Презентация Таныстыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
С.ТОРАЙҒЫРОВ
«ТАНЫСТЫРУ» ПОЭМАСЫ
1 слайд
С.ТОРАЙҒЫРОВ «ТАНЫСТЫРУ» ПОЭМАСЫ
2 слайд
Топқа бөлу
І топ «Күн»- С.Торайғыров»
ІІ топ «Жұлдыз»- М.Дулатұлы»
ІІІ топ «Шолпан» - А.Байтұрсынұлы»
І V топ «Ай» – Ә.Бөкейханов»
2 слайд
Топқа бөлу І топ «Күн»- С.Торайғыров» ІІ топ «Жұлдыз»- М.Дулатұлы» ІІІ топ «Шолпан» - А.Байтұрсынұлы» І V топ «Ай» – Ә.Бөкейханов»
3 слайд
Тренинг. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы
жағымды психологиялық ахуал орнату.
3 слайд
Тренинг. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.
4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
•
«Веер» әдісі. Веерлерге сұрақтар жазылып, әр топқа беріледі,
оқушылар ойланбастан жауап беруі тиіс.
4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау • «Веер» әдісі. Веерлерге сұрақтар жазылып, әр топқа беріледі, оқушылар ойланбастан жауап беруі тиіс.
5 слайд
ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ.
«СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ.
5 слайд
ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ. «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ.
6 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
С.Торайғыровтың “Таныстыру” поэмасының
мазмұнымен таныса отырып, тақырыбы
мен идеясын ашу, топтық, жеке жұмыстар
арқылы Алашорда үкіметінің құрылудағы
мақсатын білу, оқушылардың сыни тұрғыдан
ойлауын қалыптастыру, шығармашылық
қабілеттерін арттыру.
6 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ С.Торайғыровтың “Таныстыру” поэмасының мазмұнымен таныса отырып, тақырыбы мен идеясын ашу, топтық, жеке жұмыстар арқылы Алашорда үкіметінің құрылудағы мақсатын білу, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
7 слайд
Түсіну. «Bilim Land» шағын бейнесюжеті.
7 слайд
Түсіну. «Bilim Land» шағын бейнесюжеті.
8 слайд
Постер қорғау
І топ «Күн - С.Торайғыров». «Суретті
сөйлет» әдісі. Сурет бойынша өз ойларын
жазады
8 слайд
Постер қорғау І топ «Күн - С.Торайғыров». «Суретті сөйлет» әдісі. Сурет бойынша өз ойларын жазады
9 слайд
Постер қорғау
ІІ топ. « Жұлдыз» - М.Дулатұлы.
Семантикалық карта .
9 слайд
Постер қорғау ІІ топ. « Жұлдыз» - М.Дулатұлы. Семантикалық карта .
10 слайд
Постер қорғау
ІІІ топ «Шолпан - А.Байтұрсынұлы».
«Таныстыру» поэмасының негізгі ойын «Шежіре
ағашына» түсіріңдер.
Тәртібі:
- «Тамырларына» алынған мәселенің негізгі себептері
жазылады.
- «Діңгегіне»-проблема (өзекті мәселе);
- «Бұтақтарына» салдарлар жазылады.
10 слайд
Постер қорғау ІІІ топ «Шолпан - А.Байтұрсынұлы». «Таныстыру» поэмасының негізгі ойын «Шежіре ағашына» түсіріңдер. Тәртібі: - «Тамырларына» алынған мәселенің негізгі себептері жазылады. - «Діңгегіне»-проблема (өзекті мәселе); - «Бұтақтарына» салдарлар жазылады.
11 слайд
Постер қорғау
І V топ. «Ай – Ә.Бөкейханов». «Ойларды
салыстыру» әдісі.
Автор ойы Сенің ойың
Өлеңдегі «Алаш», «Алаш
балалары», «Алаш туы» сөздерінің
мәнін қалай түсінесіңдер? Өз елінің келешегіне
деген ақын сенімі мен
үмітінің
өміршеңдігін дәлелдеп
көріңдер.
11 слайд
Постер қорғау І V топ. «Ай – Ә.Бөкейханов». «Ойларды салыстыру» әдісі. Автор ойы Сенің ойың Өлеңдегі «Алаш», «Алаш балалары», «Алаш туы» сөздерінің мәнін қалай түсінесіңдер? Өз елінің келешегіне деген ақын сенімі мен үмітінің өміршеңдігін дәлелдеп көріңдер.
12 слайд
Саралау тапсырмалары. «Әдеби диктант» әдісі. Бос орынға
тиісті сөздерді жаз.
1 . Поэмадағы кейіпкерлер: ..., ....., ......, .... жетістігі арқылы ақын ащы шындықты жеріне
жеткізе суреттеген.
2. С.Торайғыров ........ жылы ақтардың қолынан қаза тапқан ......... арнап «........» деген
қайғылы өлең жазады.
3. Ақын Р.Мәрсеков туралы: «Айтпақшы, Марсекеңнің баласы бар,
Адвокат, қырма сақал Райымжан шал.
Ұмытқан оқуларын былай қойсақ,
Саяз жүрек, ұсақ ой, тынысы тар». Осы пікірмен келісесіңдер ме?
Келісемін, өйткені ______
Келіспеймін, себебі,_____
12 слайд
Саралау тапсырмалары. «Әдеби диктант» әдісі. Бос орынға тиісті сөздерді жаз. 1 . Поэмадағы кейіпкерлер: ..., ....., ......, .... жетістігі арқылы ақын ащы шындықты жеріне жеткізе суреттеген. 2. С.Торайғыров ........ жылы ақтардың қолынан қаза тапқан ......... арнап «........» деген қайғылы өлең жазады. 3. Ақын Р.Мәрсеков туралы: «Айтпақшы, Марсекеңнің баласы бар, Адвокат, қырма сақал Райымжан шал. Ұмытқан оқуларын былай қойсақ, Саяз жүрек, ұсақ ой, тынысы тар». Осы пікірмен келісесіңдер ме? Келісемін, өйткені ______ Келіспеймін, себебі,_____
13 слайд
4. Қазаққа кеше заман қандай еді,
Ашылмас сорға толған маңдай еді.
Керек күні сойып жеп, сату үшін,
Шөп беріп асыраған малдай еді.
Бұл ақын айтқандай өткен заман суреті. Ал, сендер қазіргі заман туралы не айтар едің?
5. Әр іске ыңғайы бар жанасымды.
Теңдік туын көтеріп әйелдер де,
Тұр, әне, желкілдетіп биік жерде - деген Сұлтанмахмұттың бұл сөздері кім
жайында? Қазақтың даңқты қыздарынан кімдерді білесіңдер?
13 слайд
4. Қазаққа кеше заман қандай еді, Ашылмас сорға толған маңдай еді. Керек күні сойып жеп, сату үшін, Шөп беріп асыраған малдай еді. Бұл ақын айтқандай өткен заман суреті. Ал, сендер қазіргі заман туралы не айтар едің? 5. Әр іске ыңғайы бар жанасымды. Теңдік туын көтеріп әйелдер де, Тұр, әне, желкілдетіп биік жерде - деген Сұлтанмахмұттың бұл сөздері кім жайында? Қазақтың даңқты қыздарынан кімдерді білесіңдер?
14 слайд
ҚБ - Смайликтер арқылы бағалау
14 слайд
ҚБ - Смайликтер арқылы бағалау
15 слайд
Жинақтау.
«Блум түймедағы» әдісі
15 слайд
Жинақтау. «Блум түймедағы» әдісі
16 слайд
Бағалау.
«Бағалау терезесі» әдісі
16 слайд
Бағалау. «Бағалау терезесі» әдісі
17 слайд
Кері байланыс. «Қазақ елі» әдісі.
17 слайд
Кері байланыс. «Қазақ елі» әдісі.
18 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:
1. «ҚАЗАҚТЫҢ БАҒЫНА БІТКЕН АРЫСТАРЫ"
ТАҚЫРЫБЫНДА ШАҒЫН ОЙТОЛҒАУ ЖАЗУ
2. "ТАНЫСТЫРУ" ПОЭМАСЫН ОҚУ
18 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. «ҚАЗАҚТЫҢ БАҒЫНА БІТКЕН АРЫСТАРЫ" ТАҚЫРЫБЫНДА ШАҒЫН ОЙТОЛҒАУ ЖАЗУ 2. "ТАНЫСТЫРУ" ПОЭМАСЫН ОҚУ
19 слайд
19 слайд