Материалдар / Презентация "Оқыту процесінің заңдылықтары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация "Оқыту процесінің заңдылықтары"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Оқыту процесінің заңдылықтары" тақырыбындағы презентацияда: Кіріспе; Оқыту заңдылыктары және оның жіктелуі; Оқыту үдерісіне қатысты заңдылықтар бөлінуі; Оқытудың жалпы заңдылықтары; Жекеленен компонеттері; Үлес қосқандар зерттеушілер берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2022
897
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқыту процесінің заңдылықтары. О рындаған: Сагимбаева Жансая Тобы: Бк-305

1 слайд
Оқыту процесінің заңдылықтары. О рындаған: Сагимбаева Жансая Тобы: Бк-305

Кіріспе.  Заңдылық көптеген заңдардың жиынтық әсерінің нәтижесі ретінде қарастырылады; заңға қарағанда кеңірек ұғым. Сондықта

2 слайд
Кіріспе.  Заңдылық көптеген заңдардың жиынтық әсерінің нәтижесі ретінде қарастырылады; заңға қарағанда кеңірек ұғым. Сондықтан заңдылықтар әр түрлі байланыстар мен қатынастарды, ал заң белгілі бір байланыс пен қатынасты ғана сипаттайды. Заң табиғатта объективті өмір сүреді, ал принциптер өмірде жоқ, олардың өзіндік мәні жоқ. Педагогикалық принцип нормативті түрде заңның мәнін сипаттайды. Ол тиісті жағдайларда оқытуды дұрысырақ ұйымдастырудың жолын анықтайды. Оқыту заңдылықтары оқытудың педагогикалық үдеріс ретіндегі инвариантты сипаттамасын, маңызды, тұрақты және қажетті байланыстарын белгілейді.

Оқыту заңдылықтары және олардың жіктелуі. Дидактиканың міндеттерінің бірі — оқыту заңдылыктарын анықтау болып табылады. Оқы

3 слайд
Оқыту заңдылықтары және олардың жіктелуі. Дидактиканың міндеттерінің бірі — оқыту заңдылыктарын анықтау болып табылады. Оқыту заңдылыктарын анықтау оқытудың педагогикалық тұжырымдамасын құрайтын стратегиялық идеяларды тұжырымдауға мүмкіндік береді. Қазіргі кезде анықталған идеялар: 1. оқыту мен тәрбиелеудің рухани бай, жан-жақты және үйлесімді дамыған, жемісті жэне өнімді іс-әрекетке қабілетті дербес тұлғаны қалыптастыруға багыттылығы; 2. тұлғаны қалыптастырудың басты шарты ретінде оқу- танымдық, ізденістік, шыгармашылық іс-эрекеттерді ұйымдастыру бірлігі; 3. мазмұнды, әдістерді, құралдарды оңтайландыру, уақыт пен күшті аз жұмсап, ең көп тиімділік алып келетін әдістерді таңдап алуға бағытталу.

Оқыту үдерісіне қатысты заңдылықтар сыртқы және ішкі болып бөлінеді. Сыртқы заңдылықтар  Сыртқы заңдылықтар оқытудың эле

4 слайд
Оқыту үдерісіне қатысты заңдылықтар сыртқы және ішкі болып бөлінеді. Сыртқы заңдылықтар  Сыртқы заңдылықтар оқытудың элеуметтік- экономикалық, саяси ситуациялармен, мәдениет деңгейімен, белгілі бір типтегі тұлғаға деген қоғам қажеттілігімен жэне білім беру деңгейлерімен байланыстылығын сипаттайды. Ішкі заңдылықтар  ішкі заңдылықтар оқыту үдерісінің мақсаты, мазмұны, әдістері, құралдары, формалары арасындағы байланыстарға қатысты анықталады.

Оқытудың жалпы заңдылықтары 6-ға бөлінеді. Олар: 1. Оқыту мақсаттарының заңдылығы 2. Оқыту мазмұнының заңдылығы 3.

5 слайд
Оқытудың жалпы заңдылықтары 6-ға бөлінеді. Олар: 1. Оқыту мақсаттарының заңдылығы 2. Оқыту мазмұнының заңдылығы 3. Оқыту сапасының заңдылығы 4. Окыту әдістерінің заңдылығы 5. Оқытуды басқару заңдылығы 6. Оқытуды ынталандыру заңдылығы Оқытудың жалпы заңдылықтары :

Жекелеген нақты заңдылықтар оқу үдерісінің жекелеген компоненттеріне қарай анықталады. • 1. Дидактикалық компоненттер Құра

6 слайд
Жекелеген нақты заңдылықтар оқу үдерісінің жекелеген компоненттеріне қарай анықталады. • 1. Дидактикалық компоненттер Құрамы: оқыту мақсаты, мазмұны, түрлері, әдістері, құралдары, тәсілдері. • 2. Гносеологиялық компоненттер — оқыту нәтижесі ; окушылардың ақыл-ойының дамуы меңгерілген өзара байланысты білім, білік, жасампаздық іс-әрекет тәжірибесі көлеміне тура пропорционал. • 3. Психологиялық компонент оқыту үдерісіндегі оқушылардың іс-әрекетінің ішкі психикалық жағына басымырак қатысты. Б ұған оқыту өнімділігі , нақты оқу материалын меңгеру жатады. • 4. Кибернетикалық аспект оқу үдерісіндегі әр түрлі байланыстарды, ақпараттар ағынын, ең бастысы — акпараттарды меңгеруін басқаруды бейнелейді. • 5. Әлеуметтік компонент оқу үдерісіне қатысушылар арасындағы қатынастарды қамтиды. Индивидтің дамуы , дидактогения (мұғалімнің оқушыларға дөрекі қатынасы)кіреді. • 6. Ұйымдастыру компоненті оқу үдерісін интеллектуалдық еңбек аспектісінде бейнелейді. Оған: оку үдерісін және мұғалім еңбегін ұйымдастыру, материалдык-техникалық жабдықтау, ынталандыру, өнімділік, рентабельділік мәселелері жатады және т.б.

Үлес қосқандар Педагогика заңдарын жасауға Коменский, Песталоцци, Селерье, Торндайк, Мейман тағы басқалар үлес қосты. Педагогик

7 слайд
Үлес қосқандар Педагогика заңдарын жасауға Коменский, Песталоцци, Селерье, Торндайк, Мейман тағы басқалар үлес қосты. Педагогика заңдарын тұжырымдаған зерттеушілер: Ю.К.Бабанский, В.И. Загвязинский, И.Я. Лернер, М.И. Махмутов, М.Н. Скаткин т.б. зерттеушілер.

Назарларыңызға Рахмет!

8 слайд
Назарларыңызға Рахмет!