Материалдар / Презентация "Қағаз ақша"математика пәнінен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Қағаз ақша"математика пәнінен

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа "Қағаз ақша" тақырыбы бойынша презентация
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Психологиялық дайындық

1 слайд
Психологиялық дайындық

1 слайд

Психологиялық дайындық

Сабақ тақырыбы: Қағаз ақша Сабақтың мақсаты: - 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажыратады және түр

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Қағаз ақша Сабақтың мақсаты: - 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажыратады және түрлі төлем жасап есептеп үйренеді

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Қағаз ақша Сабақтың мақсаты: - 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажыратады және түрлі төлем жасап есептеп үйренеді

Бейнежазба көру

3 слайд
Бейнежазба көру

3 слайд

Бейнежазба көру

Суреттегі ақшаларға қара. Олардың қайсылары саған таныс? Таныс емес ақшаларды ата.

4 слайд
Суреттегі ақшаларға қара. Олардың қайсылары саған таныс? Таныс емес ақшаларды ата.

4 слайд

Суреттегі ақшаларға қара. Олардың қайсылары саған таныс? Таныс емес ақшаларды ата.

2000 теңгелік, 5 000,700 теңгелік ақшаларды қалай ұсақтауға болады?

5 слайд
2000 теңгелік, 5 000,700 теңгелік ақшаларды қалай ұсақтауға болады?

5 слайд

2000 теңгелік, 5 000,700 теңгелік ақшаларды қалай ұсақтауға болады?

2000 теңгелік, 5 000 теңгелік ақшаларды қалай Ұсақтағанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға бол

6 слайд
2000 теңгелік, 5 000 теңгелік ақшаларды қалай Ұсақтағанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?

6 слайд

2000 теңгелік, 5 000 теңгелік ақшаларды қалай Ұсақтағанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?

2-тапсырма. Практикалық жұмыс №3 Көрсетілген соманы әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады?

7 слайд
2-тапсырма. Практикалық жұмыс №3 Көрсетілген соманы әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады? Тапсырманы тақтада орында: а)9000тг; ә)6000тг; б)3000тг; в)1000тг; г)700тг.

7 слайд

2-тапсырма. Практикалық жұмыс №3 Көрсетілген соманы әртүрлі тәсілмен қалай жинауға болады? Тапсырманы тақтада орында: а)9000тг; ә)6000тг; б)3000тг; в)1000тг; г)700тг.

9000=5000+2000+2000 9000=2000+2000+2000+2000+1000 9000=5000+2000+1000+500+500 9000=2000+2000+2000+1000+1000+10

8 слайд
9000=5000+2000+2000 9000=2000+2000+2000+2000+1000 9000=5000+2000+1000+500+500 9000=2000+2000+2000+1000+1000+1000 6000=2000+1000+1000+1000+500+500 3000=2000+1000 6000=2000+2000+2000 700=500+200 3000=1000+1000+500+500 3000=1000+1000+1000 1000=200+200+200+200+200 1000=500+500

8 слайд

9000=5000+2000+2000 9000=2000+2000+2000+2000+1000 9000=5000+2000+1000+500+500 9000=2000+2000+2000+1000+1000+1000 6000=2000+1000+1000+1000+500+500 3000=2000+1000 6000=2000+2000+2000 700=500+200 3000=1000+1000+500+500 3000=1000+1000+1000 1000=200+200+200+200+200 1000=500+500

№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма

9 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? Турист саны -9 Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б. Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б. Төледі-? тг. Шешуі: Жауабы:

9 слайд

№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? Турист саны -9 Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б. Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б. Төледі-? тг. Шешуі: Жауабы:

№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма

10 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? Турист саны -9 Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б. Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б. Төледі-? тг. Шешуі: 1000∙3+500∙6=6000 тг Жауабы:олар билетке барлығы 6000 тг төледі.

10 слайд

№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс А) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1 000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? Турист саны -9 Ересек адамға-1000 тг-лік-3 б. Балаларға арналған-500тг-лік- 6 б. Төледі-? тг. Шешуі: 1000∙3+500∙6=6000 тг Жауабы:олар билетке барлығы 6000 тг төледі.

№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма

11 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді. Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге қарағанда кешке неше турист артық келді? Таңертең -50 турист Түсте-120 турист Кешке-?, 3 есе артық Шешуі: Жауабы:

11 слайд

№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді. Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге қарағанда кешке неше турист артық келді? Таңертең -50 турист Түсте-120 турист Кешке-?, 3 есе артық Шешуі: Жауабы:

№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма

12 слайд
№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді. Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге қарағанда кешке неше турист артық келді? Таңертең -50 турист Түсте-120 турист Кешке-?, 3 есе артық Шешуі: 120∙3=360 (кешке) 360-120=240 Жауабы: түсте келген туристерге қарағанда кешке 240 турист артық келді.

12 слайд

№4 Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. 3-тапсырма. Тақтамен жұмыс Ә) Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге таңертең 50 турист, түсте 120 турист келді. Ал кешке келгендер түстегі туристерге қарағанда 3 есе артық болды. Түсте келген туристерге қарағанда кешке неше турист артық келді? Таңертең -50 турист Түсте-120 турист Кешке-?, 3 есе артық Шешуі: 120∙3=360 (кешке) 360-120=240 Жауабы: түсте келген туристерге қарағанда кешке 240 турист артық келді.

3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2= 490+330+150= 1000-490∙2= 1000-(330+470)= 4-т

13 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2= 490+330+150= 1000-490∙2= 1000-(330+470)= 4-тапсырма. Топтық жұмыс №5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр

13 слайд

3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2= 490+330+150= 1000-490∙2= 1000-(330+470)= 4-тапсырма. Топтық жұмыс №5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр

3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2=720 490+330+150=970 1000-490∙2=20 1000- (330

14 слайд
3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2=720 490+330+150=970 1000-490∙2=20 1000- (330+470)=230 4-тапсырма. Топтық жұмыс №5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр

14 слайд

3-топ3-топ2-топ2-топ1-топ1-топ 210∙2+150∙2=720 490+330+150=970 1000-490∙2=20 1000- (330+470)=230 4-тапсырма. Топтық жұмыс №5 Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастыр

«Дүкен ойыны»

15 слайд
«Дүкен ойыны»

15 слайд

«Дүкен ойыны»

Сабақты бекіту «Қадам жаса» әдісі

16 слайд
Сабақты бекіту «Қадам жаса» әдісі

16 слайд

Сабақты бекіту «Қадам жаса» әдісі

Үйге тапсырма 29-бет №8 есеп

17 слайд
Үйге тапсырма 29-бет №8 есеп

17 слайд

Үйге тапсырма 29-бет №8 есеп

Рефлексия

18 слайд
Рефлексия

18 слайд

Рефлексия