Материалдар / Презентация Таныстыру

Презентация Таныстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2019
2782
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
С.ТОРАЙҒЫРОВ «ТАНЫСТЫРУ» ПОЭМАСЫ

1 слайд
С.ТОРАЙҒЫРОВ «ТАНЫСТЫРУ» ПОЭМАСЫ

1 слайд

С.ТОРАЙҒЫРОВ «ТАНЫСТЫРУ» ПОЭМАСЫ

Топқа бөлу  І топ «Күн»- С.Торайғыров»  ІІ топ «Жұлдыз»- М.Дулатұлы»  ІІІ топ «Шолпан» - А.Байтұрсынұлы»  І V

2 слайд
Топқа бөлу  І топ «Күн»- С.Торайғыров»  ІІ топ «Жұлдыз»- М.Дулатұлы»  ІІІ топ «Шолпан» - А.Байтұрсынұлы»  І V топ «Ай» – Ә.Бөкейханов»

2 слайд

Топқа бөлу  І топ «Күн»- С.Торайғыров»  ІІ топ «Жұлдыз»- М.Дулатұлы»  ІІІ топ «Шолпан» - А.Байтұрсынұлы»  І V топ «Ай» – Ә.Бөкейханов»

Тренинг. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.

3 слайд
Тренинг. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.

3 слайд

Тренинг. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.

Үй тапсырмасын сұрау • «Веер» әдісі. Веерлерге сұрақтар жазылып, әр топқа беріледі, оқушылар ойланбастан жауап беруі тиіс.

4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау • «Веер» әдісі. Веерлерге сұрақтар жазылып, әр топқа беріледі, оқушылар ойланбастан жауап беруі тиіс.

4 слайд

Үй тапсырмасын сұрау • «Веер» әдісі. Веерлерге сұрақтар жазылып, әр топқа беріледі, оқушылар ойланбастан жауап беруі тиіс.

ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ. «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ.

5 слайд
ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ. «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ.

5 слайд

ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ. «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ С.Торайғыровтың “Таныстыру” поэмасының мазмұнымен таныса отырып, тақырыбы мен идеясын ашу, топтық, ж

6 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ С.Торайғыровтың “Таныстыру” поэмасының мазмұнымен таныса отырып, тақырыбы мен идеясын ашу, топтық, жеке жұмыстар арқылы Алашорда үкіметінің құрылудағы мақсатын білу, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін арттыру.

6 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ С.Торайғыровтың “Таныстыру” поэмасының мазмұнымен таныса отырып, тақырыбы мен идеясын ашу, топтық, жеке жұмыстар арқылы Алашорда үкіметінің құрылудағы мақсатын білу, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Түсіну. «Bilim Land» шағын бейнесюжеті.

7 слайд
Түсіну. «Bilim Land» шағын бейнесюжеті.

7 слайд

Түсіну. «Bilim Land» шағын бейнесюжеті.

Постер қорғау  І топ «Күн - С.Торайғыров». «Суретті сөйлет» әдісі. Сурет бойынша өз ойларын жазады

8 слайд
Постер қорғау  І топ «Күн - С.Торайғыров». «Суретті сөйлет» әдісі. Сурет бойынша өз ойларын жазады

8 слайд

Постер қорғау  І топ «Күн - С.Торайғыров». «Суретті сөйлет» әдісі. Сурет бойынша өз ойларын жазады

Постер қорғау  ІІ топ. « Жұлдыз» - М.Дулатұлы. Семантикалық карта .

9 слайд
Постер қорғау  ІІ топ. « Жұлдыз» - М.Дулатұлы. Семантикалық карта .

9 слайд

Постер қорғау  ІІ топ. « Жұлдыз» - М.Дулатұлы. Семантикалық карта .

Постер қорғау  ІІІ топ «Шолпан - А.Байтұрсынұлы». «Таныстыру» поэмасының негізгі ойын «Шежіре ағашына» түсіріңдер.  Тәртібі:

10 слайд
Постер қорғау  ІІІ топ «Шолпан - А.Байтұрсынұлы». «Таныстыру» поэмасының негізгі ойын «Шежіре ағашына» түсіріңдер.  Тәртібі: - «Тамырларына» алынған мәселенің негізгі себептері жазылады. - «Діңгегіне»-проблема (өзекті мәселе); - «Бұтақтарына» салдарлар жазылады.

10 слайд

Постер қорғау  ІІІ топ «Шолпан - А.Байтұрсынұлы». «Таныстыру» поэмасының негізгі ойын «Шежіре ағашына» түсіріңдер.  Тәртібі: - «Тамырларына» алынған мәселенің негізгі себептері жазылады. - «Діңгегіне»-проблема (өзекті мәселе); - «Бұтақтарына» салдарлар жазылады.

Постер қорғау  І V топ. «Ай – Ә.Бөкейханов». «Ойларды салыстыру» әдісі. Автор ойы Сенің ойың Өлеңдегі «Алаш», «Алаш балал

11 слайд
Постер қорғау  І V топ. «Ай – Ә.Бөкейханов». «Ойларды салыстыру» әдісі. Автор ойы Сенің ойың Өлеңдегі «Алаш», «Алаш балалары», «Алаш туы» сөздерінің мәнін қалай түсінесіңдер? Өз елінің келешегіне деген ақын сенімі мен үмітінің өміршеңдігін дәлелдеп көріңдер.

11 слайд

Постер қорғау  І V топ. «Ай – Ә.Бөкейханов». «Ойларды салыстыру» әдісі. Автор ойы Сенің ойың Өлеңдегі «Алаш», «Алаш балалары», «Алаш туы» сөздерінің мәнін қалай түсінесіңдер? Өз елінің келешегіне деген ақын сенімі мен үмітінің өміршеңдігін дәлелдеп көріңдер.

Саралау тапсырмалары. «Әдеби диктант» әдісі. Бос орынға тиісті сөздерді жаз. 1 . Поэмадағы кейіпкерлер: ..., ....., ..

12 слайд
Саралау тапсырмалары. «Әдеби диктант» әдісі. Бос орынға тиісті сөздерді жаз. 1 . Поэмадағы кейіпкерлер: ..., ....., ......, .... жетістігі арқылы ақын ащы шындықты жеріне жеткізе суреттеген. 2. С.Торайғыров ........ жылы ақтардың қолынан қаза тапқан ......... арнап «........» деген қайғылы өлең жазады. 3. Ақын Р.Мәрсеков туралы: «Айтпақшы, Марсекеңнің баласы бар, Адвокат, қырма сақал Райымжан шал. Ұмытқан оқуларын былай қойсақ, Саяз жүрек, ұсақ ой, тынысы тар». Осы пікірмен келісесіңдер ме? Келісемін, өйткені ______ Келіспеймін, себебі,_____

12 слайд

Саралау тапсырмалары. «Әдеби диктант» әдісі. Бос орынға тиісті сөздерді жаз. 1 . Поэмадағы кейіпкерлер: ..., ....., ......, .... жетістігі арқылы ақын ащы шындықты жеріне жеткізе суреттеген. 2. С.Торайғыров ........ жылы ақтардың қолынан қаза тапқан ......... арнап «........» деген қайғылы өлең жазады. 3. Ақын Р.Мәрсеков туралы: «Айтпақшы, Марсекеңнің баласы бар, Адвокат, қырма сақал Райымжан шал. Ұмытқан оқуларын былай қойсақ, Саяз жүрек, ұсақ ой, тынысы тар». Осы пікірмен келісесіңдер ме? Келісемін, өйткені ______ Келіспеймін, себебі,_____

4. Қазаққа кеше заман қандай еді, Ашылмас сорға толған маңдай еді. Керек күні сойып жеп, сату үшін,

13 слайд
4. Қазаққа кеше заман қандай еді, Ашылмас сорға толған маңдай еді. Керек күні сойып жеп, сату үшін, Шөп беріп асыраған малдай еді. Бұл ақын айтқандай өткен заман суреті. Ал, сендер қазіргі заман туралы не айтар едің? 5. Әр іске ыңғайы бар жанасымды. Теңдік туын көтеріп әйелдер де, Тұр, әне, желкілдетіп биік жерде - деген Сұлтанмахмұттың бұл сөздері кім жайында? Қазақтың даңқты қыздарынан кімдерді білесіңдер?

13 слайд

4. Қазаққа кеше заман қандай еді, Ашылмас сорға толған маңдай еді. Керек күні сойып жеп, сату үшін, Шөп беріп асыраған малдай еді. Бұл ақын айтқандай өткен заман суреті. Ал, сендер қазіргі заман туралы не айтар едің? 5. Әр іске ыңғайы бар жанасымды. Теңдік туын көтеріп әйелдер де, Тұр, әне, желкілдетіп биік жерде - деген Сұлтанмахмұттың бұл сөздері кім жайында? Қазақтың даңқты қыздарынан кімдерді білесіңдер?

ҚБ - Смайликтер арқылы бағалау

14 слайд
ҚБ - Смайликтер арқылы бағалау

14 слайд

ҚБ - Смайликтер арқылы бағалау

Жинақтау. «Блум түймедағы» әдісі

15 слайд
Жинақтау. «Блум түймедағы» әдісі

15 слайд

Жинақтау. «Блум түймедағы» әдісі

Бағалау. «Бағалау терезесі» әдісі

16 слайд
Бағалау. «Бағалау терезесі» әдісі

16 слайд

Бағалау. «Бағалау терезесі» әдісі

Кері байланыс. «Қазақ елі» әдісі.

17 слайд
Кері байланыс. «Қазақ елі» әдісі.

17 слайд

Кері байланыс. «Қазақ елі» әдісі.

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. «ҚАЗАҚТЫҢ БАҒЫНА БІТКЕН АРЫСТАРЫ" ТАҚЫРЫБЫНДА ШАҒЫН ОЙТОЛҒАУ ЖАЗУ 2. "ТАНЫСТЫРУ" П

18 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. «ҚАЗАҚТЫҢ БАҒЫНА БІТКЕН АРЫСТАРЫ" ТАҚЫРЫБЫНДА ШАҒЫН ОЙТОЛҒАУ ЖАЗУ 2. "ТАНЫСТЫРУ" ПОЭМАСЫН ОҚУ

18 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. «ҚАЗАҚТЫҢ БАҒЫНА БІТКЕН АРЫСТАРЫ" ТАҚЫРЫБЫНДА ШАҒЫН ОЙТОЛҒАУ ЖАЗУ 2. "ТАНЫСТЫРУ" ПОЭМАСЫН ОҚУ

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ