Презентация:Ықшам сабақ.жоспары " Баспана түрлері" Жаңартылған білім бойынша 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
« Шақаман жалпы орта білім беретін мектеп»КММ
Айтишева Гулнар Газизовна
Пәні: Сауат ашу 1сынып
Бөлімі: Өзім туралы
Сабақтың тақырыбы: Баспана түрлері. Дыбыс.
Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары:
Бағалау
критерийлері:
1.1.8.1. Берілген
сюжетті сурет
бойынша шағын
әңгіме құрап айту
1.3.4.1. Мұғалім
көмегімен оқыған,
тыңдаған
мәтіндердегі
ақпаратты сурет,
сызба, белгілер
қолданып жеткізу.
мәтін мазмұны бойынша
суреттерді орналастырады.
1.Берілген сурет бойынша
сөйлем
құрастырады,дыбыстарды
ажыратады
2.Тыңдаған мәтінді түсінеді,
талқылайды, мәтін мазмұны
бойынша суреттерді
орналастырады
Барлық оқушылар: Берілген сурет
бойынша сөйлем құрастырады.
дыбыстарды ажыратады
Көптеген оқушылар: тыңдаған
мәтіндерін түсініп, тыңдап, жетекші
сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбір: мәтін мазмұны бойынша
суреттерді орналастырады,
1 слайд
« Шақаман жалпы орта білім беретін мектеп»КММ Айтишева Гулнар Газизовна Пәні: Сауат ашу 1сынып Бөлімі: Өзім туралы Сабақтың тақырыбы: Баспана түрлері. Дыбыс. Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: 1.1.8.1. Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту 1.3.4.1. Мұғалім көмегімен оқыған, тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу. мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады. 1.Берілген сурет бойынша сөйлем құрастырады,дыбыстарды ажыратады 2.Тыңдаған мәтінді түсінеді, талқылайды, мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады Барлық оқушылар: Берілген сурет бойынша сөйлем құрастырады. дыбыстарды ажыратады Көптеген оқушылар: тыңдаған мәтіндерін түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбір: мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады,
2 слайд
Белсенді оқу
әдістері
Саралау
тәсілдері
«Ойлан да, жинақта!» (Ж)
«Ойланайық, ой
тастайық!» (Т)
«Көр, ойлан, талқыла» (Т)
«Әңгіме айтушы
орындығы» (Ө)
Тапсырма
Жіктеу
Бағалау
Диалог және
қолдау көрсету
Қарқын
Дереккөз
«Шеберлер сөйлейді»
(Т)
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Саралау тәсілдері «Ойлан да, жинақта!» (Ж) «Ойланайық, ой тастайық!» (Т) «Көр, ойлан, талқыла» (Т) «Әңгіме айтушы орындығы» (Ө) Тапсырма Жіктеу Бағалау Диалог және қолдау көрсету Қарқын Дереккөз «Шеберлер сөйлейді» (Т)
3 слайд
Критериалд
ы бағалау
«Ашық микрофон»
Кері
байланыс
Критериалды бағалау – білім сапасын таразылаудың инновациялық үлгісі
Бағалау критерийлері:
Түрлі дереккөздерге сүйеніп
«баспана» ұғымын түсінеді
Дескриптор:
1.Баспанаға байланысты атауларда кездесетін
дыбыстардың жуан және жіңішке екендігін ажырата
алады
2.-суреттерді мәтін мазмұнына сай орналастырады,
әңгіме құрайды
.
«2 жұлдыз, 1 тілек»
“Жылы лебіз”
- «Жарайсың»,
«жақсы»,
«талпын»
“
« Бағдаршам »
«Үш шапалақ»
«Сыйлық»тәсіліі
« Микрофон»
3 слайд
Критериалд ы бағалау «Ашық микрофон» Кері байланыс Критериалды бағалау – білім сапасын таразылаудың инновациялық үлгісі Бағалау критерийлері: Түрлі дереккөздерге сүйеніп «баспана» ұғымын түсінеді Дескриптор: 1.Баспанаға байланысты атауларда кездесетін дыбыстардың жуан және жіңішке екендігін ажырата алады 2.-суреттерді мәтін мазмұнына сай орналастырады, әңгіме құрайды . «2 жұлдыз, 1 тілек» “Жылы лебіз” - «Жарайсың», «жақсы», «талпын» “ « Бағдаршам » «Үш шапалақ» «Сыйлық»тәсіліі « Микрофон»
4 слайд
Артқа үңілу
*Дәстүрлі сабақтар өткізіп
жүрген едім;
*Жаңа білімді мұғалім өзі
жеткізетін
*Сабақ құрылымы бір сарынды
еді
*Оқушылар бес балдық жүйемен
бағаланатын;
*Оқушы өзінің де,
жолдастарының да жұмыстарына
көзқарасын білдіріп, баға бере
алмады
* Шығармашылық,
функционалдық сауаттылыққа
көп көңіл бөлінбеді
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
Курс барысында өткізілген
материалдардың бәрі мен үшін құнды
болды
Ықшамсабақ өткізу барысында қысқа
мерзімді жоспар құруды үйрендім
Әріптестерімнің жүйелі,талапқа
сай құрған ықшам сабақ
жоспарлары
менің алдағы жұмысыма көп көмек
болғалы тұр
Курста алған білімімді сабақ
үрдісінде қолданамын
4 слайд
Артқа үңілу *Дәстүрлі сабақтар өткізіп жүрген едім; *Жаңа білімді мұғалім өзі жеткізетін *Сабақ құрылымы бір сарынды еді *Оқушылар бес балдық жүйемен бағаланатын; *Оқушы өзінің де, жолдастарының да жұмыстарына көзқарасын білдіріп, баға бере алмады * Шығармашылық, функционалдық сауаттылыққа көп көңіл бөлінбеді Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Курс барысында өткізілген материалдардың бәрі мен үшін құнды болды Ықшамсабақ өткізу барысында қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім Әріптестерімнің жүйелі,талапқа сай құрған ықшам сабақ жоспарлары менің алдағы жұмысыма көп көмек болғалы тұр Курста алған білімімді сабақ үрдісінде қолданамын