Материалдар / Қараңғы қай кезде қажет?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қараңғы қай кезде қажет?

Материал туралы қысқаша түсінік
өзіме керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
369
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қош келдіңіздер. Он сегізінші сәуір Ашық сабағымызға

1 слайд
Қош келдіңіздер. Он сегізінші сәуір Ашық сабағымызға

1 слайд

Қош келдіңіздер. Он сегізінші сәуір Ашық сабағымызға

Сабақтың тақырыбы: Тілдік мақсаттар: Жарық-свет-Iight Қараңғы-темный-midnight

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тілдік мақсаттар: Жарық-свет-Iight Қараңғы-темный-midnight Қараңғы қай кезде қажет? Оқу мақсаттары Барлық оқушылар: қараңғылық дегеніміз жарықтың жоқтығы екенін түсіну; Оқушылардың басым бөлігі:қарапайым тәжірибелер жасау. Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Тілдік мақсаттар: Жарық-свет-Iight Қараңғы-темный-midnight Қараңғы қай кезде қажет? Оқу мақсаттары Барлық оқушылар: қараңғылық дегеніміз жарықтың жоқтығы екенін түсіну; Оқушылардың басым бөлігі:қарапайым тәжірибелер жасау. Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әрбір адам туыс-туған Әрбірсабақ—үйрену ,ұғу Әрбір і

3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әрбір адам туыс-туған Әрбірсабақ—үйрену ,ұғу Әрбір ісің—бірлік, тірлік Әрбір сөзің—адалдық,шындық

3 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әрбір адам туыс-туған Әрбірсабақ—үйрену ,ұғу Әрбір ісің—бірлік, тірлік Әрбір сөзің—адалдық,шындық

Топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ Жұлдыз звезда stars Ай kуна moon Түн ночь night

4 слайд
Топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ Жұлдыз звезда stars Ай kуна moon Түн ночь night

4 слайд

Топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ Жұлдыз звезда stars Ай kуна moon Түн ночь night

Үй тапсырмасын сұрау. І топ.Табиғи жарық көздерін табу ІІ топ.Жасанды жарық көзде

5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау. І топ.Табиғи жарық көздерін табу ІІ топ.Жасанды жарық көздерін табу ІІІ топ. Табиғи және жасанды жарық көздерін ажырату.

5 слайд

Үй тапсырмасын сұрау. І топ.Табиғи жарық көздерін табу ІІ топ.Жасанды жарық көздерін табу ІІІ топ. Табиғи және жасанды жарық көздерін ажырату.

Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау Тақырыбы: Сабақ басталмас бұры

6 слайд
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау Тақырыбы: Сабақ басталмас бұрын оқушыларға көзге арнал ­ ған жаттығуды жасауды ұсыныңыз. Айналаның сұлулығын, Көзіңменен көресің. Бүкіл көрген-білгеніңді, Сөзіңменен өресің. Зерделі адам зер салып, Көзбен дүние таниды. •Тура алдыңа қарап көзіңді жұмып, үшке дейін сана. Көзіңді ашып, алысқа қарап, беске дейін сана. “Қай кезде айналадағы заттар көрінбеді? Неге?” деген сұрақ қойыңыз.

6 слайд

Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау Тақырыбы: Сабақ басталмас бұрын оқушыларға көзге арнал ­ ған жаттығуды жасауды ұсыныңыз. Айналаның сұлулығын, Көзіңменен көресің. Бүкіл көрген-білгеніңді, Сөзіңменен өресің. Зерделі адам зер салып, Көзбен дүние таниды. •Тура алдыңа қарап көзіңді жұмып, үшке дейін сана. Көзіңді ашып, алысқа қарап, беске дейін сана. “Қай кезде айналадағы заттар көрінбеді? Неге?” деген сұрақ қойыңыз.

7 слайд

7 слайд

Суреттерді салыстыр. Оқушылар оқулықтағы суреттерді қарастыра отырып, оларды салы

8 слайд
Суреттерді салыстыр. Оқушылар оқулықтағы суреттерді қарастыра отырып, оларды салыстыруы керек. “Бірінші суретте көрсетілген заттардың қай ­ сысы бөлмеде бар? Екінші суретте олар неге кө ­ рінбейді?” — деп сұраңыз Есте сақта! Қараңғы — жарық сәулесінің болмауы, еш нәрсенің көрінбеуі.

8 слайд

Суреттерді салыстыр. Оқушылар оқулықтағы суреттерді қарастыра отырып, оларды салыстыруы керек. “Бірінші суретте көрсетілген заттардың қай ­ сысы бөлмеде бар? Екінші суретте олар неге кө ­ рінбейді?” — деп сұраңыз Есте сақта! Қараңғы — жарық сәулесінің болмауы, еш нәрсенің көрінбеуі.

Дәптер мен жумыс. Қараңғылық пен жарықтың суретін оқушылар ажыратып бояу.

9 слайд
Дәптер мен жумыс. Қараңғылық пен жарықтың суретін оқушылар ажыратып бояу.

9 слайд

Дәптер мен жумыс. Қараңғылық пен жарықтың суретін оқушылар ажыратып бояу.

Топтық жұмыс 1-топ Толық күннің тұтылуы. 2-топ Жартылай күннің тұтылуы. 3-топ Сақ

10 слайд
Топтық жұмыс 1-топ Толық күннің тұтылуы. 2-топ Жартылай күннің тұтылуы. 3-топ Сақина күннің тұтылуы. Оқушылар суреттерін салып беру.

10 слайд

Топтық жұмыс 1-топ Толық күннің тұтылуы. 2-топ Жартылай күннің тұтылуы. 3-топ Сақина күннің тұтылуы. Оқушылар суреттерін салып беру.

Сергіту сәті

11 слайд
Сергіту сәті

11 слайд

Сергіту сәті

12 слайд

12 слайд

Топтық жұмыс 1-Топ Қараңғылық қажет пе? Оқушылардан “Қараңғыда тағы не істеу қиын

13 слайд
Топтық жұмыс 1-Топ Қараңғылық қажет пе? Оқушылардан “Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қараңғылық қай уақытта қажет? Қандай жерлерде әрдайым қараңғы?” деп сұраңыз. Жауабы: Фотозертхана. Қойылымды көру уақытындағы кинотеатр залы. Кейде ауруханада, ғылыми зертханаларда. Жатын бөлмесі. 2-Қараңғы — жарық. Оқушылар екінші суретті қарастырып, келесі сұраққа жауап берсін: “Жарық болу үшін не істеуге болады?”. Жауабы: Жасанды жарық көздерін қосу керек. 3-Ойлан! Қараңғылықты салыстыруды ұсыныңыз. Осы бөлмені басқа бөлмемен салыстырғанда қараң ­ ғылау деп айтуға бола ма? Жауабы Қараңғылықты өлшеу мүмкін емес, себебі ол өмір сүрмейді. Қараңғылық — физикалық құбылыс ре ­ тінде жарық көздерін зерттеу үшін қажет.

13 слайд

Топтық жұмыс 1-Топ Қараңғылық қажет пе? Оқушылардан “Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қараңғылық қай уақытта қажет? Қандай жерлерде әрдайым қараңғы?” деп сұраңыз. Жауабы: Фотозертхана. Қойылымды көру уақытындағы кинотеатр залы. Кейде ауруханада, ғылыми зертханаларда. Жатын бөлмесі. 2-Қараңғы — жарық. Оқушылар екінші суретті қарастырып, келесі сұраққа жауап берсін: “Жарық болу үшін не істеуге болады?”. Жауабы: Жасанды жарық көздерін қосу керек. 3-Ойлан! Қараңғылықты салыстыруды ұсыныңыз. Осы бөлмені басқа бөлмемен салыстырғанда қараң ­ ғылау деп айтуға бола ма? Жауабы Қараңғылықты өлшеу мүмкін емес, себебі ол өмір сүрмейді. Қараңғылық — физикалық құбылыс ре ­ тінде жарық көздерін зерттеу үшін қажет.

Қорытынды бағалау Тапсырмалар орындау 1.Әр жолдан артық сөзді сызып таста: а).Күн, жұлжыз. Шырақ, жарқырауық қоңыз ә).шам,

14 слайд
Қорытынды бағалау Тапсырмалар орындау 1.Әр жолдан артық сөзді сызып таста: а).Күн, жұлжыз. Шырақ, жарқырауық қоңыз ә).шам, найзағай, аспашам, қалташам 2. Безендіру үшін қандай жарық көздерін қолданады? а).шамшырақ ә)шырша шамдары, гүл тізбегі Б). отщащу. 3. Дұрыс сөйлемді тап: а). жарықтандыру үшін жарық көзін қосады; ә):жайлы ұйықтау үшін шам жағады б). безендіру үшін жарықты қолдаады

14 слайд

Қорытынды бағалау Тапсырмалар орындау 1.Әр жолдан артық сөзді сызып таста: а).Күн, жұлжыз. Шырақ, жарқырауық қоңыз ә).шам, найзағай, аспашам, қалташам 2. Безендіру үшін қандай жарық көздерін қолданады? а).шамшырақ ә)шырша шамдары, гүл тізбегі Б). отщащу. 3. Дұрыс сөйлемді тап: а). жарықтандыру үшін жарық көзін қосады; ә):жайлы ұйықтау үшін шам жағады б). безендіру үшін жарықты қолдаады

Рефлексия. «Білім ағашы» кері байланыс Кері байланы с Кері байланыс “Бағдаршам” әдісі Барлығын түсіндім Енді

15 слайд
Рефлексия. «Білім ағашы» кері байланыс Кері байланы с Кері байланыс “Бағдаршам” әдісі Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім

15 слайд

Рефлексия. «Білім ағашы» кері байланыс Кері байланы с Кері байланыс “Бағдаршам” әдісі Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім