Қалай оқу керектігін үйрету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән: Педагогика
Курс: 3
Топ: 31
“Қалай оқу керектігін үйрету”
Білім алушы: Жарлықасынова Аида Асхарқызы
Оқытушы: Кабимолдина Айгуль
Кайырбековна
1 слайд
Пән: Педагогика Курс: 3 Топ: 31 “Қалай оқу керектігін үйрету” Білім алушы: Жарлықасынова Аида Асхарқызы Оқытушы: Кабимолдина Айгуль Кайырбековна
2 слайд
Мақсаты:
оқушылардың қалай оқу керектігін
үйренудегі қабілеттерін дамыту
жөніндегі мұғалімдердің қабілетін
білу;
оқушының қалай оқитыны туралы
сыни тұрғыда ойлау.
2 слайд
Мақсаты: оқушылардың қалай оқу керектігін үйренудегі қабілеттерін дамыту жөніндегі мұғалімдердің қабілетін білу; оқушының қалай оқитыны туралы сыни тұрғыда ойлау.
3 слайд
Күтілетін нәтиже
Егер мұғалім балаға
қалай оқу керектігін
үйретсе.... Балалар өз оқуы
туралы біледі және
өзінің эмоцияларын,
ынтасы мен
әлеуметтік қарым-
қатынасын басқару
үшін көбірек
мүмкіндік алады.
3 слайд
Күтілетін нәтиже Егер мұғалім балаға қалай оқу керектігін үйретсе.... Балалар өз оқуы туралы біледі және өзінің эмоцияларын, ынтасы мен әлеуметтік қарым- қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алады.
4 слайд
Түйінді идея:
Оқушылар оқу үдерісіне
толыққанды қатысу үшін
қалай оқу керектігін
білулері керек және оған
үйрету де керек.Қалай оқу
керектігін
үйрету?
4 слайд
Түйінді идея: Оқушылар оқу үдерісіне толыққанды қатысу үшін қалай оқу керектігін білулері керек және оған үйрету де керек.Қалай оқу керектігін үйрету?
5 слайд
“ Қалай оқу керетігін үйретудің” қозғашу күші “метатану” болып
табылады. Оқу бар, бірақ сонымен бірге оқуды үйрету де бар.
Қалай оқу керектігін үйрену – өзін-өзі
реттеу
Метатану –
оқушылардың
саналы білім
алуы мен
ойлауын
дамытуға ықпал
ететін үдеріс. Метатану – когнитивтік үдерістерді білу, түсіну және
реттеу немесе олар туралы ойлау, қатесін танып білу және
ойлауды реттеу.
Өзін-өзі реттеу мен
метатанудың
дағдыларын дамыту
– балалардың саналы
оқушы болып
шығуының кілті.
5 слайд
“ Қалай оқу керетігін үйретудің” қозғашу күші “метатану” болып табылады. Оқу бар, бірақ сонымен бірге оқуды үйрету де бар. Қалай оқу керектігін үйрену – өзін-өзі реттеу Метатану – оқушылардың саналы білім алуы мен ойлауын дамытуға ықпал ететін үдеріс. Метатану – когнитивтік үдерістерді білу, түсіну және реттеу немесе олар туралы ойлау, қатесін танып білу және ойлауды реттеу. Өзін-өзі реттеу мен метатанудың дағдыларын дамыту – балалардың саналы оқушы болып шығуының кілті.
6 слайд
“ Қалай оқу керектігін үйрету”
Оқушыларды тиімді бағалай білу
Барлық оқушының қабілеттерін
ескереотырып олардың білім алуын
жетілдіру
Топтық, жұмыстарды тиімді
ұйымдастыру білу
Өздігінен білім алудың
маңыздылығын түсіндіруБілім шыңы
6 слайд
“ Қалай оқу керектігін үйрету” Оқушыларды тиімді бағалай білу Барлық оқушының қабілеттерін ескереотырып олардың білім алуын жетілдіру Топтық, жұмыстарды тиімді ұйымдастыру білу Өздігінен білім алудың маңыздылығын түсіндіруБілім шыңы
7 слайд
“ Қалай оқу керектігін үйрету” модулінің
атауы “өзін-өзі реттеу” үрдісіне жатады.
Бронсон (2002) айқындаған өзін-өзі реттеудің
төрт саласы бар:
танымдық
әсершілдік әлеуметтік
Ынталан-
дырушылық
7 слайд
“ Қалай оқу керектігін үйрету” модулінің атауы “өзін-өзі реттеу” үрдісіне жатады. Бронсон (2002) айқындаған өзін-өзі реттеудің төрт саласы бар: танымдық әсершілдік әлеуметтік Ынталан- дырушылық
8 слайд
Мұғалім оқушыға:
Білім қоятын талаптарды түсінуге;
Жеке ойлау үдерістерін және олардың
жұмыс қағидаттарын зерттеуге;
Міндеттерді орындау стратегияларын
әзірлеуге жәнеойластыруға;
Нақты міндет үшін сәйкес келетін
стратегияларды таңдауға көмектеседі.
8 слайд
Мұғалім оқушыға: Білім қоятын талаптарды түсінуге; Жеке ойлау үдерістерін және олардың жұмыс қағидаттарын зерттеуге; Міндеттерді орындау стратегияларын әзірлеуге жәнеойластыруға; Нақты міндет үшін сәйкес келетін стратегияларды таңдауға көмектеседі.
9 слайд
Оқушы өзінің әлсіз, мықты жақтарын
сезінеді, оқу үдерісінде не ұнайды, не
ұнамайтынын түсінеді.
Оқушы тапсырманы қалай талдайды, қалай
бағалайтынын немесе деңгейін қалай
салыстыратынын көрсету.
Оқушы қажет тапсырманы орындай отыра,
бірнеше тәсілдердің көмегімен тапсырманы
орындай жоспарын құрады.
9 слайд
Оқушы өзінің әлсіз, мықты жақтарын сезінеді, оқу үдерісінде не ұнайды, не ұнамайтынын түсінеді. Оқушы тапсырманы қалай талдайды, қалай бағалайтынын немесе деңгейін қалай салыстыратынын көрсету. Оқушы қажет тапсырманы орындай отыра, бірнеше тәсілдердің көмегімен тапсырманы орындай жоспарын құрады.
10 слайд
Түйін: Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық
қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу
ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып
табылатынын көрсетті. Мұғалімдер жоғары
сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы
салаға барынша мол үлес қоса алады.
10 слайд
Түйін: Өзін-өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті. Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.