Материалдар / Презентация Отбасы татулығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация Отбасы татулығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға үлгі ретінде қолдануға ұсынамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
1740
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырып: Отбасы татулығы.

1 слайд
Тақырып: Отбасы татулығы.

1 слайд

Тақырып: Отбасы татулығы.

Құндылығы: Дұрыс әрекет. Қасиеттері: Ұқыптылық, әділеттілік, отбасындағы, мектептегі парызын орындау.

2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет. Қасиеттері: Ұқыптылық, әділеттілік, отбасындағы, мектептегі парызын орындау.

2 слайд

Құндылығы: Дұрыс әрекет. Қасиеттері: Ұқыптылық, әділеттілік, отбасындағы, мектептегі парызын орындау.

Мақсаты: Отбасы тату – тәтті болуының адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Мін

3 слайд
Мақсаты: Отбасы тату – тәтті болуының адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды ұқыптылыққа үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы әділеттілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды отбасындағы, мектептегі парызын орындай білуге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Отбасы тату – тәтті болуының адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды ұқыптылыққа үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы әділеттілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды отбасындағы, мектептегі парызын орындай білуге тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. Келесі сабақ. №17, Мәдіхат Төрежановтың «Әжесін қайсысы жақсы көреді?» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. Келесі сабақ. №17, Мәдіхат Төрежановтың «Әжесін қайсысы жақсы көреді?» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Дәрігер Болаттың іс-әрекетіне неліктен риза болды? 2. Болаттың әжесіне деген сүйіспеншілігі қандай әрекеттер арқылы көрінеді? 3. Отбасындағы сыйластыққа қалай қол жеткізуге болады? 4. Отбасындағы татулықты қалай сақтауға болады деп ойлайсың?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. Келесі сабақ. №17, Мәдіхат Төрежановтың «Әжесін қайсысы жақсы көреді?» әңгімесін оқып келу. Сұрақтар: 1. Дәрігер Болаттың іс-әрекетіне неліктен риза болды? 2. Болаттың әжесіне деген сүйіспеншілігі қандай әрекеттер арқылы көрінеді? 3. Отбасындағы сыйластыққа қалай қол жеткізуге болады? 4. Отбасындағы татулықты қалай сақтауға болады деп ойлайсың?

Сабақтың дәйексөзі. Отбасы тірлігіндегі ең мәнді тетік – махаббат.

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Отбасы тірлігіндегі ең мәнді тетік – махаббат. Антон Чехов Антон Павлович Чехов (17 (29) қаңтар 1860, Таганрог, Екатеринослав губерниясы — 2 (15) шілде 1904, Баденвайлер, Герман империясы) — орыс жазушысы, әңгімелер, повестер, пьесалар авторы, драматург, әлемдегі ең ұлы жазушылардың бірі деп танылған. Әлем драматургиясының классикасы болған төрт шығарма жазған. Сұрақтар: 1. “Отбасы жарастығы”, “Отбасы бақыты”, “Отбасы қуанышы” деген ойларды қалай түсінесің? 2. Адамдар отбасындағы сыйластыққа қалай қол жеткізе алады? 3. Өзіңіз шеше алмаған жағдайдың дұрыс шешімін табу үшін ата – анаңызбен еркін сыр бөлісе, ақылдаса аласыз ба? 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Отбасы тірлігіндегі ең мәнді тетік – махаббат. Антон Чехов Антон Павлович Чехов (17 (29) қаңтар 1860, Таганрог, Екатеринослав губерниясы — 2 (15) шілде 1904, Баденвайлер, Герман империясы) — орыс жазушысы, әңгімелер, повестер, пьесалар авторы, драматург, әлемдегі ең ұлы жазушылардың бірі деп танылған. Әлем драматургиясының классикасы болған төрт шығарма жазған. Сұрақтар: 1. “Отбасы жарастығы”, “Отбасы бақыты”, “Отбасы қуанышы” деген ойларды қалай түсінесің? 2. Адамдар отбасындағы сыйластыққа қалай қол жеткізе алады? 3. Өзіңіз шеше алмаған жағдайдың дұрыс шешімін табу үшін ата – анаңызбен еркін сыр бөлісе, ақылдаса аласыз ба? 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы Мұғалім сыйы

8 слайд
Мұғалім сыйы Мұғалім сыйы

8 слайд

Мұғалім сыйы Мұғалім сыйы

Сұрақтар: 1. Кімнің іс-әрекеті дұрыс? 2. Қай көршіден үлгі алсақ болады? 3. Қай кейіпкердің бойынан жақсы құндылықтарды көреміз?

9 слайд
Сұрақтар: 1. Кімнің іс-әрекеті дұрыс? 2. Қай көршіден үлгі алсақ болады? 3. Қай кейіпкердің бойынан жақсы құндылықтарды көреміз? 4. Сен перзенттік борышыңды қалай өтемексің? 5. Еліңе елеулі халқыңа қалаулы азамат болу үшін бойымызда қандай құндылықтар болуы тиіс?

9 слайд

Сұрақтар: 1. Кімнің іс-әрекеті дұрыс? 2. Қай көршіден үлгі алсақ болады? 3. Қай кейіпкердің бойынан жақсы құндылықтарды көреміз? 4. Сен перзенттік борышыңды қалай өтемексің? 5. Еліңе елеулі халқыңа қалаулы азамат болу үшін бойымызда қандай құндылықтар болуы тиіс?

Шығармашылық жұмыс, топтық тапсырма. 1 - топ: Эссе жазу 2 – топ: Сурет салу 3 топ : 2 шумақ өлең құрастыру

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық тапсырма. 1 - топ: Эссе жазу 2 – топ: Сурет салу 3 топ : 2 шумақ өлең құрастыру

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топтық тапсырма. 1 - топ: Эссе жазу 2 – топ: Сурет салу 3 топ : 2 шумақ өлең құрастыру

Әлемнің жарығын, сыйладың сен маған Даланың әр күнін, жинадың сен маған Сен берген құстардың, қанаты самғаған, Балалық құштарым,

11 слайд
Әлемнің жарығын, сыйладың сен маған Даланың әр күнін, жинадың сен маған Сен берген құстардың, қанаты самғаған, Балалық құштарым, өзіңе арналған Қ – сы: Әлдилеп аялап, өсірген жемісін Самал жел, сая бақ, құшағың мен үшін Есейіп кетсем де, мен саған сәбимін Көңілді көктемдей, көзіңнен танимын Өтеуге борышым, анашым, жан сырым Іздедім сен үшін, әлемнің асылын Әлемнің асылын, әлемнің байлығын Сыйлар ем кеш мені,сыйлар ем ай, күнін,қолыма түспеді Қ – сы: Ете көр қанағат,әзірге берерім Балалық махаббат, балалық жүрегім Бол риза анашым,қолдағы осы бар, Өзіңе арнаған,әнімді қосып ал. Қ – сы: Ана туралы жыр. Сөзі:Ғ.Қайырбеков . Әні:Ш.Қалдаяқов

11 слайд

Әлемнің жарығын, сыйладың сен маған Даланың әр күнін, жинадың сен маған Сен берген құстардың, қанаты самғаған, Балалық құштарым, өзіңе арналған Қ – сы: Әлдилеп аялап, өсірген жемісін Самал жел, сая бақ, құшағың мен үшін Есейіп кетсем де, мен саған сәбимін Көңілді көктемдей, көзіңнен танимын Өтеуге борышым, анашым, жан сырым Іздедім сен үшін, әлемнің асылын Әлемнің асылын, әлемнің байлығын Сыйлар ем кеш мені,сыйлар ем ай, күнін,қолыма түспеді Қ – сы: Ете көр қанағат,әзірге берерім Балалық махаббат, балалық жүрегім Бол риза анашым,қолдағы осы бар, Өзіңе арнаған,әнімді қосып ал. Қ – сы: Ана туралы жыр. Сөзі:Ғ.Қайырбеков . Әні:Ш.Қалдаяқов

Үйге тапсырма. 1. №17 – сабақ. Тірек сөздерді пайдалана отырып, «Менің отбасым» тақырыбында әңгіме құрастырыңдар. Қажетті сөзд

12 слайд
Үйге тапсырма. 1. №17 – сабақ. Тірек сөздерді пайдалана отырып, «Менің отбасым» тақырыбында әңгіме құрастырыңдар. Қажетті сөздер: мейірімділік, сыйластық, татулық, сүйіспеншілік, қамқорлық. 2. Келесі сабақ. №18, Әбді Шынбатыровтың «Ағаның хаты» әңгімесін оқып келу.

12 слайд

Үйге тапсырма. 1. №17 – сабақ. Тірек сөздерді пайдалана отырып, «Менің отбасым» тақырыбында әңгіме құрастырыңдар. Қажетті сөздер: мейірімділік, сыйластық, татулық, сүйіспеншілік, қамқорлық. 2. Келесі сабақ. №18, Әбді Шынбатыровтың «Ағаның хаты» әңгімесін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

13 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Қатысқандарыңыз үшін рахмет!

14 слайд
Қатысқандарыңыз үшін рахмет!

14 слайд

Қатысқандарыңыз үшін рахмет!