Презентация. Топсеруенді жүргізу әдістемелері,жаңа әдістерді қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Та қ ырыбы : Топсеруенді жүргізу
әдістемелері ,
жаңа әдістерді қолдану .
1 слайд
Та қ ырыбы : Топсеруенді жүргізу әдістемелері , жаңа әдістерді қолдану .
2 слайд
1.Сабақтың жоспары :
1. Топ серуенге дайындық жүргізу
2. Топсеруенге арналған оң ережелері
3. Топсеруеннің тақырыбы , мақсаты , міндеттерін
айқындау
4. Топсеруеннің жалпы қасиеті ,Топсеруенді сипаттайтын
белгілер
2 слайд
1.Сабақтың жоспары : 1. Топ серуенге дайындық жүргізу 2. Топсеруенге арналған оң ережелері 3. Топсеруеннің тақырыбы , мақсаты , міндеттерін айқындау 4. Топсеруеннің жалпы қасиеті ,Топсеруенді сипаттайтын белгілер
3 слайд
Жұмыстың мақсаты :
1. Топсеруенге дайындық ретінде
тақырыптықжоспар құру
2. Топсеруеннің мақсатын өтетін орны мен
уақытын анықтауды үйрену.
3 слайд
Жұмыстың мақсаты : 1. Топсеруенге дайындық ретінде тақырыптықжоспар құру 2. Топсеруеннің мақсатын өтетін орны мен уақытын анықтауды үйрену.
4 слайд
Теориялық мағлұмат : Топсеруен биология
пәніндегі оқу –тәрбие үрдісінің маңызды
формасының бірі.Топсеруен біраз кезеңдерден
тұрады.
1. Дайындық өткізу
2. Тұжырым
3. Сабақта және басқа түрлерде нәтижелерді
пайдалану.
4 слайд
Теориялық мағлұмат : Топсеруен биология пәніндегі оқу –тәрбие үрдісінің маңызды формасының бірі.Топсеруен біраз кезеңдерден тұрады. 1. Дайындық өткізу 2. Тұжырым 3. Сабақта және басқа түрлерде нәтижелерді пайдалану.
5 слайд
Аудиториялық сабақтарды орындау процесі :
Ұйымдастыру кезеңі -5 - мин
Бастапқы білім деңгейі – 15 мин
Студенттің оқытумен жұмысы 30 мин
5 слайд
Аудиториялық сабақтарды орындау процесі : Ұйымдастыру кезеңі -5 - мин Бастапқы білім деңгейі – 15 мин Студенттің оқытумен жұмысы 30 мин
6 слайд
Үлгерімді бағалау “балл” есебінде көрсетіледі. “5” бағасы –
оқу материалын толық, дәл логикалық бір ізділікпен айтылған
жауапқа қойылады;
“ 4” бағасы – материалды толық біледі, бірақ болар-болмас
кемшілігі бар жауапқа қойылады;
“ 3” бағасы – жауабы негізінен дұрыс, бірақ толық емес,
білімінде кейбір проблемалар еске алынбаған жауапқа
қойылады;
“ 2” бағасы – оқушы жауабында қателіктер, білімінде елеулі
кемшіліктер бар;
“ 1” бағасы – тексерілген оқу материалы бойынша білімі жоқ,
толып жатқан өрескел қателері үшін қойылады.
6 слайд
Үлгерімді бағалау “балл” есебінде көрсетіледі. “5” бағасы – оқу материалын толық, дәл логикалық бір ізділікпен айтылған жауапқа қойылады; “ 4” бағасы – материалды толық біледі, бірақ болар-болмас кемшілігі бар жауапқа қойылады; “ 3” бағасы – жауабы негізінен дұрыс, бірақ толық емес, білімінде кейбір проблемалар еске алынбаған жауапқа қойылады; “ 2” бағасы – оқушы жауабында қателіктер, білімінде елеулі кемшіліктер бар; “ 1” бағасы – тексерілген оқу материалы бойынша білімі жоқ, толып жатқан өрескел қателері үшін қойылады.
7 слайд
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар
Кіп – кішкене ағаштар
Бірте – бірте өседі.
Жапырағына жауын тиеді
Алдымнан жел еседі.
Күн жарқырай ашылды
Көктен төмен әдемі
кемпірқосақ шашылды
7 слайд
Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар Кіп – кішкене ағаштар Бірте – бірте өседі. Жапырағына жауын тиеді Алдымнан жел еседі. Күн жарқырай ашылды Көктен төмен әдемі кемпірқосақ шашылды
8 слайд
1 – тапсырма: Студенттерге
« Snow shower » әдісін
пайдаланып « Күз басталды»
тақырыбына ( in English) сұрақ -
жауап c айысы
8 слайд
1 – тапсырма: Студенттерге « Snow shower » әдісін пайдаланып « Күз басталды» тақырыбына ( in English) сұрақ - жауап c айысы
9 слайд
2 «Миға шабуыл»
адвокат ,сот , айыпталушы, айыптаушы.
– Қазір жылдын қай айы?
– Ол жылдың қай мезгіліне жатады?
– Күздің қандай ерекшелігін
білесіңдер?
– Күзде жапырақтар неге сарғаяды?
9 слайд
2 «Миға шабуыл» адвокат ,сот , айыпталушы, айыптаушы. – Қазір жылдын қай айы? – Ол жылдың қай мезгіліне жатады? – Күздің қандай ерекшелігін білесіңдер? – Күзде жапырақтар неге сарғаяды?
10 слайд
10 слайд