Презентация "Қобыланды батыр" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация "Қобыланды батыр" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қобыланды батыр" тақырыбына арналған ашық сабақтың таныстырылымы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу мақсаттарымен келісілген Пәннің ерекшеліктеріне бағдарланған Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып құра

#1 слайд
Оқу мақсаттарымен келісілген Пәннің ерекшеліктеріне бағдарланған Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып құрастырылған Касенова Мапура Токановна Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі А.Байтұрсынов атындағы №20-орта мектеп С а б а қ т ы ң м а қ с а т т а р ы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 5. А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының(теңеу, эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )мағынасын анықтау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар; Көркемдегіш құралдарды біледі,түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Шығарманың тілдік бейнесін суреттеу құралдары арқылы анықтай алады Кейбір оқушылар: Көркемдегіш құралдарды қолданып өздігінен эссе жаза алады Тілдіік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен термииндер : теңеу (айдай сұлу),эпитет(балбырап піскен қызыл алма),әсірелеу(жоғарғы ерні көк тіреп,төменгі ерні жер тіреп),өлең құрылысы (тармақ,бунақ,буын,ұйқас) Сабақтың тақырыбы: “Қобыланды батыр”жыры Мәңгілік Ел құндылықтары жыр мәнмәтіні негізінде патриоттық сезімдерін ояту ынтымақтастық айналасындағы адамдарға құрмет шығармашылықпен сын тұрғысынан ойлайды

1 слайд

Оқу мақсаттарымен келісілген Пәннің ерекшеліктеріне бағдарланған Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып құрастырылған Касенова Мапура Токановна Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі А.Байтұрсынов атындағы №20-орта мектеп С а б а қ т ы ң м а қ с а т т а р ы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 5. А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының(теңеу, эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )мағынасын анықтау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар; Көркемдегіш құралдарды біледі,түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Шығарманың тілдік бейнесін суреттеу құралдары арқылы анықтай алады Кейбір оқушылар: Көркемдегіш құралдарды қолданып өздігінен эссе жаза алады Тілдіік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен термииндер : теңеу (айдай сұлу),эпитет(балбырап піскен қызыл алма),әсірелеу(жоғарғы ерні көк тіреп,төменгі ерні жер тіреп),өлең құрылысы (тармақ,бунақ,буын,ұйқас) Сабақтың тақырыбы: “Қобыланды батыр”жыры Мәңгілік Ел құндылықтары жыр мәнмәтіні негізінде патриоттық сезімдерін ояту ынтымақтастық айналасындағы адамдарға құрмет шығармашылықпен сын тұрғысынан ойлайды

ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУМАҒЫНАНЫ ТАНУ МАҒЫНАНЫ ТАНУ Сыни ойлау Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері “Жеке,жұптық,топ

#2 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУМАҒЫНАНЫ ТАНУ МАҒЫНАНЫ ТАНУ Сыни ойлау Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері “Жеке,жұптық,топтық”жұмыс «Тұжырымдама кестесі» әдісіОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ ОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ «4 жолдық ұйқаспен аяқта» әдісі Рефлексия Кері байланыс Тақырыптың мазмұнымен анықталған Оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді Оқушыларды оқуға тартуға бағытталған Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай сараланған Саралау тәсілдері ескерілген Мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

2 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУМАҒЫНАНЫ ТАНУ МАҒЫНАНЫ ТАНУ Сыни ойлау Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері “Жеке,жұптық,топтық”жұмыс «Тұжырымдама кестесі» әдісіОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ ОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ «4 жолдық ұйқаспен аяқта» әдісі Рефлексия Кері байланыс Тақырыптың мазмұнымен анықталған Оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді Оқушыларды оқуға тартуға бағытталған Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай сараланған Саралау тәсілдері ескерілген Мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Суреттеу құралдарының мағынасын түсіндіре алады Суреттеу құра

#3 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Суреттеу құралдарының мағынасын түсіндіре алады Суреттеу құралдарын біледі Шығармадан суреттеу құралдарына дәлелдер келтіре алады Көркемдегіш құралды анықтап,қызметіне талдау жасай алады Жебе тарату “Жетістік шыңы” Оқу мақсаттарына сәйкес келеді Бағалау критерийлері қолданылады жұп-жұптарды бағалау; -топ-топтарды бағалау; - бірін-бірі бағалау;

3 слайд

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Суреттеу құралдарының мағынасын түсіндіре алады Суреттеу құралдарын біледі Шығармадан суреттеу құралдарына дәлелдер келтіре алады Көркемдегіш құралды анықтап,қызметіне талдау жасай алады Жебе тарату “Жетістік шыңы” Оқу мақсаттарына сәйкес келеді Бағалау критерийлері қолданылады жұп-жұптарды бағалау; -топ-топтарды бағалау; - бірін-бірі бағалау;

Менің іс- әркетіме SWOT талдау Менің әрекетімнің жақсы жақтары Менің әрекетімнің әлсіз жақтары Кәсіби өсу мүмкіндіктері М

#4 слайд
Менің іс- әркетіме SWOT талдау Менің әрекетімнің жақсы жақтары Менің әрекетімнің әлсіз жақтары Кәсіби өсу мүмкіндіктері Менің кәсіби дамуыма төнетін қауіп ҰСТАНЫМ- жеке тұлғаның құндылығы; КӨЗҚАРАС- белгілі бір шешім қабылдау, сыныптағы іс- әрекеттерді түсіндіру ІС-ӘРЕКЕТ- пәннің,жаңартылған бағдарламаның қалай оқытылу керектігі; ШЕШІМ- өзімнің кәсіби шеберлігімді шыңдау;  сыныпты оқыту мәселелеріне, топтық, жұптық жұмыстарға және жеке жүргізілетін зерттеулерге қатысты стратегияларды пайдалану;  сыни ойлау, критериалды бағалау, құзыреттілікті жетілдіру; жаңартылған бағдарлама теориясы мен тәжірибесін өз іс- әректіме қолдану.  дарынды және талантты балалардың потенциалдарын толық аша алмау;  оқушылар жүктемесінің ауырлығы.  қалыптастырушы бағалау үнемі мұғалім назарында болуы  дарынды оқушылардың мүмкіндіктерін толық игерудегі қиналыс

4 слайд

Менің іс- әркетіме SWOT талдау Менің әрекетімнің жақсы жақтары Менің әрекетімнің әлсіз жақтары Кәсіби өсу мүмкіндіктері Менің кәсіби дамуыма төнетін қауіп ҰСТАНЫМ- жеке тұлғаның құндылығы; КӨЗҚАРАС- белгілі бір шешім қабылдау, сыныптағы іс- әрекеттерді түсіндіру ІС-ӘРЕКЕТ- пәннің,жаңартылған бағдарламаның қалай оқытылу керектігі; ШЕШІМ- өзімнің кәсіби шеберлігімді шыңдау;  сыныпты оқыту мәселелеріне, топтық, жұптық жұмыстарға және жеке жүргізілетін зерттеулерге қатысты стратегияларды пайдалану;  сыни ойлау, критериалды бағалау, құзыреттілікті жетілдіру; жаңартылған бағдарлама теориясы мен тәжірибесін өз іс- әректіме қолдану.  дарынды және талантты балалардың потенциалдарын толық аша алмау;  оқушылар жүктемесінің ауырлығы.  қалыптастырушы бағалау үнемі мұғалім назарында болуы  дарынды оқушылардың мүмкіндіктерін толық игерудегі қиналыс

Файл форматы:
ppt
22.12.2017
1942
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі