Презентация.Іс әрекеттегі зерттеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Презентация.Іс әрекеттегі зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд.Іс әрекеттегі зерттеу.Ұстаздарға арналған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Меркі ауданы №6 «Кеңес» орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Үсенбай Гүлнұр Ерболқызы Іс-әрекетті зертте

#1 слайд
Меркі ауданы №6 «Кеңес» орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Үсенбай Гүлнұр Ерболқызы Іс-әрекетті зерттеу тақырыбым: “Әдебиет сабағында 9 сынып оқушыларының ойлау қабілеттерін ашық сұрақтар арқылы қалай дамытуға болады? Педагог К.Д.Ушинский: “Біз жан –жақты жеке тұлға тәрбиелегіміз келсе, ол тұлғаны жан- жақты зерттеп білуіміз керек”. Американдық философ және педагог Джон Дьюи. Білім бағдарламасының оқушылардың ойлау деңгейін қалыптастыруға бағытталуы тек оқушылар үшін ғана емес , қоғам үшін де барлық демократиялық құрылыс үшін де тиімді болатынын мойындады. “Сын тұрғысынан ойлау- білім нысанын зерделеу үшін табанды күш жұмсауды қамтиды,”- деп пайымдады Эдвард Глейзер. Мақсатым: Ашық сұрақтар арқылы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға дағдыландыру; Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға , сыни ойлауға дағдыландырады,ойлауннн қабілеттері,жауапкершілігі артады; Міндеттерім: 1.Оқушылардың сабаққа деген ынтасын,сыни ойлау деңгейін дамыту; 2. ОМЖ-ға ойлау,сөйлеу дағдыларын дамытатын сын тұрғысынан ойлау стратегияларын енгізу; 3.Тізбектелген сабақтарды өткізуде сыныпты және үш оқушының әрекетін жеке бақылау;

1 слайд

Меркі ауданы №6 «Кеңес» орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Үсенбай Гүлнұр Ерболқызы Іс-әрекетті зерттеу тақырыбым: “Әдебиет сабағында 9 сынып оқушыларының ойлау қабілеттерін ашық сұрақтар арқылы қалай дамытуға болады? Педагог К.Д.Ушинский: “Біз жан –жақты жеке тұлға тәрбиелегіміз келсе, ол тұлғаны жан- жақты зерттеп білуіміз керек”. Американдық философ және педагог Джон Дьюи. Білім бағдарламасының оқушылардың ойлау деңгейін қалыптастыруға бағытталуы тек оқушылар үшін ғана емес , қоғам үшін де барлық демократиялық құрылыс үшін де тиімді болатынын мойындады. “Сын тұрғысынан ойлау- білім нысанын зерделеу үшін табанды күш жұмсауды қамтиды,”- деп пайымдады Эдвард Глейзер. Мақсатым: Ашық сұрақтар арқылы оқушыларды жоғары деңгейде ойлауға дағдыландыру; Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға , сыни ойлауға дағдыландырады,ойлауннн қабілеттері,жауапкершілігі артады; Міндеттерім: 1.Оқушылардың сабаққа деген ынтасын,сыни ойлау деңгейін дамыту; 2. ОМЖ-ға ойлау,сөйлеу дағдыларын дамытатын сын тұрғысынан ойлау стратегияларын енгізу; 3.Тізбектелген сабақтарды өткізуде сыныпты және үш оқушының әрекетін жеке бақылау;

Сыныптағы іс-әрекет Сыныптың ұжым ретінде қалыптасқа- нын тексеретін сауалнама Оқшылардың қызығушылығын анықтауға арна

#2 слайд
Сыныптағы іс-әрекет Сыныптың ұжым ретінде қалыптасқа- нын тексеретін сауалнама Оқшылардың қызығушылығын анықтауға арналған тест К ө А б А й ш 0 40 80 әрқашан кейде сирек Рефлексия жасау әрекеті А деңгейлі оқушы- әдебиет сабағына қызығушылығы жоғары,өз ойын еркін жеткізе білетін сауатты, дарынды оқушы В деңгейлі оқушы – ұяң,сабақта өзін көрсете бермейді, өз ой – пікірін айтқанда кітап тіліне сүйенетін,сөзі жаттанды оқушы С деңгейлі оқушы – зейіні мен қызығушылығы шашыраңқы, көңіл – күйіне қарай әрекет ететін оқушы.

2 слайд

Сыныптағы іс-әрекет Сыныптың ұжым ретінде қалыптасқа- нын тексеретін сауалнама Оқшылардың қызығушылығын анықтауға арналған тест К ө А б А й ш 0 40 80 әрқашан кейде сирек Рефлексия жасау әрекеті А деңгейлі оқушы- әдебиет сабағына қызығушылығы жоғары,өз ойын еркін жеткізе білетін сауатты, дарынды оқушы В деңгейлі оқушы – ұяң,сабақта өзін көрсете бермейді, өз ой – пікірін айтқанда кітап тіліне сүйенетін,сөзі жаттанды оқушы С деңгейлі оқушы – зейіні мен қызығушылығы шашыраңқы, көңіл – күйіне қарай әрекет ететін оқушы.

Іс –тәжірибеме енгізілген өзгерістер Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау . Диало гтік оқыту Ыстық орынд ық Бірлес іп оқу

#3 слайд
Іс –тәжірибеме енгізілген өзгерістер Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау . Диало гтік оқыту Ыстық орынд ық Бірлес іп оқу О р т а м е р з і м д і ж ә н е қ ы с қ а м е р з і м д і ж о с п а р л а у О қ ы т у м е н о қ у д ы А К Т қ о л д а н у Ө з і н - ө з і ж ә н е ө з а р а б а ғ а л а у ы Жұмыс құралдары Сын тұрғысынан ойлау Дарынды және талантты оқушылар Қалай оқу керектігін үйрету. О й л а у ж о л д а р ы Әдістер мен тәсілдер

3 слайд

Іс –тәжірибеме енгізілген өзгерістер Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау . Диало гтік оқыту Ыстық орынд ық Бірлес іп оқу О р т а м е р з і м д і ж ә н е қ ы с қ а м е р з і м д і ж о с п а р л а у О қ ы т у м е н о қ у д ы А К Т қ о л д а н у Ө з і н - ө з і ж ә н е ө з а р а б а ғ а л а у ы Жұмыс құралдары Сын тұрғысынан ойлау Дарынды және талантты оқушылар Қалай оқу керектігін үйрету. О й л а у ж о л д а р ы Әдістер мен тәсілдер

Іс –тәжірибе барысындағы әрекеттер Жаңа мазмұнды сабақтар

#4 слайд
Іс –тәжірибе барысындағы әрекеттер Жаңа мазмұнды сабақтар

4 слайд

Іс –тәжірибе барысындағы әрекеттер Жаңа мазмұнды сабақтар

«А» оқушысы көшбасшылыққа жетті. «С» оқушымның қызығушы лығы артып, өзіне деген сенімі пайда болғанын байқадым. «В» оқу

#5 слайд
«А» оқушысы көшбасшылыққа жетті. «С» оқушымның қызығушы лығы артып, өзіне деген сенімі пайда болғанын байқадым. «В» оқушымның жеке пікірі , сенімі пайда болып, оқуға деген ынтасы оянды. Оқушыларды топқа бөліп оқыту барысында шудың болуы, бірдей бейімделе алмауы. Постерлермен жұмыс жасау кезінде уақыттың көп жұмсалуы. Бағалау кезінде оқушылардың өздерін асыра бағалауы. Оқушылардың сыни ойлау деңгейінің төмендігі 2.Алтын ережелерге бағынуды басты назарда ұстадым. 3.Дискрипторлар құруға қатыстырдым. 1. Келесі сабақта шудың бәсеңдеуі. 4.Бұл кедергінің шешілуін болашақтың еншісіне қалдырдым. Б о л а ш а қ т а 1.Блум таксономиясының деңгейлерін іс-тәжірбиемде жүзеге асырамын. 2.Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды оқушылардың білім сапасын жетілдіру мен арттыру үшін қолданамын. 3.Оқудың жаңа әдістер мен тәсілдерін іс-тәжірбиемде қолданамын. 4.Оқушылардың оқу үлгерімін жақсартуға бағытталған Lesson Study-ді ұйымдастырамын. 5.Жаңа бағдарламадан үйренген іс- тәжірбиемді әдістемелік бірлестік кеңестерде, аудандық, қалалық семинарларда іс-тәжірбиемді таратамын. 6.Оқушы, мұғалімдермен кері байланысты күшейтемін. Оқушыларды топқа бөліп оқыту барысында шудың болуы, бірдей бейімделе алмауы.

5 слайд

«А» оқушысы көшбасшылыққа жетті. «С» оқушымның қызығушы лығы артып, өзіне деген сенімі пайда болғанын байқадым. «В» оқушымның жеке пікірі , сенімі пайда болып, оқуға деген ынтасы оянды. Оқушыларды топқа бөліп оқыту барысында шудың болуы, бірдей бейімделе алмауы. Постерлермен жұмыс жасау кезінде уақыттың көп жұмсалуы. Бағалау кезінде оқушылардың өздерін асыра бағалауы. Оқушылардың сыни ойлау деңгейінің төмендігі 2.Алтын ережелерге бағынуды басты назарда ұстадым. 3.Дискрипторлар құруға қатыстырдым. 1. Келесі сабақта шудың бәсеңдеуі. 4.Бұл кедергінің шешілуін болашақтың еншісіне қалдырдым. Б о л а ш а қ т а 1.Блум таксономиясының деңгейлерін іс-тәжірбиемде жүзеге асырамын. 2.Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды оқушылардың білім сапасын жетілдіру мен арттыру үшін қолданамын. 3.Оқудың жаңа әдістер мен тәсілдерін іс-тәжірбиемде қолданамын. 4.Оқушылардың оқу үлгерімін жақсартуға бағытталған Lesson Study-ді ұйымдастырамын. 5.Жаңа бағдарламадан үйренген іс- тәжірбиемді әдістемелік бірлестік кеңестерде, аудандық, қалалық семинарларда іс-тәжірбиемді таратамын. 6.Оқушы, мұғалімдермен кері байланысты күшейтемін. Оқушыларды топқа бөліп оқыту барысында шудың болуы, бірдей бейімделе алмауы.

Файл форматы:
pptx
30.10.2018
5858
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі