Презентация. Векторлық бейнелерді құру. 6 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Презентация. Векторлық бейнелерді құру. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтауды, ғарышты зерттеуге арналған құралды суреті бойынша сипаттап айтуды, ғарышты зерттеуге арналған құралды модельдей алуды меңгерту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Түркістан облысы, Жетісай ауданы “Х.Доспанова атындағы №28 жалпы білім

#1 слайд
Түркістан облысы, Жетісай ауданы “Х.Доспанова атындағы №28 жалпы білім беретін мектеп” информатика пәні мұғалімі Зулпыхаров Алмас Тынышбаевич Пәні: информатика Тақырыбы: 6.2 Векторлық бейнелерді құру. Оқу мақсаты: 6.2.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар: Ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтайды Көптеген оқушылар: Ғарышты зерттеуге арналған құралды суреті бойынша сипаттап айтады Кейбірі: Ғарышты зерттеуге арналған құралды модельдей алады Бағалау критерийлері: -Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды Құралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады . Тілдік мақсат: Пәнге тән лексика мен терминология: телескоп, зымыран, күн жүйесі, жасанды серіктер, метеороло гиялық серіктер, байланыс серігі

1 слайд

Түркістан облысы, Жетісай ауданы “Х.Доспанова атындағы №28 жалпы білім беретін мектеп” информатика пәні мұғалімі Зулпыхаров Алмас Тынышбаевич Пәні: информатика Тақырыбы: 6.2 Векторлық бейнелерді құру. Оқу мақсаты: 6.2.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар: Ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтайды Көптеген оқушылар: Ғарышты зерттеуге арналған құралды суреті бойынша сипаттап айтады Кейбірі: Ғарышты зерттеуге арналған құралды модельдей алады Бағалау критерийлері: -Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды Құралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады . Тілдік мақсат: Пәнге тән лексика мен терминология: телескоп, зымыран, күн жүйесі, жасанды серіктер, метеороло гиялық серіктер, байланыс серігі

Белсенді оқу әдістері Сабақтың басы: Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында жаңа тақырыпқа кіріспе ретінде, шира

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері Сабақтың басы: Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында жаңа тақырыпқа кіріспе ретінде, ширатуға арналған жаттығу МК оқушылар топпен ғарышта, жерде, айда қалай әрекет жасауға болатынын ойлап тауып, сосын жасайды Суреттер арқылы топтарға бөлу. “Ай”, “Жер”, “Күн” топтары Сабақтың ортасы: Зерттеу құрылғылары жайлы мәлімет беріледі. “Болжау” әдісі Оқу әңгімелері Метеорологиялық және байланыс серігі жасанды жер серігі жайында Сабақтың соңы: Ширату жаттығу Конструктор бөлшектерінен ғарыш зымыранын жасайды. “Үш тілділік” саясатын қолдай отырып ағылшынша, орысшы, қазақша санау. Кері санай отырып зымыранды ұшырамыз. Ғарышқа шығу үшін жер атмосферасын қалай бұзып өтетіндігі түсіндіріледі

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Сабақтың басы: Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында жаңа тақырыпқа кіріспе ретінде, ширатуға арналған жаттығу МК оқушылар топпен ғарышта, жерде, айда қалай әрекет жасауға болатынын ойлап тауып, сосын жасайды Суреттер арқылы топтарға бөлу. “Ай”, “Жер”, “Күн” топтары Сабақтың ортасы: Зерттеу құрылғылары жайлы мәлімет беріледі. “Болжау” әдісі Оқу әңгімелері Метеорологиялық және байланыс серігі жасанды жер серігі жайында Сабақтың соңы: Ширату жаттығу Конструктор бөлшектерінен ғарыш зымыранын жасайды. “Үш тілділік” саясатын қолдай отырып ағылшынша, орысшы, қазақша санау. Кері санай отырып зымыранды ұшырамыз. Ғарышқа шығу үшін жер атмосферасын қалай бұзып өтетіндігі түсіндіріледі

“Саралау” әдісі Жердің алуан түрлі жасанды серіктері бар. Олар Күн жүйесін, басқа ғаламшарларды,

#3 слайд
“Саралау” әдісі Жердің алуан түрлі жасанды серіктері бар. Олар Күн жүйесін, басқа ғаламшарларды, ғарышты зерттеуге арналған. Метеорологиялық серіктер ауа райын болжауға көмектеседі. Байланыс серігі радио және теледидар хабарларын таратуға арналған. “Болжау” әдісі Ғарышты зерттеуге арналған құралды болжай отырып, анықтайды және сипаттап айтады

3 слайд

“Саралау” әдісі Жердің алуан түрлі жасанды серіктері бар. Олар Күн жүйесін, басқа ғаламшарларды, ғарышты зерттеуге арналған. Метеорологиялық серіктер ауа райын болжауға көмектеседі. Байланыс серігі радио және теледидар хабарларын таратуға арналған. “Болжау” әдісі Ғарышты зерттеуге арналған құралды болжай отырып, анықтайды және сипаттап айтады

Критерийалды бағалау Жетістік критерийіне жету мақсатында қалыптастырушы бағалауды ұйымдастырамын. Қалыптастырушы бағалауда

#4 слайд
Критерийалды бағалау Жетістік критерийіне жету мақсатында қалыптастырушы бағалауды ұйымдастырамын. Қалыптастырушы бағалауда смайликтерді және түсті жетондар арқылы «Бағдаршам» әдісін пайдаланамын Тапсырма Әр топқа фотосуреттер беріледі. Сол суреттердің ішінен ғарышты зерттеу құрылғысын анықтайды Критерий Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды. Құралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады Дескриптор. Білім алушы - ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтайды; - суреті бойынша сипаттап айтады. Білім алушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі (КБ бойынша нұсқаулық) Смайлик тер арқылы “Бағдар шам” әлісі

4 слайд

Критерийалды бағалау Жетістік критерийіне жету мақсатында қалыптастырушы бағалауды ұйымдастырамын. Қалыптастырушы бағалауда смайликтерді және түсті жетондар арқылы «Бағдаршам» әдісін пайдаланамын Тапсырма Әр топқа фотосуреттер беріледі. Сол суреттердің ішінен ғарышты зерттеу құрылғысын анықтайды Критерий Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайды. Құралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады Дескриптор. Білім алушы - ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтайды; - суреті бойынша сипаттап айтады. Білім алушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі (КБ бойынша нұсқаулық) Смайлик тер арқылы “Бағдар шам” әлісі

Ықшам сабақты жоспарлау Тренер – сабақ барысында әдістерді, мақсатты және сұрақтарды нәтижелі қолдануды ұсынды. Сабақ

#5 слайд
Ықшам сабақты жоспарлау Тренер – сабақ барысында әдістерді, мақсатты және сұрақтарды нәтижелі қолдануды ұсынды. Сабақ мақсатын оқу мақсатына сай жоспарлап, бағалау критерийлерін дұрыс құру, саралау тапсырмаларын мақсатқа сай беру туралы бағыт- бағдар берді Өзімнің әдістемелік қоржынымды толықтырдым, көптеген жаңа әдіс- тәсілдерді мақсатты түрде қолдануға дағдыландым, оқу мақсатымен байланыстырдым. Оқу әдістерін іс- жүзінде іске асыратын белсенді ұстаз болу. Өз тәжірибемді шыңдап , саналы да білімді тұлға тәрбиелеуге өз үлесімді қосамын. Әріптестерімнің кері байланыс беру нәтижесінде жаңа бағдарлама мазмұнын аша түстім. Жіберген қателіктерім мен қиындықтарды жеңіп, дұрыстап отырдым. Әріптестеріммен пікір алмаса отырып, белсенді оқу әдіс- тәсілдерін сабақ мақсатына сай таңдап алдым. Пікір алмасу дың саралан ған сабақ үлгісін жасауда көп септігі тиді.

5 слайд

Ықшам сабақты жоспарлау Тренер – сабақ барысында әдістерді, мақсатты және сұрақтарды нәтижелі қолдануды ұсынды. Сабақ мақсатын оқу мақсатына сай жоспарлап, бағалау критерийлерін дұрыс құру, саралау тапсырмаларын мақсатқа сай беру туралы бағыт- бағдар берді Өзімнің әдістемелік қоржынымды толықтырдым, көптеген жаңа әдіс- тәсілдерді мақсатты түрде қолдануға дағдыландым, оқу мақсатымен байланыстырдым. Оқу әдістерін іс- жүзінде іске асыратын белсенді ұстаз болу. Өз тәжірибемді шыңдап , саналы да білімді тұлға тәрбиелеуге өз үлесімді қосамын. Әріптестерімнің кері байланыс беру нәтижесінде жаңа бағдарлама мазмұнын аша түстім. Жіберген қателіктерім мен қиындықтарды жеңіп, дұрыстап отырдым. Әріптестеріммен пікір алмаса отырып, белсенді оқу әдіс- тәсілдерін сабақ мақсатына сай таңдап алдым. Пікір алмасу дың саралан ған сабақ үлгісін жасауда көп септігі тиді.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

#6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

6 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Файл форматы:
pptx
30.01.2025
178
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі