Презентация: "Ұялы телефонның пайдасы мен зияны"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация: "Ұялы телефонның пайдасы мен зияны"

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогтарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ғылыми-жоба Тақырыбы: Ұялы телефонның пайдасы мен зияны С.О.Талжанов атындағы ОМ Жұ

#1 слайд
Ғылыми-жоба Тақырыбы: Ұялы телефонның пайдасы мен зияны С.О.Талжанов атындағы ОМ Жұмыстың авторы: 7 сынып оқушысы Муканов Айдос Жетекшісі: Информатика пәнінің мұғалімі Базылова Салтанат Төлеутаевна

1 слайд

Ғылыми-жоба Тақырыбы: Ұялы телефонның пайдасы мен зияны С.О.Талжанов атындағы ОМ Жұмыстың авторы: 7 сынып оқушысы Муканов Айдос Жетекшісі: Информатика пәнінің мұғалімі Базылова Салтанат Төлеутаевна

•1. Мектеп оқушыларының арасында қанша оқушы ұялы телефонды қолданатының табу; •2. Ұялы телефондарды қолдану кезінде адамдарға

#2 слайд
•1. Мектеп оқушыларының арасында қанша оқушы ұялы телефонды қолданатының табу; •2. Ұялы телефондарды қолдану кезінде адамдарға келтіретін зиянының деңгейін зерттеу; •3. Ұялы телефонды қолданған кездегі объективтік сезінуін анықтау. Жобаның негізгі мақсаты:

2 слайд

•1. Мектеп оқушыларының арасында қанша оқушы ұялы телефонды қолданатының табу; •2. Ұялы телефондарды қолдану кезінде адамдарға келтіретін зиянының деңгейін зерттеу; •3. Ұялы телефонды қолданған кездегі объективтік сезінуін анықтау. Жобаның негізгі мақсаты:

•1. Жоба бойынша әдебиеттер меңгеру; •2. Диагностика бойынша дайындау және өткізу. Осы мәселе бойынша сауалнама дайындап, ізден

#3 слайд
•1. Жоба бойынша әдебиеттер меңгеру; •2. Диагностика бойынша дайындау және өткізу. Осы мәселе бойынша сауалнама дайындап, ізденіс жұмыстарын жұргізу. •3. Жоба бойынша презентациялық материал мен құжаттарды дайындау. Жобаның міндеттері:

3 слайд

•1. Жоба бойынша әдебиеттер меңгеру; •2. Диагностика бойынша дайындау және өткізу. Осы мәселе бойынша сауалнама дайындап, ізденіс жұмыстарын жұргізу. •3. Жоба бойынша презентациялық материал мен құжаттарды дайындау. Жобаның міндеттері:

Болжам: •Бүгінгі өмір талабына сәйкес электромагниттік сәулелердің тірі организмге тигізетін залалын білу қажет; •Электромагни

#4 слайд
Болжам: •Бүгінгі өмір талабына сәйкес электромагниттік сәулелердің тірі организмге тигізетін залалын білу қажет; •Электромагниттік сәулелер адам ағзасына өтіуі өте зиян. Сондақтан теледидар, компьютер және ұялы телефон құралдарының қасында өте жақын әрі ұзақ отыру деңсаулыққа нұсқан келтіретінін естен шығармау керек.

4 слайд

Болжам: •Бүгінгі өмір талабына сәйкес электромагниттік сәулелердің тірі организмге тигізетін залалын білу қажет; •Электромагниттік сәулелер адам ағзасына өтіуі өте зиян. Сондақтан теледидар, компьютер және ұялы телефон құралдарының қасында өте жақын әрі ұзақ отыру деңсаулыққа нұсқан келтіретінін естен шығармау керек.

Зерттеу жүйесі: •Сәуленің адам ағзасына тигізетін зиянын дәлелдеу;

#5 слайд
Зерттеу жүйесі: •Сәуленің адам ағзасына тигізетін зиянын дәлелдеу;

5 слайд

Зерттеу жүйесі: •Сәуленің адам ағзасына тигізетін зиянын дәлелдеу;

Тәжірибелік кезең: •Аталған зерттеу есеп дайындау

#6 слайд
Тәжірибелік кезең: •Аталған зерттеу есеп дайындау

6 слайд

Тәжірибелік кезең: •Аталған зерттеу есеп дайындау

Зерттеу жұмысының жаңалығы •Электромагниттік сәулелердің адам ағзасына өтуі өте зиян екенін түсіндіру, хабардар ету.

#7 слайд
Зерттеу жұмысының жаңалығы •Электромагниттік сәулелердің адам ағзасына өтуі өте зиян екенін түсіндіру, хабардар ету.

7 слайд

Зерттеу жұмысының жаңалығы •Электромагниттік сәулелердің адам ағзасына өтуі өте зиян екенін түсіндіру, хабардар ету.

Ұялы телефонның шығу тарихынан: • 1875 жылдың 2 маусымында Бостон университетінің Шешен-дік өнер мектебінің профессоры Гр

#8 слайд
Ұялы телефонның шығу тарихынан: • 1875 жылдың 2 маусымында Бостон университетінің Шешен-дік өнер мектебінің профессоры Грехем Белл ең алғаш рет байла-ныстырушы сымдардың көмегі-мен өз көмекшісінің даусын естиді. Өнертапқыш шотланд- тықтың бұл жаңалығы тарих бетінде телефон деген атпен қалды. Бір қызығы, өнертап-қыштың есімі ағылшын тілінен аударғанда, «қоңырау» деген мағына береді.

8 слайд

Ұялы телефонның шығу тарихынан: • 1875 жылдың 2 маусымында Бостон университетінің Шешен-дік өнер мектебінің профессоры Грехем Белл ең алғаш рет байла-ныстырушы сымдардың көмегі-мен өз көмекшісінің даусын естиді. Өнертапқыш шотланд- тықтың бұл жаңалығы тарих бетінде телефон деген атпен қалды. Бір қызығы, өнертап-қыштың есімі ағылшын тілінен аударғанда, «қоңырау» деген мағына береді.

Ұялы телефонмен жасалған алғашқы нағыз байланыстың тарихы 1973 жылдың 3 сәуірінен басталады. Ұялы байланыс компаниясының қызме

#9 слайд
Ұялы телефонмен жасалған алғашқы нағыз байланыстың тарихы 1973 жылдың 3 сәуірінен басталады. Ұялы байланыс компаниясының қызметкері Мартин Купердің зерттеулер бөлімінің басшысы Белл Лабзға Нью-Йорк көшелерінде серуендеп жүріп соққан қоңырауы ұялы телефонмен алғашқы байланыс орнату саналады. Купердің өзі таратқыштан сигнал жіберу хаттамасының негізгі құрастырушысы еді. Ал ол қолданған телефонның салмағы, яғни ең алғашқы ұялы телефон 1,15 килограмм тартатын. Сол уақыттары Нью-Йорк әлемдегі ұялы байланыстың базалық станциялары орнатылған әлемдегі жалғыз нүкте болды, төрт жылдан соң Чикагода 2000 абоненттік тәжірибелік ұялы желі құрылды. Ал 1979 жылы бұл өнертапқыштық жаңалыққа Күншығыс елі зор қызығушылық білдіріп, 88 базалық станциядан тұратын алғашқы ұялы байланыстың қызметін бастады. .

9 слайд

Ұялы телефонмен жасалған алғашқы нағыз байланыстың тарихы 1973 жылдың 3 сәуірінен басталады. Ұялы байланыс компаниясының қызметкері Мартин Купердің зерттеулер бөлімінің басшысы Белл Лабзға Нью-Йорк көшелерінде серуендеп жүріп соққан қоңырауы ұялы телефонмен алғашқы байланыс орнату саналады. Купердің өзі таратқыштан сигнал жіберу хаттамасының негізгі құрастырушысы еді. Ал ол қолданған телефонның салмағы, яғни ең алғашқы ұялы телефон 1,15 килограмм тартатын. Сол уақыттары Нью-Йорк әлемдегі ұялы байланыстың базалық станциялары орнатылған әлемдегі жалғыз нүкте болды, төрт жылдан соң Чикагода 2000 абоненттік тәжірибелік ұялы желі құрылды. Ал 1979 жылы бұл өнертапқыштық жаңалыққа Күншығыс елі зор қызығушылық білдіріп, 88 базалық станциядан тұратын алғашқы ұялы байланыстың қызметін бастады. .

Ұялы телефонның түрлері Жай ұялы телефонда қоңырау шалу (қабылдау, SMS, соңғы кездері фото) бейнекамера, саз, флеш-жад, Интерн

#10 слайд
Ұялы телефонның түрлері Жай ұялы телефонда қоңырау шалу (қабылдау, SMS, соңғы кездері фото) бейнекамера, саз, флеш-жад, Интернет, MMS, Bluetooth, IrDA деген сияқты функциялары бар. Бұл қатар уақыт өткен сайын көбейіп барады. Смартфон (білімді, ақылыды) құрылымы жағынан компьютерге ұқсас болып келеді. Оның ішіндегі функциялар бағдарлама ретінде жасалынған, ал олар смартфонның амалдық жүйесінде істейді. Мұнымен қатар өз бағдарлама-ларыңызды қосуға болады. Мысалы ойындар, ойнатқыш, шолғыш, т.с.с. Сол себепті смартфон жай ұялы телефонға қарағанда күрделі, функциялары кеңейтілетін құрылғы. Бейнетелефонда ұялы телефонның бейнекамерасы мен бейнебет арқылы бірін бірі көріп сөйлесуге болады.

10 слайд

Ұялы телефонның түрлері Жай ұялы телефонда қоңырау шалу (қабылдау, SMS, соңғы кездері фото) бейнекамера, саз, флеш-жад, Интернет, MMS, Bluetooth, IrDA деген сияқты функциялары бар. Бұл қатар уақыт өткен сайын көбейіп барады. Смартфон (білімді, ақылыды) құрылымы жағынан компьютерге ұқсас болып келеді. Оның ішіндегі функциялар бағдарлама ретінде жасалынған, ал олар смартфонның амалдық жүйесінде істейді. Мұнымен қатар өз бағдарлама-ларыңызды қосуға болады. Мысалы ойындар, ойнатқыш, шолғыш, т.с.с. Сол себепті смартфон жай ұялы телефонға қарағанда күрделі, функциялары кеңейтілетін құрылғы. Бейнетелефонда ұялы телефонның бейнекамерасы мен бейнебет арқылы бірін бірі көріп сөйлесуге болады.

Ұялы телефонның пайдасы Ұялы телофондардың артықшылығы: Әр адам және кез келген уақытында пайдалана алады. Яғни, әр түрлі жағда

#11 слайд
Ұялы телефонның пайдасы Ұялы телофондардың артықшылығы: Әр адам және кез келген уақытында пайдалана алады. Яғни, әр түрлі жағдайда адаммен хабарласа алады. Екіншіден, ол өте кішігірім болып келгендіктен, күнделікті өмір де өзінізбен ұстай аласыз. Сабақта және жұмыста кез келген жерде қолдана отырып, интернет желісіне қосылып, керекті мәліметтерді табуға болады. Көзді ашып жұмғанда лезде керекті мәліметтер табыла қояды. Суреттер мен құжаттарды алыс – алыс жерлерге жіберуге де болады.

11 слайд

Ұялы телефонның пайдасы Ұялы телофондардың артықшылығы: Әр адам және кез келген уақытында пайдалана алады. Яғни, әр түрлі жағдайда адаммен хабарласа алады. Екіншіден, ол өте кішігірім болып келгендіктен, күнделікті өмір де өзінізбен ұстай аласыз. Сабақта және жұмыста кез келген жерде қолдана отырып, интернет желісіне қосылып, керекті мәліметтерді табуға болады. Көзді ашып жұмғанда лезде керекті мәліметтер табыла қояды. Суреттер мен құжаттарды алыс – алыс жерлерге жіберуге де болады.

Ұялы телефонның зияны Әлем ғалымдары ұялы телефонның адам ағзасына зияны өте көп деп дабыл қағуда. Ғалымдардың айтуынша, 10 ж

#12 слайд
Ұялы телефонның зияны Әлем ғалымдары ұялы телефонның адам ағзасына зияны өте көп деп дабыл қағуда. Ғалымдардың айтуынша, 10 жыл бойы күніне жарты сағат ұялы телефонмен сөйлескен адамдардың глиома дертіне шалдығу қаупы 40% дейін ұлғаятын көрінеді. Ұялы телефондардың электромагниттік сәулелері жүйке, эндокриндік және жыныстық аурулардың асқынуына әсер етеді. Эпилепсия, жүйке аурулары, ақ қан сияқты дерттін де асқынуының негізгі себепкері де осы сымсыз телефон екен.

12 слайд

Ұялы телефонның зияны Әлем ғалымдары ұялы телефонның адам ағзасына зияны өте көп деп дабыл қағуда. Ғалымдардың айтуынша, 10 жыл бойы күніне жарты сағат ұялы телефонмен сөйлескен адамдардың глиома дертіне шалдығу қаупы 40% дейін ұлғаятын көрінеді. Ұялы телефондардың электромагниттік сәулелері жүйке, эндокриндік және жыныстық аурулардың асқынуына әсер етеді. Эпилепсия, жүйке аурулары, ақ қан сияқты дерттін де асқынуының негізгі себепкері де осы сымсыз телефон екен.

Дәрігермен сұхбаттасу •фото

#13 слайд
Дәрігермен сұхбаттасу •фото

13 слайд

Дәрігермен сұхбаттасу •фото

Мектеп оқушылары арасында сауалнама өткізу, сараптау • Сауалнама сұрақтары •1. Ұялы телефоннан шығатын сәулелер адам де

#14 слайд
Мектеп оқушылары арасында сауалнама өткізу, сараптау • Сауалнама сұрақтары •1. Ұялы телефоннан шығатын сәулелер адам денсаулығына зиянды деп ойлайсыз ба? •а/ Иә. ә/ Жоқ. б/ Білмеймін 2. Сіз ұялы телефон таңдағанда төмендегі көрсетілген қасиеттердің қайсысы маңызды деп есептейсіз? •а/ Құны ә/ Төзімділігі •б/ Қызмет түрлері. в/ Өндіруші танымалдығы. 3. Ұялы телефонмен хабарласудың қай түрін жиі пайдаланасыз? а/ Сөйлесуді ә/ SMS арқылы байланысуды • 4. Ұялы телефонмен орта есеппен (1 хабарласуға) қанша уақыт сөйлесесіз? а/ 10-45 сек • ә/ 5-10 минут •б/ 15 минуттан артық • 5. Үйде болсаңыз қай телефонды қолдануға тырысасыз? а/ Үй телефонын ә/ Ұялы телефонды фото

14 слайд

Мектеп оқушылары арасында сауалнама өткізу, сараптау • Сауалнама сұрақтары •1. Ұялы телефоннан шығатын сәулелер адам денсаулығына зиянды деп ойлайсыз ба? •а/ Иә. ә/ Жоқ. б/ Білмеймін 2. Сіз ұялы телефон таңдағанда төмендегі көрсетілген қасиеттердің қайсысы маңызды деп есептейсіз? •а/ Құны ә/ Төзімділігі •б/ Қызмет түрлері. в/ Өндіруші танымалдығы. 3. Ұялы телефонмен хабарласудың қай түрін жиі пайдаланасыз? а/ Сөйлесуді ә/ SMS арқылы байланысуды • 4. Ұялы телефонмен орта есеппен (1 хабарласуға) қанша уақыт сөйлесесіз? а/ 10-45 сек • ә/ 5-10 минут •б/ 15 минуттан артық • 5. Үйде болсаңыз қай телефонды қолдануға тырысасыз? а/ Үй телефонын ә/ Ұялы телефонды фото

САУАЛНАМА НӘТИЖЕСІ иә жоқ 92% 8% Ұялы телефоннан шығатын сәулелер адам денсаулығына зиянды деп ойлайсыз ба? сөйлесу SMS 5

#15 слайд
САУАЛНАМА НӘТИЖЕСІ иә жоқ 92% 8% Ұялы телефоннан шығатын сәулелер адам денсаулығына зиянды деп ойлайсыз ба? сөйлесу SMS 52% 48% Ұялы телефонмен хабарласудың қай түрін жиі пайдаланасыз? 10-15сек 5-10мин 15мин артық 42% 50% 8% Ұялы телефонмен орта есеппен (1 хабарласуға) қанша уақыт сөйлесесіз?

15 слайд

САУАЛНАМА НӘТИЖЕСІ иә жоқ 92% 8% Ұялы телефоннан шығатын сәулелер адам денсаулығына зиянды деп ойлайсыз ба? сөйлесу SMS 52% 48% Ұялы телефонмен хабарласудың қай түрін жиі пайдаланасыз? 10-15сек 5-10мин 15мин артық 42% 50% 8% Ұялы телефонмен орта есеппен (1 хабарласуға) қанша уақыт сөйлесесіз?

5-6 сынып оқушылары арасында ұялы телефонның адам ағзасына тигізетін ықпалын білу деңгейінің диаграммасы. 26 30 24 25 26 27 28

#16 слайд
5-6 сынып оқушылары арасында ұялы телефонның адам ағзасына тигізетін ықпалын білу деңгейінің диаграммасы. 26 30 24 25 26 27 28 29 30 31 5- 6 сынып ұялы телефонның адам ағзасына тигізетін ықпалын білмеу2

16 слайд

5-6 сынып оқушылары арасында ұялы телефонның адам ағзасына тигізетін ықпалын білу деңгейінің диаграммасы. 26 30 24 25 26 27 28 29 30 31 5- 6 сынып ұялы телефонның адам ағзасына тигізетін ықпалын білмеу2

Ұялы телефондарды ұстау орындары 56 50 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 5- 6 сынып ұялы телефондардың адам өміріне маңызды мүш

#17 слайд
Ұялы телефондарды ұстау орындары 56 50 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 5- 6 сынып ұялы телефондардың адам өміріне маңызды мүшелерге жақын қашықтықта ұстайды

17 слайд

Ұялы телефондарды ұстау орындары 56 50 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 5- 6 сынып ұялы телефондардың адам өміріне маңызды мүшелерге жақын қашықтықта ұстайды

Оқушылар арасында өткізген сауалнама зерттеу нәтижесі •Сараптама нәтижесіне сүйенсем, оқушылар ұялы телефонмен хабарласуды кө

#18 слайд
Оқушылар арасында өткізген сауалнама зерттеу нәтижесі •Сараптама нәтижесіне сүйенсем, оқушылар ұялы телефонмен хабарласуды көп таңдайды. «Үйде болсаңыз қай телефонды қолдануға тырысасыз?» деген сұраққа оқушылардың 92 % «ұялы телефонды қолданамын» деп жауап берген. Осы диаграммалар арқылы біздің мектеп оқушылары ұялы телефонды қолдануы, Қазақстанның орташа пайызынан жоғары. Осы менің зерттеу жұмысымның өзектілігін көрсетеді.

18 слайд

Оқушылар арасында өткізген сауалнама зерттеу нәтижесі •Сараптама нәтижесіне сүйенсем, оқушылар ұялы телефонмен хабарласуды көп таңдайды. «Үйде болсаңыз қай телефонды қолдануға тырысасыз?» деген сұраққа оқушылардың 92 % «ұялы телефонды қолданамын» деп жауап берген. Осы диаграммалар арқылы біздің мектеп оқушылары ұялы телефонды қолдануы, Қазақстанның орташа пайызынан жоғары. Осы менің зерттеу жұмысымның өзектілігін көрсетеді.

Қортынды тұжырымдау Осындай мәліметтерді жинай отырып, мындай болжам жасадым: Ұялы телефон адам ағзасына зиян. Бірақ, адамдар

#19 слайд
Қортынды тұжырымдау Осындай мәліметтерді жинай отырып, мындай болжам жасадым: Ұялы телефон адам ағзасына зиян. Бірақ, адамдар ұялы телефонның пайдалану ережелерін сақтаса, оның адам ағзасына әсер ететін зияны төмен болуы мүмкін деген болжамға келдім. Ұялы телефонды мектеп ішінде қолдану ережесі бар екенінде ұмытпайық. Әсіресе жоғары сынып оқушылары көп қолданады. Бізге апайымыз ережелерді үнемі еске салып, ата – аналарымға ескертіп тұрады. Осы ережелерді ұстансақ, денсаулығымызға да, сабағымызға да кедергі болмайды деп ойлаймын. Жастарды ғаламтордың зиянынан сақтандыру үшін кез келген ата-ана баласына оны пайдаланудың шарттарын айтып түсіндіруге, ондағы ақпараттардың үнемі шындыққа жанаспайтынын, оған сын көзімен қарау қажеттігін, ол ақпараттарды кітаптағы, энциклопедиядағы ресми газет - журналдардағы ақпараттармен салыстырып, қабылдау керектігін ескертуге тиіс. Және де ғаламтордағы зорлық - зомбылыққа, қылмысқа, жыныстық бұзылуға тәрбиелейтін бағдарламалардан, діншілдік, нәсілшілдік туралы ақпарттардан сақтандырып отыру керек.

19 слайд

Қортынды тұжырымдау Осындай мәліметтерді жинай отырып, мындай болжам жасадым: Ұялы телефон адам ағзасына зиян. Бірақ, адамдар ұялы телефонның пайдалану ережелерін сақтаса, оның адам ағзасына әсер ететін зияны төмен болуы мүмкін деген болжамға келдім. Ұялы телефонды мектеп ішінде қолдану ережесі бар екенінде ұмытпайық. Әсіресе жоғары сынып оқушылары көп қолданады. Бізге апайымыз ережелерді үнемі еске салып, ата – аналарымға ескертіп тұрады. Осы ережелерді ұстансақ, денсаулығымызға да, сабағымызға да кедергі болмайды деп ойлаймын. Жастарды ғаламтордың зиянынан сақтандыру үшін кез келген ата-ана баласына оны пайдаланудың шарттарын айтып түсіндіруге, ондағы ақпараттардың үнемі шындыққа жанаспайтынын, оған сын көзімен қарау қажеттігін, ол ақпараттарды кітаптағы, энциклопедиядағы ресми газет - журналдардағы ақпараттармен салыстырып, қабылдау керектігін ескертуге тиіс. Және де ғаламтордағы зорлық - зомбылыққа, қылмысқа, жыныстық бұзылуға тәрбиелейтін бағдарламалардан, діншілдік, нәсілшілдік туралы ақпарттардан сақтандырып отыру керек.

Назарларыңызға рахмет!

#20 слайд
Назарларыңызға рахмет!

20 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
02.02.2019
3743
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі