1 слайд
Та қырып : Қаңлылар,қаңлылар тарихи туралы қытай және иран
жазбалары, қаңлылардың қоныстануы
2 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
•
Сұрақтар
•
Үйсіндер қоныс салу үшін қандай жерлерді
таңдаған ? Малдың қандай түрлері өсірілді.
•
Үйсіндер күнделікті тұрмысқа қажетті қандай
бұйымдар жасады ? Оларды жасау үшін нені
пайдаланды ?
•
Суреттерді пайдалана отыры,үйсіндер жасаған
қолөнер заттарына сипаттама бер.
•
Үйсін ескерткіштері қай аймақтан көп
табылған ?
3 слайд
Сабақтын тақырыбы :
Қаңлылар, қаңлылар тарихи туралы қытай
және иран жазбалары, қаңлылардың
қоныстануы
4 слайд
Топпен жұмыс
•
Тапсырма- постер құру
•
1 топ- қаңлылар тарихи туралы қытай
жазбалары
•
2 топ- қаңлылар туралы иран жазбалары
•
3 топ- қаңлылардың қоныстануы
•
4 топ- қоғамдық құрылысы
5 слайд
Қаңлылар б.з.б 3- б.з.-ды ң 5 ғас.
•
Ежелгі Иранның б.з.б 6 ғас. жазылған « Авеста » деп
аталатын қасиетті кітабында « Вэсаканың ер жүрек
ұлдары ең биік, бәрінен жоғары тұратын Канха
қамалының алдында құрбандық берді » деп
жазылыпты.
•
Қаңлы мемлекеті онтүстігінде қытаймен және
Үйсіндермен көршілес жатты.Қытай өкілінің
императорына хабарында « Қаңлылар өркөкірек, өжет
келеді. Біздің елшілерімізге басын имейді.Олардың
билеушілері мен ақсақалдарына тамақты алдымен
береді, ал содан соң барып біздің елшілерге тартады »
делінеді.
6 слайд
Қоғамдық құрылысы
•
Қаңлы елі өз ішінде бес бөлікке бөлініп, әр
иелікті кіші хандар басқарған.Кіші хандар
Ұлы ханға бағынған. Кіші хандарға
бағынатын ру, тайпаларды көсемер
басқарған.
7 слайд
тапсырма
•
Класстер құру Қаңлылар
•
8 слайд
тапсырма
•
«С әйкестіндіру »
•
Вен диаграмма үйсіндер- қаңлылар
•
-қаңлылар туралы қандай деректер бар
•
-Қаңлылардың мекендеген жерің картадан
көрсет
•
-Қаңлылардың қоғамдық жағдайы туралы
не білесін?
9 слайд
бағалау
•
Екі жұлдыз бір тілек
•
Үйге: пар. 50-51
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз