Материалдар / Қашықтықтан оқытуға арналған сабақ Несіпбек Айтұлы "Бәйтерек "поэмасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қашықтықтан оқытуға арналған сабақ Несіпбек Айтұлы "Бәйтерек "поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
қашықтықтан оқытуға тиімді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2020
525
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Он жетінші сәуір Сабақ тақырыбы Поэманың құрылымдық ерекшелігі Сабақтың мақсаттары 9.2.1.1. Эпикалық, поэтикалық, драмалы

1 слайд
Он жетінші сәуір Сабақ тақырыбы Поэманың құрылымдық ерекшелігі Сабақтың мақсаттары 9.2.1.1. Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау Бағалау критерийлері Поэма бойынша берілген үзінділер арқылы композициялық амалдарды талдайды

Мағынаны тану 1-тапсырма. Топтың аты бойынша поэмадан деректер іздестіріп, А3 қағазда «Ақыл картасын» дайындаңыздар. Осы де

2 слайд
Мағынаны тану 1-тапсырма. Топтың аты бойынша поэмадан деректер іздестіріп, А3 қағазда «Ақыл картасын» дайындаңыздар. Осы деректердің поэма идеясын ашудағы рөлін көрсетіңіздер.   Поэмадағы кейіпкерлер бейнесі; Поэмада кездесетін жер-су аттары; Поэмада жырланатын қазақ халқының мінез ерекшеліктері; Поэмадағы жырланатын ұлттық құндылықтар т.с.с.   Дескриптор: Білім алушы  деректер табады;  деректердің поэма идеясын ашудағы рөлін талдайды;  «Ақыл картасын» дайындайды.

Шумақ Баяндалған нұсқасы (қара сөзбен жаз) Композициялық құрылымға әсері Шарпысып жаңа дәуiр ескiменен, Көз көрдi хикметтi ест

3 слайд
Шумақ Баяндалған нұсқасы (қара сөзбен жаз) Композициялық құрылымға әсері Шарпысып жаңа дәуiр ескiменен, Көз көрдi хикметтi естiмеген. Елбасы шарқ ұрады шартарапқа, Қырандай балапаны кеш түлеген. Аңдиды қырдан қатер, ойдан қырсық, Суырмай саясат жоқ майдан қылшық. Қазақты кiм сүйемек қолтығынан, Тобықтан дұшпан қағып, тайғанда ұршық. Арқаның асау желi борандайды, Бiрақ та көшке бөгет бола алмайды. Ақтүтек қайта айналып соққанменен, Ақсүйек заман жұты оралмайды. Шұлғытып ұлығын да, ұлысын да, Баурады Батысын да, Шығысын да. Оның да жүрегiнiң лүпiлi бар, Әлемнiң әрбiр алған тынысында! Жазылым. 2-тапсырма. Үзінді мазмұнын қара сөзбен баяндап жазып, үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдаңыз. “ Үш жақты күнделік кестесі”

Қосымша ұсынылатын шумақтар: Ақтарсам iшiмдегi шер-шемендi, Түспесiн есеңгiреп еңсең ендi. Үш жаққа бұра тартса үш туысқан, Ұшпа

4 слайд
Қосымша ұсынылатын шумақтар: Ақтарсам iшiмдегi шер-шемендi, Түспесiн есеңгiреп еңсең ендi. Үш жаққа бұра тартса үш туысқан, Ұшпаққа кiм шығарар ертең елдi? Бәйтерек –Астананың төрiндегi, Өресi биiктiктiң өмiрдегi. Аялы алақаны Елбасының, Секiлдi өшпейтұғын сенiм мөрi.

Рефлексия «Таңдау» әдісі. 1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта көп нәрсені үйрендім, үйренге

5 слайд
Рефлексия «Таңдау» әдісі.   1.Мен сабақ  қызықты, қызықсыз   болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта көп нәрсені   үйрендім, үйренгенім аз  болды. 3. Мен басқаларды   мұқият,зейінсіз  тыңдадым. 4. Мен талдауларға   жиі, сирек  қатыстым. 5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме  ризамын, риза емеспін .