Қашықтықтан оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қашықтықтан
оқытудағы
тиімді әдіс-
тәсілдер
1 слайд
Қашықтықтан оқытудағы тиімді әдіс- тәсілдер
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Берілген 5 сұраққа жауап беріп көрейік?
3 слайд
Берілген 5 сұраққа жауап беріп көрейік?
4 слайд
Асинхронды,Синхронды оқыту?
4 слайд
Асинхронды,Синхронды оқыту?
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Қашықтықтан білім беру
жағдайында қандай тәсілдер тиімді?
«Кейс-стади» әдісі?
Кейс-стади- таңдау жасау мен шешім
қабылдау дағдыларын қалыптастыратын
тиімді әдіс. Ол нақты жағдайларды
практикалық тұрғыдан талдау мен
қайталауға негізделеді.
8 слайд
Қашықтықтан білім беру жағдайында қандай тәсілдер тиімді? «Кейс-стади» әдісі? Кейс-стади- таңдау жасау мен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыратын тиімді әдіс. Ол нақты жағдайларды практикалық тұрғыдан талдау мен қайталауға негізделеді.
9 слайд
Кейс-стади кезеңдері:
1. Берілген тақырып бойынша мәтінмен танысады.
2. Негізгі ойды анықтайды.Мәтін ішіндегі кілт сөздерді
табады.
3. Миға шабуыл жасау арқылы өз ойын қосады, айтады.
4. Мәтінді түсіну үшін ешкімнің көмегінсіз өз бетімен
талдайды.
5. Шешім:Бірнеше нұсқада шешім қабылдай алады.
Мұғалімнің берген тапсырмасынан бөлек, өзі қалаған, өзіне
ұнаған тапсырманы таңдап, еркін орындауға мүмкіндік
береді.
9 слайд
Кейс-стади кезеңдері: 1. Берілген тақырып бойынша мәтінмен танысады. 2. Негізгі ойды анықтайды.Мәтін ішіндегі кілт сөздерді табады. 3. Миға шабуыл жасау арқылы өз ойын қосады, айтады. 4. Мәтінді түсіну үшін ешкімнің көмегінсіз өз бетімен талдайды. 5. Шешім:Бірнеше нұсқада шешім қабылдай алады. Мұғалімнің берген тапсырмасынан бөлек, өзі қалаған, өзіне ұнаған тапсырманы таңдап, еркін орындауға мүмкіндік береді.
10 слайд
Мысалы:
Бұл дүниесіз тіршілікті елестету мүмкін емес.Ол жер
шарының ¾ бөлігін алып жатыр.Тірі ағзада 60-70 %
болса, өсімдіктерде 90 % құрайды.
1. Мәтінде не туралы айтылған?
2. Ол туралы басқа қандай ақпарат білесің?
3. Тақырыпқа сәйкес мақал білесің бе?
4. Тақырыптың мазмұны бойынша ребус құрастырып көріңіз?
10 слайд
Мысалы: Бұл дүниесіз тіршілікті елестету мүмкін емес.Ол жер шарының ¾ бөлігін алып жатыр.Тірі ағзада 60-70 % болса, өсімдіктерде 90 % құрайды. 1. Мәтінде не туралы айтылған? 2. Ол туралы басқа қандай ақпарат білесің? 3. Тақырыпқа сәйкес мақал білесің бе? 4. Тақырыптың мазмұны бойынша ребус құрастырып көріңіз?
11 слайд
«Білгеніңмен бөліс» әдісі
Оқушылар сабақта алған, өткен материалдарын
достарына, ата-анасына айтып бөліседі. Мысалы: Су
туралы өтті. Су туралы білгенін үйіндегі бауырына,
анасына айтып әңгімелейді.
Нәтиже: Судың құрамы туралы оқушы өзі білді.
Білгенімен бөлісті.
11 слайд
«Білгеніңмен бөліс» әдісі Оқушылар сабақта алған, өткен материалдарын достарына, ата-анасына айтып бөліседі. Мысалы: Су туралы өтті. Су туралы білгенін үйіндегі бауырына, анасына айтып әңгімелейді. Нәтиже: Судың құрамы туралы оқушы өзі білді. Білгенімен бөлісті.
12 слайд
«Сұхбаттасу» әдісі
Оқушылар түсінген тақырыбы бойынша сұхбат
жүргізеді. Сұхбат жүргізу барысында сұрақтар
дайындайды. Сұхбаттасушы кім екенін өзі таңдайды
(сыныптасы, ағасы, әкесі т.с.с.).Сұхбат барысын
видеоға, аудиожазбаға жазып таспаласа болады.
12 слайд
«Сұхбаттасу» әдісі Оқушылар түсінген тақырыбы бойынша сұхбат жүргізеді. Сұхбат жүргізу барысында сұрақтар дайындайды. Сұхбаттасушы кім екенін өзі таңдайды (сыныптасы, ағасы, әкесі т.с.с.).Сұхбат барысын видеоға, аудиожазбаға жазып таспаласа болады.
13 слайд
«Тұсау кесер» әдісі
Оқушылар өтілген материалдар бойынша түрлі ақпараттар
жинақтап, слайд, видео, презентация жасайды. Өздері дауыстық
хабарлама арқылы дыбыстап, берілген тақырып бойынша тұсау
кесер жасайды.
Нәтиже: Оқушы өзі жасаған дүниеден көп нәрсе естерінде
жақсы сақталады.
13 слайд
«Тұсау кесер» әдісі Оқушылар өтілген материалдар бойынша түрлі ақпараттар жинақтап, слайд, видео, презентация жасайды. Өздері дауыстық хабарлама арқылы дыбыстап, берілген тақырып бойынша тұсау кесер жасайды. Нәтиже: Оқушы өзі жасаған дүниеден көп нәрсе естерінде жақсы сақталады.
14 слайд
Есте сақтаңыз!
Қашықтықтан білім беру жағдайында 40
минуттық сабақ тек мұғалім сабақ өтуге
арналған уақыт емес. Осы уақыт ішінде оқушы
тақырып бойынша ақпарат алып, оқу
мақсатына сай тапсырманы да орындауы керек!
14 слайд
Есте сақтаңыз! Қашықтықтан білім беру жағдайында 40 минуттық сабақ тек мұғалім сабақ өтуге арналған уақыт емес. Осы уақыт ішінде оқушы тақырып бойынша ақпарат алып, оқу мақсатына сай тапсырманы да орындауы керек!
15 слайд
Тапсырма көлемі шамадан тыс көп
болмауы керек. Ол оқушы үшін анық, әрі
түсінікті болуы қажет. Бастысы оқу
мақсатына сәйкес тапсырма болуы қажет!
15 слайд
Тапсырма көлемі шамадан тыс көп болмауы керек. Ол оқушы үшін анық, әрі түсінікті болуы қажет. Бастысы оқу мақсатына сәйкес тапсырма болуы қажет!
16 слайд
Ата-ана көмектессе, қуанайық!Бала ең болмағанда
көшіріп жазу арқылы бір дүниелерді үйреніп жатыр.
Ата-ана да ұмытқанын есіне түсіріп,мұғалім
жұмысының ауыртпалығын түсінуде.
Баламен қоса ересектерді де оқытудамыз!
16 слайд
Ата-ана көмектессе, қуанайық!Бала ең болмағанда көшіріп жазу арқылы бір дүниелерді үйреніп жатыр. Ата-ана да ұмытқанын есіне түсіріп,мұғалім жұмысының ауыртпалығын түсінуде. Баламен қоса ересектерді де оқытудамыз!
17 слайд
Тым қатты қаталдық танытпаңыз! Оқушыға қашықтықтан білім беру оңай емес. Оның
зейіні де тұрақты емес. Ұялы телефон, түрлі гаджеттегі ойындар оқушының зейінін
шаршатады.
Ақпаратты нақты беріп, көп сөйлемеуге тырысайық!
17 слайд
Тым қатты қаталдық танытпаңыз! Оқушыға қашықтықтан білім беру оңай емес. Оның зейіні де тұрақты емес. Ұялы телефон, түрлі гаджеттегі ойындар оқушының зейінін шаршатады. Ақпаратты нақты беріп, көп сөйлемеуге тырысайық!
18 слайд
«Мақта.Өтін. Сын айт» әдісін
қолданып, оқушыны мақтап, мадақтап,
ойландырып отырыңыз!
18 слайд
«Мақта.Өтін. Сын айт» әдісін қолданып, оқушыны мақтап, мадақтап, ойландырып отырыңыз!
19 слайд
19 слайд