Қараңғы қай кезде қажет?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қош келдіңіздер.
Он сегізінші сәуір
Ашық сабағымызға
1 слайд
Қош келдіңіздер. Он сегізінші сәуір Ашық сабағымызға
2 слайд
Сабақтың тақырыбы :
Тілдік мақсаттар:
Жарық-свет- Iight
Қараңғы-темны й- midnight
Қараңғы қай кезде қажет?
Оқу мақсаттары Барлық оқушылар: қараңғылық дегеніміз жарықтың
жоқтығы екенін түсіну;
Оқушылардың басым бөлігі: қарапайым тәжірибелер
жасау.
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде
қолданады.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы : Тілдік мақсаттар: Жарық-свет- Iight Қараңғы-темны й- midnight Қараңғы қай кезде қажет? Оқу мақсаттары Барлық оқушылар: қараңғылық дегеніміз жарықтың жоқтығы екенін түсіну; Оқушылардың басым бөлігі: қарапайым тәжірибелер жасау. Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Әрбір адам туыс-туған
Әрбірсабақ—үйрену ,ұғу
Әрбір ісің—бірлік, тірлік
Әрбір сөзің—адалдық,шындық
3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әрбір адам туыс-туған Әрбірсабақ—үйрену ,ұғу Әрбір ісің—бірлік, тірлік Әрбір сөзің—адалдық,шындық
4 слайд
Топқа бөлу
1-топ
2-топ
3-топ
Жұлдыз
звезда
starsАй
k уна
moonТүн
ночь
night
4 слайд
Топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ Жұлдыз звезда starsАй k уна moonТүн ночь night
5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау.
І топ.Табиғи жарық көздерін табу
ІІ топ.Жасанды жарық көздерін табу
ІІІ топ. Табиғи және жасанды жарық
көздерін ажырату.
5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау. І топ.Табиғи жарық көздерін табу ІІ топ.Жасанды жарық көздерін табу ІІІ топ. Табиғи және жасанды жарық көздерін ажырату.
6 слайд
Б үгінгі сабақты ң тақырыбы мен оқу мақсатын хабарла у
Тақырыбы :
Сабақ басталмас бұрын оқушыларға көзге арнал ған жаттығуды жасауды
ұсыныңыз.
Айналаның сұлулығын,
Көзіңменен көресің.
Бүкіл көрген-білгеніңді,
Сөзіңменен өресің.
Зерделі адам зер салып,
Көзбен дүние таниды.
•
Тура алдыңа қарап көзіңді жұмып, үшке дейін сана. Көзіңді ашып,
алысқа қарап, беске дейін сана.
“ Қай кезде айналадағы заттар көрінбеді? Неге?” деген сұрақ қойыңыз.
6 слайд
Б үгінгі сабақты ң тақырыбы мен оқу мақсатын хабарла у Тақырыбы : Сабақ басталмас бұрын оқушыларға көзге арнал ған жаттығуды жасауды ұсыныңыз. Айналаның сұлулығын, Көзіңменен көресің. Бүкіл көрген-білгеніңді, Сөзіңменен өресің. Зерделі адам зер салып, Көзбен дүние таниды. • Тура алдыңа қарап көзіңді жұмып, үшке дейін сана. Көзіңді ашып, алысқа қарап, беске дейін сана. “ Қай кезде айналадағы заттар көрінбеді? Неге?” деген сұрақ қойыңыз.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Суреттерді салыстыр. Оқушылар оқулықтағы суреттерді қарастыра отырып, оларды
салыстыруы керек.
“ Бірінші суретте көрсетілген заттардың қай сысы бөлмеде бар? Екінші суретте олар
неге кө
рінбейді?” — деп сұраңыз
Есте сақта!
Қараңғы — жарық
сәулесінің болмауы,
еш нәрсенің көрінбеуі.
8 слайд
Суреттерді салыстыр. Оқушылар оқулықтағы суреттерді қарастыра отырып, оларды салыстыруы керек. “ Бірінші суретте көрсетілген заттардың қай сысы бөлмеде бар? Екінші суретте олар неге кө рінбейді?” — деп сұраңыз Есте сақта! Қараңғы — жарық сәулесінің болмауы, еш нәрсенің көрінбеуі.
9 слайд
Дәптер мен жумыс.
Қараңғылық пен жарықтың
суретін оқушылар ажыратып
бояу.
9 слайд
Дәптер мен жумыс. Қараңғылық пен жарықтың суретін оқушылар ажыратып бояу.
10 слайд
Топтық жұмыс
1-топ Толық күннің тұтылуы.
2-топ Жартылай күннің тұтылуы.
3-топ Сақина күннің тұтылуы.
Оқушылар суреттерін салып беру.
10 слайд
Топтық жұмыс 1-топ Толық күннің тұтылуы. 2-топ Жартылай күннің тұтылуы. 3-топ Сақина күннің тұтылуы. Оқушылар суреттерін салып беру.
11 слайд
Сергіту сәті
11 слайд
Сергіту сәті
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Топтық жұмыс
1-Топ Қараңғылық қажет пе?
Оқушылардан “Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қараңғылық қай уақытта қажет?
Қандай жерлерде әрдайым қараңғы?” деп сұраңыз.
Жауабы:
Фотозертхана.
Қойылымды көру уақытындағы кинотеатр залы. Кейде ауруханада, ғылыми
зертханаларда. Жатын бөлмесі.
2-Қараңғы — жарық. Оқушылар екінші суретті қарастырып, келесі сұраққа жауап
берсін: “Жарық болу үшін не істеуге болады?”.
Жауабы:
Жасанды жарық көздерін қосу керек.
3-Ойлан! Қараңғылықты салыстыруды ұсыныңыз. Осы бөлмені басқа бөлмемен
салыстырғанда қараң ғылау деп айтуға бола ма?
Жауабы
Қараңғылықты өлшеу мүмкін емес, себебі ол өмір сүрмейді. Қараңғылық —
физикалық құбылыс ре
тінде жарық көздерін зерттеу үшін қажет.
13 слайд
Топтық жұмыс 1-Топ Қараңғылық қажет пе? Оқушылардан “Қараңғыда тағы не істеу қиын? Қараңғылық қай уақытта қажет? Қандай жерлерде әрдайым қараңғы?” деп сұраңыз. Жауабы: Фотозертхана. Қойылымды көру уақытындағы кинотеатр залы. Кейде ауруханада, ғылыми зертханаларда. Жатын бөлмесі. 2-Қараңғы — жарық. Оқушылар екінші суретті қарастырып, келесі сұраққа жауап берсін: “Жарық болу үшін не істеуге болады?”. Жауабы: Жасанды жарық көздерін қосу керек. 3-Ойлан! Қараңғылықты салыстыруды ұсыныңыз. Осы бөлмені басқа бөлмемен салыстырғанда қараң ғылау деп айтуға бола ма? Жауабы Қараңғылықты өлшеу мүмкін емес, себебі ол өмір сүрмейді. Қараңғылық — физикалық құбылыс ре тінде жарық көздерін зерттеу үшін қажет.
14 слайд
Қорытынды бағалау
Тапсырмалар орындау
1.Әр жолдан артық сөзді сызып таста:
а).Күн, жұлжыз. Шырақ, жарқырауық қоңыз
ә).шам, найзағай, аспашам, қалташам
2. Безендіру үшін қандай жарық көздерін қолданады?
а).шамшырақ
ә)шырша шамдары, гүл тізбегі
Б). отщащу.
3 . Дұрыс сөйлемді тап:
а). жарықтандыру үшін жарық көзін қосады;
ә):жайлы ұйықтау үшін шам жағады
б). безендіру үшін жарықты қолдаады
14 слайд
Қорытынды бағалау Тапсырмалар орындау 1.Әр жолдан артық сөзді сызып таста: а).Күн, жұлжыз. Шырақ, жарқырауық қоңыз ә).шам, найзағай, аспашам, қалташам 2. Безендіру үшін қандай жарық көздерін қолданады? а).шамшырақ ә)шырша шамдары, гүл тізбегі Б). отщащу. 3 . Дұрыс сөйлемді тап: а). жарықтандыру үшін жарық көзін қосады; ә):жайлы ұйықтау үшін шам жағады б). безендіру үшін жарықты қолдаады
15 слайд
Рефлексия.
«Білім ағашы»
кері байланыс
Кері байланы с Кері байланыс
“Бағдаршам” әдісіБарлығын
түсіндім
Енді түсініп
келемін
Түсінбедім
15 слайд
Рефлексия. «Білім ағашы» кері байланыс Кері байланы с Кері байланыс “Бағдаршам” әдісіБарлығын түсіндім Енді түсініп келемін Түсінбедім