Презентация. Өру өнері. Өру түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация. Өру өнері. Өру түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Өру өнері мен түрлері бойынша оқыту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Т үркістан облысы, Жетісай ауданы, №68 Жібек жолы жалпы орта мектептің көркем еңбек пәнінің мұғалімі Бекишева Балжан Абдуллае

#1 слайд
Т үркістан облысы, Жетісай ауданы, №68 Жібек жолы жалпы орта мектептің көркем еңбек пәнінің мұғалімі Бекишева Балжан Абдуллаевна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сәндік қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу 5 сынып Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 5.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау Барлық оқушылар: Өру өнерін және өру түрлерін біледі. Басым бөлігі: Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды біледі. Кейбір оқушылар: Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданады, олардың қасиеттері мен міндеттерін анықтай аладыСабақтың мақсаттары Бағалау критерилері: • Өру өнерін және өру түрлерін анықтайды. • Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды сипаттайды. • Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданады, олардың қасиеттері мен міндеттерін анықтайды.

1 слайд

Т үркістан облысы, Жетісай ауданы, №68 Жібек жолы жалпы орта мектептің көркем еңбек пәнінің мұғалімі Бекишева Балжан Абдуллаевна Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сәндік қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу 5 сынып Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 5.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау Барлық оқушылар: Өру өнерін және өру түрлерін біледі. Басым бөлігі: Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды біледі. Кейбір оқушылар: Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданады, олардың қасиеттері мен міндеттерін анықтай аладыСабақтың мақсаттары Бағалау критерилері: • Өру өнерін және өру түрлерін анықтайды. • Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды сипаттайды. • Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданады, олардың қасиеттері мен міндеттерін анықтайды.

Оқытудағы белсенді әдіс - тәсілдер Сабақтың басы Сыныпта оқушылардың назарын сабақа аудару және көңіл-күйілерін жақсарту мақсаты

#2 слайд
Оқытудағы белсенді әдіс - тәсілдер Сабақтың басы Сыныпта оқушылардың назарын сабақа аудару және көңіл-күйілерін жақсарту мақсатында «Жылы лебіз» тренингін қолдана отырып, сабаққа көңілін аудару.   Оқушыларды құрылымдалған топтарда жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Атомдар мен молекулалар» әдісі арқылы 2 топқа біріктіру   Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар бере отырып, үй тапсырмасын пысықтау. 1 Қандай кестенің түрлері білесіңдер? 2 Кестеге қандай материалдар қолдануға болады? 3 Кестелеу барысында қандай техника қауіпсіздік ережелерін білеміз?   Оқушыларды ынталандыру және уәждеу мақсатында «Көңілді смайликтер» тарату арқылы қалыптпастырушы бағалау жүргізу.

2 слайд

Оқытудағы белсенді әдіс - тәсілдер Сабақтың басы Сыныпта оқушылардың назарын сабақа аудару және көңіл-күйілерін жақсарту мақсатында «Жылы лебіз» тренингін қолдана отырып, сабаққа көңілін аудару.   Оқушыларды құрылымдалған топтарда жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Атомдар мен молекулалар» әдісі арқылы 2 топқа біріктіру   Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар бере отырып, үй тапсырмасын пысықтау. 1 Қандай кестенің түрлері білесіңдер? 2 Кестеге қандай материалдар қолдануға болады? 3 Кестелеу барысында қандай техника қауіпсіздік ережелерін білеміз?   Оқушыларды ынталандыру және уәждеу мақсатында «Көңілді смайликтер» тарату арқылы қалыптпастырушы бағалау жүргізу.

Оқытудағы белсенді әдіс - тәсілдер Сабақтың ортасы 1- тапсырма :Өру өнерін және өру түрлерін анықтау мақсатында интербелсенді та

#3 слайд
Оқытудағы белсенді әдіс - тәсілдер Сабақтың ортасы 1- тапсырма :Өру өнерін және өру түрлерін анықтау мақсатында интербелсенді тақтада «Бейне таспа» әдісі арқылы оқушыларға тақтада «Өру түрлері» атты бейне роликті көрсете отырып,   «Бұлақ» әдісі арқылы 1 топқа өру өнерін анықтау. 2 топқа өру түрлерін анықтау бойынша тапсырма беріліп, нәтижесін постерге түсіріп, топ алдында өз жұмыстарын талдап таныстырады. Дескриптор: -Өру өнерімен танысады. -Өру өнерінің түрлерін анықтайды. Оқушыларды ынталандыру және уәждеу мақсатында «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылардың берген жауаптарына қарай түстерді үлестіру арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Яғни, Қызыл түс (әлі тапсырманы толықтыру керек) Сары түс (дұрыс жауап берген, алайда аздап толықтыру керек Жасыл түс (тапсырманы толық орындағанда) осы түстер беріледі 2-тапсырма: Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды анықтау мақсатында «Кластер» әдісі арқылы 1 топ өру өнерінде қолданылатын материалдарды. 2 топ өру өнеріндегі қолданылатын құрал жабдықтарды анықтау бойынша тапсырма үлестіремін. Нәтижесінде топтар өру өнерінде қолданылатын материалдармен құрал-жабдықтармаен танысыды. Дескриптор: Өру өнерінде қолданылатын материалдарды анықтады Өру өнерінде қолданылатын құрал-жабдықтарды анықтайды Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Ауызша мадақтау» арқылы қалыпытастырушы бағалау жүргіземін.   3-тапсырма: Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданады, олардың қасиеттері мен міндеттерін анықтау мақсатында «Венн диаграммасы» арқылы 1 топ Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды айырмашылығы мен ұқсастығын анықтайды. 2 топ «Ойқозғау» әдісі арқылы Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдардың қасиеттері мен міндеттерін анықтайды. Дескриптор: Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың ұқсастығымен айырмаылығын анықтады. Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың қасиеттері мен міндеттерін біледі Оқушылардың берген жауаптарына қарай «Бағалау парақшасы» арқылы топтық қалыптастырушы бағалау жүргіземін.

3 слайд

Оқытудағы белсенді әдіс - тәсілдер Сабақтың ортасы 1- тапсырма :Өру өнерін және өру түрлерін анықтау мақсатында интербелсенді тақтада «Бейне таспа» әдісі арқылы оқушыларға тақтада «Өру түрлері» атты бейне роликті көрсете отырып,   «Бұлақ» әдісі арқылы 1 топқа өру өнерін анықтау. 2 топқа өру түрлерін анықтау бойынша тапсырма беріліп, нәтижесін постерге түсіріп, топ алдында өз жұмыстарын талдап таныстырады. Дескриптор: -Өру өнерімен танысады. -Өру өнерінің түрлерін анықтайды. Оқушыларды ынталандыру және уәждеу мақсатында «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылардың берген жауаптарына қарай түстерді үлестіру арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Яғни, Қызыл түс (әлі тапсырманы толықтыру керек) Сары түс (дұрыс жауап берген, алайда аздап толықтыру керек Жасыл түс (тапсырманы толық орындағанда) осы түстер беріледі 2-тапсырма: Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды анықтау мақсатында «Кластер» әдісі арқылы 1 топ өру өнерінде қолданылатын материалдарды. 2 топ өру өнеріндегі қолданылатын құрал жабдықтарды анықтау бойынша тапсырма үлестіремін. Нәтижесінде топтар өру өнерінде қолданылатын материалдармен құрал-жабдықтармаен танысыды. Дескриптор: Өру өнерінде қолданылатын материалдарды анықтады Өру өнерінде қолданылатын құрал-жабдықтарды анықтайды Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Ауызша мадақтау» арқылы қалыпытастырушы бағалау жүргіземін.   3-тапсырма: Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданады, олардың қасиеттері мен міндеттерін анықтау мақсатында «Венн диаграммасы» арқылы 1 топ Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды айырмашылығы мен ұқсастығын анықтайды. 2 топ «Ойқозғау» әдісі арқылы Бұйымды өруде бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдардың қасиеттері мен міндеттерін анықтайды. Дескриптор: Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың ұқсастығымен айырмаылығын анықтады. Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың қасиеттері мен міндеттерін біледі Оқушылардың берген жауаптарына қарай «Бағалау парақшасы» арқылы топтық қалыптастырушы бағалау жүргіземін.

Оқытудағы белсенді әдіс - тәсілдер Сабақтың аяғы Сабақты қорытындылау мақсатында ББҮ кестесі ББҮ стратегиясы оқушыларға бастапқ

#4 слайд
Оқытудағы белсенді әдіс - тәсілдер Сабақтың аяғы Сабақты қорытындылау мақсатында ББҮ кестесі ББҮ стратегиясы оқушыларға бастапқы алған білімдерін бағалауға, өзінің білім деңгейін анықтауға және жаңадан алған білімдерімен өзара байланыстыруға мүмкіндік береді. БІЛЕМІН БІЛГІМ КЕЛЕДІ ҮЙРЕНДІМ      

4 слайд

Оқытудағы белсенді әдіс - тәсілдер Сабақтың аяғы Сабақты қорытындылау мақсатында ББҮ кестесі ББҮ стратегиясы оқушыларға бастапқы алған білімдерін бағалауға, өзінің білім деңгейін анықтауға және жаңадан алған білімдерімен өзара байланыстыруға мүмкіндік береді. БІЛЕМІН БІЛГІМ КЕЛЕДІ ҮЙРЕНДІМ      

Саралау әдістері Тапсырма: Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыр у мақсатында Өрудің күрделі түрлерін анықтау тапсырмас

#5 слайд
Саралау әдістері Тапсырма: Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыр у мақсатында Өрудің күрделі түрлерін анықтау тапсырмасын жоспарладым. Дереккөздер: түрлі ақпарат көздерін пайдалана отырып, өрудің күрделі түрлерін анықтау Қорытынды: Мұғалім тапсырма береді, бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді. - Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек. Бағалау: Оқушылардың берген жауаптарына қарай ынталандыра отырып, кері байланыс ұсынып, жіберген қателіктерін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беру .

5 слайд

Саралау әдістері Тапсырма: Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыр у мақсатында Өрудің күрделі түрлерін анықтау тапсырмасын жоспарладым. Дереккөздер: түрлі ақпарат көздерін пайдалана отырып, өрудің күрделі түрлерін анықтау Қорытынды: Мұғалім тапсырма береді, бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді. - Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек. Бағалау: Оқушылардың берген жауаптарына қарай ынталандыра отырып, кері байланыс ұсынып, жіберген қателіктерін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беру .

К ритериалды бағалау Пәні Көркем еңбек Сыныбы: 5 сынып Тақырыбы: Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен т

#6 слайд
К ритериалды бағалау Пәні Көркем еңбек Сыныбы: 5 сынып Тақырыбы: Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Мақсаты 5.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау Ойлау дағдыларының деңгейі Білу,түсіну, қолдану Бағалау критерийлері Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды сипаттайды. Тапсырма   Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды анықтау Дескрипторлар - Өру өнерінде қолданылатын материалдарды анықтады - Өру өнерінде қолданылатын құрал-жабдықтарды анықтайды Бағалау әдісі Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Ауызша мадақтау» арқылы қалыпытастырушы бағалау жүргіземін.

6 слайд

К ритериалды бағалау Пәні Көркем еңбек Сыныбы: 5 сынып Тақырыбы: Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Мақсаты 5.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау Ойлау дағдыларының деңгейі Білу,түсіну, қолдану Бағалау критерийлері Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды сипаттайды. Тапсырма   Өру өнерінде қолданылатын материалдар мен құрал – жабдықтарды анықтау Дескрипторлар - Өру өнерінде қолданылатын материалдарды анықтады - Өру өнерінде қолданылатын құрал-жабдықтарды анықтайды Бағалау әдісі Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Ауызша мадақтау» арқылы қалыпытастырушы бағалау жүргіземін.

Файл форматы:
pptx
13.10.2020
1588
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі