Материалдар / Презентация (ҚМЖ) Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Алғашқы таныстық 5-сынып

Презентация (ҚМЖ) Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Алғашқы таныстық 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Алғашқы таныстық Мақсаты: 5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; Сабаққа тапсырмалар оқу мақсты бойынша (ҚМЖ бөлек)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2023
801
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Бұл кім?” ойыны - Сен қайда қаңғып жүрсің? Шешең келді, - деп төр үйді нұсқады. Сонан соң құлағыма сыбырлап: Байқа, шешең с

1 слайд
“ Бұл кім?” ойыны - Сен қайда қаңғып жүрсің? Шешең келді, - деп төр үйді нұсқады. Сонан соң құлағыма сыбырлап: Байқа, шешең саған ашулы, - деді.0 1 - Келесі сабақта қайсың бақа ұстап әкелесіңдер? — деп сұрады. 0 3

1 слайд

“ Бұл кім?” ойыны - Сен қайда қаңғып жүрсің? Шешең келді, - деп төр үйді нұсқады. Сонан соң құлағыма сыбырлап: Байқа, шешең саған ашулы, - деді.0 1 - Келесі сабақта қайсың бақа ұстап әкелесіңдер? — деп сұрады. 0 3

- Лагерьге жолдама. Біз лагерьге баратын болдық. Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың. 03 04 - Жолам

2 слайд
- Лагерьге жолдама. Біз лагерьге баратын болдық. Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың. 03 04 - Жолама. Мама деуші болма мені. Құдайдың сендей бала беріп, азапқа сап қойғанынан да, қу бас тастағаны артық еді ғой.

2 слайд

- Лагерьге жолдама. Біз лагерьге баратын болдық. Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың. 03 04 - Жолама. Мама деуші болма мені. Құдайдың сендей бала беріп, азапқа сап қойғанынан да, қу бас тастағаны артық еді ғой.

- Қадыров түбінде адам болатын бала!05 06- Әй, Қожа. Сенің әкең марқұм азамат еді ғой. Оған тартсаң, директор түгіл, одан үлк

3 слайд
- Қадыров түбінде адам болатын бала!05 06- Әй, Қожа. Сенің әкең марқұм азамат еді ғой. Оған тартсаң, директор түгіл, одан үлкен боласың. Бірақ оған тартпағансың.

3 слайд

- Қадыров түбінде адам болатын бала!05 06- Әй, Қожа. Сенің әкең марқұм азамат еді ғой. Оған тартсаң, директор түгіл, одан үлкен боласың. Бірақ оған тартпағансың.

«Стоп кадр» әдісі https://youtu.be/02WniWX5t_w

4 слайд
«Стоп кадр» әдісі https://youtu.be/02WniWX5t_w

4 слайд

«Стоп кадр» әдісі https://youtu.be/02WniWX5t_w

Сұрақтар: ❏ Балалар, үзіндіде қандай оқиға болды? ❏ Қожа не себепті Майқанова апайға өтірік айтты? ❏ Қожа туралы мұғалімнің а

5 слайд
Сұрақтар: ❏ Балалар, үзіндіде қандай оқиға болды? ❏ Қожа не себепті Майқанова апайға өтірік айтты? ❏ Қожа туралы мұғалімнің алғашқы көзқарасы (әсері) қандай болды? ❏ Оқушылар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақ тақырыбы қандай?

5 слайд

Сұрақтар: ❏ Балалар, үзіндіде қандай оқиға болды? ❏ Қожа не себепті Майқанова апайға өтірік айтты? ❏ Қожа туралы мұғалімнің алғашқы көзқарасы (әсері) қандай болды? ❏ Оқушылар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақ тақырыбы қандай?

“ Менің атым қожа” Алғашқы таныстық Сабақтың тақырыбы: 5 “Ә” сынып

6 слайд
“ Менің атым қожа” Алғашқы таныстық Сабақтың тақырыбы: 5 “Ә” сынып

6 слайд

“ Менің атым қожа” Алғашқы таныстық Сабақтың тақырыбы: 5 “Ә” сынып

● әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; ● эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; Сабақтың мақсаты:

7 слайд
● әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; ● эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; Сабақтың мақсаты:

7 слайд

● әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; ● эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; Сабақтың мақсаты:

1-тапсырма. «Теріп жазу» стратегиясы Жағымды қылықтар Жағымсыз қылықтарАлғыр, пысық, қырсық, көңілді, ақылды, сотқар, «Түбінд

8 слайд
1-тапсырма. «Теріп жазу» стратегиясы Жағымды қылықтар Жағымсыз қылықтарАлғыр, пысық, қырсық, көңілді, ақылды, сотқар, «Түбінде адам болатын бала», өтірікші, сотқар, мейірімді, аңқау, тәртіпсіз, қарапайым, әзілқой, өз-өзіне есеп бере алады.

8 слайд

1-тапсырма. «Теріп жазу» стратегиясы Жағымды қылықтар Жағымсыз қылықтарАлғыр, пысық, қырсық, көңілді, ақылды, сотқар, «Түбінде адам болатын бала», өтірікші, сотқар, мейірімді, аңқау, тәртіпсіз, қарапайым, әзілқой, өз-өзіне есеп бере алады.

Майқанова апай қандай?2- тапсырма: Мінездеме бер.

9 слайд
Майқанова апай қандай?2- тапсырма: Мінездеме бер.

9 слайд

Майқанова апай қандай?2- тапсырма: Мінездеме бер.

Адалдық Жауапкерші лікті сезіну Өзін-өзі тәрбиелеу Өз қателігін мойындау

10 слайд
Адалдық Жауапкерші лікті сезіну Өзін-өзі тәрбиелеу Өз қателігін мойындау

10 слайд

Адалдық Жауапкерші лікті сезіну Өзін-өзі тәрбиелеу Өз қателігін мойындау

А) — Мен едім. Бақа салған....Бақа секіріп келгенде қызық болар деп ойладым. Ә) — Былайырақ шыққан соң Сұлтаннан: -Өй, "Калини

11 слайд
А) — Мен едім. Бақа салған....Бақа секіріп келгенде қызық болар деп ойладым. Ә) — Былайырақ шыққан соң Сұлтаннан: -Өй, "Калининнің балаларымыз" дегенің не? Неге өтірік алдайсың? — деп сұрадым. Б) —Қадыров Қожаның жекебас кеңесі ашық деп жариялаймын. Күн тәртібінде бір-ақ мәселе — тәртіпті, үлгілі оқушы болу үшін мен бұдан былай не істеуім керек? В) —Маған жаны ашыған кім болды екен?! Әйтеуір мектептен қуған жоқ! Демек, сенген ғой. Енді қалай да сенімдерін ақтармын.1. Адалдық 2.Жауапкерш ілікті сезіну 3.Өз қателігін мойындау 4.Өзін-өзі тәрбиелеу3 -тапсырма: Сәйкестендіру. Адам бойындағы құндылықтар мен Қожаның іс-әрекеттерін сәйкестендір.

11 слайд

А) — Мен едім. Бақа салған....Бақа секіріп келгенде қызық болар деп ойладым. Ә) — Былайырақ шыққан соң Сұлтаннан: -Өй, "Калининнің балаларымыз" дегенің не? Неге өтірік алдайсың? — деп сұрадым. Б) —Қадыров Қожаның жекебас кеңесі ашық деп жариялаймын. Күн тәртібінде бір-ақ мәселе — тәртіпті, үлгілі оқушы болу үшін мен бұдан былай не істеуім керек? В) —Маған жаны ашыған кім болды екен?! Әйтеуір мектептен қуған жоқ! Демек, сенген ғой. Енді қалай да сенімдерін ақтармын.1. Адалдық 2.Жауапкерш ілікті сезіну 3.Өз қателігін мойындау 4.Өзін-өзі тәрбиелеу3 -тапсырма: Сәйкестендіру. Адам бойындағы құндылықтар мен Қожаның іс-әрекеттерін сәйкестендір.

А) — Мен едім. Бақа салған....Бақа секіріп келгенде қызық болар деп ойладым. Ә) — Былайырақ шыққан соң Сұлтаннан: -Өй, "Калини

12 слайд
А) — Мен едім. Бақа салған....Бақа секіріп келгенде қызық болар деп ойладым. Ә) — Былайырақ шыққан соң Сұлтаннан: -Өй, "Калининнің балаларымыз" дегенің не? Неге өтірік алдайсың? — деп сұрадым. Б) —Қадыров Қожаның жекебас кеңесі ашық деп жариялаймын. Күн тәртібінде бір-ақ мәселе — тәртіпті, үлгілі оқушы болу үшін мен бұдан былай не істеуім керек? В) —Маған жаны ашыған кім болды екен?! Әйтеуір мектептен қуған жоқ! Демек, сенген ғой. Енді қалай да сенімдерін ақтармын.1. Адалдық 2.Жауапкерш ілікті сезіну 3.Өз қателігін мойындау 4.Өзін-өзі тәрбиелеу Жауабы:

12 слайд

А) — Мен едім. Бақа салған....Бақа секіріп келгенде қызық болар деп ойладым. Ә) — Былайырақ шыққан соң Сұлтаннан: -Өй, "Калининнің балаларымыз" дегенің не? Неге өтірік алдайсың? — деп сұрадым. Б) —Қадыров Қожаның жекебас кеңесі ашық деп жариялаймын. Күн тәртібінде бір-ақ мәселе — тәртіпті, үлгілі оқушы болу үшін мен бұдан былай не істеуім керек? В) —Маған жаны ашыған кім болды екен?! Әйтеуір мектептен қуған жоқ! Демек, сенген ғой. Енді қалай да сенімдерін ақтармын.1. Адалдық 2.Жауапкерш ілікті сезіну 3.Өз қателігін мойындау 4.Өзін-өзі тәрбиелеу Жауабы:

4-тапсырма. Берілген үзіндіні оқып қандай оқиға орын алғанын баянда. Майқанова апайдың бұл сөзі Қожаға қалай әсер етті? Қала

13 слайд
4-тапсырма. Берілген үзіндіні оқып қандай оқиға орын алғанын баянда. Майқанова апайдың бұл сөзі Қожаға қалай әсер етті? Қалай ойлайсыңдар, Майқанова неге Қожаны директорға мақтады? - Қадыров түбінде адам болатын бала, - дейді Майқанова. - Оты бар,- деп, қостады Ахметов. Екеуі былай ұзай беріп, мен жөнінде тағы бірденелерді сөйлесіп бара жатты, бірақ мен анықтап ести алмадым. Әлгі естігенімнің өзі қолқа- жүрегімді солқ еткізгендей әсер қалдырды. Мен Майқанованы қас дұшпаным санап жүрсем, ол мені «түбінде адам болатын бала» деп, директорға мақтап бара жатқаны қалай? Ап-айқын, тап осылай деді. Міне, жұмбақ...

13 слайд

4-тапсырма. Берілген үзіндіні оқып қандай оқиға орын алғанын баянда. Майқанова апайдың бұл сөзі Қожаға қалай әсер етті? Қалай ойлайсыңдар, Майқанова неге Қожаны директорға мақтады? - Қадыров түбінде адам болатын бала, - дейді Майқанова. - Оты бар,- деп, қостады Ахметов. Екеуі былай ұзай беріп, мен жөнінде тағы бірденелерді сөйлесіп бара жатты, бірақ мен анықтап ести алмадым. Әлгі естігенімнің өзі қолқа- жүрегімді солқ еткізгендей әсер қалдырды. Мен Майқанованы қас дұшпаным санап жүрсем, ол мені «түбінде адам болатын бала» деп, директорға мақтап бара жатқаны қалай? Ап-айқын, тап осылай деді. Міне, жұмбақ...

5-тапсырма. «Егер мен Қожа болсам...?» Егер сен Қожаның орнында болсаң, Майқанова апаймен алғаш кездесу кезінде қандай іс-ә

14 слайд
5-тапсырма. «Егер мен Қожа болсам...?» Егер сен Қожаның орнында болсаң, Майқанова апаймен алғаш кездесу кезінде қандай іс-әрекет жасайтын едің? Неге? Осы сұраққа өз ойыңды жаз.

14 слайд

5-тапсырма. «Егер мен Қожа болсам...?» Егер сен Қожаның орнында болсаң, Майқанова апаймен алғаш кездесу кезінде қандай іс-әрекет жасайтын едің? Неге? Осы сұраққа өз ойыңды жаз.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ