Материалдар / психолог партфолиосы

психолог партфолиосы

Материал туралы қысқаша түсінік
психолог мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
278
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектептегі психологиялы қ қызметтің өзекті бағыттары

1 слайд
Мектептегі психологиялы қ қызметтің өзекті бағыттары

1 слайд

Мектептегі психологиялы қ қызметтің өзекті бағыттары

Білім берудегі психологиялық қызмет - еліміздің біртұтас білім беру жүйесінің маңызды бір бөлігі. Ол ғылым

2 слайд
Білім берудегі психологиялық қызмет - еліміздің біртұтас білім беру жүйесінің маңызды бір бөлігі. Ол ғылым мен прак - тиканың өзара әрекетіне негізделген. Баланың мүмкіндіктерін айқындап, дамыту - мен айналысады. Білім берудегі психологиялық қыз - мет - бұл ғылыми, қолданбалы, практикалық және кіріктірілген құ - былыс. Әр аспекті арнайы кәсіби дайын - дықты талап ететін өз міндеттері бар.

2 слайд

Білім берудегі психологиялық қызмет - еліміздің біртұтас білім беру жүйесінің маңызды бір бөлігі. Ол ғылым мен прак - тиканың өзара әрекетіне негізделген. Баланың мүмкіндіктерін айқындап, дамыту - мен айналысады. Білім берудегі психологиялық қыз - мет - бұл ғылыми, қолданбалы, практикалық және кіріктірілген құ - былыс. Әр аспекті арнайы кәсіби дайын - дықты талап ететін өз міндеттері бар.

Ғылыми аспект білім берудегі тәжірибелік психологияның методо - логиялары мен теориялары мәсе - лелері тұрғыс

3 слайд
Ғылыми аспект білім берудегі тәжірибелік психологияның методо - логиялары мен теориялары мәсе - лелері тұрғысында ғылыми зерттеу - лерді оқып үйренуді қарастырады. Бірден-бір міндеті психологиялық білімді кәсіби қолданудың әдіс- тәсілдерін, психодиагностиканың, психологиялық-түзету, алдыналу, дамыту бағдарламаларды ғылыми негіздемелеу.

3 слайд

Ғылыми аспект білім берудегі тәжірибелік психологияның методо - логиялары мен теориялары мәсе - лелері тұрғысында ғылыми зерттеу - лерді оқып үйренуді қарастырады. Бірден-бір міндеті психологиялық білімді кәсіби қолданудың әдіс- тәсілдерін, психодиагностиканың, психологиялық-түзету, алдыналу, дамыту бағдарламаларды ғылыми негіздемелеу.

Қолданбалы аспектісінде білім беру қызметкерлерінің психо - логиялық білімді пайдалану көзделген. Яғни тәрбиешілер

4 слайд
Қолданбалы аспектісінде білім беру қызметкерлерінің психо - логиялық білімді пайдалану көзделген. Яғни тәрбиешілер - дің, мұғалімдердің, әдіскерлер - дің жаңа психологиялық мәлі - меттерді о қ у бағдарламаларын және о қ улы қт арды, әдістемелік материалдарды, о қ у-тәрбие бағдарламаларын қ ұруда қол - дану.

4 слайд

Қолданбалы аспектісінде білім беру қызметкерлерінің психо - логиялық білімді пайдалану көзделген. Яғни тәрбиешілер - дің, мұғалімдердің, әдіскерлер - дің жаңа психологиялық мәлі - меттерді о қ у бағдарламаларын және о қ улы қт арды, әдістемелік материалдарды, о қ у-тәрбие бағдарламаларын қ ұруда қол - дану.

Практикалық аспектіні балабақша, мектеп және басқа білім мекемелерінің психологтары жүзеге асырады. Олардың мі

5 слайд
Практикалық аспектіні балабақша, мектеп және басқа білім мекемелерінің психологтары жүзеге асырады. Олардың міндет - тері балалардың, тәрбиешілердің, ата-аналардың қандай да бір нақгы проблемаларымен жұмыс істеу. Олардың міндетіне жаңа әдістерді жасау мен психологиялық заңды - лыктарды ойлау кірмейді. Бірақ, олар бүгінгі кү нде ғылым - дағы бар дүниені кәсіби түрде са - уатты қолдануға міндетті.

5 слайд

Практикалық аспектіні балабақша, мектеп және басқа білім мекемелерінің психологтары жүзеге асырады. Олардың міндет - тері балалардың, тәрбиешілердің, ата-аналардың қандай да бір нақгы проблемаларымен жұмыс істеу. Олардың міндетіне жаңа әдістерді жасау мен психологиялық заңды - лыктарды ойлау кірмейді. Бірақ, олар бүгінгі кү нде ғылым - дағы бар дүниені кәсіби түрде са - уатты қолдануға міндетті.

Ұ йымдастушылық аспект . Бұл аспекті білім берудегі психо - логиялы қ қызметтің ық п алы кұры - лымын кұру жә

6 слайд
Ұ йымдастушылық аспект . Бұл аспекті білім берудегі психо - логиялы қ қызметтің ық п алы кұры - лымын кұру және қызметтің барлық буындарын ың өзара әрекетінің мазмұндық және ұйымдастырушы - лық сұрақгар қарастыруды, практик психологтардың кәсіби біліктілігін арттыруды және олардың кәсіби іс-әрекетін бақылауды қамтамасыз етеді. Бұлар иерархиялық бірізді - лікпен аудандық, қа лалық, облыс - тық психологиялық қ ызмет орта - лы қ тары болып құрылады.

6 слайд

Ұ йымдастушылық аспект . Бұл аспекті білім берудегі психо - логиялы қ қызметтің ық п алы кұры - лымын кұру және қызметтің барлық буындарын ың өзара әрекетінің мазмұндық және ұйымдастырушы - лық сұрақгар қарастыруды, практик психологтардың кәсіби біліктілігін арттыруды және олардың кәсіби іс-әрекетін бақылауды қамтамасыз етеді. Бұлар иерархиялық бірізді - лікпен аудандық, қа лалық, облыс - тық психологиялық қ ызмет орта - лы қ тары болып құрылады.

Білім берудегі психологиялық қызметтің теориялық негіздері. Ұсынып отырған білім берудегі психоло - гиялық қы

7 слайд
Білім берудегі психологиялық қызметтің теориялық негіздері. Ұсынып отырған білім берудегі психоло - гиялық қызмет моделінің ғылыми негізі басты теориялық ережелері болып табы - лады. Адам психикасының дамуы және оның әлеуметтік табиғаты жөнінде өңдел - ген отандық психология, олар: адам пси - хикасы (филогенетикалық және онтогене - тикалық катынас жағынан) дамудың өнімі болып табылады; психикалық даму әлеу - меттік тәжірибелерді меңгеру үрдісінде жүзеге асады. (Л.И.Божович, Л.С. Выготс - кий, А.В. Запорожец, А.Н. Леонтьев, А.В. Петровский, С.Л. Рубинштейн, Д.Б. Элько - нин және т.б.). Осы теориял ық пайымдар - ға сәйкес тұлға бұл адамн ың өмір сүру ба - рысыңда сананың және мінез кұлы қ тың қоғамдық нормаларын меңгерудегі тұтас психологиялық құрылым. Т ұ лған ың қа - лыптасуы, бала өмірінің алғашқы мезе - тінен басталады және де оның психика - лық дамуымен бірге жүріп отырады.

7 слайд

Білім берудегі психологиялық қызметтің теориялық негіздері. Ұсынып отырған білім берудегі психоло - гиялық қызмет моделінің ғылыми негізі басты теориялық ережелері болып табы - лады. Адам психикасының дамуы және оның әлеуметтік табиғаты жөнінде өңдел - ген отандық психология, олар: адам пси - хикасы (филогенетикалық және онтогене - тикалық катынас жағынан) дамудың өнімі болып табылады; психикалық даму әлеу - меттік тәжірибелерді меңгеру үрдісінде жүзеге асады. (Л.И.Божович, Л.С. Выготс - кий, А.В. Запорожец, А.Н. Леонтьев, А.В. Петровский, С.Л. Рубинштейн, Д.Б. Элько - нин және т.б.). Осы теориял ық пайымдар - ға сәйкес тұлға бұл адамн ың өмір сүру ба - рысыңда сананың және мінез кұлы қ тың қоғамдық нормаларын меңгерудегі тұтас психологиялық құрылым. Т ұ лған ың қа - лыптасуы, бала өмірінің алғашқы мезе - тінен басталады және де оның психика - лық дамуымен бірге жүріп отырады.

Балалардың психологиялық са у лығы. Баланың ақыл-ой, психикалық және дене дамуымен айналысып, оның тазалығ

8 слайд
Балалардың психологиялық са у лығы. Баланың ақыл-ой, психикалық және дене дамуымен айналысып, оның тазалығы мен денсаулығының қамын ойлағанымызбен, оның ру - хани дамуын назардан тыс қалды - рып ұмытамыз. Руханилық - б ұ л адамды ерек - шелеп т ұ ратын тек осы адамға ғана тән тұлғалық эмоционалдық-адам - гершіліктік күй. Эмоци ял ық- адам - гершіліктік күй абсолютті к құ нды - лы қ тарға, яғни шындыққа, әдемі - лікке, мейірімділікке бағытталып, м ұ ны іс-әрекетке, қарым- қатынаста іске асыруға ұмтылу болып табылады.

8 слайд

Балалардың психологиялық са у лығы. Баланың ақыл-ой, психикалық және дене дамуымен айналысып, оның тазалығы мен денсаулығының қамын ойлағанымызбен, оның ру - хани дамуын назардан тыс қалды - рып ұмытамыз. Руханилық - б ұ л адамды ерек - шелеп т ұ ратын тек осы адамға ғана тән тұлғалық эмоционалдық-адам - гершіліктік күй. Эмоци ял ық- адам - гершіліктік күй абсолютті к құ нды - лы қ тарға, яғни шындыққа, әдемі - лікке, мейірімділікке бағытталып, м ұ ны іс-әрекетке, қарым- қатынаста іске асыруға ұмтылу болып табылады.

Білім берудегі психикалық қызметтің негізгі міндеттер і: • Балалар ға олардың даму мүмкіндік - терін жүзеге асыру; • Балан

9 слайд
Білім берудегі психикалық қызметтің негізгі міндеттер і: • Балалар ға олардың даму мүмкіндік - терін жүзеге асыру; • Баланың жеке ерекшеліктерін дамы - ту, олар: қызығушылығы, қабілеті, бейімділігі, сезімі, қатынасы, өмірлік жоспары және т.б. • Бала дамуына жағымды психология - лық ахуал туғызу; • Балаларға, ата-аналарға, тәрбиеші - лерге уақтылы психологиялық қолдау мен көмек көрсету. Психологиялық қызметтің мақсатына жетудің негізгі құралы әрбір баланың толыққанды психикалық және жеке тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін психологиялық жағдайды туғызу және оны сақтау.

9 слайд

Білім берудегі психикалық қызметтің негізгі міндеттер і: • Балалар ға олардың даму мүмкіндік - терін жүзеге асыру; • Баланың жеке ерекшеліктерін дамы - ту, олар: қызығушылығы, қабілеті, бейімділігі, сезімі, қатынасы, өмірлік жоспары және т.б. • Бала дамуына жағымды психология - лық ахуал туғызу; • Балаларға, ата-аналарға, тәрбиеші - лерге уақтылы психологиялық қолдау мен көмек көрсету. Психологиялық қызметтің мақсатына жетудің негізгі құралы әрбір баланың толыққанды психикалық және жеке тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін психологиялық жағдайды туғызу және оны сақтау.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ