Материалдар / Презентация Таныстыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация Таныстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2019
2401
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
С.ТОРАЙҒЫРОВ «ТАНЫСТЫРУ» ПОЭМАСЫ

1 слайд
С.ТОРАЙҒЫРОВ «ТАНЫСТЫРУ» ПОЭМАСЫ

Топқа бөлу  І топ «Күн»- С.Торайғыров»  ІІ топ «Жұлдыз»- М.Дулатұлы»  ІІІ топ «Шолпан» - А.Байтұрсынұлы»  І V

2 слайд
Топқа бөлу  І топ «Күн»- С.Торайғыров»  ІІ топ «Жұлдыз»- М.Дулатұлы»  ІІІ топ «Шолпан» - А.Байтұрсынұлы»  І V топ «Ай» – Ә.Бөкейханов»

Тренинг. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.

3 слайд
Тренинг. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.

Үй тапсырмасын сұрау • «Веер» әдісі. Веерлерге сұрақтар жазылып, әр топқа беріледі, оқушылар ойланбастан жауап беруі тиіс.

4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау • «Веер» әдісі. Веерлерге сұрақтар жазылып, әр топқа беріледі, оқушылар ойланбастан жауап беруі тиіс.

ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ. «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ.

5 слайд
ТАҚЫРЫПТЫ БОЛЖАУ. «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» ӘДІСІ.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ С.Торайғыровтың “Таныстыру” поэмасының мазмұнымен таныса отырып, тақырыбы мен идеясын ашу, топтық, ж

6 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ С.Торайғыровтың “Таныстыру” поэмасының мазмұнымен таныса отырып, тақырыбы мен идеясын ашу, топтық, жеке жұмыстар арқылы Алашорда үкіметінің құрылудағы мақсатын білу, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Түсіну. «Bilim Land» шағын бейнесюжеті.

7 слайд
Түсіну. «Bilim Land» шағын бейнесюжеті.

Постер қорғау  І топ «Күн - С.Торайғыров». «Суретті сөйлет» әдісі. Сурет бойынша өз ойларын жазады

8 слайд
Постер қорғау  І топ «Күн - С.Торайғыров». «Суретті сөйлет» әдісі. Сурет бойынша өз ойларын жазады

Постер қорғау  ІІ топ. « Жұлдыз» - М.Дулатұлы. Семантикалық карта .

9 слайд
Постер қорғау  ІІ топ. « Жұлдыз» - М.Дулатұлы. Семантикалық карта .

Постер қорғау  ІІІ топ «Шолпан - А.Байтұрсынұлы». «Таныстыру» поэмасының негізгі ойын «Шежіре ағашына» түсіріңдер.  Тәртібі:

10 слайд
Постер қорғау  ІІІ топ «Шолпан - А.Байтұрсынұлы». «Таныстыру» поэмасының негізгі ойын «Шежіре ағашына» түсіріңдер.  Тәртібі: - «Тамырларына» алынған мәселенің негізгі себептері жазылады. - «Діңгегіне»-проблема (өзекті мәселе); - «Бұтақтарына» салдарлар жазылады.

Постер қорғау  І V топ. «Ай – Ә.Бөкейханов». «Ойларды салыстыру» әдісі. Автор ойы Сенің ойың Өлеңдегі «Алаш», «Алаш балал

11 слайд
Постер қорғау  І V топ. «Ай – Ә.Бөкейханов». «Ойларды салыстыру» әдісі. Автор ойы Сенің ойың Өлеңдегі «Алаш», «Алаш балалары», «Алаш туы» сөздерінің мәнін қалай түсінесіңдер? Өз елінің келешегіне деген ақын сенімі мен үмітінің өміршеңдігін дәлелдеп көріңдер.

Саралау тапсырмалары. «Әдеби диктант» әдісі. Бос орынға тиісті сөздерді жаз. 1 . Поэмадағы кейіпкерлер: ..., ....., ..

12 слайд
Саралау тапсырмалары. «Әдеби диктант» әдісі. Бос орынға тиісті сөздерді жаз. 1 . Поэмадағы кейіпкерлер: ..., ....., ......, .... жетістігі арқылы ақын ащы шындықты жеріне жеткізе суреттеген. 2. С.Торайғыров ........ жылы ақтардың қолынан қаза тапқан ......... арнап «........» деген қайғылы өлең жазады. 3. Ақын Р.Мәрсеков туралы: «Айтпақшы, Марсекеңнің баласы бар, Адвокат, қырма сақал Райымжан шал. Ұмытқан оқуларын былай қойсақ, Саяз жүрек, ұсақ ой, тынысы тар». Осы пікірмен келісесіңдер ме? Келісемін, өйткені ______ Келіспеймін, себебі,_____

4. Қазаққа кеше заман қандай еді, Ашылмас сорға толған маңдай еді. Керек күні сойып жеп, сату үшін,

13 слайд
4. Қазаққа кеше заман қандай еді, Ашылмас сорға толған маңдай еді. Керек күні сойып жеп, сату үшін, Шөп беріп асыраған малдай еді. Бұл ақын айтқандай өткен заман суреті. Ал, сендер қазіргі заман туралы не айтар едің? 5. Әр іске ыңғайы бар жанасымды. Теңдік туын көтеріп әйелдер де, Тұр, әне, желкілдетіп биік жерде - деген Сұлтанмахмұттың бұл сөздері кім жайында? Қазақтың даңқты қыздарынан кімдерді білесіңдер?

ҚБ - Смайликтер арқылы бағалау

14 слайд
ҚБ - Смайликтер арқылы бағалау

Жинақтау. «Блум түймедағы» әдісі

15 слайд
Жинақтау. «Блум түймедағы» әдісі

Бағалау. «Бағалау терезесі» әдісі

16 слайд
Бағалау. «Бағалау терезесі» әдісі

Кері байланыс. «Қазақ елі» әдісі.

17 слайд
Кері байланыс. «Қазақ елі» әдісі.

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. «ҚАЗАҚТЫҢ БАҒЫНА БІТКЕН АРЫСТАРЫ" ТАҚЫРЫБЫНДА ШАҒЫН ОЙТОЛҒАУ ЖАЗУ 2. "ТАНЫСТЫРУ" П

18 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1. «ҚАЗАҚТЫҢ БАҒЫНА БІТКЕН АРЫСТАРЫ" ТАҚЫРЫБЫНДА ШАҒЫН ОЙТОЛҒАУ ЖАЗУ 2. "ТАНЫСТЫРУ" ПОЭМАСЫН ОҚУ

19 слайд