүниенің малына айырбастамас едім, - деді шәкірт.
Сонда ұстаз шәкіртке:
-
Қалайша енді осынша байлыққа ие бола тұрып, жарлымын
дейсің? – деді.
4 слайд
Тақырыбы: М. Дулатов. “Байлық” әңгімесі. “Ойлан, жұптас, пікірлес” Мақсаты: Оқушының жекелей, жұпта, топпен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Бір жарлы жігіт жас күнінде өзін оқытқан ұстазына жолығып, өзінің бұл күнде кедей екенін айтып, мұңын шақты. Онымен бірге оқыған серіктерінің көбі бай болып, кейбіреуі жұртқа қадірлі кісі болып кеткенде, өзінің әрқашан көрген күні жоқшылық екенін айтады. - Қалайша сен өзің айтқандай кедейсің? – деді ұстазы. – Сенің денің сау, қол-аяғың аман, жұмысқа жарарлықсың, - және шәкіртінің оң қолын көрсетіп сұрады: - сен мына қолыңды мың сомға кестіруге рұқсат етер ме едің? - Құдай сақтасын! Он мың сомға да кестірмеспін! – деді жігіт. - Қаншаға берер едің жарық дүниені көретұғын қырағы көздеріңді, сақ құлақтарыңды, мықты аяқтарыңды? – деді ұстаз. - Мен бұларды дүниенің малына айырбастамас едім, - деді шәкірт. Сонда ұстаз шәкіртке: - Қалайша енді осынша байлыққа ие бола тұрып, жарлымын дейсің? – деді.
5 слайд
• Сұр
ақт
арғ
а
жау
ап
ж а з
уҚол жеткізу және
шығару
• Тал
дау
сұр
ақт
ары
Байланысу және
талдау
• Жи
нақ
тау
• Бағ
ала
у
Рефлексия және
баға “ Фишбоун”, “Пирамида”, “Жарық жұлдыз”.
5 слайд
• Сұр ақт арғ а жау ап ж а з уҚол жеткізу және шығару • Тал дау сұр ақт ары Байланысу және талдау • Жи нақ тау • Бағ ала у Рефлексия және баға “ Фишбоун”, “Пирамида”, “Жарық жұлдыз”.
6 слайд
Табыс критерийлерімен оқушы білімін бағалау
Сабақ
кезеңдері,
жұмыс
барысы Бағалау дискрипторлары Ұпай шәкілі Ескертулер,
оқушының аты-жөні
1-аспект:
Қол жеткізу
және шығару -Мазмұнды толық әрі жүйелі айтуы,;
- Қыстырмасыз, әсерлі, жаттық сөйлеуі;
-Берілген сұрақтарға толық жауап беруі; 0 – 3
0 - 3
0 – 4
Барлық ұпай саны: 10
2-аспект:
Байланысу
және талдау -Өз пікірін дәлелдеп, толық түсіндіруі;
-Кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасап, оларға
сипаттама бере алуы;
-Мәтіндегі кейіпкерлердің сөздерін талдай алуы. 0 – 3
0 – 4
0 – 3
Барлық ұпай саны: 10
3-аспект
Рефлексия
және баға -Ойын дұрыс, әрі сенімді айтуы;
-Топтық жұмысқа белсене қатысып, басқа
пікірлермен санаса білуі;
-Қажетті және дұрыс ұсыныс айтуы; 0 – 3
0 – 4
0 – 3
Барлық ұпай саны: 10
Баллдық жүйені бағаға айналдыру:
30 – 27 балл – “5”
26– 23 балл – “4”
22– 12 балл – “3”
6 слайд
Табыс критерийлерімен оқушы білімін бағалау Сабақ кезеңдері, жұмыс барысы Бағалау дискрипторлары Ұпай шәкілі Ескертулер, оқушының аты-жөні 1-аспект: Қол жеткізу және шығару -Мазмұнды толық әрі жүйелі айтуы,; - Қыстырмасыз, әсерлі, жаттық сөйлеуі; -Берілген сұрақтарға толық жауап беруі; 0 – 3 0 - 3 0 – 4 Барлық ұпай саны: 10 2-аспект: Байланысу және талдау -Өз пікірін дәлелдеп, толық түсіндіруі; -Кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасап, оларға сипаттама бере алуы; -Мәтіндегі кейіпкерлердің сөздерін талдай алуы. 0 – 3 0 – 4 0 – 3 Барлық ұпай саны: 10 3-аспект Рефлексия және баға -Ойын дұрыс, әрі сенімді айтуы; -Топтық жұмысқа белсене қатысып, басқа пікірлермен санаса білуі; -Қажетті және дұрыс ұсыныс айтуы; 0 – 3 0 – 4 0 – 3 Барлық ұпай саны: 10 Баллдық жүйені бағаға айналдыру: 30 – 27 балл – “5” 26– 23 балл – “4” 22– 12 балл – “3”
7 слайд
“ ТҮЙІНДІ ОЙ”
•
Мақсаты: Алған білімдеріне талдау
жасап, түйінді ой шығару.
1. «Қанағат қыл басыңдағы бағыңа!»
видеоролигін көріп, оны талқылап
мәтінмен салыстырып, пікір алмасу.
2. Түйінді ой (әр топ тақырып бойынша түйінді ойларын
айтады)
3. Сабақтан алған әсерін “бас бармақ”
әдісімен бағалау.
7 слайд
“ ТҮЙІНДІ ОЙ” • Мақсаты: Алған білімдеріне талдау жасап, түйінді ой шығару. 1. «Қанағат қыл басыңдағы бағыңа!» видеоролигін көріп, оны талқылап мәтінмен салыстырып, пікір алмасу. 2. Түйінді ой (әр топ тақырып бойынша түйінді ойларын айтады) 3. Сабақтан алған әсерін “бас бармақ” әдісімен бағалау.
8 слайд
О қыту үрдісіндегі әдістер
8 слайд
О қыту үрдісіндегі әдістер
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Оқушылардың мақалалары газет беттерінде
10 слайд
Оқушылардың мақалалары газет беттерінде
11 слайд
“ Жақсы мұраптың артынан су ереді,
Жақсы ұстаздың соңынан шәкірт ереді”
Әділбекова Құралай
С.Аманжолов атындағы
ШҚМУ филология
факультетінің 2-курс
студенті, ШҚО әкімі
грантының иегері2013 – 2014 оқу жылы
2014 – 2015 оқу жылы
Облыстық “Болашақ
журналист” атты
олимпиададан
2-орынды иеленіп,
қазіргі таңда
журналистика
факултетіне түсті.
Естаева Гүлжан
11 слайд
“ Жақсы мұраптың артынан су ереді, Жақсы ұстаздың соңынан шәкірт ереді” Әділбекова Құралай С.Аманжолов атындағы ШҚМУ филология факультетінің 2-курс студенті, ШҚО әкімі грантының иегері2013 – 2014 оқу жылы 2014 – 2015 оқу жылы Облыстық “Болашақ журналист” атты олимпиададан 2-орынды иеленіп, қазіргі таңда журналистика факултетіне түсті. Естаева Гүлжан
12 слайд
Кері байланыс
12 слайд
Кері байланыс
13 слайд
Назарларыңызға
рахмет!Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін,
Халқымыз қуанышпен баға берсін.
Шәкірттеріміз шарықтап шың басына,
Өнер мен білім жолында жана берсін.
13 слайд
Назарларыңызға рахмет!Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін, Халқымыз қуанышпен баға берсін. Шәкірттеріміз шарықтап шың басына, Өнер мен білім жолында жана берсін.