Материалдар / Қасым Аманжолов "Өзім туралы"өлеңі.

Қасым Аманжолов "Өзім туралы"өлеңі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ. Аманжолов өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру, поэзиясының ерекшелігін таныту, өлеңнің мән – мағынасын, идеясын ашу, ақынның азаматтық келбетін таныту .
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жасыл түс- әр күндерін ойлаумен бастап, ойлаумен аяқтайды. Яғни бұл түсті ұнататындар- терең ойдың , асқақ арманның иелері. Сіз

1 слайд
Жасыл түс- әр күндерін ойлаумен бастап, ойлаумен аяқтайды. Яғни бұл түсті ұнататындар- терең ойдың , асқақ арманның иелері. Сіздердің армандарыңызға қанат бітсін! Көгілдір түс- өтірік айтуды білмейтін, тек шындықпен жүретін адал адамдарға тән. Олай болса адалдық айнымас серіктеріңіз болсын! Күлгін түс-сергектіктің белгісі. Бұл түсті ұнататындар айналасындағылардың жанын жадыратып жүреді. Сіздерге сәттілік пен жақсы көңіл-күй тілеймін! Түстер арқылы топқа бөлу

1 слайд

Жасыл түс- әр күндерін ойлаумен бастап, ойлаумен аяқтайды. Яғни бұл түсті ұнататындар- терең ойдың , асқақ арманның иелері. Сіздердің армандарыңызға қанат бітсін! Көгілдір түс- өтірік айтуды білмейтін, тек шындықпен жүретін адал адамдарға тән. Олай болса адалдық айнымас серіктеріңіз болсын! Күлгін түс-сергектіктің белгісі. Бұл түсті ұнататындар айналасындағылардың жанын жадыратып жүреді. Сіздерге сәттілік пен жақсы көңіл-күй тілеймін! Түстер арқылы топқа бөлу

Шаттық шеңбері Дәл бүгіннен бастап: Біз бақыттымыз, Біз жігерліміз, Біз өзімізге сенімдіміз, Біз әрқашан көңілдіміз! Біз қанд

2 слайд
Шаттық шеңбері Дәл бүгіннен бастап: Біз бақыттымыз, Біз жігерліміз, Біз өзімізге сенімдіміз, Біз әрқашан көңілдіміз! Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз! Ажырамас іргеміз, Біз мәңгілік біргеміз!

2 слайд

Шаттық шеңбері Дәл бүгіннен бастап: Біз бақыттымыз, Біз жігерліміз, Біз өзімізге сенімдіміз, Біз әрқашан көңілдіміз! Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз! Ажырамас іргеміз, Біз мәңгілік біргеміз!

Мен едім от жүректі Қасым ағаң, Дүние қасіретіне жасымаған. Дауыл ғой, дауылдап бір тұрған

3 слайд
Мен едім от жүректі Қасым ағаң, Дүние қасіретіне жасымаған. Дауыл ғой, дауылдап бір тұрған бойым, Мен қайтіп іштегі өртті жасыра алам. 1911-1955ж ж

3 слайд

Мен едім от жүректі Қасым ағаң, Дүние қасіретіне жасымаған. Дауыл ғой, дауылдап бір тұрған бойым, Мен қайтіп іштегі өртті жасыра алам. 1911-1955ж ж

Сабақтың тақырыбы Қасым Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі Сабақтың мақсаты 1.Білімділік мақсат: Қ. Аманжолов өмірі мен шығармашылы

4 слайд
Сабақтың тақырыбы Қасым Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі Сабақтың мақсаты 1.Білімділік мақсат: Қ. Аманжолов өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру, поэзиясының ерекшелігін таныту, өлеңнің мән – мағынасын, идеясын ашу, ақынның азаматтық келбетін таныту 2.Дамытушылық мақсат Дүниетанымын кеңейту, өзіндік зерттеу арқылы ой қорытуға дағдыландыру; 3.Тәрбиелік мақсат Пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Өлең құдіретін таныту Күтілетін нәтиже 1.Қ. Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі 2.Өлең мазмұны мен идеясын анықтай алады 3. Өлеңнің мазмұнына, құрылысына, көркемдік ерекшелігіне талдау жасай алады 4. Ой-пікірлерін қорытып, тұжырым жасайды. 5. Поэзияға қатысты көзқарастары қалыптасады

4 слайд

Сабақтың тақырыбы Қасым Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі Сабақтың мақсаты 1.Білімділік мақсат: Қ. Аманжолов өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру, поэзиясының ерекшелігін таныту, өлеңнің мән – мағынасын, идеясын ашу, ақынның азаматтық келбетін таныту 2.Дамытушылық мақсат Дүниетанымын кеңейту, өзіндік зерттеу арқылы ой қорытуға дағдыландыру; 3.Тәрбиелік мақсат Пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Өлең құдіретін таныту Күтілетін нәтиже 1.Қ. Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі 2.Өлең мазмұны мен идеясын анықтай алады 3. Өлеңнің мазмұнына, құрылысына, көркемдік ерекшелігіне талдау жасай алады 4. Ой-пікірлерін қорытып, тұжырым жасайды. 5. Поэзияға қатысты көзқарастары қалыптасады

Қазақстанның географиялық картасы Қарағанды облысы Қарағанды

5 слайд
Қазақстанның географиялық картасы Қарағанды облысы Қарағанды

5 слайд

Қазақстанның географиялық картасы Қарағанды облысы Қарағанды

Суреттер сыр шертеді

6 слайд
Суреттер сыр шертеді

6 слайд

Суреттер сыр шертеді

Өлді деуге сыя ма ойлаңдаршы, Өлмейтұғын артына сөз қалдырған

7 слайд
Өлді деуге сыя ма ойлаңдаршы, Өлмейтұғын артына сөз қалдырған

7 слайд

Өлді деуге сыя ма ойлаңдаршы, Өлмейтұғын артына сөз қалдырған

Өлең құрылысы Семантикалық кесте Поэтикалық тілі Семантикалық карта Топтастыр Шыға рман ың аты жанр ы автор ы Шума қ саны Тарм

8 слайд
Өлең құрылысы Семантикалық кесте Поэтикалық тілі Семантикалық карта Топтастыр Шыға рман ың аты жанр ы автор ы Шума қ саны Тарма қ саны Бунақ саны Буын саны Ұйқас түрі Метафор а эпите т теңеу тақыр ыбы идеясы Лирикалық қаһарман

8 слайд

Өлең құрылысы Семантикалық кесте Поэтикалық тілі Семантикалық карта Топтастыр Шыға рман ың аты жанр ы автор ы Шума қ саны Тарма қ саны Бунақ саны Буын саны Ұйқас түрі Метафор а эпите т теңеу тақыр ыбы идеясы Лирикалық қаһарман

Шығарманың аты жанры авторы Шумақ саны Тармақ саны Бунақ саны Буын саны Ұйқас түрі Өлең құрылысы Семантикалық кесте

9 слайд
Шығарманың аты жанры авторы Шумақ саны Тармақ саны Бунақ саны Буын саны Ұйқас түрі Өлең құрылысы Семантикалық кесте

9 слайд

Шығарманың аты жанры авторы Шумақ саны Тармақ саны Бунақ саны Буын саны Ұйқас түрі Өлең құрылысы Семантикалық кесте

Метафора эпитет теңеу тақырыбы идеясы Поэтикалық тілі Семантикалық карта

10 слайд
Метафора эпитет теңеу тақырыбы идеясы Поэтикалық тілі Семантикалық карта

10 слайд

Метафора эпитет теңеу тақырыбы идеясы Поэтикалық тілі Семантикалық карта

Топтастыр Лирикалық қаһарман

11 слайд
Топтастыр Лирикалық қаһарман

11 слайд

Топтастыр Лирикалық қаһарман

Роль- Аудитория- Форма- Тақырып- «РАФТ» стратегиясы

12 слайд
Роль- Аудитория- Форма- Тақырып- «РАФТ» стратегиясы

12 слайд

Роль- Аудитория- Форма- Тақырып- «РАФТ» стратегиясы

«Ақылдың алты қалпағы» стратегиясы Қызыл қалпақ – Түйсік, сезім, эмоциялар Менің түйсіктік реакциям қандай? Менің түйсігім ма

13 слайд
«Ақылдың алты қалпағы» стратегиясы Қызыл қалпақ – Түйсік, сезім, эмоциялар Менің түйсіктік реакциям қандай? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Сары қалпақ – Шуақты оптимистер Жағымды тұстары қандай болды? Оның артықшылығы қандай? Маған не ұнайды? Оң тармақтарын жазыңыз. Қара қалпақ Сыни аналитиктер Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.

13 слайд

«Ақылдың алты қалпағы» стратегиясы Қызыл қалпақ – Түйсік, сезім, эмоциялар Менің түйсіктік реакциям қандай? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Сары қалпақ – Шуақты оптимистер Жағымды тұстары қандай болды? Оның артықшылығы қандай? Маған не ұнайды? Оң тармақтарын жазыңыз. Қара қалпақ Сыни аналитиктер Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.

Бір күй бар домбырамда иесі Қасым, Қасым солай болмаса несі Қасым! Жыр бәйгеге аттанар адам болса Сөредегі Қасымын есіне алсын!

14 слайд
Бір күй бар домбырамда иесі Қасым, Қасым солай болмаса несі Қасым! Жыр бәйгеге аттанар адам болса Сөредегі Қасымын есіне алсын! М. Мақатаев

14 слайд

Бір күй бар домбырамда иесі Қасым, Қасым солай болмаса несі Қасым! Жыр бәйгеге аттанар адам болса Сөредегі Қасымын есіне алсын! М. Мақатаев

Бағалау критерийлері № Аты-жөні критерийлер Ө л е ң м а з м ұ н ы н б і л у і Т а л д а й а л у ы Т а қ ы р ы п қ а қ

15 слайд
Бағалау критерийлері № Аты-жөні критерийлер Ө л е ң м а з м ұ н ы н б і л у і Т а л д а й а л у ы Т а қ ы р ы п қ а қ а т ы с т ы о й т ү ю і С а б а қ т а ғ ы б е л с е н д і л і г і Ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ қ а б і л е т і Ж а л п ы б а л л ы Қ о р ы т ы н д ы б а ғ а 1               2                 3                 4                 5                 6                 7                 8                 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

15 слайд

Бағалау критерийлері № Аты-жөні критерийлер Ө л е ң м а з м ұ н ы н б і л у і Т а л д а й а л у ы Т а қ ы р ы п қ а қ а т ы с т ы о й т ү ю і С а б а қ т а ғ ы б е л с е н д і л і г і Ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ қ а б і л е т і Ж а л п ы б а л л ы Қ о р ы т ы н д ы б а ғ а 1               2                 3                 4                 5                 6                 7                 8                 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Министірлікпен келісілген курстар тізімі