Презентация "Қобыланды батыр" 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу мақсаттарымен
келісілген
Пәннің
ерекшеліктеріне
бағдарланған
Оқушылардың
қажеттіліктерін
ескере отырып
құрастырылғанКасенова Мапура Токановна
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
А.Байтұрсынов атындағы №20-орта мектепСабақты ң
мақсаттары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:
5. А / И3.Шығармадағы тілдік
бейнелеу,суреттеу құралдарының (теңеу,
эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )мағынасын
анықтау
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар;
Көркемдегіш құралдарды біледі,түсінеді
Оқушылардың басым бөлігі:
Шығарманың тілдік бейнесін суреттеу құралдары арқылы
анықтай алады
Кейбір оқушылар: Көркемдегіш құралдарды қолданып өздігінен
эссе жаза алады
Тілдіік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен термииндер : теңеу
(айдай сұлу ),эпитет( балбырап піскен қызыл
алма ) ,әсірелеу (жоғарғы ерні көк тіреп, төменгі ерні
жер тіреп ) ,өлең құрылысы
(тармақ,бунақ, буын,ұйқас )Сабақтың тақырыбы: “Қобыланды батыр”жыры
Мәңгілік Ел
құндылықтары
жыр мәнмәтіні
негізінде
патриоттық
сезімдерін ояту
ынтымақтастық
айналасындағы
адамдарға құрмет
шығармашылықпен
сын тұрғысынан
ойлайды
1 слайд
Оқу мақсаттарымен келісілген Пәннің ерекшеліктеріне бағдарланған Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып құрастырылғанКасенова Мапура Токановна Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі А.Байтұрсынов атындағы №20-орта мектепСабақты ң мақсаттары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 5. А / И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет,әсірелеу,өлең құрылысы )мағынасын анықтау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар; Көркемдегіш құралдарды біледі,түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Шығарманың тілдік бейнесін суреттеу құралдары арқылы анықтай алады Кейбір оқушылар: Көркемдегіш құралдарды қолданып өздігінен эссе жаза алады Тілдіік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен термииндер : теңеу (айдай сұлу ),эпитет( балбырап піскен қызыл алма ) ,әсірелеу (жоғарғы ерні көк тіреп, төменгі ерні жер тіреп ) ,өлең құрылысы (тармақ,бунақ, буын,ұйқас )Сабақтың тақырыбы: “Қобыланды батыр”жыры Мәңгілік Ел құндылықтары жыр мәнмәтіні негізінде патриоттық сезімдерін ояту ынтымақтастық айналасындағы адамдарға құрмет шығармашылықпен сын тұрғысынан ойлайды
2 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫ
ЛЫҚТЫ
ОЯТУ
МАҒЫНАНЫ
ТАНУ Сыни ойлау
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
“ Жеке,жұптық,топтық”жұмыс
«Тұжырымдама кестесі» әдісі
ОЙ-
ТОЛҒАНЫС
КЕЗЕҢІ «4 жолдық ұйқаспен аяқта» әдісі
Рефлексия
Кері байланыс Тақырыптың
мазмұнымен
анықталған
Оқу
мақсаттарына
жетуге ықпал
етеді
Оқушыларды
оқуға тартуға
бағытталған
Оқушылардың
қажеттіліктеріне
қарай сараланған Саралау
тәсілдері
ескерілген Мақсаттарға
жетуге ықпал
жасайдыҚЫЗЫҒУШЫ
ЛЫҚТЫ
ОЯТУ МАҒЫНАНЫ
ТАНУ ОЙ-
ТОЛҒАНЫС
КЕЗЕҢІ
2 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУ МАҒЫНАНЫ ТАНУ Сыни ойлау Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері “ Жеке,жұптық,топтық”жұмыс «Тұжырымдама кестесі» әдісі ОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ «4 жолдық ұйқаспен аяқта» әдісі Рефлексия Кері байланыс Тақырыптың мазмұнымен анықталған Оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді Оқушыларды оқуға тартуға бағытталған Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай сараланған Саралау тәсілдері ескерілген Мақсаттарға жетуге ықпал жасайдыҚЫЗЫҒУШЫ ЛЫҚТЫ ОЯТУ МАҒЫНАНЫ ТАНУ ОЙ- ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ
3 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Суреттеу
құралдарының
мағынасын түсіндіре
алады
Суреттеу
құралдарын
біледі Шығармадан
суреттеу
құралдарына
дәлелдер келтіре
алады
Көркемдегіш
құралды
анықтап,қызметіне
талдау жасай алады Жебе
тарату “ Жетістік
шыңы”Оқу мақсаттарына сәйкес келеді
Бағалау критерийлері
қолданылады
жұп-жұптарды бағалау;
-топ-топтарды бағалау;
- бірін-бірі бағалау;
3 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Суреттеу құралдарының мағынасын түсіндіре алады Суреттеу құралдарын біледі Шығармадан суреттеу құралдарына дәлелдер келтіре алады Көркемдегіш құралды анықтап,қызметіне талдау жасай алады Жебе тарату “ Жетістік шыңы”Оқу мақсаттарына сәйкес келеді Бағалау критерийлері қолданылады жұп-жұптарды бағалау; -топ-топтарды бағалау; - бірін-бірі бағалау;
4 слайд
Менің іс- әркетіме SWOT талдау
Менің әрекетімнің жақсы
жақтары Менің әрекетімнің әлсіз
жақтары
Кәсіби өсу мүмкіндіктері Менің кәсіби дамуыма
төнетін қауіп
ҰСТАНЫМ- жеке тұлғаның
құндылығы;
КӨЗҚАРАС- белгілі бір шешім
қабылдау, сыныптағы іс- әрекеттерді
түсіндіру
ІС-ӘРЕКЕТ- пәннің,жаңартылған
бағдарламаның қалай оқытылу керектігі;
ШЕШІМ- өзімнің кәсіби шеберлігімді
шыңдау;
сыныпты оқыту мәселелеріне, топтық,
жұптық жұмыстарға және жеке
жүргізілетін зерттеулерге қатысты
стратегияларды пайдалану;
сыни ойлау, критериалды бағалау,
құзыреттілікті жетілдіру;
жаңартылған бағдарлама теориясы
мен тәжірибесін өз іс- әректіме қолдану.
д арынды және талантты
балалардың потенциалдарын толық
аша алмау;
оқушылар жүктемесінің
ауырлығы.
қалыптастырушы бағалау үнемі
мұғалім назарында болуы
дарынды оқушылардың
мүмкіндіктерін толық игерудегі
қиналыс
4 слайд
Менің іс- әркетіме SWOT талдау Менің әрекетімнің жақсы жақтары Менің әрекетімнің әлсіз жақтары Кәсіби өсу мүмкіндіктері Менің кәсіби дамуыма төнетін қауіп ҰСТАНЫМ- жеке тұлғаның құндылығы; КӨЗҚАРАС- белгілі бір шешім қабылдау, сыныптағы іс- әрекеттерді түсіндіру ІС-ӘРЕКЕТ- пәннің,жаңартылған бағдарламаның қалай оқытылу керектігі; ШЕШІМ- өзімнің кәсіби шеберлігімді шыңдау; сыныпты оқыту мәселелеріне, топтық, жұптық жұмыстарға және жеке жүргізілетін зерттеулерге қатысты стратегияларды пайдалану; сыни ойлау, критериалды бағалау, құзыреттілікті жетілдіру; жаңартылған бағдарлама теориясы мен тәжірибесін өз іс- әректіме қолдану. д арынды және талантты балалардың потенциалдарын толық аша алмау; оқушылар жүктемесінің ауырлығы. қалыптастырушы бағалау үнемі мұғалім назарында болуы дарынды оқушылардың мүмкіндіктерін толық игерудегі қиналыс