Материалдар / Қараңғы қай кезде қажет?

Қараңғы қай кезде қажет?

Материал туралы қысқаша түсінік
өзіме керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
344
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қош келдіңіздер. Он сегізінші сәуір Ашық сабағымызға

1 слайд
Қош келдіңіздер. Он сегізінші сәуір Ашық сабағымызға

1 слайд

Қош келдіңіздер. Он сегізінші сәуір Ашық сабағымызға

Сабақтың тақырыбы : Тілдік мақсаттар: Жарық-свет- Iight Қараңғы-темны й- midnight

2 слайд
Сабақтың тақырыбы : Тілдік мақсаттар: Жарық-свет- Iight Қараңғы-темны й- midnight Қараңғы қай кезде қажет? Оқу мақсаттары Барлық оқушылар: қараңғылық дегеніміз жарықтың жоқтығы екенін түсіну; Оқушылардың басым бөлігі: қарапайым тәжірибелер жасау. Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы : Тілдік мақсаттар: Жарық-свет- Iight Қараңғы-темны й- midnight Қараңғы қай кезде қажет? Оқу мақсаттары Барлық оқушылар: қараңғылық дегеніміз жарықтың жоқтығы екенін түсіну; Оқушылардың басым бөлігі: қарапайым тәжірибелер жасау. Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әрбір адам туыс-туған Әрбірсабақ—үйрену ,ұғу Әрбір ісің—

3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әрбір адам туыс-туған Әрбірсабақ—үйрену ,ұғу Әрбір ісің—бірлік, тірлік Әрбір сөзің—адалдық,шындық

3 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әрбір адам туыс-туған Әрбірсабақ—үйрену ,ұғу Әрбір ісің—бірлік, тірлік Әрбір сөзің—адалдық,шындық

Топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ Жұлдыз звезда starsАй k уна moonТүн ночь night

4 слайд
Топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ Жұлдыз звезда starsАй k уна moonТүн ночь night

4 слайд

Топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ Жұлдыз звезда starsАй k уна moonТүн ночь night

Үй тапсырмасын сұрау. І топ.Табиғи жарық көздерін табу ІІ топ.Жасанды жарық көздерін

5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау. І топ.Табиғи жарық көздерін табу ІІ топ.Жасанды жарық көздерін табу ІІІ топ. Табиғи және жасанды жарық көздерін ажырату.

5 слайд

Үй тапсырмасын сұрау. І топ.Табиғи жарық көздерін табу ІІ топ.Жасанды жарық көздерін табу ІІІ топ. Табиғи және жасанды жарық көздерін ажырату.

Б үгінгі сабақты ң тақырыбы мен оқу мақсатын хабарла у Тақырыбы : Сабақ басталмас бұр

6 слайд
Б үгінгі сабақты ң тақырыбы мен оқу мақсатын хабарла у Тақырыбы : Сабақ басталмас бұрын оқушыларға көзге арнал ған жаттығуды жасауды ұсыныңыз. Айналаның сұлулығын, Көзіңменен көресің. Бүкіл көрген-білгеніңді, Сөзіңменен өресің. Зерделі адам зер салып, Көзбен дүние таниды. • Тура алдыңа қарап көзіңді жұмып, үшке дейін сана. Көзіңді ашып, алысқа қарап, беске дейін сана. “ Қай кезде айналадағы заттар көрінбеді? Неге?” деген сұрақ қойыңыз.

6 слайд

Б үгінгі сабақты ң тақырыбы мен оқу мақсатын хабарла у Тақырыбы : Сабақ басталмас бұрын оқушыларға көзге арнал ған жаттығуды жасауды ұсыныңыз. Айналаның сұлулығын, Көзіңменен көресің. Бүкіл көрген-білгеніңді, Сөзіңменен өресің. Зерделі адам зер салып, Көзбен дүние таниды. • Тура алдыңа қарап көзіңді жұмып, үшке дейін сана. Көзіңді ашып, алысқа қарап, беске дейін сана. “ Қай кезде айналадағы заттар көрінбеді? Неге?” деген сұрақ қойыңыз.

7 слайд

7 слайд

Суреттерді салыстыр. Оқушылар оқулықтағы суреттерді қарастыра отырып, оларды салысты

8 слайд
Суреттерді салыстыр. Оқушылар оқулықтағы суреттерді қарастыра отырып, оларды салыстыруы керек. “ Бірінші суретте көрсетілген заттардың қай сысы бөлмеде бар? Екінші суретте олар неге кө рінбейді?” — деп сұраңыз Есте сақта! Қараңғы — жарық сәулесінің болмауы, еш нәрсенің көрінбеуі.

8 слайд

Суреттерді салыстыр. Оқушылар оқулықтағы суреттерді қарастыра отырып, оларды салыстыруы керек. “ Бірінші суретте көрсетілген заттардың қай сысы бөлмеде бар? Екінші суретте олар неге кө рінбейді?” — деп сұраңыз Есте сақта! Қараңғы — жарық сәулесінің болмауы, еш нәрсенің көрінбеуі.

Дәптер мен жумыс. Қараңғылық пен жарықтың суретін оқушылар ажыратып бояу.

9 слайд
Дәптер мен жумыс. Қараңғылық пен жарықтың суретін оқушылар ажыратып бояу.

9 слайд

Дәптер мен жумыс. Қараңғылық пен жарықтың суретін оқушылар ажыратып бояу.

Топтық жұмыс 1-топ Толық күннің тұтылуы. 2-топ Жартылай күннің тұтылуы. 3-топ Сақина

10 слайд
Топтық жұмыс 1-топ Толық күннің тұтылуы. 2-топ Жартылай күннің тұтылуы. 3-топ Сақина күннің тұтылуы. Оқушылар суреттерін салып беру.

10 слайд

Топтық жұмыс 1-топ Толық күннің тұтылуы. 2-топ Жартылай күннің тұтылуы. 3-топ Сақина күннің тұтылуы. Оқушылар суреттерін салып беру.

Сергіту сәті

11 слайд
Сергіту сәті

11 слайд

Сергіту сәті

12 слайд

12 слайд

Топтық жұмыс 1-Топ Қараңғылық қажет пе? Оқушылардан “Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қ

13 слайд
Топтық жұмыс 1-Топ Қараңғылық қажет пе? Оқушылардан “Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қараңғылық қай уақытта қажет? Қандай жерлерде әрдайым қараңғы?” деп сұраңыз. Жауабы: Фотозертхана. Қойылымды көру уақытындағы кинотеатр залы. Кейде ауруханада, ғылыми зертханаларда. Жатын бөлмесі. 2-Қараңғы — жарық. Оқушылар екінші суретті қарастырып, келесі сұраққа жауап берсін: “Жарық болу үшін не істеуге болады?”. Жауабы: Жасанды жарық көздерін қосу керек. 3-Ойлан! Қараңғылықты салыстыруды ұсыныңыз. Осы бөлмені басқа бөлмемен салыстырғанда қараң ғылау деп айтуға бола ма? Жауабы Қараңғылықты өлшеу мүмкін емес, себебі ол өмір сүрмейді. Қараңғылық — физикалық құбылыс ре тінде жарық көздерін зерттеу үшін қажет.

13 слайд

Топтық жұмыс 1-Топ Қараңғылық қажет пе? Оқушылардан “Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қараңғылық қай уақытта қажет? Қандай жерлерде әрдайым қараңғы?” деп сұраңыз. Жауабы: Фотозертхана. Қойылымды көру уақытындағы кинотеатр залы. Кейде ауруханада, ғылыми зертханаларда. Жатын бөлмесі. 2-Қараңғы — жарық. Оқушылар екінші суретті қарастырып, келесі сұраққа жауап берсін: “Жарық болу үшін не істеуге болады?”. Жауабы: Жасанды жарық көздерін қосу керек. 3-Ойлан! Қараңғылықты салыстыруды ұсыныңыз. Осы бөлмені басқа бөлмемен салыстырғанда қараң ғылау деп айтуға бола ма? Жауабы Қараңғылықты өлшеу мүмкін емес, себебі ол өмір сүрмейді. Қараңғылық — физикалық құбылыс ре тінде жарық көздерін зерттеу үшін қажет.

Қорытынды бағалау Тапсырмалар орындау 1.Әр жолдан артық сөзді сызып таста: а).Күн, жұлжыз. Шырақ, жарқырауық қоңыз ә).шам, на

14 слайд
Қорытынды бағалау Тапсырмалар орындау 1.Әр жолдан артық сөзді сызып таста: а).Күн, жұлжыз. Шырақ, жарқырауық қоңыз ә).шам, найзағай, аспашам, қалташам 2. Безендіру үшін қандай жарық көздерін қолданады? а).шамшырақ ә)шырша шамдары, гүл тізбегі Б). отщащу. 3 . Дұрыс сөйлемді тап: а). жарықтандыру үшін жарық көзін қосады; ә):жайлы ұйықтау үшін шам жағады б). безендіру үшін жарықты қолдаады

14 слайд

Қорытынды бағалау Тапсырмалар орындау 1.Әр жолдан артық сөзді сызып таста: а).Күн, жұлжыз. Шырақ, жарқырауық қоңыз ә).шам, найзағай, аспашам, қалташам 2. Безендіру үшін қандай жарық көздерін қолданады? а).шамшырақ ә)шырша шамдары, гүл тізбегі Б). отщащу. 3 . Дұрыс сөйлемді тап: а). жарықтандыру үшін жарық көзін қосады; ә):жайлы ұйықтау үшін шам жағады б). безендіру үшін жарықты қолдаады

Рефлексия. «Білім ағашы» кері байланыс Кері байланы с Кері байланыс “Бағдаршам” әдісіБарлығын түсіндім Енді тү

15 слайд
Рефлексия. «Білім ағашы» кері байланыс Кері байланы с Кері байланыс “Бағдаршам” әдісіБарлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім

15 слайд

Рефлексия. «Білім ағашы» кері байланыс Кері байланы с Кері байланыс “Бағдаршам” әдісіБарлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ