Материалдар / Қашықтықтан оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қашықтықтан оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқыту - бұл белгілі бір қашықтықта оқыту, яғни оқытушы мен оқушы бір-бірінен кеңістікпен алшақтатылған және оқу үрдісінің барлығы немесе оның басым бөлігін қазіргі ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану арқылы жүзеге асырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2021
166
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қашықтықтан оқытудағы тиімді әдіс- тәсілдер

1 слайд
Қашықтықтан оқытудағы тиімді әдіс- тәсілдер

2 слайд

Берілген 5 сұраққа жауап беріп көрейік?

3 слайд
Берілген 5 сұраққа жауап беріп көрейік?

Асинхронды,Синхронды оқыту?

4 слайд
Асинхронды,Синхронды оқыту?

5 слайд

6 слайд

7 слайд

Қашықтықтан білім беру жағдайында қандай тәсілдер тиімді? «Кейс-стади» әдісі?  Кейс-стади- таңдау жасау мен шешім қабылдау

8 слайд
Қашықтықтан білім беру жағдайында қандай тәсілдер тиімді? «Кейс-стади» әдісі?  Кейс-стади- таңдау жасау мен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыратын тиімді әдіс. Ол нақты жағдайларды практикалық тұрғыдан талдау мен қайталауға негізделеді.

Кейс-стади кезеңдері:  1. Берілген тақырып бойынша мәтінмен танысады.  2. Негізгі ойды анықтайды.Мәтін ішіндегі кілт сөздерді

9 слайд
Кейс-стади кезеңдері:  1. Берілген тақырып бойынша мәтінмен танысады.  2. Негізгі ойды анықтайды.Мәтін ішіндегі кілт сөздерді табады.  3. Миға шабуыл жасау арқылы өз ойын қосады, айтады.  4. Мәтінді түсіну үшін ешкімнің көмегінсіз өз бетімен талдайды.  5. Шешім:Бірнеше нұсқада шешім қабылдай алады. Мұғалімнің берген тапсырмасынан бөлек, өзі қалаған, өзіне ұнаған тапсырманы таңдап, еркін орындауға мүмкіндік береді.

Мысалы: Бұл дүниесіз тіршілікті елестету мүмкін емес.Ол жер шарының ¾ бөлігін алып жатыр.Тірі ағзада 60-70 % болса, өсімдік

10 слайд
Мысалы: Бұл дүниесіз тіршілікті елестету мүмкін емес.Ол жер шарының ¾ бөлігін алып жатыр.Тірі ағзада 60-70 % болса, өсімдіктерде 90 % құрайды.  1. Мәтінде не туралы айтылған?  2. Ол туралы басқа қандай ақпарат білесің?  3. Тақырыпқа сәйкес мақал білесің бе?  4. Тақырыптың мазмұны бойынша ребус құрастырып көріңіз?

«Білгеніңмен бөліс» әдісі Оқушылар сабақта алған, өткен материалдарын достарына, ата-анасына айтып бөліседі. Мысалы: Су туралы

11 слайд
«Білгеніңмен бөліс» әдісі Оқушылар сабақта алған, өткен материалдарын достарына, ата-анасына айтып бөліседі. Мысалы: Су туралы өтті. Су туралы білгенін үйіндегі бауырына, анасына айтып әңгімелейді. Нәтиже: Судың құрамы туралы оқушы өзі білді. Білгенімен бөлісті.

«Сұхбаттасу» әдісі  Оқушылар түсінген тақырыбы бойынша сұхбат жүргізеді. Сұхбат жүргізу барысында сұрақтар дайындайды. Сұхбат

12 слайд
«Сұхбаттасу» әдісі  Оқушылар түсінген тақырыбы бойынша сұхбат жүргізеді. Сұхбат жүргізу барысында сұрақтар дайындайды. Сұхбаттасушы кім екенін өзі таңдайды (сыныптасы, ағасы, әкесі т.с.с.).Сұхбат барысын видеоға, аудиожазбаға жазып таспаласа болады.

«Тұсау кесер» әдісі Оқушылар өтілген материалдар бойынша түрлі ақпараттар жинақтап, слайд, видео, презентация жасайды. Өздері д

13 слайд
«Тұсау кесер» әдісі Оқушылар өтілген материалдар бойынша түрлі ақпараттар жинақтап, слайд, видео, презентация жасайды. Өздері дауыстық хабарлама арқылы дыбыстап, берілген тақырып бойынша тұсау кесер жасайды. Нәтиже: Оқушы өзі жасаған дүниеден көп нәрсе естерінде жақсы сақталады.

Есте сақтаңыз! Қашықтықтан білім беру жағдайында 40 минуттық сабақ тек мұғалім сабақ өтуге арналған уақыт емес. Осы уақыт ішін

14 слайд
Есте сақтаңыз! Қашықтықтан білім беру жағдайында 40 минуттық сабақ тек мұғалім сабақ өтуге арналған уақыт емес. Осы уақыт ішінде оқушы тақырып бойынша ақпарат алып, оқу мақсатына сай тапсырманы да орындауы керек!

Тапсырма көлемі шамадан тыс көп болмауы керек. Ол оқушы үшін анық, әрі түсінікті болуы қажет. Бастысы оқу мақсатына сәйкес та

15 слайд
Тапсырма көлемі шамадан тыс көп болмауы керек. Ол оқушы үшін анық, әрі түсінікті болуы қажет. Бастысы оқу мақсатына сәйкес тапсырма болуы қажет!

Ата-ана көмектессе, қуанайық!Бала ең болмағанда көшіріп жазу арқылы бір дүниелерді үйреніп жатыр. Ата-ана да ұмытқанын есіне т

16 слайд
Ата-ана көмектессе, қуанайық!Бала ең болмағанда көшіріп жазу арқылы бір дүниелерді үйреніп жатыр. Ата-ана да ұмытқанын есіне түсіріп,мұғалім жұмысының ауыртпалығын түсінуде. Баламен қоса ересектерді де оқытудамыз!

Тым қатты қаталдық танытпаңыз! Оқушыға қашықтықтан білім беру оңай емес. Оның зейіні де тұрақты емес. Ұялы телефон, түрлі гадже

17 слайд
Тым қатты қаталдық танытпаңыз! Оқушыға қашықтықтан білім беру оңай емес. Оның зейіні де тұрақты емес. Ұялы телефон, түрлі гаджеттегі ойындар оқушының зейінін шаршатады. Ақпаратты нақты беріп, көп сөйлемеуге тырысайық!

«Мақта.Өтін. Сын айт» әдісін қолданып, оқушыны мақтап, мадақтап, ойландырып отырыңыз!

18 слайд
«Мақта.Өтін. Сын айт» әдісін қолданып, оқушыны мақтап, мадақтап, ойландырып отырыңыз!

19 слайд