Презентация "Қағаз ақша"математика пәнінен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Психологиялық дайындық
1 слайд
Психологиялық дайындық
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Қағаз ақша
Сабақтың мақсаты:
- 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды
ажыратады және түрлі төлем жасап
есептеп үйренеді
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Қағаз ақша Сабақтың мақсаты: - 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажыратады және түрлі төлем жасап есептеп үйренеді
3 слайд
Бейнежазба көру
3 слайд
Бейнежазба көру
4 слайд
Суреттегі ақшаларға қара. Олардың қайсылары саған
таныс? Таныс емес ақшаларды ата.
4 слайд
Суреттегі ақшаларға қара. Олардың қайсылары саған таныс? Таныс емес ақшаларды ата.
5 слайд
2000 теңгелік, 5 000,700 теңгелік ақшаларды қалай ұсақтауға болады?
5 слайд
2000 теңгелік, 5 000,700 теңгелік ақшаларды қалай ұсақтауға болады?
6 слайд
2000 теңгелік, 5 000 теңгелік ақшаларды қалай
Ұсақтағанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?
6 слайд
2000 теңгелік, 5 000 теңгелік ақшаларды қалай Ұсақтағанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?
7 слайд
2-тапсырма. Практикалық жұмыс
№3 Көрсетілген соманы әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады?
Тапсырманы тақтада орында:
а)9000тг; ә)6000тг; б)3000тг; в)1000тг; г)700тг.
7 слайд
2-тапсырма. Практикалық жұмыс №3 Көрсетілген соманы әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады? Тапсырманы тақтада орында: а)9000тг; ә)6000тг; б)3000тг; в)1000тг; г)700тг.
8 слайд
9000=5000+2000+2000
9000=2000+2000+2000+2000+1000
9000=5000+2000+1000+500+500
9000=2000+2000+2000+1000+1000+1000
6000=2000+1000+1000+1000+500+500
3000=2000+1000
6000=2000+2000+2000
700=500+200
3000=1000+1000+500+500
3000=1000+1000+1000
1000=200+200+200+200+200
1000=500+500
8 слайд
9000=5000+2000+2000 9000=2000+2000+2000+2000+1000 9000=5000+2000+1000+500+500 9000=2000+2000+2000+1000+1000+1000 6000=2000+1000+1000+1000+500+500 3000=2000+1000 6000=2000+2000+2000 700=500+200 3000=1000+1000+500+500 3000=1000+1000+1000 1000=200+200+200+200+200 1000=500+500
9 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің
қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс
А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000
теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды.
Олар билетке барлығы неше теңге төледі?
Турист саны -9
Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б.
Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б.
Төледі-? тг.
Шешуі:
Жауабы:
9 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? Турист саны -9 Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б. Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б. Төледі-? тг. Шешуі: Жауабы:
10 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің
қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс
А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000
теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды.
Олар билетке барлығы неше теңге төледі?
Турист саны -9
Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б.
Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б.
Төледі-? тг.
Шешуі:
1000∙3+500∙6=6000 тг
Жауабы:олар билетке барлығы 6000 тг
төледі.
10 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? Турист саны -9 Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б. Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б. Төледі-? тг. Шешуі: 1000∙3+500∙6=6000 тг Жауабы:олар билетке барлығы 6000 тг төледі.
11 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің
қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс
Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді.
Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге
қарағанда кешке неше турист артық келді?
Таңертең -50 турист
Түсте-120 турист
Кешке-?, 3 есе артық
Шешуі:
Жауабы:
11 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді. Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге қарағанда кешке неше турист артық келді? Таңертең -50 турист Түсте-120 турист Кешке-?, 3 есе артық Шешуі: Жауабы:
12 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің
қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс
Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді.
Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге
қарағанда кешке неше турист артық келді?
Таңертең -50 турист
Түсте-120 турист
Кешке-?, 3 есе артық
Шешуі:
120∙3=360 (кешке)
360-120=240
Жауабы: түсте келген туристерге қарағанда
кешке 240 турист артық келді.
12 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді. Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге қарағанда кешке неше турист артық келді? Таңертең -50 турист Түсте-120 турист Кешке-?, 3 есе артық Шешуі: 120∙3=360 (кешке) 360-120=240 Жауабы: түсте келген туристерге қарағанда кешке 240 турист артық келді.
13 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ
210∙2+150∙2=
490+330+150=
1000-490∙2=
1000-(330+470)=
4-тапсырма. Топтық жұмыс
№5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр
13 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2= 490+330+150= 1000-490∙2= 1000-(330+470)= 4-тапсырма. Топтық жұмыс №5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр
14 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ
210∙2+150∙2=720
490+330+150=970
1000-490∙2=20
1000-
(330+470)=230
4-тапсырма. Топтық жұмыс
№5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр
14 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2=720 490+330+150=970 1000-490∙2=20 1000- (330+470)=230 4-тапсырма. Топтық жұмыс №5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр
15 слайд
«Дүкен ойыны»
15 слайд
«Дүкен ойыны»
16 слайд
Сабақты бекіту
«Қадам жаса» әдісі
16 слайд
Сабақты бекіту «Қадам жаса» әдісі
17 слайд
Үйге
тапсырма
29-бет №8 есеп
17 слайд
Үйге тапсырма 29-бет №8 есеп
18 слайд
Рефлексия
18 слайд
Рефлексия