Материалдар / Презентация. Топсеруенді жүргізу әдістемелері,жаңа әдістерді қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация. Топсеруенді жүргізу әдістемелері,жаңа әдістерді қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық мұғалімдерге,студенттерге,оқушыларға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2021
287
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Та қ ырыбы : Топсеруенді жүргізу әдістемелері , жаңа әдістерді қолдану .

1 слайд
Та қ ырыбы : Топсеруенді жүргізу әдістемелері , жаңа әдістерді қолдану .

1 слайд

Та қ ырыбы : Топсеруенді жүргізу әдістемелері , жаңа әдістерді қолдану .

1.Сабақтың жоспары : 1. Топ серуенге дайындық жүргізу 2. Топсеруенге арналған оң ережелері 3. Топсеруеннің тақырыбы , мақсаты

2 слайд
1.Сабақтың жоспары : 1. Топ серуенге дайындық жүргізу 2. Топсеруенге арналған оң ережелері 3. Топсеруеннің тақырыбы , мақсаты , міндеттерін айқындау 4. Топсеруеннің жалпы қасиеті ,Топсеруенді сипаттайтын белгілер

2 слайд

1.Сабақтың жоспары : 1. Топ серуенге дайындық жүргізу 2. Топсеруенге арналған оң ережелері 3. Топсеруеннің тақырыбы , мақсаты , міндеттерін айқындау 4. Топсеруеннің жалпы қасиеті ,Топсеруенді сипаттайтын белгілер

Жұмыстың мақсаты : 1. Топсеруенге дайындық ретінде тақырыптықжоспар құру 2. Топсеруеннің мақсатын өтетін орны мен уақытын ан

3 слайд
Жұмыстың мақсаты : 1. Топсеруенге дайындық ретінде тақырыптықжоспар құру 2. Топсеруеннің мақсатын өтетін орны мен уақытын анықтауды үйрену.

3 слайд

Жұмыстың мақсаты : 1. Топсеруенге дайындық ретінде тақырыптықжоспар құру 2. Топсеруеннің мақсатын өтетін орны мен уақытын анықтауды үйрену.

Теориялық мағлұмат : Топсеруен биология пәніндегі оқу –тәрбие үрдісінің маңызды формасының бірі.Топсеруен біраз кезеңдерд

4 слайд
Теориялық мағлұмат : Топсеруен биология пәніндегі оқу –тәрбие үрдісінің маңызды формасының бірі.Топсеруен біраз кезеңдерден тұрады. 1. Дайындық өткізу 2. Тұжырым 3. Сабақта және басқа түрлерде нәтижелерді пайдалану.

4 слайд

Теориялық мағлұмат : Топсеруен биология пәніндегі оқу –тәрбие үрдісінің маңызды формасының бірі.Топсеруен біраз кезеңдерден тұрады. 1. Дайындық өткізу 2. Тұжырым 3. Сабақта және басқа түрлерде нәтижелерді пайдалану.

Аудиториялық сабақтарды орындау процесі : Ұйымдастыру кезеңі -5 - мин Бастапқы білім деңгейі – 15 мин Студенттің оқытумен жұмы

5 слайд
Аудиториялық сабақтарды орындау процесі : Ұйымдастыру кезеңі -5 - мин Бастапқы білім деңгейі – 15 мин Студенттің оқытумен жұмысы 30 мин

5 слайд

Аудиториялық сабақтарды орындау процесі : Ұйымдастыру кезеңі -5 - мин Бастапқы білім деңгейі – 15 мин Студенттің оқытумен жұмысы 30 мин

Үлгерімді бағалау “балл” есебінде көрсетіледі. “5” бағасы – оқу материалын толық, дәл логикалық бір ізділікпен айтылған жауап

6 слайд
Үлгерімді бағалау “балл” есебінде көрсетіледі. “5” бағасы – оқу материалын толық, дәл логикалық бір ізділікпен айтылған жауапқа қойылады; “ 4” бағасы – материалды толық біледі, бірақ болар-болмас кемшілігі бар жауапқа қойылады; “ 3” бағасы – жауабы негізінен дұрыс, бірақ толық емес, білімінде кейбір проблемалар еске алынбаған жауапқа қойылады; “ 2” бағасы – оқушы жауабында қателіктер, білімінде елеулі кемшіліктер бар; “ 1” бағасы – тексерілген оқу материалы бойынша білімі жоқ, толып жатқан өрескел қателері үшін қойылады.

6 слайд

Үлгерімді бағалау “балл” есебінде көрсетіледі. “5” бағасы – оқу материалын толық, дәл логикалық бір ізділікпен айтылған жауапқа қойылады; “ 4” бағасы – материалды толық біледі, бірақ болар-болмас кемшілігі бар жауапқа қойылады; “ 3” бағасы – жауабы негізінен дұрыс, бірақ толық емес, білімінде кейбір проблемалар еске алынбаған жауапқа қойылады; “ 2” бағасы – оқушы жауабында қателіктер, білімінде елеулі кемшіліктер бар; “ 1” бағасы – тексерілген оқу материалы бойынша білімі жоқ, толып жатқан өрескел қателері үшін қойылады.

Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар Кіп – кішкене ағаштар Бірте – бірте өседі. Жапырағына жауын тиеді Алдымнан жел еседі.

7 слайд
Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар Кіп – кішкене ағаштар Бірте – бірте өседі. Жапырағына жауын тиеді Алдымнан жел еседі. Күн жарқырай ашылды Көктен төмен әдемі кемпірқосақ шашылды

7 слайд

Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар Кіп – кішкене ағаштар Бірте – бірте өседі. Жапырағына жауын тиеді Алдымнан жел еседі. Күн жарқырай ашылды Көктен төмен әдемі кемпірқосақ шашылды

1 – тапсырма: Студенттерге « Snow shower » әдісін пайдаланып « Күз басталды» тақырыбына ( in English) сұрақ - жауа

8 слайд
1 – тапсырма: Студенттерге « Snow shower » әдісін пайдаланып « Күз басталды» тақырыбына ( in English) сұрақ - жауап c айысы

8 слайд

1 – тапсырма: Студенттерге « Snow shower » әдісін пайдаланып « Күз басталды» тақырыбына ( in English) сұрақ - жауап c айысы

2 «Миға шабуыл» адвокат ,сот , айыпталушы, айыптаушы. – Қазір жылдын қай айы? – Ол жылдың қай мезгілін

9 слайд
2 «Миға шабуыл» адвокат ,сот , айыпталушы, айыптаушы.   – Қазір жылдын қай айы?   – Ол жылдың қай мезгіліне жатады?   – Күздің қандай ерекшелігін білесіңдер?   – Күзде жапырақтар неге сарғаяды?

9 слайд

2 «Миға шабуыл» адвокат ,сот , айыпталушы, айыптаушы.   – Қазір жылдын қай айы?   – Ол жылдың қай мезгіліне жатады?   – Күздің қандай ерекшелігін білесіңдер?   – Күзде жапырақтар неге сарғаяды?

10 слайд

10 слайд