Материалдар / Қ. Аманжолов "Өзім туралы" шығармасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қ. Аманжолов "Өзім туралы" шығармасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ. Аманжолов "Өзім туралы" өлеңіне оқу мақсаттарына сәйкес презентациялар жиынтығы
Авторы:
.
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
89
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңі

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби ш

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді.  Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді.  Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.

Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа біріг

3 слайд
Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.  1 топ;  2 топ; 3 топ.

3 слайд

Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.  1 топ;  2 топ; 3 топ.

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл»

4 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл»

4 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл»

Сұрақтар: 1. Қасым Аманжолов кім? 2. Қасым Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңін Жәнібек Кәрменовтің орындауында тыңдадыңдар ма? 3

5 слайд
Сұрақтар: 1. Қасым Аманжолов кім?  2. Қасым Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңін Жәнібек Кәрменовтің орындауында тыңдадыңдар ма? 3. Қазақ халқында Қасым есімімен белгілі тұлғалар бар ма?

5 слайд

Сұрақтар: 1. Қасым Аманжолов кім?  2. Қасым Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңін Жәнібек Кәрменовтің орындауында тыңдадыңдар ма? 3. Қазақ халқында Қасым есімімен белгілі тұлғалар бар ма?

Мұғалім оқушыларға Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді. «Өзім туралы» өлеңін түсіндіреді. Ұж

6 слайд
Мұғалім оқушыларға Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді. «Өзім туралы» өлеңін түсіндіреді. Ұжымдық жұмыс: Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. ««Өзім туралы» өлеңің талдайды.

6 слайд

Мұғалім оқушыларға Қасым Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді. «Өзім туралы» өлеңін түсіндіреді. Ұжымдық жұмыс: Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. ««Өзім туралы» өлеңің талдайды.

Дескриптор: -Оқушылар ойларын айтады; -Романды талқылайды. Жалпы-3 балл.

7 слайд
Дескриптор:  -Оқушылар ойларын айтады; -Романды  талқылайды.  Жалпы-3 балл.

7 слайд

Дескриптор:  -Оқушылар ойларын айтады; -Романды  талқылайды.  Жалпы-3 балл.

Мұғалім оқушыларға оқулық бойынша тапсырманы орындатады. «Мен қалған бір атаның ғасырымын» деген өлең жолдарын қалай түсінес

8 слайд
Мұғалім оқушыларға оқулық бойынша тапсырманы орындатады. «Мен қалған бір атаның ғасырымын» деген өлең жолдарын қалай түсінесіңдер?

8 слайд

Мұғалім оқушыларға оқулық бойынша тапсырманы орындатады. «Мен қалған бір атаның ғасырымын» деген өлең жолдарын қалай түсінесіңдер?

Дескриптор: -Контекстермен байланыстырады. -Талдайды. Жалпы-4 балл

9 слайд
Дескриптор:             -Контекстермен байланыстырады.  -Талдайды.  Жалпы-4 балл

9 слайд

Дескриптор:             -Контекстермен байланыстырады.  -Талдайды.  Жалпы-4 балл

1-тапсырма: С.Сейфуллиннің «Сыр сандық», Абайдың «Өлсе өлер табиғат, адам өлмес», Қасым Аманжоловтың «Өзім туралы» атты өлеңде

10 слайд
1-тапсырма: С.Сейфуллиннің «Сыр сандық», Абайдың «Өлсе өлер табиғат, адам өлмес», Қасым Аманжоловтың «Өзім туралы» атты өлеңдерін Венн диаграммасы арқылы салыстыра талдаңдар

10 слайд

1-тапсырма: С.Сейфуллиннің «Сыр сандық», Абайдың «Өлсе өлер табиғат, адам өлмес», Қасым Аманжоловтың «Өзім туралы» атты өлеңдерін Венн диаграммасы арқылы салыстыра талдаңдар

Дескриптор: -Салыстырады; -Өз пікірлерін ортаға салады. Жалпы-3 балл

11 слайд
Дескриптор:               -Салыстырады; -Өз пікірлерін ортаға салады.  Жалпы-3 балл

11 слайд

Дескриптор:               -Салыстырады; -Өз пікірлерін ортаға салады.  Жалпы-3 балл

«Еркін микрофон» Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

12 слайд
«Еркін микрофон»  Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

12 слайд

«Еркін микрофон»  Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «

13 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

13 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту тура

14 слайд
 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

14 слайд

 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

Назарларыңызға рақмет!

15 слайд
Назарларыңызға рақмет!

15 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіне композициялық талдау

16 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіне композициялық талдау

16 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіне композициялық талдау

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби ш

17 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді.  Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді

17 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді.  Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді

«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ер

18 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

18 слайд

«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1.ТҚЕ сақтау. 2.Топ басшысына бағыну. 3.Белсенді болу. 4.Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөліс

19 слайд
І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1.ТҚЕ сақтау. 2.Топ басшысына бағыну. 3.Белсенді болу. 4.Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5.Уақыт шегінде жұмыс жасау.

19 слайд

І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1.ТҚЕ сақтау. 2.Топ басшысына бағыну. 3.Белсенді болу. 4.Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5.Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл»

20 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл»

20 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл»

Сұрақтар: 1Өзі туралы жазған қандай ақын-жазушыларды білесіңдер?. 2. Жәнібек Кәрменовтің орындауындағы «Өзім туралы» өлеңін ты

21 слайд
Сұрақтар: 1Өзі туралы жазған қандай ақын-жазушыларды білесіңдер?. 2. Жәнібек Кәрменовтің орындауындағы «Өзім туралы» өлеңін тыңдағанд қандай әсер болды?

21 слайд

Сұрақтар: 1Өзі туралы жазған қандай ақын-жазушыларды білесіңдер?. 2. Жәнібек Кәрменовтің орындауындағы «Өзім туралы» өлеңін тыңдағанд қандай әсер болды?

Мұғалім оқушыларға оқулық бойынша тапсырманы орындатады. Ей, тәкаппар дүние! Маған да бір қарашы. Танисың ба сен мені? Мен

22 слайд
Мұғалім оқушыларға оқулық бойынша тапсырманы орындатады. Ей, тәкаппар дүние!  Маған да бір қарашы.  Танисың ба сен мені?  Мен қазақтың баласы! Өлең жолдарынан ақынның «Мені» қалай көрінеді?

22 слайд

Мұғалім оқушыларға оқулық бойынша тапсырманы орындатады. Ей, тәкаппар дүние!  Маған да бір қарашы.  Танисың ба сен мені?  Мен қазақтың баласы! Өлең жолдарынан ақынның «Мені» қалай көрінеді?

Дескриптор: -Топтық талқылау жасайды. Жалпы-6 балл

23 слайд
Дескриптор:               -Топтық талқылау жасайды. Жалпы-6 балл

23 слайд

Дескриптор:               -Топтық талқылау жасайды. Жалпы-6 балл

Мұғалім оқушыларға тақырып беріп, сол бойынша пікір-алмасу ұйымдастырады 2-тапсырма: «Әлемді тану өзіңнен басталады» тақырыбын

24 слайд
Мұғалім оқушыларға тақырып беріп, сол бойынша пікір-алмасу ұйымдастырады 2-тапсырма: «Әлемді тану өзіңнен басталады» тақырыбында пікір алмасады.

24 слайд

Мұғалім оқушыларға тақырып беріп, сол бойынша пікір-алмасу ұйымдастырады 2-тапсырма: «Әлемді тану өзіңнен басталады» тақырыбында пікір алмасады.

Дескриптор: •Пікірлерін еркін айтып жеткізеді Жалпы- 4 балл

25 слайд
Дескриптор:               •Пікірлерін еркін айтып жеткізеді Жалпы- 4 балл

25 слайд

Дескриптор:               •Пікірлерін еркін айтып жеткізеді Жалпы- 4 балл

«Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне саб

26 слайд
 «Бір ауыз сөз» әдісі.  Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне  сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

26 слайд

 «Бір ауыз сөз» әдісі.  Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне  сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағал

27 слайд
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін   «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

27 слайд

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін   «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту тура

28 слайд
 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

28 слайд

 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

Назарларыңызға рақмет!

29 слайд
Назарларыңызға рақмет!

29 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің жанрлық ерекшелігін айқындау

30 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің жанрлық ерекшелігін айқындау

30 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің жанрлық ерекшелігін айқындау

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін:

31 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.  Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырады.

31 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.  Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырады.

“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережен

32 слайд
“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру.

32 слайд

“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I -Үшбұрыштар тобы II - Дөңгелект

33 слайд
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I -Үшбұрыштар тобы II - Дөңгелектер тобы III -Төртбұрыштар тобы

33 слайд

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I -Үшбұрыштар тобы II - Дөңгелектер тобы III -Төртбұрыштар тобы

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл»

34 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл»

34 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл»

Сұрақтар: 1. «Мен қалған бір атаның ғасырымын» деген өлең жолдарын қалай түсінесіңдер?

35 слайд
Сұрақтар: 1. «Мен қалған бір атаның ғасырымын» деген өлең жолдарын қалай түсінесіңдер?

35 слайд

Сұрақтар: 1. «Мен қалған бір атаның ғасырымын» деген өлең жолдарын қалай түсінесіңдер?

Оқушыларға жұптық жұмысты орындатады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді. Оқушылар «Автор шығармаларында көтерілген мәсе

36 слайд
Оқушыларға жұптық жұмысты орындатады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді. Оқушылар «Автор шығармаларында көтерілген мәселелерді бүгінгі күнмен байланыстыра аламыз ба?» деген сұраққа жауап іздей отырып, ойталқы жасайды. Ойын дәлелдейді.

36 слайд

Оқушыларға жұптық жұмысты орындатады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді. Оқушылар «Автор шығармаларында көтерілген мәселелерді бүгінгі күнмен байланыстыра аламыз ба?» деген сұраққа жауап іздей отырып, ойталқы жасайды. Ойын дәлелдейді.

Дескриптор: -Оқушылар сұраққа жауап іздейді. -Ой алмасады. -Пікірлерін толықтырады. Жалпы - 6 балл.

37 слайд
Дескриптор:     -Оқушылар сұраққа жауап іздейді.  -Ой алмасады. -Пікірлерін толықтырады.    Жалпы - 6 балл.

37 слайд

Дескриптор:     -Оқушылар сұраққа жауап іздейді.  -Ой алмасады. -Пікірлерін толықтырады.    Жалпы - 6 балл.

Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды.

38 слайд
Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды.

38 слайд

Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды.

«Төрт сөйлем» тәсілі бойынша Баққожа Мұқайдың жазушылық портретін жазады. 1. Пікір. Жазушы туралы мәліметті жинақтап, ол турал

39 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі бойынша Баққожа Мұқайдың жазушылық портретін жазады.  1. Пікір. Жазушы туралы мәліметті жинақтап, ол туралы пікірді бір сөйлеммен жеткізеді.  2. Дәлел. Мәтіннен үзінді келтіре отырып, өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.  3. Мысал. Пікірін қазақ әдебиеті тарихымен байланыстырып, мысал келтіреді.  4. Қорытынды. Жазушы туралы ойын қорытып айтады.

39 слайд

«Төрт сөйлем» тәсілі бойынша Баққожа Мұқайдың жазушылық портретін жазады.  1. Пікір. Жазушы туралы мәліметті жинақтап, ол туралы пікірді бір сөйлеммен жеткізеді.  2. Дәлел. Мәтіннен үзінді келтіре отырып, өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.  3. Мысал. Пікірін қазақ әдебиеті тарихымен байланыстырып, мысал келтіреді.  4. Қорытынды. Жазушы туралы ойын қорытып айтады.

Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Жазушылық портретін жазады. -Дәптерге жазып алады. Жалпы - 4 балл.

40 слайд
Дескриптор:      -Топқа бөлінеді. -Жазушылық портретін жазады.  -Дәптерге жазып алады.   Жалпы - 4 балл.

40 слайд

Дескриптор:      -Топқа бөлінеді. -Жазушылық портретін жазады.  -Дәптерге жазып алады.   Жалпы - 4 балл.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қ

41 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

41 слайд

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқуш

42 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

42 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту тура

43 слайд
 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

43 слайд

 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

Назарларыңызға рақмет!

44 слайд
Назарларыңызға рақмет!

44 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің идеясы мен сюжеті

45 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің идеясы мен сюжеті

45 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің идеясы мен сюжеті

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін:

46 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.  Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырады.

46 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.  Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырады.

«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ер

47 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

47 слайд

«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1.ТҚЕ сақтау. 2.Топ басшысына бағыну. 3.Белсенді болу. 4.Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөліс

48 слайд
І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1.ТҚЕ сақтау. 2.Топ басшысына бағыну. 3.Белсенді болу. 4.Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5.Уақыт шегінде жұмыс жасау.

48 слайд

І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1.ТҚЕ сақтау. 2.Топ басшысына бағыну. 3.Белсенді болу. 4.Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5.Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл»

49 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл»

49 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл»

Сұрақтар: 1.Ақынның өзі туралы жазғанын қалай қабылдайсыңдар? 2.Әдебиетте өзі туралы жазуға бола ма??

50 слайд
Сұрақтар: 1.Ақынның өзі туралы жазғанын қалай қабылдайсыңдар?  2.Әдебиетте өзі туралы жазуға бола ма??

50 слайд

Сұрақтар: 1.Ақынның өзі туралы жазғанын қалай қабылдайсыңдар?  2.Әдебиетте өзі туралы жазуға бола ма??

Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды. Ақынның «Өзім туралы», «Туған жер», «Абдолла. Ақын өлім

51 слайд
Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды. Ақынның «Өзім туралы», «Туған жер», «Абдолла. Ақын өлімі туралы аңыз» шығармаларындағы көркемдік құралдарды тауып, олардың қандай мақсатта қолданылғанын талдау арқылы «Топпен жазу» әдісі бойынша эссе жазып, қорытады.

51 слайд

Мұғалім оқушыларды топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын қадағалайды. Ақынның «Өзім туралы», «Туған жер», «Абдолла. Ақын өлімі туралы аңыз» шығармаларындағы көркемдік құралдарды тауып, олардың қандай мақсатта қолданылғанын талдау арқылы «Топпен жазу» әдісі бойынша эссе жазып, қорытады.

Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Салыстырады -Топта жұмыс жасайды. Жалпы - 4 балл

52 слайд
Дескриптор:      -Топқа бөлінеді. -Салыстырады  -Топта жұмыс жасайды. Жалпы - 4 балл

52 слайд

Дескриптор:      -Топқа бөлінеді. -Салыстырады  -Топта жұмыс жасайды. Жалпы - 4 балл

Мұғалім оқушыларға жұптық жұмыс ұсынады. Қадағалайды. Тапсырманы ортаға шығып қорғайды

53 слайд
Мұғалім оқушыларға жұптық жұмыс ұсынады. Қадағалайды. Тапсырманы ортаға шығып қорғайды

53 слайд

Мұғалім оқушыларға жұптық жұмыс ұсынады. Қадағалайды. Тапсырманы ортаға шығып қорғайды

Дескриптор: -Жұппен жұмыс жасайды. -Мінездеулерді жіктеп жазады. Жалпы - 6 балл

54 слайд
Дескриптор:               -Жұппен жұмыс жасайды. -Мінездеулерді жіктеп жазады.  Жалпы - 6 балл

54 слайд

Дескриптор:               -Жұппен жұмыс жасайды. -Мінездеулерді жіктеп жазады.  Жалпы - 6 балл

«Еркін микрофон» Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

55 слайд
«Еркін микрофон»  Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

55 слайд

«Еркін микрофон»  Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «

56 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

56 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту тура

57 слайд
 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

57 слайд

 «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

Назарларыңызға рақмет!

58 слайд
Назарларыңызға рақмет!

58 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі көркемдегіш құралдар

59 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі көркемдегіш құралдар

59 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі көркемдегіш құралдар

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрын анықта...

60 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрын анықта...

60 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрын анықта...