Материалдар / Презентация:Ықшам сабақ.жоспары " Баспана түрлері" Жаңартылған білім бойынша 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация:Ықшам сабақ.жоспары " Баспана түрлері" Жаңартылған білім бойынша 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентация бастауыш сынып мұғалімдеріне Жаңартылған бағдарлама аясында ықшам сабағын құрастыру кезінде үлгі ретінде пайдалануға болады.Ықшам сабағын дайындағанда, әріптестеріме келешекте алдарына дұрыс мақсат-міндеттерін қоюға көмектеседі деп сенемін.,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
2505
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« Шақаман жалпы орта білім беретін мектеп»КММ Айтишева Гулнар Газизовна Пәні: Сауат ашу 1сынып Бөлімі: Өзім туралы Сабақты

1 слайд
« Шақаман жалпы орта білім беретін мектеп»КММ Айтишева Гулнар Газизовна Пәні: Сауат ашу 1сынып Бөлімі: Өзім туралы Сабақтың тақырыбы: Баспана түрлері. Дыбыс. Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: 1.1.8.1. Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту 1.3.4.1. Мұғалім көмегімен оқыған, тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу. мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады. 1.Берілген сурет бойынша сөйлем құрастырады,дыбыстарды ажыратады 2.Тыңдаған мәтінді түсінеді, талқылайды, мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады Барлық оқушылар: Берілген сурет бойынша сөйлем құрастырады. дыбыстарды ажыратады Көптеген оқушылар: тыңдаған мәтіндерін түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбір: мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады,

1 слайд

« Шақаман жалпы орта білім беретін мектеп»КММ Айтишева Гулнар Газизовна Пәні: Сауат ашу 1сынып Бөлімі: Өзім туралы Сабақтың тақырыбы: Баспана түрлері. Дыбыс. Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: 1.1.8.1. Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту 1.3.4.1. Мұғалім көмегімен оқыған, тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу. мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады. 1.Берілген сурет бойынша сөйлем құрастырады,дыбыстарды ажыратады 2.Тыңдаған мәтінді түсінеді, талқылайды, мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады Барлық оқушылар: Берілген сурет бойынша сөйлем құрастырады. дыбыстарды ажыратады Көптеген оқушылар: тыңдаған мәтіндерін түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбір: мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады,

Белсенді оқу әдістері Саралау тәсілдері «Ойлан да, жинақта!» (Ж) «Ойланайық, ой тастайық!» (Т) «Көр, ойлан, талқыла» (

2 слайд
Белсенді оқу әдістері Саралау тәсілдері «Ойлан да, жинақта!» (Ж) «Ойланайық, ой тастайық!» (Т) «Көр, ойлан, талқыла» (Т) «Әңгіме айтушы орындығы» (Ө) Тапсырма Жіктеу Бағалау Диалог және қолдау көрсету Қарқын Дереккөз «Шеберлер сөйлейді» (Т)

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Саралау тәсілдері «Ойлан да, жинақта!» (Ж) «Ойланайық, ой тастайық!» (Т) «Көр, ойлан, талқыла» (Т) «Әңгіме айтушы орындығы» (Ө) Тапсырма Жіктеу Бағалау Диалог және қолдау көрсету Қарқын Дереккөз «Шеберлер сөйлейді» (Т)

Критериалд ы бағалау «Ашық микрофон» Кері байланыс Критериалды бағалау – білім сапасын таразылаудың инновациялық үлгісі Бағ

3 слайд
Критериалд ы бағалау «Ашық микрофон» Кері байланыс Критериалды бағалау – білім сапасын таразылаудың инновациялық үлгісі Бағалау критерийлері: Түрлі дереккөздерге сүйеніп «баспана» ұғымын түсінеді Дескриптор: 1.Баспанаға байланысты атауларда кездесетін дыбыстардың жуан және жіңішке екендігін ажырата алады 2.-суреттерді мәтін мазмұнына сай орналастырады, әңгіме құрайды . «2 жұлдыз, 1 тілек» “Жылы лебіз” - «Жарайсың», «жақсы», «талпын» “ « Бағдаршам » «Үш шапалақ» «Сыйлық»тәсіліі « Микрофон»

3 слайд

Критериалд ы бағалау «Ашық микрофон» Кері байланыс Критериалды бағалау – білім сапасын таразылаудың инновациялық үлгісі Бағалау критерийлері: Түрлі дереккөздерге сүйеніп «баспана» ұғымын түсінеді Дескриптор: 1.Баспанаға байланысты атауларда кездесетін дыбыстардың жуан және жіңішке екендігін ажырата алады 2.-суреттерді мәтін мазмұнына сай орналастырады, әңгіме құрайды . «2 жұлдыз, 1 тілек» “Жылы лебіз” - «Жарайсың», «жақсы», «талпын» “ « Бағдаршам » «Үш шапалақ» «Сыйлық»тәсіліі « Микрофон»

Артқа үңілу *Дәстүрлі сабақтар өткізіп жүрген едім; *Жаңа білімді мұғалім өзі жеткізетін *Сабақ құрылымы бір сарынды еді *

4 слайд
Артқа үңілу *Дәстүрлі сабақтар өткізіп жүрген едім; *Жаңа білімді мұғалім өзі жеткізетін *Сабақ құрылымы бір сарынды еді *Оқушылар бес балдық жүйемен бағаланатын; *Оқушы өзінің де, жолдастарының да жұмыстарына көзқарасын білдіріп, баға бере алмады * Шығармашылық, функционалдық сауаттылыққа көп көңіл бөлінбеді Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Курс барысында өткізілген материалдардың бәрі мен үшін құнды болды Ықшамсабақ өткізу барысында қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім Әріптестерімнің жүйелі,талапқа сай құрған ықшам сабақ жоспарлары менің алдағы жұмысыма көп көмек болғалы тұр Курста алған білімімді сабақ үрдісінде қолданамын

4 слайд

Артқа үңілу *Дәстүрлі сабақтар өткізіп жүрген едім; *Жаңа білімді мұғалім өзі жеткізетін *Сабақ құрылымы бір сарынды еді *Оқушылар бес балдық жүйемен бағаланатын; *Оқушы өзінің де, жолдастарының да жұмыстарына көзқарасын білдіріп, баға бере алмады * Шығармашылық, функционалдық сауаттылыққа көп көңіл бөлінбеді Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Курс барысында өткізілген материалдардың бәрі мен үшін құнды болды Ықшамсабақ өткізу барысында қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім Әріптестерімнің жүйелі,талапқа сай құрған ықшам сабақ жоспарлары менің алдағы жұмысыма көп көмек болғалы тұр Курста алған білімімді сабақ үрдісінде қолданамын