Презентация: "Тың игеру" 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақстан тарихы
9 а сынып
12.02.2020 ж
1 слайд
Қазақстан тарихы 9 а сынып 12.02.2020 ж
2 слайд
Психологиялық ахуал
Егер сендер мектепке және бүгінгі сабаққа қуана-
қуана келсеңдер, оң қолдарыңды көтеріңдер.
Егер сендер өз білімдеріңе сенімді болсаңдар, сол
қолдарыңды көтеріңдер
Егер сендер еліміздің тағдыры маңызды болса, бір
қадам алға жасаймыз.
Егер сендер өздеріңді Отанымыздың патриотымын
деп есептесеңдер, екі қолымызды алға созамыз.
Егер сендер еліміздің болашағы сендердің
қолдарыңда екеніне сенімді болсаңдар қол
соғамыз.
2 слайд
Психологиялық ахуал Егер сендер мектепке және бүгінгі сабаққа қуана- қуана келсеңдер, оң қолдарыңды көтеріңдер. Егер сендер өз білімдеріңе сенімді болсаңдар, сол қолдарыңды көтеріңдер Егер сендер еліміздің тағдыры маңызды болса, бір қадам алға жасаймыз. Егер сендер өздеріңді Отанымыздың патриотымын деп есептесеңдер, екі қолымызды алға созамыз. Егер сендер еліміздің болашағы сендердің қолдарыңда екеніне сенімді болсаңдар қол соғамыз.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
125
3
2
8 4
67
10
9 12
1113
14
1 5 1617 18
1920
21 22
2 3
2 4
25
5 слайд
125 3 2 8 4 67 10 9 12 1113 14 1 5 1617 18 1920 21 22 2 3 2 4 25
6 слайд
1947 жылыЕ. Бекмахановтың « XIX
ғасырдың 20-40 жж
Қазақстан»деген кітабы қай
уақытта жарыққа шықты?
6 слайд
1947 жылыЕ. Бекмахановтың « XIX ғасырдың 20-40 жж Қазақстан»деген кітабы қай уақытта жарыққа шықты?
7 слайд
7 слайд
8 слайд
555
3
2
8 4
67
10
9 12
1113
14
1 5 1617 18
1920
21 22
2 3
2 4
25
8 слайд
555 3 2 8 4 67 10 9 12 1113 14 1 5 1617 18 1920 21 22 2 3 2 4 25
9 слайд
1953 ж 5 наурызда
Сталиннің қайтыс
болуыменСталиндік дәуір қай
кезде аяқталды?
9 слайд
1953 ж 5 наурызда Сталиннің қайтыс болуыменСталиндік дәуір қай кезде аяқталды?
10 слайд
10 слайд
11 слайд
725
3
2
8 4
67
10
9 12
1113
14
1 5 1617 18
1920
21 22
2 3
2 4
25
11 слайд
725 3 2 8 4 67 10 9 12 1113 14 1 5 1617 18 1920 21 22 2 3 2 4 25
12 слайд
1953-1964 жж «хрущевтік
жылымық немесе хрущевтік
онжылдық» депКСРО-ны Хрущев басқарған
кезеңді не деп атайды?
12 слайд
1953-1964 жж «хрущевтік жылымық немесе хрущевтік онжылдық» депКСРО-ны Хрущев басқарған кезеңді не деп атайды?
13 слайд
13 слайд
14 слайд
335
3
2
8 4
67
10
9 12
1113
14
1 5 1617 18
1920
21 22
2 3
2 4
25
14 слайд
335 3 2 8 4 67 10 9 12 1113 14 1 5 1617 18 1920 21 22 2 3 2 4 25
15 слайд
1956 жылыСталиннің жеке басына
табынуды жою туралы мәселе
қараған КОКП-ның XX съезі
қай уақытта өтті?
15 слайд
1956 жылыСталиннің жеке басына табынуды жою туралы мәселе қараған КОКП-ның XX съезі қай уақытта өтті?
16 слайд
16 слайд
17 слайд
775
3
2
8 4
67
10
9 12
1113
14
1 5 1617 18
1920
21 22
2 3
2 4
25
17 слайд
775 3 2 8 4 67 10 9 12 1113 14 1 5 1617 18 1920 21 22 2 3 2 4 25
18 слайд
КСРО-ның қоғамдық-саяси
өмірінде
демократияландыру,
рақымшылық жасау, ақтап
алу үдерістері басталдыҚоғамдық – саяси өмірде
«жылымық» деп атау себебі
18 слайд
КСРО-ның қоғамдық-саяси өмірінде демократияландыру, рақымшылық жасау, ақтап алу үдерістері басталдыҚоғамдық – саяси өмірде «жылымық» деп атау себебі
19 слайд
19 слайд
20 слайд
225
3
2
8 4
67
10
9 12
1113
14
1 5 1617 18
1920
21 22
2 3
2 4
25
20 слайд
225 3 2 8 4 67 10 9 12 1113 14 1 5 1617 18 1920 21 22 2 3 2 4 25
21 слайд
ХрущевКімнің бастамасымен ГУЛАГ
жойылды?
21 слайд
ХрущевКімнің бастамасымен ГУЛАГ жойылды?
22 слайд
22 слайд
23 слайд
95
3
2
8 4
67
10
9 12
1113
14
1 5 1617 18
1920
21 22
2 3
2 4
25
23 слайд
95 3 2 8 4 67 10 9 12 1113 14 1 5 1617 18 1920 21 22 2 3 2 4 25
24 слайд
Жеті рет1954-1964 жж аралығында Қазақстан
Компартиясы ОК бірінші хатшылары
неше рет ауысты?
24 слайд
Жеті рет1954-1964 жж аралығында Қазақстан Компартиясы ОК бірінші хатшылары неше рет ауысты?
25 слайд
25 слайд
26 слайд
255
3
2
8 4
67
10
9 12
1113
14
1 5 1617 18
1920
21 22
2 3
2 4
25
26 слайд
255 3 2 8 4 67 10 9 12 1113 14 1 5 1617 18 1920 21 22 2 3 2 4 25
27 слайд
1959 жылыАдам шығынына ұшыратқан
Теміртаудағы құрылысшылар
наразылығы қай жылы болды?
27 слайд
1959 жылыАдам шығынына ұшыратқан Теміртаудағы құрылысшылар наразылығы қай жылы болды?
28 слайд
28 слайд
29 слайд
185
3
2
8 4
67
10
9 12
1113
14
1 5 1617 18
1920
21 22
2 3
2 4
25
29 слайд
185 3 2 8 4 67 10 9 12 1113 14 1 5 1617 18 1920 21 22 2 3 2 4 25
30 слайд
Д.А. Қонаев1960 ж 19 қаңтарда Н.И. Беляевтің
орнына, бұған дейін республика
Министрлер Кеңесінің төрағасы
кім сайланды?
30 слайд
Д.А. Қонаев1960 ж 19 қаңтарда Н.И. Беляевтің орнына, бұған дейін республика Министрлер Кеңесінің төрағасы кім сайланды?
31 слайд
Ой шақыру
•
Біз қай кезеңнің тарихын оқып жатырмыз?
•
Соғыстан кейінгі кезеңдегі ауыл
шаруашылығының жағдайы қандай болуы мүмкін?
•
Неге біздің Елтаңбада бидай символы бейнеленген?
•
Тың жер деген не?
•
Тыңайған жер деген не?
Бейне көрініске назар аударсақ
31 слайд
Ой шақыру • Біз қай кезеңнің тарихын оқып жатырмыз? • Соғыстан кейінгі кезеңдегі ауыл шаруашылығының жағдайы қандай болуы мүмкін? • Неге біздің Елтаңбада бидай символы бейнеленген? • Тың жер деген не? • Тыңайған жер деген не? Бейне көрініске назар аударсақ
32 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Тың игеру жылдарындағы
Қазақстан
32 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тың игеру жылдарындағы Қазақстан
33 слайд
Сабақтың оқу мақсаты:
9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің
себеп-салдарлық байланысын
талдау арқылы дәйекті қорытынды
жасау;
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл
шаруашылығында орын алған
өзгерістерге баға беру
33 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру
34 слайд
34 слайд
35 слайд
1 – топ:
Тың игерудің қазақ экономикасына
пайдасы қандай?
2 – топ:
Тың игеру саясатының жағымсыз
салдары қандай?
3 – топ:
Сараптап, қорытынды ой түйіндейді
35 слайд
1 – топ: Тың игерудің қазақ экономикасына пайдасы қандай? 2 – топ: Тың игеру саясатының жағымсыз салдары қандай? 3 – топ: Сараптап, қорытынды ой түйіндейді
36 слайд
Чек – лист
.
1. Тың игеру жылдарын анықтайды;
2. Қай облыстарды қамтитынын
анықтайды;
3. Кімнің саясаты екенін атайды;
4. Тың игерудің пайдасын атайды;
5. Тың игерудің жетістіктерін атайды;
6. Мәдениет пен ғылымның дамуына
тигізген әсерін анықтайды. Чек – лист
36 слайд
Чек – лист . 1. Тың игеру жылдарын анықтайды; 2. Қай облыстарды қамтитынын анықтайды; 3. Кімнің саясаты екенін атайды; 4. Тың игерудің пайдасын атайды; 5. Тың игерудің жетістіктерін атайды; 6. Мәдениет пен ғылымның дамуына тигізген әсерін анықтайды. Чек – лист
37 слайд
Чек – лист
.
1. Тың игерудің жағымсыз жақтарын
анықтайды;
2. Шаяхметовты орнынан алу себебін
атайды;
3. Мал шаруашылығына тигізген зардабын
айтады;
4. Халыққа тигізген зардабын анықтайды;
5. Қазақ халқының санының аз болу
себебін түсіндіреді;
6. Қазақстанға қоныстанған адам санын
анықтайды. Чек – лист
37 слайд
Чек – лист . 1. Тың игерудің жағымсыз жақтарын анықтайды; 2. Шаяхметовты орнынан алу себебін атайды; 3. Мал шаруашылығына тигізген зардабын айтады; 4. Халыққа тигізген зардабын анықтайды; 5. Қазақ халқының санының аз болу себебін түсіндіреді; 6. Қазақстанға қоныстанған адам санын анықтайды. Чек – лист
38 слайд
«Домино» ойыны
38 слайд
«Домино» ойыны
39 слайд
1. Тың игеру науқанында республиканың ұлттық –
демографиялық ерекшеліктері
(ескерілмеді)
2. Жергілікті халықтың ғұрпына, дәстүріне, мәдени
ескерткішіне
(менсінбей қарау орын алды)
3. Ақмола қаласының аты
(Целиноград деп өзгертілді)
4. Қазақ мектептерінің саны
(күрт кеміді)
5. 1954 жылы
(Қазақстанда 6,5 млн га жер жыртылды)
6. 1954-1960 жылдары
( Қазақстанға тың игеруге 2 млн адам келді)
39 слайд
1. Тың игеру науқанында республиканың ұлттық – демографиялық ерекшеліктері (ескерілмеді) 2. Жергілікті халықтың ғұрпына, дәстүріне, мәдени ескерткішіне (менсінбей қарау орын алды) 3. Ақмола қаласының аты (Целиноград деп өзгертілді) 4. Қазақ мектептерінің саны (күрт кеміді) 5. 1954 жылы (Қазақстанда 6,5 млн га жер жыртылды) 6. 1954-1960 жылдары ( Қазақстанға тың игеруге 2 млн адам келді)
40 слайд
Не? Қайда? Қашан? ойыны
1. Не? 1950 жылдардың ортасындағы жер игеру саясаты не деп
аталады?
(Тың және тыңайған жерлерді игеру)
2.Не? Тың игеру саясатының негізгі мақсаты не?
(Ауылшаруашылық өндірісін ұйымдастыру және
халықтың азыққа деген қажеттіліктерін қаматамасыз ету)
3. Н е ? Топырақ эрозиясы дегеніміз не?
(Топырақтың құнарлылығын кемітетін табиғат апаты )
4. Не? Қазақстанның солтүстік бөлігіндегі үндіеуропа тіл
әулетіне жататын орыс, белорус ь ұлтының тығыз орналасу
себебі не?
(Тың игеру кезінде КСРО-дан болған қоныстандыру)
40 слайд
Не? Қайда? Қашан? ойыны 1. Не? 1950 жылдардың ортасындағы жер игеру саясаты не деп аталады? (Тың және тыңайған жерлерді игеру) 2.Не? Тың игеру саясатының негізгі мақсаты не? (Ауылшаруашылық өндірісін ұйымдастыру және халықтың азыққа деген қажеттіліктерін қаматамасыз ету) 3. Н е ? Топырақ эрозиясы дегеніміз не? (Топырақтың құнарлылығын кемітетін табиғат апаты ) 4. Не? Қазақстанның солтүстік бөлігіндегі үндіеуропа тіл әулетіне жататын орыс, белорус ь ұлтының тығыз орналасу себебі не? (Тың игеру кезінде КСРО-дан болған қоныстандыру)
41 слайд
1. ҚАЙДА? Күріш өсіруден рек ордты өнім алуға қол жеткізген
Ыбырай Жақаев қайда дүниеге келді?
(Қызылорда облысы Шиелі ауданында)
2. ҚАЙДА? Тың игеру саясаты қайда жүргізілді? (Облыстарды
картадан көрсет).
(Қостанай, Ақмола, Павлодар, Солтүстік Қазақстан,
Көкшетау, Торғай облыстары )
3. ҚАЙДА? 1954-60 жылдары Одақтың қай елдерінен тың
игерушілер қоныстанды?
(Украина, Ресей, Белоруссия, Молдова)
4.ҚАЙДА? Тыңгер, Социолистік еңбек ері М.Довжик қайда
ауылшаруашылық техникасын пайдалануда жаңашылдық
танытты?
(Ақмола обл)
41 слайд
1. ҚАЙДА? Күріш өсіруден рек ордты өнім алуға қол жеткізген Ыбырай Жақаев қайда дүниеге келді? (Қызылорда облысы Шиелі ауданында) 2. ҚАЙДА? Тың игеру саясаты қайда жүргізілді? (Облыстарды картадан көрсет). (Қостанай, Ақмола, Павлодар, Солтүстік Қазақстан, Көкшетау, Торғай облыстары ) 3. ҚАЙДА? 1954-60 жылдары Одақтың қай елдерінен тың игерушілер қоныстанды? (Украина, Ресей, Белоруссия, Молдова) 4.ҚАЙДА? Тыңгер, Социолистік еңбек ері М.Довжик қайда ауылшаруашылық техникасын пайдалануда жаңашылдық танытты? (Ақмола обл)
42 слайд
1. ҚАШАН? Тың және тыңайған жерлерді игеру туралы
шешім қашан қабылданды?
(1954 жылы көктемде)
2. ҚАШАН? Тың игерушілер айтарлықтай көрсеткішке қашан
қол жеткізді?
(1956 жылы)
3. ҚАШАН? Қазақстанда 1954-60 жылдары қанша га жер
игерілді?
(25 млн га)
4.ҚАШАН? 1954 жылы тамыздың басына қарай қанша
жер жырту жоспарланды және орнына қанша жер
жыртылды?
(13 млн жоспарланды, 19 млн га жер жыртылды)
42 слайд
1. ҚАШАН? Тың және тыңайған жерлерді игеру туралы шешім қашан қабылданды? (1954 жылы көктемде) 2. ҚАШАН? Тың игерушілер айтарлықтай көрсеткішке қашан қол жеткізді? (1956 жылы) 3. ҚАШАН? Қазақстанда 1954-60 жылдары қанша га жер игерілді? (25 млн га) 4.ҚАШАН? 1954 жылы тамыздың басына қарай қанша жер жырту жоспарланды және орнына қанша жер жыртылды? (13 млн жоспарланды, 19 млн га жер жыртылды)
43 слайд
Үйге тапсырма:
«Идеал тапсырма» әдісі:
Әр оқушы өзі орындайтын үй тапсырмасын
өзі таңдайды. Мысалы: біреу қосымша
дерек жинаса, келесі сурет салуы, немесе ой-
толғау жазуға болады.
Кері байланыс: «Дәнді дақылдар»
43 слайд
Үйге тапсырма: «Идеал тапсырма» әдісі: Әр оқушы өзі орындайтын үй тапсырмасын өзі таңдайды. Мысалы: біреу қосымша дерек жинаса, келесі сурет салуы, немесе ой- толғау жазуға болады. Кері байланыс: «Дәнді дақылдар»
44 слайд
Бұл кім?
44 слайд
Бұл кім?