Қалай оқу керектігін үйрету

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қалай оқу керектігін үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқытуға ыңғайлы түрде жасалынған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Пән: Педагогика Курс: 3 Топ: 31 “Қалай оқу керектігін үйрету” Білім алушы: Жарлықасынова Аида Асхарқызы Оқытушы: Кабимолдина Айг

#1 слайд
Пән: Педагогика Курс: 3 Топ: 31 “Қалай оқу керектігін үйрету” Білім алушы: Жарлықасынова Аида Асхарқызы Оқытушы: Кабимолдина Айгуль Кайырбековна

1 слайд

Пән: Педагогика Курс: 3 Топ: 31 “Қалай оқу керектігін үйрету” Білім алушы: Жарлықасынова Аида Асхарқызы Оқытушы: Кабимолдина Айгуль Кайырбековна

Мақсаты:  оқушылардың қалай оқу керектігін үйренудегі қабілеттерін дамыту жөніндегі мұғалімдердің қабілетін білу;  оқушының

#2 слайд
Мақсаты:  оқушылардың қалай оқу керектігін үйренудегі қабілеттерін дамыту жөніндегі мұғалімдердің қабілетін білу;  оқушының қалай оқитыны туралы сыни тұрғыда ойлау.

2 слайд

Мақсаты:  оқушылардың қалай оқу керектігін үйренудегі қабілеттерін дамыту жөніндегі мұғалімдердің қабілетін білу;  оқушының қалай оқитыны туралы сыни тұрғыда ойлау.

Күтілетін нәтиже Егер мұғалім балаға қалай оқу керектігін үйретсе.... Балалар өз оқуы туралы біледі және өзінің эмоцияла

#3 слайд
Күтілетін нәтиже Егер мұғалім балаға қалай оқу керектігін үйретсе.... Балалар өз оқуы туралы біледі және өзінің эмоцияларын, ынтасы мен әлеуметтік қарым- қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алады.

3 слайд

Күтілетін нәтиже Егер мұғалім балаға қалай оқу керектігін үйретсе.... Балалар өз оқуы туралы біледі және өзінің эмоцияларын, ынтасы мен әлеуметтік қарым- қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алады.

Түйінді идея: Оқушылар оқу үдерісіне толыққанды қатысу үшін қалай оқу керектігін білулері керек және оған үйрету де керек.Қа

#4 слайд
Түйінді идея: Оқушылар оқу үдерісіне толыққанды қатысу үшін қалай оқу керектігін білулері керек және оған үйрету де керек.Қалай оқу керектігін үйрету?

4 слайд

Түйінді идея: Оқушылар оқу үдерісіне толыққанды қатысу үшін қалай оқу керектігін білулері керек және оған үйрету де керек.Қалай оқу керектігін үйрету?

“ Қалай оқу керетігін үйретудің” қозғашу күші “метатану” болып табылады. Оқу бар, бірақ сонымен бірге оқуды үйрету де бар. Қ

#5 слайд
“ Қалай оқу керетігін үйретудің” қозғашу күші “метатану” болып табылады. Оқу бар, бірақ сонымен бірге оқуды үйрету де бар. Қалай оқу керектігін үйрену – өзін-өзі реттеу Метатану – оқушылардың саналы білім алуы мен ойлауын дамытуға ықпал ететін үдеріс. Метатану – когнитивтік үдерістерді білу, түсіну және реттеу немесе олар туралы ойлау, қатесін танып білу және ойлауды реттеу. Өзін-өзі реттеу мен метатанудың дағдыларын дамыту – балалардың саналы оқушы болып шығуының кілті.

5 слайд

“ Қалай оқу керетігін үйретудің” қозғашу күші “метатану” болып табылады. Оқу бар, бірақ сонымен бірге оқуды үйрету де бар. Қалай оқу керектігін үйрену – өзін-өзі реттеу Метатану – оқушылардың саналы білім алуы мен ойлауын дамытуға ықпал ететін үдеріс. Метатану – когнитивтік үдерістерді білу, түсіну және реттеу немесе олар туралы ойлау, қатесін танып білу және ойлауды реттеу. Өзін-өзі реттеу мен метатанудың дағдыларын дамыту – балалардың саналы оқушы болып шығуының кілті.

“ Қалай оқу керектігін үйрету” Оқушыларды тиімді бағалай білу Барлық оқушының қабілеттерін ескереотырып олардың білім алуын ж

#6 слайд
“ Қалай оқу керектігін үйрету” Оқушыларды тиімді бағалай білу Барлық оқушының қабілеттерін ескереотырып олардың білім алуын жетілдіру Топтық, жұмыстарды тиімді ұйымдастыру білу Өздігінен білім алудың маңыздылығын түсіндіруБілім шыңы

6 слайд

“ Қалай оқу керектігін үйрету” Оқушыларды тиімді бағалай білу Барлық оқушының қабілеттерін ескереотырып олардың білім алуын жетілдіру Топтық, жұмыстарды тиімді ұйымдастыру білу Өздігінен білім алудың маңыздылығын түсіндіруБілім шыңы

“ Қалай оқу керектігін үйрету” модулінің атауы “өзін-өзі реттеу” үрдісіне жатады. Бронсон (2002) айқындаған өзін-өзі реттеудің

#7 слайд
“ Қалай оқу керектігін үйрету” модулінің атауы “өзін-өзі реттеу” үрдісіне жатады. Бронсон (2002) айқындаған өзін-өзі реттеудің төрт саласы бар: танымдық әсершілдік әлеуметтік Ынталан- дырушылық

7 слайд

“ Қалай оқу керектігін үйрету” модулінің атауы “өзін-өзі реттеу” үрдісіне жатады. Бронсон (2002) айқындаған өзін-өзі реттеудің төрт саласы бар: танымдық әсершілдік әлеуметтік Ынталан- дырушылық

Мұғалім оқушыға:  Білім қоятын талаптарды түсінуге;  Жеке ойлау үдерістерін және олардың жұмыс қағидаттарын зерттеуге;  Мінд

#8 слайд
Мұғалім оқушыға:  Білім қоятын талаптарды түсінуге;  Жеке ойлау үдерістерін және олардың жұмыс қағидаттарын зерттеуге;  Міндеттерді орындау стратегияларын әзірлеуге жәнеойластыруға;  Нақты міндет үшін сәйкес келетін стратегияларды таңдауға көмектеседі.

8 слайд

Мұғалім оқушыға:  Білім қоятын талаптарды түсінуге;  Жеке ойлау үдерістерін және олардың жұмыс қағидаттарын зерттеуге;  Міндеттерді орындау стратегияларын әзірлеуге жәнеойластыруға;  Нақты міндет үшін сәйкес келетін стратегияларды таңдауға көмектеседі.

 Оқушы өзінің әлсіз, мықты жақтарын сезінеді, оқу үдерісінде не ұнайды, не ұнамайтынын түсінеді. Оқушы тапсырманы қалай талда

#9 слайд
 Оқушы өзінің әлсіз, мықты жақтарын сезінеді, оқу үдерісінде не ұнайды, не ұнамайтынын түсінеді. Оқушы тапсырманы қалай талдайды, қалай бағалайтынын немесе деңгейін қалай салыстыратынын көрсету. Оқушы қажет тапсырманы орындай отыра, бірнеше тәсілдердің көмегімен тапсырманы орындай жоспарын құрады.

9 слайд

 Оқушы өзінің әлсіз, мықты жақтарын сезінеді, оқу үдерісінде не ұнайды, не ұнамайтынын түсінеді. Оқушы тапсырманы қалай талдайды, қалай бағалайтынын немесе деңгейін қалай салыстыратынын көрсету. Оқушы қажет тапсырманы орындай отыра, бірнеше тәсілдердің көмегімен тапсырманы орындай жоспарын құрады.

Түйін: Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып

#10 слайд
Түйін: Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті. Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.

10 слайд

Түйін: Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті. Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.

Файл форматы:
pptx
04.05.2020
1382
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі