1 слайд
Он жетінші сәуір
Сабақ
тақырыбы Поэманың құрылымдық ерекшелігі
Сабақтың
мақсаттары 9.2.1.1. Эпикалық, поэтикалық, драмалық
мәтіндердегі композициялық амалдарды
талдау
Бағалау
критерийлері Поэма бойынша берілген үзінділер
арқылы композициялық амалдарды
талдайды
2 слайд
Мағынаны тану
1-тапсырма. Топтың аты бойынша поэмадан деректер іздестіріп, А3 қағазда «Ақыл картасын»
дайындаңыздар. Осы деректердің поэма идеясын ашудағы рөлін көрсетіңіздер.
Поэмадағы кейіпкерлер бейнесі;
Поэмада кездесетін жер-су аттары;
Поэмада жырланатын қазақ халқының мінез ерекшеліктері;
Поэмадағы жырланатын ұлттық құндылықтар т.с.с.
Дескриптор:
Білім алушы
деректер табады;
деректердің поэма идеясын ашудағы рөлін талдайды;
«Ақыл картасын» дайындайды.
3 слайд
Шумақ Баяндалған нұсқасы
(қара сөзбен жаз) Композициялық құрылымға әсері
Шарпысып жаңа дәуiр ескiменен,
Көз көрдi хикметтi естiмеген.
Елбасы шарқ ұрады шартарапқа,
Қырандай балапаны кеш түлеген.
Аңдиды қырдан қатер, ойдан қырсық,
Суырмай саясат жоқ майдан қылшық.
Қазақты кiм сүйемек қолтығынан,
Тобықтан дұшпан қағып, тайғанда
ұршық.
Арқаның асау желi борандайды,
Бiрақ та көшке бөгет бола алмайды.
Ақтүтек қайта айналып соққанменен,
Ақсүйек заман жұты оралмайды.
Шұлғытып ұлығын да, ұлысын да,
Баурады Батысын да, Шығысын да.
Оның да жүрегiнiң лүпiлi бар,
Әлемнiң әрбiр алған тынысында! Жазылым. 2-тапсырма. Үзінді мазмұнын қара сөзбен баяндап жазып, үзіндінің композициялық құрылымның
дамуына әсерін талдаңыз.
“ Үш жақты күнделік кестесі”
4 слайд
Қосымша ұсынылатын шумақтар:
Ақтарсам iшiмдегi шер-шемендi,
Түспесiн есеңгiреп еңсең ендi.
Үш жаққа бұра тартса үш туысқан,
Ұшпаққа кiм шығарар ертең елдi?
Бәйтерек –Астананың төрiндегi,
Өресi биiктiктiң өмiрдегi.
Аялы алақаны Елбасының,
Секiлдi өшпейтұғын сенiм мөрi.
5 слайд
Рефлексия
«Таңдау» әдісі.
1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз болды.
3. Мен басқаларды мұқият,зейінсіз тыңдадым.
4. Мен талдауларға жиі, сирек қатыстым.
5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін .
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз