психолог партфолиосы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектептегі
психологиялы
қ қызметтің
өзекті
бағыттары
1 слайд
Мектептегі психологиялы қ қызметтің өзекті бағыттары
2 слайд
Білім берудегі психологиялық
қызмет - еліміздің біртұтас
білім беру жүйесінің маңызды
бір бөлігі. Ол ғылым мен прак -
тиканың өзара әрекетіне
негізделген. Баланың
мүмкіндіктерін айқындап,
дамыту - мен айналысады.
Білім берудегі психологиялық
қыз - мет - бұл ғылыми,
қолданбалы, практикалық
және кіріктірілген құ - былыс.
Әр аспекті арнайы кәсіби
дайын - дықты талап ететін өз
міндеттері бар.
2 слайд
Білім берудегі психологиялық қызмет - еліміздің біртұтас білім беру жүйесінің маңызды бір бөлігі. Ол ғылым мен прак - тиканың өзара әрекетіне негізделген. Баланың мүмкіндіктерін айқындап, дамыту - мен айналысады. Білім берудегі психологиялық қыз - мет - бұл ғылыми, қолданбалы, практикалық және кіріктірілген құ - былыс. Әр аспекті арнайы кәсіби дайын - дықты талап ететін өз міндеттері бар.
3 слайд
Ғылыми аспект білім берудегі
тәжірибелік психологияның
методо - логиялары мен
теориялары мәсе - лелері
тұрғысында ғылыми зерттеу -
лерді оқып үйренуді
қарастырады. Бірден-бір
міндеті психологиялық білімді
кәсіби қолданудың әдіс-
тәсілдерін,
психодиагностиканың,
психологиялық-түзету,
алдыналу, дамыту
бағдарламаларды ғылыми
негіздемелеу.
3 слайд
Ғылыми аспект білім берудегі тәжірибелік психологияның методо - логиялары мен теориялары мәсе - лелері тұрғысында ғылыми зерттеу - лерді оқып үйренуді қарастырады. Бірден-бір міндеті психологиялық білімді кәсіби қолданудың әдіс- тәсілдерін, психодиагностиканың, психологиялық-түзету, алдыналу, дамыту бағдарламаларды ғылыми негіздемелеу.
4 слайд
Қолданбалы аспектісінде білім
беру қызметкерлерінің психо -
логиялық білімді пайдалану
көзделген. Яғни тәрбиешілер -
дің, мұғалімдердің,
әдіскерлер - дің жаңа
психологиялық мәлі - меттерді
о қ у бағдарламаларын және
о қ улы қт арды, әдістемелік
материалдарды, о қ у-тәрбие
бағдарламаларын қ ұруда қол -
дану.
4 слайд
Қолданбалы аспектісінде білім беру қызметкерлерінің психо - логиялық білімді пайдалану көзделген. Яғни тәрбиешілер - дің, мұғалімдердің, әдіскерлер - дің жаңа психологиялық мәлі - меттерді о қ у бағдарламаларын және о қ улы қт арды, әдістемелік материалдарды, о қ у-тәрбие бағдарламаларын қ ұруда қол - дану.
5 слайд
Практикалық аспектіні
балабақша, мектеп және басқа
білім мекемелерінің
психологтары жүзеге
асырады. Олардың міндет - тері
балалардың, тәрбиешілердің,
ата-аналардың қандай да бір
нақгы проблемаларымен
жұмыс істеу. Олардың
міндетіне жаңа әдістерді
жасау мен психологиялық
заңды - лыктарды ойлау
кірмейді.
Бірақ, олар бүгінгі кү нде
ғылым - дағы бар дүниені
кәсіби түрде са - уатты
қолдануға міндетті.
5 слайд
Практикалық аспектіні балабақша, мектеп және басқа білім мекемелерінің психологтары жүзеге асырады. Олардың міндет - тері балалардың, тәрбиешілердің, ата-аналардың қандай да бір нақгы проблемаларымен жұмыс істеу. Олардың міндетіне жаңа әдістерді жасау мен психологиялық заңды - лыктарды ойлау кірмейді. Бірақ, олар бүгінгі кү нде ғылым - дағы бар дүниені кәсіби түрде са - уатты қолдануға міндетті.
6 слайд
Ұ йымдастушылық аспект .
Бұл аспекті білім берудегі
психо - логиялы қ қызметтің
ық п алы кұры - лымын кұру
және қызметтің барлық
буындарын ың өзара әрекетінің
мазмұндық және
ұйымдастырушы - лық сұрақгар
қарастыруды, практик
психологтардың кәсіби
біліктілігін арттыруды және
олардың кәсіби іс-әрекетін
бақылауды қамтамасыз етеді.
Бұлар иерархиялық бірізді -
лікпен аудандық, қа лалық,
облыс - тық психологиялық
қ ызмет орта - лы қ тары болып
құрылады.
6 слайд
Ұ йымдастушылық аспект . Бұл аспекті білім берудегі психо - логиялы қ қызметтің ық п алы кұры - лымын кұру және қызметтің барлық буындарын ың өзара әрекетінің мазмұндық және ұйымдастырушы - лық сұрақгар қарастыруды, практик психологтардың кәсіби біліктілігін арттыруды және олардың кәсіби іс-әрекетін бақылауды қамтамасыз етеді. Бұлар иерархиялық бірізді - лікпен аудандық, қа лалық, облыс - тық психологиялық қ ызмет орта - лы қ тары болып құрылады.
7 слайд
Білім берудегі психологиялық
қызметтің теориялық негіздері.
Ұсынып отырған білім берудегі
психоло - гиялық қызмет моделінің
ғылыми негізі басты теориялық
ережелері болып табы - лады. Адам
психикасының дамуы және оның
әлеуметтік табиғаты жөнінде өңдел -
ген отандық психология, олар: адам
пси - хикасы (филогенетикалық және
онтогене - тикалық катынас
жағынан) дамудың өнімі болып
табылады; психикалық даму әлеу -
меттік тәжірибелерді меңгеру
үрдісінде жүзеге асады.
(Л.И.Божович, Л.С. Выготс - кий, А.В.
Запорожец, А.Н. Леонтьев, А.В.
Петровский, С.Л. Рубинштейн, Д.Б.
Элько - нин және т.б.). Осы
теориял ық пайымдар - ға сәйкес
тұлға бұл адамн ың өмір сүру ба -
рысыңда сананың және мінез
кұлы қ тың қоғамдық нормаларын
меңгерудегі тұтас психологиялық
құрылым. Т ұ лған ың қа - лыптасуы,
бала өмірінің алғашқы мезе - тінен
басталады және де оның психика -
лық дамуымен бірге жүріп отырады.
7 слайд
Білім берудегі психологиялық қызметтің теориялық негіздері. Ұсынып отырған білім берудегі психоло - гиялық қызмет моделінің ғылыми негізі басты теориялық ережелері болып табы - лады. Адам психикасының дамуы және оның әлеуметтік табиғаты жөнінде өңдел - ген отандық психология, олар: адам пси - хикасы (филогенетикалық және онтогене - тикалық катынас жағынан) дамудың өнімі болып табылады; психикалық даму әлеу - меттік тәжірибелерді меңгеру үрдісінде жүзеге асады. (Л.И.Божович, Л.С. Выготс - кий, А.В. Запорожец, А.Н. Леонтьев, А.В. Петровский, С.Л. Рубинштейн, Д.Б. Элько - нин және т.б.). Осы теориял ық пайымдар - ға сәйкес тұлға бұл адамн ың өмір сүру ба - рысыңда сананың және мінез кұлы қ тың қоғамдық нормаларын меңгерудегі тұтас психологиялық құрылым. Т ұ лған ың қа - лыптасуы, бала өмірінің алғашқы мезе - тінен басталады және де оның психика - лық дамуымен бірге жүріп отырады.
8 слайд
Балалардың
психологиялық са у лығы.
Баланың ақыл-ой,
психикалық және дене
дамуымен айналысып, оның
тазалығы мен денсаулығының
қамын ойлағанымызбен, оның
ру - хани дамуын назардан тыс
қалды - рып ұмытамыз.
Руханилық - б ұ л адамды
ерек - шелеп т ұ ратын тек осы
адамға ғана тән тұлғалық
эмоционалдық-адам -
гершіліктік күй. Эмоци ял ық-
адам - гершіліктік күй
абсолютті к құ нды - лы қ тарға,
яғни шындыққа, әдемі - лікке,
мейірімділікке бағытталып,
м ұ ны іс-әрекетке, қарым-
қатынаста іске асыруға
ұмтылу болып табылады.
8 слайд
Балалардың психологиялық са у лығы. Баланың ақыл-ой, психикалық және дене дамуымен айналысып, оның тазалығы мен денсаулығының қамын ойлағанымызбен, оның ру - хани дамуын назардан тыс қалды - рып ұмытамыз. Руханилық - б ұ л адамды ерек - шелеп т ұ ратын тек осы адамға ғана тән тұлғалық эмоционалдық-адам - гершіліктік күй. Эмоци ял ық- адам - гершіліктік күй абсолютті к құ нды - лы қ тарға, яғни шындыққа, әдемі - лікке, мейірімділікке бағытталып, м ұ ны іс-әрекетке, қарым- қатынаста іске асыруға ұмтылу болып табылады.
9 слайд
Білім берудегі психикалық
қызметтің негізгі міндеттер і:
•
Балалар ға олардың даму
мүмкіндік - терін жүзеге асыру;
•
Баланың жеке ерекшеліктерін
дамы - ту, олар: қызығушылығы,
қабілеті, бейімділігі, сезімі,
қатынасы, өмірлік жоспары және
т.б.
•
Бала дамуына жағымды
психология - лық ахуал туғызу;
•
Балаларға, ата-аналарға,
тәрбиеші - лерге уақтылы
психологиялық қолдау мен
көмек көрсету.
Психологиялық қызметтің
мақсатына жетудің негізгі
құралы әрбір баланың
толыққанды психикалық және
жеке тұлғалық дамуын
қамтамасыз ететін
психологиялық жағдайды
туғызу және оны сақтау.
9 слайд
Білім берудегі психикалық қызметтің негізгі міндеттер і: • Балалар ға олардың даму мүмкіндік - терін жүзеге асыру; • Баланың жеке ерекшеліктерін дамы - ту, олар: қызығушылығы, қабілеті, бейімділігі, сезімі, қатынасы, өмірлік жоспары және т.б. • Бала дамуына жағымды психология - лық ахуал туғызу; • Балаларға, ата-аналарға, тәрбиеші - лерге уақтылы психологиялық қолдау мен көмек көрсету. Психологиялық қызметтің мақсатына жетудің негізгі құралы әрбір баланың толыққанды психикалық және жеке тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін психологиялық жағдайды туғызу және оны сақтау.