Қашықтықтан оқыту практикасына әдістемелік нұсқау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қашықтықтан оқыту практикасына әдістемелік нұсқау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқыту практикасына әдістемелік нұсқау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық - педагогтік колледжі Пән : Қазақ тілі мен әдебиетін оқыт

#1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық - педагогтік колледжі Пән : Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі Практика түрі: Байқау және бақылау Мамандығы : 0111000 – «Негізгі орта білім беру» Біліктілігі: 0 11101 3 – «Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі» Топ: 31 қ Қашықтықтан оқыту практикасына әдістемелік нұсқау 2019-2020 оқу жылы Еңсенова Еркін Төлентаевна

1 слайд

№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық - педагогтік колледжі Пән : Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі Практика түрі: Байқау және бақылау Мамандығы : 0111000 – «Негізгі орта білім беру» Біліктілігі: 0 11101 3 – «Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі» Топ: 31 қ Қашықтықтан оқыту практикасына әдістемелік нұсқау 2019-2020 оқу жылы Еңсенова Еркін Төлентаевна

Кәсіби практиканың мақсаты мен міндеттері Мақсаты: білім алушыларды қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша мұғалімінің педагог

#2 слайд
Кәсіби практиканың мақсаты мен міндеттері Мақсаты: білім алушыларды қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша мұғалімінің педагогикалық қызметіне дайындау. Міндеттері: • білім алушы практиканттарда оқу үрдісін бақылау және оның нәтижелерін талдау біліктіліктерін қалыптастыру; • қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша мұғалімінің оқу жұмысын жоспарлау жүйесі мен мазмұнын зерттеуге даярлық; • мектеп оқушыларының оқу әрекеттеріне басшылық жасау, сабақты ұйымдастыру мен өткізуге даярлық; • Жаңартылған білім мазмұнының ерекшеліртеріне негізделе отырып, сабақты ұйымдастыру мен өткізуге даярлық.

2 слайд

Кәсіби практиканың мақсаты мен міндеттері Мақсаты: білім алушыларды қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша мұғалімінің педагогикалық қызметіне дайындау. Міндеттері: • білім алушы практиканттарда оқу үрдісін бақылау және оның нәтижелерін талдау біліктіліктерін қалыптастыру; • қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша мұғалімінің оқу жұмысын жоспарлау жүйесі мен мазмұнын зерттеуге даярлық; • мектеп оқушыларының оқу әрекеттеріне басшылық жасау, сабақты ұйымдастыру мен өткізуге даярлық; • Жаңартылған білім мазмұнының ерекшеліртеріне негізделе отырып, сабақты ұйымдастыру мен өткізуге даярлық.

Практиканың базасымен , оқу-тәрбие үрдісімен, мектеп құжаттарымен танысу.

#3 слайд
Практиканың базасымен , оқу-тәрбие үрдісімен, мектеп құжаттарымен танысу.

3 слайд

Практиканың базасымен , оқу-тәрбие үрдісімен, мектеп құжаттарымен танысу.

Сүйінбай атындағы № 143 мектеп -л ицей Мектеп директоры : Иманбекова Шара Талғатқызы . Оқу ісі жөніндегі орынбасар

#4 слайд
Сүйінбай атындағы № 143 мектеп -л ицей Мектеп директоры : Иманбекова Шара Талғатқызы . Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Саурықова Ғалия Ұзақовна .

4 слайд

Сүйінбай атындағы № 143 мектеп -л ицей Мектеп директоры : Иманбекова Шара Талғатқызы . Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Саурықова Ғалия Ұзақовна .

Білім алушыларды сыныптарға бөлу. Қашықтықтан оқытудағы сабақ жоспраларын жазу. 1-апта 5 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті

#5 слайд
Білім алушыларды сыныптарға бөлу. Қашықтықтан оқытудағы сабақ жоспраларын жазу. 1-апта 5 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті 2-апта 6 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті 3-апта 7 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті 4-апта 8 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті 5-апта 9 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті

5 слайд

Білім алушыларды сыныптарға бөлу. Қашықтықтан оқытудағы сабақ жоспраларын жазу. 1-апта 5 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті 2-апта 6 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті 3-апта 7 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті 4-апта 8 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті 5-апта 9 сыныптарға қазақ тілі мен әдебиеті

Сынып: Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұм а 5сынып 5сынып 5сынып 5сынып 5сынып Бақылау және байқау практикасы қашықты

#6 слайд
Сынып: Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұм а 5сынып 5сынып 5сынып 5сынып 5сынып Бақылау және байқау практикасы қашықтықтан оқыту. 5-сынып сабақ кестесі Сынып: Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі 5сынып + 5сынып + 5сынып + 5сынып + 5сынып + +

6 слайд

Сынып: Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұм а 5сынып 5сынып 5сынып 5сынып 5сынып Бақылау және байқау практикасы қашықтықтан оқыту. 5-сынып сабақ кестесі Сынып: Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі 5сынып + 5сынып + 5сынып + 5сынып + 5сынып + +

Негізгі орта және жалпы орта білім беру Оқу бағдарламасының құрылымы  Түсіндірме жазба  Пәнді оқыту мақсаты мен міндеттері 

#7 слайд
Негізгі орта және жалпы орта білім беру Оқу бағдарламасының құрылымы  Түсіндірме жазба  Пәнді оқыту мақсаты мен міндеттері  Оқыту процесін ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс-тәсілдер  Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері  Пәнінің мазмұнын ұйымдастыру  Оқу жүктемесінің бөлінуі  Оқу бағдарламасының мазмұны  Оқу мақсаттарының жүйесі  Ұзақ мерзімді жоспар 1-тарау. Жалпы ережелер 2-тарау. Пәннің мазмұнын ұйымдастыру 3-тарау. Оқу мақсаттарының жүйесі Қосымша. Оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұ зақ мерзімді жоспар

7 слайд

Негізгі орта және жалпы орта білім беру Оқу бағдарламасының құрылымы  Түсіндірме жазба  Пәнді оқыту мақсаты мен міндеттері  Оқыту процесін ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс-тәсілдер  Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері  Пәнінің мазмұнын ұйымдастыру  Оқу жүктемесінің бөлінуі  Оқу бағдарламасының мазмұны  Оқу мақсаттарының жүйесі  Ұзақ мерзімді жоспар 1-тарау. Жалпы ережелер 2-тарау. Пәннің мазмұнын ұйымдастыру 3-тарау. Оқу мақсаттарының жүйесі Қосымша. Оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұ зақ мерзімді жоспар

Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта

#8 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру

8 слайд

Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру

- Блум таксономиясы ойлау деңгейінің қалыптасуы; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақс

#9 слайд
- Блум таксономиясы ойлау деңгейінің қалыптасуы; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі

9 слайд

- Блум таксономиясы ойлау деңгейінің қалыптасуы; - бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі

оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік- рухани қасиеттерін қалыптастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұ

#10 слайд
оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік- рухани қасиеттерін қалыптастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу )

10 слайд

оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік- рухани қасиеттерін қалыптастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік ұстаным (оқушының білім алу үдерісіне белсенді қатысу )

Білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалы

#11 слайд
Білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; Бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы

11 слайд

Білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою; Бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы

«НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ» ДЕРБЕС БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ Оқу жоспары 2018-2019 оқу жылы 5-

#12 слайд
«НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ» ДЕРБЕС БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ Оқу жоспары 2018-2019 оқу жылы 5-сынып Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-сыныбына арналған қазақ әдебиеті пәнінің орта мерзімді жоспары Қазақ әдебиеті пәні бағдарламасына негізделіп құрастырылды. Оқу жоспары 5-сынып оқушыларының қазақ әдебиеті пәні бойынша білімі мен түсіну, жауап беру, анализ және интерпретациялау, бағалау, салыстыру дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқу жоспарының мазмұнында қазақ әдебиеті пәнін оқыту барысында қалыптастырылатын коммуникативтік дағдыларға сілтеме, оқыту мақсаттары, оқытуда ұсынылатын әдіс- тәсілдер жүйесі, мұғалімге ескертулер мен оқыту ресурстары бөлімдері қамтылды. 5-сыныпта қазақ әдебиеті пәнін оқытудың жылдық жүктемесі - 68 сағат, аптасына – 2 сағат.

12 слайд

«НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ» ДЕРБЕС БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ Оқу жоспары 2018-2019 оқу жылы 5-сынып Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-сыныбына арналған қазақ әдебиеті пәнінің орта мерзімді жоспары Қазақ әдебиеті пәні бағдарламасына негізделіп құрастырылды. Оқу жоспары 5-сынып оқушыларының қазақ әдебиеті пәні бойынша білімі мен түсіну, жауап беру, анализ және интерпретациялау, бағалау, салыстыру дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқу жоспарының мазмұнында қазақ әдебиеті пәнін оқыту барысында қалыптастырылатын коммуникативтік дағдыларға сілтеме, оқыту мақсаттары, оқытуда ұсынылатын әдіс- тәсілдер жүйесі, мұғалімге ескертулер мен оқыту ресурстары бөлімдері қамтылды. 5-сыныпта қазақ әдебиеті пәнін оқытудың жылдық жүктемесі - 68 сағат, аптасына – 2 сағат.

Оқу мақсаттарымен жұмыс . Оқушылар «Түсіну және жауап беру» дағдысы бойынша әдеби шығарманың жанрын, тақырыбы мен идеялы

#13 слайд
Оқу мақсаттарымен жұмыс . Оқушылар «Түсіну және жауап беру» дағдысы бойынша әдеби шығарманың жанрын, тақырыбы мен идеялық мазмұнын анықтайды. Көркем шығармадағы кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті арқылы танылатын образын ашады. Көлемі шағын үзінділерді жаттау арқылы есте сақтау қабілеті дамиды. Көркем мәтіндерді оқу арқылы оқушыда мәтіннің мәнін түсіну, мәнерлеп оқу дағдылары қалыптасады. Көркем мәтінді оқу оқушылардың тұлғасы дамып-жетілуін, оның интеллектісі, сөйлеу әрекетінің төрт негізгі түрі (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) қалыптасуын, оқырмандық әрекеті мен қызығушылығы дамуын, осылар арқылы оқу әрекеттері компоненттері мен жан-жақты машық-дағдылар қалыптасуын қамтамасыз етеді. Оқушының көркем мәтінді ажырата тани алуы үшін, әрқайсысының маңыздылығын түсінуі, оны өмірлік жағдаяттарда саналылықпен қолдана алуы үшін оқудың саналы оқу, дұрыс оқу, жүгіртіп оқу, мәнерлеп оқу т.б. түрлері қолданылады.

13 слайд

Оқу мақсаттарымен жұмыс . Оқушылар «Түсіну және жауап беру» дағдысы бойынша әдеби шығарманың жанрын, тақырыбы мен идеялық мазмұнын анықтайды. Көркем шығармадағы кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті арқылы танылатын образын ашады. Көлемі шағын үзінділерді жаттау арқылы есте сақтау қабілеті дамиды. Көркем мәтіндерді оқу арқылы оқушыда мәтіннің мәнін түсіну, мәнерлеп оқу дағдылары қалыптасады. Көркем мәтінді оқу оқушылардың тұлғасы дамып-жетілуін, оның интеллектісі, сөйлеу әрекетінің төрт негізгі түрі (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) қалыптасуын, оқырмандық әрекеті мен қызығушылығы дамуын, осылар арқылы оқу әрекеттері компоненттері мен жан-жақты машық-дағдылар қалыптасуын қамтамасыз етеді. Оқушының көркем мәтінді ажырата тани алуы үшін, әрқайсысының маңыздылығын түсінуі, оны өмірлік жағдаяттарда саналылықпен қолдана алуы үшін оқудың саналы оқу, дұрыс оқу, жүгіртіп оқу, мәнерлеп оқу т.б. түрлері қолданылады.

Оқушылар әдеби шығарманың құрылысын, композиция жасалу тәсілдерін, екі нәрсені, құбылысты (оқиғалар желісін, кейіпкерлерді

#14 слайд
Оқушылар әдеби шығарманың құрылысын, композиция жасалу тәсілдерін, екі нәрсені, құбылысты (оқиғалар желісін, кейіпкерлерді т.б.) салыстыра суреттеу мен қарама-қарсы суреттеу тәсілдерін меңгере отырып, «Анализ жасау және интерпретациялау» дағдыларын қалыптастырады. Эпикалық шығармадағы жазушының авторлық тұлғасының көріну қалпын, суреткерлік шеберлігін анықтайды. Көркем шығармаға түрлі деңгейдегі талдау жұмыстарын жүргізу арқылы оқушылардың ойлау қабілеттері (шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау т.б.) дамиды. Мәтінмен жан-жақты жұмыс жасау үдерісінде қаламгердің тілдік көркемдегіш құралдарды қолдану лабораториясына талдау жасайды. Шығармадан алған әсерін сипаттайды, авторға арналған хат, өлең жазады .

14 слайд

Оқушылар әдеби шығарманың құрылысын, композиция жасалу тәсілдерін, екі нәрсені, құбылысты (оқиғалар желісін, кейіпкерлерді т.б.) салыстыра суреттеу мен қарама-қарсы суреттеу тәсілдерін меңгере отырып, «Анализ жасау және интерпретациялау» дағдыларын қалыптастырады. Эпикалық шығармадағы жазушының авторлық тұлғасының көріну қалпын, суреткерлік шеберлігін анықтайды. Көркем шығармаға түрлі деңгейдегі талдау жұмыстарын жүргізу арқылы оқушылардың ойлау қабілеттері (шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау т.б.) дамиды. Мәтінмен жан-жақты жұмыс жасау үдерісінде қаламгердің тілдік көркемдегіш құралдарды қолдану лабораториясына талдау жасайды. Шығармадан алған әсерін сипаттайды, авторға арналған хат, өлең жазады .

Көркем шығарманың бейнелі-мәнерлі тілдік құралдарын қабылдай алу, автор жасап шығарған өмір картинасын санасында орналастыру,

#15 слайд
Көркем шығарманың бейнелі-мәнерлі тілдік құралдарын қабылдай алу, автор жасап шығарған өмір картинасын санасында орналастыру, көркем мәтіндегі себеп пен салдардың байланысын анықтау, көркем шығармадағы автордың көзқарасын түсіну, мәтіннің негізгі ойын, идеясын анықтау (мұғалімнің көмегімен) т.б. талдау әдістерін қолдануды меңгереді. Оқушылар орындайтын ауызша және жазбаша жұмыстар арқылы «Бағалау және салыстыру» дағдылары қалыптасады. Салыстыру тәсілінің мынадай түрлерін меңгереді:  салыстырылатын нысандардың тек ұқсастығын табуды мақсат ететін салыстыру;  салыстырылатын нысандардың тек айырмашылығын табуды мақсат ететін салыстыру;  салыстырылатын нысандардың ұқсастығы мен айырмашылығын қатар табуды мақсат ететін салыстыру.

15 слайд

Көркем шығарманың бейнелі-мәнерлі тілдік құралдарын қабылдай алу, автор жасап шығарған өмір картинасын санасында орналастыру, көркем мәтіндегі себеп пен салдардың байланысын анықтау, көркем шығармадағы автордың көзқарасын түсіну, мәтіннің негізгі ойын, идеясын анықтау (мұғалімнің көмегімен) т.б. талдау әдістерін қолдануды меңгереді. Оқушылар орындайтын ауызша және жазбаша жұмыстар арқылы «Бағалау және салыстыру» дағдылары қалыптасады. Салыстыру тәсілінің мынадай түрлерін меңгереді:  салыстырылатын нысандардың тек ұқсастығын табуды мақсат ететін салыстыру;  салыстырылатын нысандардың тек айырмашылығын табуды мақсат ететін салыстыру;  салыстырылатын нысандардың ұқсастығы мен айырмашылығын қатар табуды мақсат ететін салыстыру.

Оқушылар көркем шығармадағы жекелеген эпизодтар арқылы тарихи құндылықтар мен кейіпкерлерді талдап танып, ол құндылықтарды

#16 слайд
Оқушылар көркем шығармадағы жекелеген эпизодтар арқылы тарихи құндылықтар мен кейіпкерлерді талдап танып, ол құндылықтарды шынайы өмірмен байланыстыра отырып бағалайды. Шығарма кейіпкерін өзіндік құндылық болмысы тұрғысынан талдап, нәтижесінде әдеби эссе, оқырман ретінде өзінің рухани дүниесіне берген әсерін бағалайтын сыни хабарлама жазады. Көркем шығармаларға түрлі мақсаттағы салыстырмалы талдау жасау дағдысын дамыту үшін сыныптан тыс оқитын қосымша әдебиеттер тізімі ұсынылады және жергілікті ақын-жазушылардың шығармашылығымен байланыстыру мүмкіндігі беріледі. Қазақ әдебиеті пәні бойынша бір сабақта бір немесе бірнеше оқу мақсатын алуға болады. Мұғалім оқу мақсаттарының комбинациясын шебер пайдалана білуі керек.

16 слайд

Оқушылар көркем шығармадағы жекелеген эпизодтар арқылы тарихи құндылықтар мен кейіпкерлерді талдап танып, ол құндылықтарды шынайы өмірмен байланыстыра отырып бағалайды. Шығарма кейіпкерін өзіндік құндылық болмысы тұрғысынан талдап, нәтижесінде әдеби эссе, оқырман ретінде өзінің рухани дүниесіне берген әсерін бағалайтын сыни хабарлама жазады. Көркем шығармаларға түрлі мақсаттағы салыстырмалы талдау жасау дағдысын дамыту үшін сыныптан тыс оқитын қосымша әдебиеттер тізімі ұсынылады және жергілікті ақын-жазушылардың шығармашылығымен байланыстыру мүмкіндігі беріледі. Қазақ әдебиеті пәні бойынша бір сабақта бір немесе бірнеше оқу мақсатын алуға болады. Мұғалім оқу мақсаттарының комбинациясын шебер пайдалана білуі керек.

 Әдіс-тәсілдер туралы 5 сынып Қазақ әдебиеті пәнін оқытудың педагогикалық тұғырлары «Құндылық бағдарлы оқыту» «Түрлі мәде

#17 слайд
   Әдіс-тәсілдер туралы 5 сынып Қазақ әдебиеті пәнін оқытудың педагогикалық тұғырлары «Құндылық бағдарлы оқыту» «Түрлі мәдениет пен көзқарастарға құрмет сезімін қалыптастыру», «Дамыта оқыту», «Тұлғалық бағдарлы оқыту», «Әрекет бағдарлы оқыту», «Саралай және даралай оқыту», «Коммуникативтік- функционалдық бағдарлы оқыту», «Ақпараттық-коммуникациялық бағдарлы оқыту» бағытында болғандықтан, осыған сай педагогикалық әдістер мен тәсілдер жүйесі қолданылады.

17 слайд

   Әдіс-тәсілдер туралы 5 сынып Қазақ әдебиеті пәнін оқытудың педагогикалық тұғырлары «Құндылық бағдарлы оқыту» «Түрлі мәдениет пен көзқарастарға құрмет сезімін қалыптастыру», «Дамыта оқыту», «Тұлғалық бағдарлы оқыту», «Әрекет бағдарлы оқыту», «Саралай және даралай оқыту», «Коммуникативтік- функционалдық бағдарлы оқыту», «Ақпараттық-коммуникациялық бағдарлы оқыту» бағытында болғандықтан, осыған сай педагогикалық әдістер мен тәсілдер жүйесі қолданылады.

 - Әңгіме, пікірталас, дәріс, кітаппен жұмыс – репродуктивтік сипаттағы танымдық белсенділікті дамытатын білімді меңгеру ә

#18 слайд
   - Әңгіме, пікірталас, дәріс, кітаппен жұмыс – репродуктивтік сипаттағы танымдық белсенділікті дамытатын білімді меңгеру әдістері; – классикалық проблемалық әдіс (Дьюи бойынша), коммуникативтік жағдаяттық әдіс, – ми шабуылы, дидактикалық ойындар: еліктеу ойындары, іскерлік ойындары – оқушылардың өзіндік жұмыс арқылы шығармашылық танымдық белсенділікпен проблемаларды шеше отырып білім алу әдістері; – импрессивтік әдістер, экспрессивтік әдістер, шығармашылық тапсырмаларды орындау әдістері, оқу-практикалық әдістер – оқушылардың көркем әдебиетті көркем өнердің басқа түрлерімен байланыста қабылдау арқылы танымдық белсенділігін дамыту әдістері; – көркем әдебиетті меңгеру арқылы сурет салу, проблемаларды шешудің ең оңтайлы және тиімді жолдарын шешу және таңдау әдістері – шығармашылық міндеттерді жүзеге асыруды көздейтін практикалық әдістер; - пікірталас, өзіндік жұмыс, классикалық проблемалық әдістер.

18 слайд

   - Әңгіме, пікірталас, дәріс, кітаппен жұмыс – репродуктивтік сипаттағы танымдық белсенділікті дамытатын білімді меңгеру әдістері; – классикалық проблемалық әдіс (Дьюи бойынша), коммуникативтік жағдаяттық әдіс, – ми шабуылы, дидактикалық ойындар: еліктеу ойындары, іскерлік ойындары – оқушылардың өзіндік жұмыс арқылы шығармашылық танымдық белсенділікпен проблемаларды шеше отырып білім алу әдістері; – импрессивтік әдістер, экспрессивтік әдістер, шығармашылық тапсырмаларды орындау әдістері, оқу-практикалық әдістер – оқушылардың көркем әдебиетті көркем өнердің басқа түрлерімен байланыста қабылдау арқылы танымдық белсенділігін дамыту әдістері; – көркем әдебиетті меңгеру арқылы сурет салу, проблемаларды шешудің ең оңтайлы және тиімді жолдарын шешу және таңдау әдістері – шығармашылық міндеттерді жүзеге асыруды көздейтін практикалық әдістер; - пікірталас, өзіндік жұмыс, классикалық проблемалық әдістер.

 Пәнаралық байланыс . Әдебиет пәні мектепте оқылатын басқа тіл пәндерімен, тарих, жаратылыстану, бейнелеу өнері, музыка жән

#19 слайд
  Пәнаралық байланыс . Әдебиет пәні мектепте оқылатын басқа тіл пәндерімен, тарих, жаратылыстану, бейнелеу өнері, музыка және басқа да пәндермен тығыз байланыста үйлесім табады. Пәнаралық байланыс – оқытудың ерекше категориясы болғандықтан, оқушылардың әдебиеттен жүйелі білім алуын күшейтіп, оқу әдістерін белсендіреді. Әдебиет сабағындағы пәнаралық байланыс оқушылардың эстетикалық талғамын және сурет, музыка, кино өнерлеріне ұмтылысын қалыптастырады. Шығармадағы тарихи шындық пен көркемдік шешім көрінісін, топонимикалық, ономастикалық атаулардың маңыздылығын түсіне отырып, оқылған шығарманы бейнелеу және музыка өнерімен ұштастыра отырып, пәнаралық байланысты кеңінен қолдану оқушының дүниетанымын қалыптастырады.

19 слайд

  Пәнаралық байланыс . Әдебиет пәні мектепте оқылатын басқа тіл пәндерімен, тарих, жаратылыстану, бейнелеу өнері, музыка және басқа да пәндермен тығыз байланыста үйлесім табады. Пәнаралық байланыс – оқытудың ерекше категориясы болғандықтан, оқушылардың әдебиеттен жүйелі білім алуын күшейтіп, оқу әдістерін белсендіреді. Әдебиет сабағындағы пәнаралық байланыс оқушылардың эстетикалық талғамын және сурет, музыка, кино өнерлеріне ұмтылысын қалыптастырады. Шығармадағы тарихи шындық пен көркемдік шешім көрінісін, топонимикалық, ономастикалық атаулардың маңыздылығын түсіне отырып, оқылған шығарманы бейнелеу және музыка өнерімен ұштастыра отырып, пәнаралық байланысты кеңінен қолдану оқушының дүниетанымын қалыптастырады.

Ресурстармен жұмыс . Қазақ әдебиетін оқыту үдерісінде оқу материалымен байланысты түрлі үнтаспа, бейнетаспаларды, медиаматери

#20 слайд
Ресурстармен жұмыс . Қазақ әдебиетін оқыту үдерісінде оқу материалымен байланысты түрлі үнтаспа, бейнетаспаларды, медиаматериалдарды, бейнероликтерді, ғаламтор материалдарын, электронды оқулықтарды, АКТ құралдарын пайдалана отырып сабақтың тиімділігін арттыру көзделінеді. Сонымен қатар оқыту ресурстарының қоры театр, мұражайлар мен кітапхана, тарихи ескерткіштерге саяхат жасату арқылы кеңейеді.

20 слайд

Ресурстармен жұмыс . Қазақ әдебиетін оқыту үдерісінде оқу материалымен байланысты түрлі үнтаспа, бейнетаспаларды, медиаматериалдарды, бейнероликтерді, ғаламтор материалдарын, электронды оқулықтарды, АКТ құралдарын пайдалана отырып сабақтың тиімділігін арттыру көзделінеді. Сонымен қатар оқыту ресурстарының қоры театр, мұражайлар мен кітапхана, тарихи ескерткіштерге саяхат жасату арқылы кеңейеді.

 5-сыныпта оқытылатын көркем шығармалар тізімі  1) «Керқұла атты Кендебай» ертегісі.  2) «Қобыланды батыр» жыры.  3) Асан

#21 слайд
 5-сыныпта оқытылатын көркем шығармалар тізімі  1) «Керқұла атты Кендебай» ертегісі.  2) «Қобыланды батыр» жыры.  3) Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы.  4) Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.  5) Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімелері.  6) Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі.  7) Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты.  8) Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі.  9) Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесі.  10) Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі.  11) Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі.

21 слайд

 5-сыныпта оқытылатын көркем шығармалар тізімі  1) «Керқұла атты Кендебай» ертегісі.  2) «Қобыланды батыр» жыры.  3) Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы.  4) Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.  5) Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімелері.  6) Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі.  7) Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты.  8) Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі.  9) Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесі.  10) Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі.  11) Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі.

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИКАЗАХСТАН БҰЙРЫҚ

#22 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ   МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИКАЗАХСТАН БҰЙРЫҚ ПРИКАЗ   № 140 от «13 » апреля 2020 года     Нұр-Сұлтан қаласы город Нур-Султан «Пандемия кезеңінде білім беру ұйымдарында COVID-19 коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеу жөніндегі шараларды күшейту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 1 сәуірдегі № 123 бұйрығына толықтыру енгізу туралы БҰЙЫРАМЫН: 1. «Пандемия кезеңінде білім беру ұйымдарында COVID-19 коронавирустық инфекциясының таралуына жол бермеу жөніндегі шараларды күшейту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 1 сәуірдегі№ 123 бұйрығына мынадай толықтыру енгізілсін: 9-тармақ мынадай редакциядағы 6-абзацпен толықтырылсын: Қашықтықтан оқыту (ҚО) шеңберінде білім алушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру және оқу тапсырмаларын орындау жөнінде педагогтерге арналған әдістемелік ұсынымдар(5-қосымша); осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 5-қосымшамен толықтырылсын. 2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім беру комитеті (М.Т. Мелдебекова) осы бұйрықты облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары басшыларының назарына жеткізсін. 3.Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице- министріне жүктелсін. 4. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. Министр А. Аймағамбетов

22 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ   МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИКАЗАХСТАН БҰЙРЫҚ ПРИКАЗ   № 140 от «13 » апреля 2020 года     Нұр-Сұлтан қаласы город Нур-Султан «Пандемия кезеңінде білім беру ұйымдарында COVID-19 коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеу жөніндегі шараларды күшейту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 1 сәуірдегі № 123 бұйрығына толықтыру енгізу туралы БҰЙЫРАМЫН: 1. «Пандемия кезеңінде білім беру ұйымдарында COVID-19 коронавирустық инфекциясының таралуына жол бермеу жөніндегі шараларды күшейту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 1 сәуірдегі№ 123 бұйрығына мынадай толықтыру енгізілсін: 9-тармақ мынадай редакциядағы 6-абзацпен толықтырылсын: Қашықтықтан оқыту (ҚО) шеңберінде білім алушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру және оқу тапсырмаларын орындау жөнінде педагогтерге арналған әдістемелік ұсынымдар(5-қосымша); осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 5-қосымшамен толықтырылсын. 2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім беру комитеті (М.Т. Мелдебекова) осы бұйрықты облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының білім басқармалары басшыларының назарына жеткізсін. 3.Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице- министріне жүктелсін. 4. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. Министр А. Аймағамбетов

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «13» сәуірдегі № 140 бұйрығына қосымша Қазақстан Республикасы Бі

#23 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «13» сәуірдегі № 140 бұйрығына қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы « 1 » сәуірдегі № 123 бұйрығына 5-қосымша Қашықтықтан оқыту (ҚО) шеңберінде білім алушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру және оқу тапсырмаларын орындау жөнінде педагогтерге арналған әдістеме...

23 слайд

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «13» сәуірдегі № 140 бұйрығына қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы « 1 » сәуірдегі № 123 бұйрығына 5-қосымша Қашықтықтан оқыту (ҚО) шеңберінде білім алушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру және оқу тапсырмаларын орындау жөнінде педагогтерге арналған әдістеме...

Файл форматы:
pptx
29.04.2020
479
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі