Презентация.Іс әрекеттегі зерттеу
Презентация.Іс әрекеттегі зерттеу

#1 слайд
Меркі ауданы
№6 «Кеңес» орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі: Үсенбай
Гүлнұр Ерболқызы
Іс-әрекетті зерттеу тақырыбым:
“Әдебиет сабағында 9 сынып оқушыларының ойлау қабілеттерін
ашық сұрақтар арқылы қалай дамытуға болады?
Педагог К.Д.Ушинский: “Біз
жан –жақты жеке тұлға
тәрбиелегіміз келсе, ол
тұлғаны жан- жақты зерттеп
білуіміз керек”.
Американдық философ және
педагог Джон Дьюи.
Білім бағдарламасының
оқушылардың ойлау деңгейін
қалыптастыруға бағытталуы тек
оқушылар үшін ғана емес , қоғам
үшін де барлық демократиялық
құрылыс үшін де тиімді болатынын
мойындады.
“Сын тұрғысынан ойлау- білім
нысанын зерделеу үшін
табанды күш жұмсауды
қамтиды,”- деп пайымдады
Эдвард Глейзер.
Мақсатым:
Ашық сұрақтар арқылы
оқушыларды жоғары
деңгейде ойлауға
дағдыландыру;
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар өз бетінше жұмыс
жасауға , сыни ойлауға
дағдыландырады,ойлауннн
қабілеттері,жауапкершілігі
артады;
Міндеттерім:
1.Оқушылардың сабаққа деген
ынтасын,сыни ойлау деңгейін дамыту;
2. ОМЖ-ға ойлау,сөйлеу дағдыларын
дамытатын сын тұрғысынан ойлау
стратегияларын енгізу;
3.Тізбектелген сабақтарды өткізуде
сыныпты және үш оқушының
әрекетін жеке бақылау;
1 слайд
Меркі ауданы №6 «Кеңес» орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Үсенбай Гүлнұр Ерболқызы Іс-әрекетті зерттеу тақырыбым: “Әдебиет сабағында 9 сынып оқушыларының ойлау қабілеттерін ашық сұрақтар арқылы қалай дамытуға болады? Педагог К.Д.Ушинский: “Біз жан –жақты жеке тұлға тәрбиелегіміз келсе, ол тұлғаны жан- жақты зерттеп білуіміз керек”. Американдық философ және педагог Джон Дьюи. Білім бағдарламасының оқушылардың ойлау деңгейін қалыптастыруға бағытталуы тек оқушылар үшін ғана емес , қоғам үшін де барлық демократиялық құрылыс үшін де тиімді болатынын мойындады. “Сын тұрғысынан ойлау- білім нысанын зерделеу үшін табанды күш жұмсауды қамтиды,”- деп пайымдады Эдвард Глейзер. Мақсатым: Ашық сұрақтар арқылы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға дағдыландыру; Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға , сыни ойлауға дағдыландырады,ойлауннн қабілеттері,жауапкершілігі артады; Міндеттерім: 1.Оқушылардың сабаққа деген ынтасын,сыни ойлау деңгейін дамыту; 2. ОМЖ-ға ойлау,сөйлеу дағдыларын дамытатын сын тұрғысынан ойлау стратегияларын енгізу; 3.Тізбектелген сабақтарды өткізуде сыныпты және үш оқушының әрекетін жеке бақылау;
#2 слайд
Сыныптағы
іс-әрекет
Сыныптың ұжым
ретінде
қалыптасқа-
нын тексеретін
сауалнама
Оқшылардың
қызығушылығын
анықтауға
арналған тест
К
ө
А
б
А
й
ш
0
40
80
әрқашан
кейде
сирек
Рефлексия жасау
әрекеті
А деңгейлі оқушы- әдебиет
сабағына қызығушылығы
жоғары,өз ойын еркін жеткізе
білетін сауатты, дарынды оқушы
В деңгейлі оқушы – ұяң,сабақта өзін
көрсете бермейді, өз ой – пікірін
айтқанда кітап тіліне сүйенетін,сөзі
жаттанды оқушы
С деңгейлі оқушы – зейіні мен
қызығушылығы шашыраңқы,
көңіл – күйіне қарай әрекет
ететін оқушы.
2 слайд
Сыныптағы іс-әрекет Сыныптың ұжым ретінде қалыптасқа- нын тексеретін сауалнама Оқшылардың қызығушылығын анықтауға арналған тест К ө А б А й ш 0 40 80 әрқашан кейде сирек Рефлексия жасау әрекеті А деңгейлі оқушы- әдебиет сабағына қызығушылығы жоғары,өз ойын еркін жеткізе білетін сауатты, дарынды оқушы В деңгейлі оқушы – ұяң,сабақта өзін көрсете бермейді, өз ой – пікірін айтқанда кітап тіліне сүйенетін,сөзі жаттанды оқушы С деңгейлі оқушы – зейіні мен қызығушылығы шашыраңқы, көңіл – күйіне қарай әрекет ететін оқушы.
#3 слайд
Іс –тәжірибеме енгізілген өзгерістер
Оқу
үшін
бағалау
және
оқуды
бағалау
.
Диало
гтік
оқыту
Ыстық
орынд
ық
Бірлес
іп оқу
О
р
т
а
м
е
р
з
і
м
д
і
ж
ә
н
е
қ
ы
с
қ
а
м
е
р
з
і
м
д
і
ж
о
с
п
а
р
л
а
у
О
қ
ы
т
у
м
е
н
о
қ
у
д
ы
А
К
Т
қ
о
л
д
а
н
у
Ө
з
і
н
-
ө
з
і
ж
ә
н
е
ө
з
а
р
а
б
а
ғ
а
л
а
у
ы
Жұмыс
құралдары
Сын тұрғысынан
ойлау
Дарынды және
талантты
оқушылар
Қалай оқу
керектігін үйрету.
О
й
л
а
у
ж
о
л
д
а
р
ы
Әдістер
мен
тәсілдер
3 слайд
Іс –тәжірибеме енгізілген өзгерістер Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау . Диало гтік оқыту Ыстық орынд ық Бірлес іп оқу О р т а м е р з і м д і ж ә н е қ ы с қ а м е р з і м д і ж о с п а р л а у О қ ы т у м е н о қ у д ы А К Т қ о л д а н у Ө з і н - ө з і ж ә н е ө з а р а б а ғ а л а у ы Жұмыс құралдары Сын тұрғысынан ойлау Дарынды және талантты оқушылар Қалай оқу керектігін үйрету. О й л а у ж о л д а р ы Әдістер мен тәсілдер
#4 слайд
Іс –тәжірибе барысындағы әрекеттер
Жаңа мазмұнды
сабақтар
4 слайд
Іс –тәжірибе барысындағы әрекеттер Жаңа мазмұнды сабақтар
#5 слайд
«А» оқушысы
көшбасшылыққа
жетті.
«С» оқушымның қызығушы
лығы артып, өзіне деген
сенімі пайда болғанын
байқадым.
«В» оқушымның жеке
пікірі , сенімі пайда
болып, оқуға деген
ынтасы оянды.
Оқушыларды
топқа бөліп оқыту
барысында шудың
болуы, бірдей
бейімделе алмауы.
Постерлермен
жұмыс жасау
кезінде
уақыттың көп
жұмсалуы.
Бағалау кезінде
оқушылардың
өздерін асыра
бағалауы.
Оқушылардың сыни ойлау
деңгейінің төмендігі
2.Алтын ережелерге
бағынуды басты
назарда ұстадым.
3.Дискрипторлар
құруға
қатыстырдым.
1. Келесі сабақта
шудың бәсеңдеуі.
4.Бұл кедергінің шешілуін
болашақтың еншісіне
қалдырдым.
Б о л а ш а қ т а
1.Блум таксономиясының
деңгейлерін іс-тәжірбиемде жүзеге
асырамын.
2.Ақпараттық -коммуникациялық
технологияларды оқушылардың
білім сапасын жетілдіру мен арттыру
үшін қолданамын.
3.Оқудың жаңа әдістер мен
тәсілдерін іс-тәжірбиемде
қолданамын.
4.Оқушылардың оқу үлгерімін
жақсартуға бағытталған Lesson
Study-ді ұйымдастырамын.
5.Жаңа бағдарламадан үйренген іс-
тәжірбиемді әдістемелік бірлестік
кеңестерде, аудандық, қалалық
семинарларда іс-тәжірбиемді
таратамын.
6.Оқушы, мұғалімдермен кері
байланысты күшейтемін.
Оқушыларды
топқа бөліп оқыту
барысында шудың
болуы, бірдей
бейімделе алмауы.
5 слайд
«А» оқушысы көшбасшылыққа жетті. «С» оқушымның қызығушы лығы артып, өзіне деген сенімі пайда болғанын байқадым. «В» оқушымның жеке пікірі , сенімі пайда болып, оқуға деген ынтасы оянды. Оқушыларды топқа бөліп оқыту барысында шудың болуы, бірдей бейімделе алмауы. Постерлермен жұмыс жасау кезінде уақыттың көп жұмсалуы. Бағалау кезінде оқушылардың өздерін асыра бағалауы. Оқушылардың сыни ойлау деңгейінің төмендігі 2.Алтын ережелерге бағынуды басты назарда ұстадым. 3.Дискрипторлар құруға қатыстырдым. 1. Келесі сабақта шудың бәсеңдеуі. 4.Бұл кедергінің шешілуін болашақтың еншісіне қалдырдым. Б о л а ш а қ т а 1.Блум таксономиясының деңгейлерін іс-тәжірбиемде жүзеге асырамын. 2.Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды оқушылардың білім сапасын жетілдіру мен арттыру үшін қолданамын. 3.Оқудың жаңа әдістер мен тәсілдерін іс-тәжірбиемде қолданамын. 4.Оқушылардың оқу үлгерімін жақсартуға бағытталған Lesson Study-ді ұйымдастырамын. 5.Жаңа бағдарламадан үйренген іс- тәжірбиемді әдістемелік бірлестік кеңестерде, аудандық, қалалық семинарларда іс-тәжірбиемді таратамын. 6.Оқушы, мұғалімдермен кері байланысты күшейтемін. Оқушыларды топқа бөліп оқыту барысында шудың болуы, бірдей бейімделе алмауы.
шағым қалдыра аласыз













