Презентация Отбасылық құндылықтар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
Отбасылық
құндылықтар.
1 слайд
Тақырыбы: Отбасылық құндылықтар.
2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет
Қасиеттері: Отбасы жарастығы,
татулығы, шыншылдық, сыйластық
2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Отбасы жарастығы, татулығы, шыншылдық, сыйластық
3 слайд
Мақсаты: Отбасының бір шаңырақта бірге өмір
сүретін, бірін бірі жақсы көріп, бір-біріне
көмектесетін туыстардан туратын туралы
түсініктерін кеңейту. Ата-анасына, туыстарына
деген сүйспеншілік, бауырмалдық, мақтаныш,
сезімдеріне тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Білімділік: отбасындағы сүйспеншілік,
сыйластық туралы ұғымдарын кеңейту.
2. Дамытушылық: отбасында өзара сыйластық,
қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік: отбасына деген сүйіспеншілікке
тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Отбасының бір шаңырақта бірге өмір сүретін, бірін бірі жақсы көріп, бір-біріне көмектесетін туыстардан туратын туралы түсініктерін кеңейту. Ата-анасына, туыстарына деген сүйспеншілік, бауырмалдық, мақтаныш, сезімдеріне тәрбиелеу. Міндеттері: 1. Білімділік: отбасындағы сүйспеншілік, сыйластық туралы ұғымдарын кеңейту. 2. Дамытушылық: отбасында өзара сыйластық, қарым-қатынас дағдыларын дамыту. 3. Тәрбиелік: отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
4 слайд
Топқа бөліну
Қазақтың ұлттық аспаптарын
құрау арқылы: (Мозайка әдісі)
1. Бақыт үйі,
2. Бірлік үйі,
3. Шаттық үйі деген үш тапқа
бөлінеді
4 слайд
Топқа бөліну Қазақтың ұлттық аспаптарын құрау арқылы: (Мозайка әдісі) 1. Бақыт үйі, 2. Бірлік үйі, 3. Шаттық үйі деген үш тапқа бөлінеді
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Нұрға
бөлену Тыныштық сәті
6 слайд
Нұрға бөлену Тыныштық сәті
7 слайд
1. Үй тапсырмасын тексеру.
1. №19 – сабақ. «Менің отбасым» атты сөзжұмбақты шешу.
2. Келесі сабақ. №20, Жәмила Аязбекованың «Атасы мен әжесі»
мәтінін оқып келу.
Сұрақтар: «Кім жүйрік» әдісі
1. Бала тәрбиесіндегі ата мен әженің рөлі қандай?
2. «Осынау бір түп-тамыры дана дәстүр, ата-бала-немере секілді
ұрпақтың үш тармағын берік етіп бекітіп тастағандай» деген
тұжырыммен келісесіңдер ме? Неліктен?
3. Сендердің отбасыларыңда ұрпақтар сабақтастығы сақталған
ба? Әңгімелеп бер.
4. Мұрат қандай құндылықтарды бойына сіңіріп өсті?
5. Отбасыңның тарихынан не білесің? Ата-бабаларыңнан қандай
асыл мұра (рухани) қалды? Сенің оған көзқарасың қандай?
7 слайд
1. Үй тапсырмасын тексеру. 1. №19 – сабақ. «Менің отбасым» атты сөзжұмбақты шешу. 2. Келесі сабақ. №20, Жәмила Аязбекованың «Атасы мен әжесі» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: «Кім жүйрік» әдісі 1. Бала тәрбиесіндегі ата мен әженің рөлі қандай? 2. «Осынау бір түп-тамыры дана дәстүр, ата-бала-немере секілді ұрпақтың үш тармағын берік етіп бекітіп тастағандай» деген тұжырыммен келісесіңдер ме? Неліктен? 3. Сендердің отбасыларыңда ұрпақтар сабақтастығы сақталған ба? Әңгімелеп бер. 4. Мұрат қандай құндылықтарды бойына сіңіріп өсті? 5. Отбасыңның тарихынан не білесің? Ата-бабаларыңнан қандай асыл мұра (рухани) қалды? Сенің оған көзқарасың қандай?
8 слайд
О
Т
Б
А
С
Ы
8 слайд
О Т Б А С Ы
9 слайд
Б О
С А Ғ А
А Т А
Б А Т А
А Ғ А Й Ы Н
Қ А Р Ы Н Д А С
Б А У Ы
Р
9 слайд
Б О С А Ғ А А Т А Б А Т А А Ғ А Й Ы Н Қ А Р Ы Н Д А С Б А У Ы Р
10 слайд
Дәйексөз
« Үлкен алдында жас қарызы ,
ата алдында бала қарызы - әдеп пен сый »
Мұхтар Омарханұлы Әуезов
1. Ата-ана,отбасы мүшелерін жоғары бағалау керектігінің себебі неде?
2. Сенің өміріңде кімдер із қалдырды?
3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
10 слайд
Дәйексөз « Үлкен алдында жас қарызы , ата алдында бала қарызы - әдеп пен сый » Мұхтар Омарханұлы Әуезов 1. Ата-ана,отбасы мүшелерін жоғары бағалау керектігінің себебі неде? 2. Сенің өміріңде кімдер із қалдырды? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
11 слайд
Мұғалім сыйы.
Отбасы татулығы
Баяғыда бір үлкен отбасы өмір сүріпті. Отбасындағы
адамдар саны өте көп екен, бір қауым ел болып, бірге тұрыпты.
Ол отбасы ерекше екен, отбасының өзара келісімде, татулықта
өмір сүруі елді таң қалдырады. Оларда ұрыс-керіс, дау-жанжал
деген атымен болмайды екен.
Бұл отбасы жайлы патшаның құлағына да жетеді. Патша
естігенінің ақ-қарасын анықтау үшін ауылға келеді. Ауылда тап-
таза, барлығы да жеткілікті, тыныштық пен береке қонған.
Патшаның көңілі толып, ерекше бір шаттықты бөленеді.
Сыйластығы жарасқан бақытты отбасында қариялардың орны
төрде, уайым-қайғысыз, балалары бақытты, мәз-мейрам екен.
Бұған патша таң-тамаша болады. Отбасының қалайша бақытты,
тату-тәтті өмір сүруінің мәнісін білгісі келеді. Ол ауыл
ақсақалына келіп, отбасындағы татулық пен бірлікке қалай
жеткендерін айтуын өтінеді.Сонда қарт үнсіз ғана жүз рет «
сүйіспеншілік », жүз рет « кешірімділік », жүз рет « бірлік » деп
қағазға мұқият жазып шығады.
Үш сөзді оқыған патша таң қалып:
Осы –ақ па?
Ия, - деді ақсақал. –Бірлік жақсы отбасылары тек осы
қасиеттерден құрылады, -деді, сәл ойланып, « және
шыдамдылық » деген қосып қойды.
11 слайд
Мұғалім сыйы. Отбасы татулығы Баяғыда бір үлкен отбасы өмір сүріпті. Отбасындағы адамдар саны өте көп екен, бір қауым ел болып, бірге тұрыпты. Ол отбасы ерекше екен, отбасының өзара келісімде, татулықта өмір сүруі елді таң қалдырады. Оларда ұрыс-керіс, дау-жанжал деген атымен болмайды екен. Бұл отбасы жайлы патшаның құлағына да жетеді. Патша естігенінің ақ-қарасын анықтау үшін ауылға келеді. Ауылда тап- таза, барлығы да жеткілікті, тыныштық пен береке қонған. Патшаның көңілі толып, ерекше бір шаттықты бөленеді. Сыйластығы жарасқан бақытты отбасында қариялардың орны төрде, уайым-қайғысыз, балалары бақытты, мәз-мейрам екен. Бұған патша таң-тамаша болады. Отбасының қалайша бақытты, тату-тәтті өмір сүруінің мәнісін білгісі келеді. Ол ауыл ақсақалына келіп, отбасындағы татулық пен бірлікке қалай жеткендерін айтуын өтінеді.Сонда қарт үнсіз ғана жүз рет « сүйіспеншілік », жүз рет « кешірімділік », жүз рет « бірлік » деп қағазға мұқият жазып шығады. Үш сөзді оқыған патша таң қалып: Осы –ақ па? Ия, - деді ақсақал. –Бірлік жақсы отбасылары тек осы қасиеттерден құрылады, -деді, сәл ойланып, « және шыдамдылық » деген қосып қойды.
12 слайд
Сұрақтар:
1. Бұл әңгіме не жөнінде айтылған?
2. Әңгімедегі қарияның іс – әрекетіне қандай
баға бересіңдер?
3. Сендер отбасыларың тату болу үшін не
істейсіңдер?
4. Әңгімеде қай құндылық туралы айтылып
жатыр? Ата-анаң
саған не
үйретті?
12 слайд
Сұрақтар: 1. Бұл әңгіме не жөнінде айтылған? 2. Әңгімедегі қарияның іс – әрекетіне қандай баға бересіңдер? 3. Сендер отбасыларың тату болу үшін не істейсіңдер? 4. Әңгімеде қай құндылық туралы айтылып жатыр? Ата-анаң саған не үйретті?
13 слайд
«Ыстық орындық»
жаттығуы
«Айналайын, толғанайын!»
Ата-аналарының өздерін
еркелетіп, жақсы көріп
айтатын сөздерін солардың
дауыс ырғағына салып айту.
13 слайд
«Ыстық орындық» жаттығуы «Айналайын, толғанайын!» Ата-аналарының өздерін еркелетіп, жақсы көріп айтатын сөздерін солардың дауыс ырғағына салып айту.
14 слайд
«Жүректен жүрекке» тренинг
жүрекшелерге өздерінің
отбасына деген
тілектерін жазып,
тақтаға
орналастырады.
14 слайд
«Жүректен жүрекке» тренинг жүрекшелерге өздерінің отбасына деген тілектерін жазып, тақтаға орналастырады.
15 слайд
Жанұя бақыты моделін құру . Яғни оқушылар өз топтарымен бірге
бірлесе отырып отбасы бақытын сурет арқылы көрсетіп, суреттің
жан-жағына отбасы бақыты сөздері арқылы жеткізуі керек .
15 слайд
Жанұя бақыты моделін құру . Яғни оқушылар өз топтарымен бірге бірлесе отырып отбасы бақытын сурет арқылы көрсетіп, суреттің жан-жағына отбасы бақыты сөздері арқылы жеткізуі керек .
16 слайд
Топпен ән айту.
Роза Әлқожа
«Қос бәйтерек»
1.Әкешім пана болған,
Биік шыңын!
Үйреткен мына өмірдің,
Барлық сырын!
Қайырмасы:
Жербетін кезген менен,
Сендердің көздеріңнен. 2-рет
Төгілген жылылықты
Ешкімнен сезбедім мен . 2.Анашым ақ сүт беріп
мәпелеген,
Кешірген коп кенсе де қәте
менен!
Қайырмасы:
Анамның алақаны,
Әкемнің қарағаны. 2-рет
Ұқтырды бізде екенін
Бақытқа балағаны!
3.Сендердің арқаларың
жүргеніміз,
Алаңсыз мына өмірде күлгеніміз.
Қайырмасы:
Менің қос бәйтерегім
Сендерсіз қайтер едім. 2-рет
Әрқашан бірге болсақ,
Түгел ғой бар керегім.
Менің қос бәйтерегім
16 слайд
Топпен ән айту. Роза Әлқожа «Қос бәйтерек» 1.Әкешім пана болған, Биік шыңын! Үйреткен мына өмірдің, Барлық сырын! Қайырмасы: Жербетін кезген менен, Сендердің көздеріңнен. 2-рет Төгілген жылылықты Ешкімнен сезбедім мен . 2.Анашым ақ сүт беріп мәпелеген, Кешірген коп кенсе де қәте менен! Қайырмасы: Анамның алақаны, Әкемнің қарағаны. 2-рет Ұқтырды бізде екенін Бақытқа балағаны! 3.Сендердің арқаларың жүргеніміз, Алаңсыз мына өмірде күлгеніміз. Қайырмасы: Менің қос бәйтерегім Сендерсіз қайтер едім. 2-рет Әрқашан бірге болсақ, Түгел ғой бар керегім. Менің қос бәйтерегім
17 слайд
Үй тапсырмасы.
№ 1 «Мен өзіме сенемін» атты эссе жазу
№ 2 Немат Келімбетовтың “Ұлыма хат”
үзіндісін оқу.
17 слайд
Үй тапсырмасы. № 1 «Мен өзіме сенемін» атты эссе жазу № 2 Немат Келімбетовтың “Ұлыма хат” үзіндісін оқу.
18 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін.
Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің
ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш
қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз...,
қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
18 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
19 слайд
19 слайд