Материалдар / Презентация "Қобыланды батыр" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Қобыланды батыр" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қобыланды батыр" тақырыбына арналған ашық сабақтың таныстырылымы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1653
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу мақсаттарымен келісілген Пәннің ерекшеліктеріне бағдарланған Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып құра

1 слайд
Оқу мақсаттарымен келісілген Пәннің ерекшеліктеріне бағдарланған Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып құрастырылған Касенова Мапура Токановна Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі А.Байтұрсынов атындағы №20-орта мектеп С а б а қ т ы ң м а қ с а т т а р ы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 5. А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының(теңеу, эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )мағынасын анықтау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар; Көркемдегіш құралдарды біледі,түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Шығарманың тілдік бейнесін суреттеу құралдары арқылы анықтай алады Кейбір оқушылар: Көркемдегіш құралдарды қолданып өздігінен эссе жаза алады Тілдіік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен термииндер : теңеу (айдай сұлу),эпитет(балбырап піскен қызыл алма),әсірелеу(жоғарғы ерні көк тіреп,төменгі ерні жер тіреп),өлең құрылысы (тармақ,бунақ,буын,ұйқас) Сабақтың тақырыбы: “Қобыланды батыр”жыры Мәңгілік Ел құндылықтары жыр мәнмәтіні негізінде патриоттық сезімдерін ояту ынтымақтастық айналасындағы адамдарға құрмет шығармашылықпен сын тұрғысынан ойлайды

1 слайд

Оқу мақсаттарымен келісілген Пәннің ерекшеліктеріне бағдарланған Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып құрастырылған Касенова Мапура Токановна Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі А.Байтұрсынов атындағы №20-орта мектеп С а б а қ т ы ң м а қ с а т т а р ы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 5. А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының(теңеу, эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )мағынасын анықтау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар; Көркемдегіш құралдарды біледі,түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Шығарманың тілдік бейнесін суреттеу құралдары арқылы анықтай алады Кейбір оқушылар: Көркемдегіш құралдарды қолданып өздігінен эссе жаза алады Тілдіік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен термииндер : теңеу (айдай сұлу),эпитет(балбырап піскен қызыл алма),әсірелеу(жоғарғы ерні көк тіреп,төменгі ерні жер тіреп),өлең құрылысы (тармақ,бунақ,буын,ұйқас) Сабақтың тақырыбы: “Қобыланды батыр”жыры Мәңгілік Ел құндылықтары жыр мәнмәтіні негізінде патриоттық сезімдерін ояту ынтымақтастық айналасындағы адамдарға құрмет шығармашылықпен сын тұрғысынан ойлайды

ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУМАҒЫНАНЫ ТАНУ МАҒЫНАНЫ ТАНУ Сыни ойлау Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері “Жеке,жұптық,топ

2 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУМАҒЫНАНЫ ТАНУ МАҒЫНАНЫ ТАНУ Сыни ойлау Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері “Жеке,жұптық,топтық”жұмыс «Тұжырымдама кестесі» әдісіОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ ОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ «4 жолдық ұйқаспен аяқта» әдісі Рефлексия Кері байланыс Тақырыптың мазмұнымен анықталған Оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді Оқушыларды оқуға тартуға бағытталған Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай сараланған Саралау тәсілдері ескерілген Мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

2 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУ ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУМАҒЫНАНЫ ТАНУ МАҒЫНАНЫ ТАНУ Сыни ойлау Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері “Жеке,жұптық,топтық”жұмыс «Тұжырымдама кестесі» әдісіОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ ОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ «4 жолдық ұйқаспен аяқта» әдісі Рефлексия Кері байланыс Тақырыптың мазмұнымен анықталған Оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді Оқушыларды оқуға тартуға бағытталған Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай сараланған Саралау тәсілдері ескерілген Мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Суреттеу құралдарының мағынасын түсіндіре алады Суреттеу құра

3 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Суреттеу құралдарының мағынасын түсіндіре алады Суреттеу құралдарын біледі Шығармадан суреттеу құралдарына дәлелдер келтіре алады Көркемдегіш құралды анықтап,қызметіне талдау жасай алады Жебе тарату “Жетістік шыңы” Оқу мақсаттарына сәйкес келеді Бағалау критерийлері қолданылады жұп-жұптарды бағалау; -топ-топтарды бағалау; - бірін-бірі бағалау;

3 слайд

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Суреттеу құралдарының мағынасын түсіндіре алады Суреттеу құралдарын біледі Шығармадан суреттеу құралдарына дәлелдер келтіре алады Көркемдегіш құралды анықтап,қызметіне талдау жасай алады Жебе тарату “Жетістік шыңы” Оқу мақсаттарына сәйкес келеді Бағалау критерийлері қолданылады жұп-жұптарды бағалау; -топ-топтарды бағалау; - бірін-бірі бағалау;

Менің іс- әркетіме SWOT талдау Менің әрекетімнің жақсы жақтары Менің әрекетімнің әлсіз жақтары Кәсіби өсу мүмкіндіктері М

4 слайд
Менің іс- әркетіме SWOT талдау Менің әрекетімнің жақсы жақтары Менің әрекетімнің әлсіз жақтары Кәсіби өсу мүмкіндіктері Менің кәсіби дамуыма төнетін қауіп ҰСТАНЫМ- жеке тұлғаның құндылығы; КӨЗҚАРАС- белгілі бір шешім қабылдау, сыныптағы іс- әрекеттерді түсіндіру ІС-ӘРЕКЕТ- пәннің,жаңартылған бағдарламаның қалай оқытылу керектігі; ШЕШІМ- өзімнің кәсіби шеберлігімді шыңдау;  сыныпты оқыту мәселелеріне, топтық, жұптық жұмыстарға және жеке жүргізілетін зерттеулерге қатысты стратегияларды пайдалану;  сыни ойлау, критериалды бағалау, құзыреттілікті жетілдіру; жаңартылған бағдарлама теориясы мен тәжірибесін өз іс- әректіме қолдану.  дарынды және талантты балалардың потенциалдарын толық аша алмау;  оқушылар жүктемесінің ауырлығы.  қалыптастырушы бағалау үнемі мұғалім назарында болуы  дарынды оқушылардың мүмкіндіктерін толық игерудегі қиналыс

4 слайд

Менің іс- әркетіме SWOT талдау Менің әрекетімнің жақсы жақтары Менің әрекетімнің әлсіз жақтары Кәсіби өсу мүмкіндіктері Менің кәсіби дамуыма төнетін қауіп ҰСТАНЫМ- жеке тұлғаның құндылығы; КӨЗҚАРАС- белгілі бір шешім қабылдау, сыныптағы іс- әрекеттерді түсіндіру ІС-ӘРЕКЕТ- пәннің,жаңартылған бағдарламаның қалай оқытылу керектігі; ШЕШІМ- өзімнің кәсіби шеберлігімді шыңдау;  сыныпты оқыту мәселелеріне, топтық, жұптық жұмыстарға және жеке жүргізілетін зерттеулерге қатысты стратегияларды пайдалану;  сыни ойлау, критериалды бағалау, құзыреттілікті жетілдіру; жаңартылған бағдарлама теориясы мен тәжірибесін өз іс- әректіме қолдану.  дарынды және талантты балалардың потенциалдарын толық аша алмау;  оқушылар жүктемесінің ауырлығы.  қалыптастырушы бағалау үнемі мұғалім назарында болуы  дарынды оқушылардың мүмкіндіктерін толық игерудегі қиналыс