Презентация "Қағаз ақша"математика пәнінен
Презентация "Қағаз ақша"математика пәнінен

#1 слайд
Психологиялық дайындық
1 слайд
Психологиялық дайындық
#2 слайд
Сабақ тақырыбы: Қағаз ақша
Сабақтың мақсаты:
- 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды
ажыратады және түрлі төлем жасап
есептеп үйренеді
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Қағаз ақша Сабақтың мақсаты: - 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажыратады және түрлі төлем жасап есептеп үйренеді
#3 слайд
Бейнежазба көру
3 слайд
Бейнежазба көру
#4 слайд
Суреттегі ақшаларға қара. Олардың қайсылары саған
таныс? Таныс емес ақшаларды ата.
4 слайд
Суреттегі ақшаларға қара. Олардың қайсылары саған таныс? Таныс емес ақшаларды ата.
#5 слайд
2000 теңгелік, 5 000,700 теңгелік ақшаларды қалай ұсақтауға болады?
5 слайд
2000 теңгелік, 5 000,700 теңгелік ақшаларды қалай ұсақтауға болады?
#6 слайд
2000 теңгелік, 5 000 теңгелік ақшаларды қалай
Ұсақтағанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?
6 слайд
2000 теңгелік, 5 000 теңгелік ақшаларды қалай Ұсақтағанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?
#7 слайд
2-тапсырма. Практикалық жұмыс
№3 Көрсетілген соманы әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады?
Тапсырманы тақтада орында:
а)9000тг; ә)6000тг; б)3000тг; в)1000тг; г)700тг.
7 слайд
2-тапсырма. Практикалық жұмыс №3 Көрсетілген соманы әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады? Тапсырманы тақтада орында: а)9000тг; ә)6000тг; б)3000тг; в)1000тг; г)700тг.
#8 слайд
9000=5000+2000+2000
9000=2000+2000+2000+2000+1000
9000=5000+2000+1000+500+500
9000=2000+2000+2000+1000+1000+1000
6000=2000+1000+1000+1000+500+500
3000=2000+1000
6000=2000+2000+2000
700=500+200
3000=1000+1000+500+500
3000=1000+1000+1000
1000=200+200+200+200+200
1000=500+500
8 слайд
9000=5000+2000+2000 9000=2000+2000+2000+2000+1000 9000=5000+2000+1000+500+500 9000=2000+2000+2000+1000+1000+1000 6000=2000+1000+1000+1000+500+500 3000=2000+1000 6000=2000+2000+2000 700=500+200 3000=1000+1000+500+500 3000=1000+1000+1000 1000=200+200+200+200+200 1000=500+500
#9 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің
қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс
А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000
теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды.
Олар билетке барлығы неше теңге төледі?
Турист саны -9
Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б.
Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б.
Төледі-? тг.
Шешуі:
Жауабы:
9 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? Турист саны -9 Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б. Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б. Төледі-? тг. Шешуі: Жауабы:
#10 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің
қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс
А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000
теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды.
Олар билетке барлығы неше теңге төледі?
Турист саны -9
Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б.
Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б.
Төледі-? тг.
Шешуі:
1000∙3+500∙6=6000 тг
Жауабы:олар билетке барлығы 6000 тг
төледі.
10 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? Турист саны -9 Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б. Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б. Төледі-? тг. Шешуі: 1000∙3+500∙6=6000 тг Жауабы:олар билетке барлығы 6000 тг төледі.
#11 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің
қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс
Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді.
Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге
қарағанда кешке неше турист артық келді?
Таңертең -50 турист
Түсте-120 турист
Кешке-?, 3 есе артық
Шешуі:
Жауабы:
11 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді. Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге қарағанда кешке неше турист артық келді? Таңертең -50 турист Түсте-120 турист Кешке-?, 3 есе артық Шешуі: Жауабы:
#12 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің
қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс
Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді.
Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге
қарағанда кешке неше турист артық келді?
Таңертең -50 турист
Түсте-120 турист
Кешке-?, 3 есе артық
Шешуі:
120∙3=360 (кешке)
360-120=240
Жауабы: түсте келген туристерге қарағанда
кешке 240 турист артық келді.
12 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді. Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге қарағанда кешке неше турист артық келді? Таңертең -50 турист Түсте-120 турист Кешке-?, 3 есе артық Шешуі: 120∙3=360 (кешке) 360-120=240 Жауабы: түсте келген туристерге қарағанда кешке 240 турист артық келді.
#13 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ
210∙2+150∙2=
490+330+150=
1000-490∙2=
1000-(330+470)=
4-тапсырма. Топтық жұмыс
№5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр
13 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2= 490+330+150= 1000-490∙2= 1000-(330+470)= 4-тапсырма. Топтық жұмыс №5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр
#14 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ
210∙2+150∙2=720
490+330+150=970
1000-490∙2=20
1000-
(330+470)=230
4-тапсырма. Топтық жұмыс
№5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр
14 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2=720 490+330+150=970 1000-490∙2=20 1000- (330+470)=230 4-тапсырма. Топтық жұмыс №5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр
#15 слайд
«Дүкен ойыны»
15 слайд
«Дүкен ойыны»
#16 слайд
Сабақты бекіту
«Қадам жаса» әдісі
16 слайд
Сабақты бекіту «Қадам жаса» әдісі
#17 слайд
Үйге
тапсырма
29-бет №8 есеп
17 слайд
Үйге тапсырма 29-бет №8 есеп
#18 слайд
Рефлексия
18 слайд
Рефлексия
шағым қалдыра аласыз













